Cope: ვალვერდეს დროს, უსმან დემბელე არასწორად ვარჯიშობდა

Cope: ვალვერდეს დროს, უსმან დემბელე არასწორად ვარჯიშობდა

"ბარსელონას" ფრანგი ვარსკვლავი უსმან დემბელე მკურნალობის ბოლო ეტაპს გადის. მან გუნდთან ერთად მსუბუქად ვარჯიში უკვე დაიწყო და არაა გამორიცხული მოედანს დათქმულ ვადაზე, 25 თებერვალზე ადრე დაუბრუნდეს.

22 წლის ფეხბურთელი "ბარსელონაში" მე-3 სეზონს ატარებს და ის უკვე მე-9 ტრავმას მკურნალობს. როგორც ირკვევა, ტრავმების რეციდივის მიზეზი არასწორი მკურნალობა იყო.

დემბელემ მკურნალობის კურსის ნაწილი ყატარში ჩაიტარა. Cope-ს ცნობით, ყატარში გაირკვა, რომ წინა სამწვრთნელო შტაბის დროს, აღდგენით პროცესს დემბელე არასწორად გადიოდა.

ამჟამად, უსმან დემბელე აღდგენით პროცესს განსხვავებულად, მისი სხეულისთვის შერჩეული პროგრამით გადის.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #10 1 თებერვალი 2020 04:43
    1
    Shen tu awe travma miighooo
    გულშემატკივარი [?]
    #9 1 თებერვალი 2020 02:03
    3
    netar arian morcmuneni...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 1 თებერვალი 2020 00:22
    6
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: o.dembele11
    ციტატა: M10 S9 D11
    რო ვიძახდი ამის პრობლემა ვალვერდეათქო გამომიხტებოდნენ პაპ გვარდიოლები და ამის მოძულეები და დამიწყებდნენ პროფესორობას რომელ ათამაშებაზე იყო საუბარი ელემენტარული ახალგაზრდებთან არ იცის როგორ იმუშაოს ვალვერდემ ტიპმა დე იონგიც დააჩლუნგა რაღაც დოზიდ კოუტინიო ვაფშე მოსპო სემედუ არ გაახარა აზრზე ხართ რა დონის დებილები ყავს სტაფში რეციდივი ვერ მოურჩინეს დემბელეს ამდენი ხანი

    რომ ვამბობდი მეც არავინ მიჯერებდა იქნებ კიკემ.იმდენი ქნას.ამსეზონში მაინც აღარ დაიტრამვოს დემბუზა,.და ნახავს ყველა ამის კლასს მოუთმენლად ველი ამის დაბრუნებას ❤️❤️❤️❤️💙💙💙 ვისკა ბარსა

    😆😆😆😆😂😂😂😂😂😆😆🤣🤣😂😆😆🤣😆😆კაი ვალვერდემ არიცის არიცის მაგრამ პრეზენტაციაზე ალბათ ვალვერდემ სული შეუბერა და გადააგდებინა ბურთი😆😆 იქ გამოჩდა მაგის ნიჭიერება, 3 ვერ აკენწლა გადაბმულად

    რკინის არგუმენტია რა გინდა 😐😐😐 ღმერთო შენ უშველე ყველა გაჭირვებულს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #7 31 იანვარი 2020 23:33
    1
    ვალვერდე ვაფშე ავარჯიშებდა გუნდს? laughing
    Culé [?]
    #6 31 იანვარი 2020 22:53
    5
    ჯერ ნუ ატკრციალდით. შეგახსენებთ პრეზენტაციაზე ბურთი ვერ აკენწლა და გადავარდა ,,დემბუზას" 😏 ნიჭიერია მაგრამ, ჩოილარი.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 31 იანვარი 2020 22:39
    5
    ციტატა: M10 S9 D11
    რო ვიძახდი ამის პრობლემა ვალვერდეათქო გამომიხტებოდნენ პაპ გვარდიოლები და ამის მოძულეები და დამიწყებდნენ პროფესორობას რომელ ათამაშებაზე იყო საუბარი ელემენტარული ახალგაზრდებთან არ იცის როგორ იმუშაოს ვალვერდემ ტიპმა დე იონგიც დააჩლუნგა რაღაც დოზიდ კოუტინიო ვაფშე მოსპო სემედუ არ გაახარა აზრზე ხართ რა დონის დებილები ყავს სტაფში რეციდივი ვერ მოურჩინეს დემბელეს ამდენი ხანი

    რომ ვამბობდი მეც არავინ მიჯერებდა იქნებ კიკემ.იმდენი ქნას.ამსეზონში მაინც აღარ დაიტრამვოს დემბუზა,.და ნახავს ყველა ამის კლასს მოუთმენლად ველი ამის დაბრუნებას ❤️❤️❤️❤️💙💙💙 ვისკა ბარსა
    გულშემატკივარი [?]
    #4 31 იანვარი 2020 22:32
    2
    ეუფ ეხლა დაარბევს ყველას :დ სპეციალურად ავარჯიშებდნენ მარტო მაგას და უმტიტის არასწორად კუ კლუქს კლანის ამბავია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 31 იანვარი 2020 21:58
    8
    რო ვიძახდი ამის პრობლემა ვალვერდეათქო გამომიხტებოდნენ პაპ გვარდიოლები და ამის მოძულეები და დამიწყებდნენ პროფესორობას რომელ ათამაშებაზე იყო საუბარი ელემენტარული ახალგაზრდებთან არ იცის როგორ იმუშაოს ვალვერდემ ტიპმა დე იონგიც დააჩლუნგა რაღაც დოზიდ კოუტინიო ვაფშე მოსპო სემედუ არ გაახარა აზრზე ხართ რა დონის დებილები ყავს სტაფში რეციდივი ვერ მოურჩინეს დემბელეს ამდენი ხანი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #2 31 იანვარი 2020 21:34
    16
    იმედია ეს ბოლო ტრამვა იქნება დემბოსთვის და ჩადგება ჩვეულ ფორმაში, რითაც დორტმუნდში იწვევდა სიმპატიებს
    Culé [?]
    #1 31 იანვარი 2020 21:09
    16
    👍👍👍👊👊👊 მალე დაინახავენ ნამდვილ დემბოს და კიდევ უფრო გაფარჩაკებულ ჩმორვერდეს.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂