ფრანსიშკუ ტრინკაუ: ძალიან მიხარია, რომ "ბარსელონას" მაისურით ვითამაშებ

ფრანსიშკუ ტრინკაუ: ძალიან მიხარია, რომ "ბარსელონას" მაისურით ვითამაშებ

20 წლის პორტუგალიელი შემტევი ფრანსიშკუ ტრინკაუ, მომდევნო სეზონიდან, კარიერას "ბარსელონაში" განაგრძობს. კატალონიურმა გუნდმა ეს ინფორმაცია დღეს დაადასტურა.

ტრანსფერის გაოფიციალურების შემდეგ, ფეხბურთელმა სოციალურ ქსელში განცხადება პორტუგალიურ, ესპანურ და კატალონიურ ენებზე გამოაქვეყნა.

"ძალიან მიხარია, რომ პირველი ივლისის შემდეგ "ბარსელონას" მაისურით ვითამაშებ. ეს, ჩემთვის, დიდი პატივია. მანამდე კი, ყველაფერს გავაკეთებ იმისათვის, რომ ჩემმა ამჟამინდელმა გუნდმა, "ბრაგამ", წარმატებებს მიაღწიოს. 🔵🔴"

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 1 თებერვალი 2020 09:13
    0
    ციტატა: Visca el barca
    ციტატა: frenkie dejong21
    ციტატა: basa7
    ციტატა: BarcelonaFanTV
    ტრინკაუ, მათეუს ფერნანდეში, ახლა იან კოუტო გვინდა

    აი ე გ კი ნამდვილად და სასტიკად გვინდა და ჩათავალე მნიმუმ 10 წლით მარჯვენა ფლანგზე ალვეში გვყავს ისევ, თან უფრო სწრაფი ალვეში

    ეგ ბიჭი მგონი სიტის მიყავს სანამ ბართოუმე გაიღვიძებს კაი დრო იქნება

    სიტიმ წაგვართვა

    გუშნ ვადარებდი ემერსონს და კოუტოს, ემერსონი ცენტრშიც თამაშობს ხო მგონი?
    და მარჯვნივ კოუტო მართლა პეპმა თუ არ აგვაცალა, ატადა 18 წლის ხდება ივნისში და გავიფორმებთ ალბათ
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 1 თებერვალი 2020 00:04
    3
    იმედია გაამართლებს რასაც შევხედე საკმაოდ ტექნიკურია კარგი პასი და კარგი დარტყმა აქვს მოედნის ხედვახ არ დაეწუნება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #8 31 იანვარი 2020 23:54
    1
    ციტატა: frenkie dejong21
    ციტატა: basa7
    ციტატა: BarcelonaFanTV
    ტრინკაუ, მათეუს ფერნანდეში, ახლა იან კოუტო გვინდა

    აი ე გ კი ნამდვილად და სასტიკად გვინდა და ჩათავალე მნიმუმ 10 წლით მარჯვენა ფლანგზე ალვეში გვყავს ისევ, თან უფრო სწრაფი ალვეში

    ეგ ბიჭი მგონი სიტის მიყავს სანამ ბართოუმე გაიღვიძებს კაი დრო იქნება

    სიტიმ წაგვართვა
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    Culé [?]
    #7 31 იანვარი 2020 23:25
    2
    ამან თუ გაამართლა გაცემული ავანსები მშვენიერი იქნება, მთავარია საქმეს როგორ მიუდგება და როგორ განვითარდება თორე ამაზე დიდი ტალანტებიც გამქრალან
    ფანი [?]
    #6 31 იანვარი 2020 23:13
    4
    ხოარ ღადაობ სერიოზული შენაძენია.. თან ჭკვირანური - რომ დატოვეს რა ზაფხულამდე იქ უფრო გაიზრდება (თუ ათამაშეს)
    ფანი [?]
    #5 31 იანვარი 2020 22:56
    1
    barselonashi ro gadmoxval memgoni rac videoze devs magaze magari unda iyo tore gauyvebi dembeles gzas shenc
    Culé [?]
    #4 31 იანვარი 2020 22:56
    8
    შენ გიხარია ბარსას წევრობა და იმედია ჩვენც გაგვახარებ თამაშით.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #3 31 იანვარი 2020 22:47
    6
    ციტატა: BarcelonaFanTV
    ტრინკაუ, მათეუს ფერნანდეში, ახლა იან კოუტო გვინდა

    აი ე გ კი ნამდვილად და სასტიკად გვინდა და ჩათავალე მნიმუმ 10 წლით მარჯვენა ფლანგზე ალვეში გვყავს ისევ, თან უფრო სწრაფი ალვეში
    გულშემატკივარი [?]
    #2 31 იანვარი 2020 22:40
    5
    ტრინკაუ, მათეუს ფერნანდეში, ახლა იან კოუტო გვინდა
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გულშემატკივარი [?]
    #1 31 იანვარი 2020 22:33
    6
    imedia momavali dembele ar iqneba😏