კიკე სეტიენს უსმან დემბელეს იმედი აქვს

კიკე სეტიენს უსმან დემბელეს იმედი აქვს

კიკე სეტიენი იმედოვნებს, რომ სატრანსფერო ფანჯარაზე შემტევის ძიებისას განცდილს მარცხს დემბელეს დაბრუნება დააბალანსებს.

ლუის სუარესი ოპერაციის გამო გუნდს 4 თვით ვერ დაეხმარება, დემბელე კი უკვე ვარჯიშებს დაუბრუნდა და ექიმების ვარაუდით, მას მალე მოედანზე ვიხილავთ.

"მშვიდად ვიქნები. არსებობს ტრავმების რისკი, რომელსაც ვერ გააკონტროლებ. ვითამაშებთ იმ ფეხბურთელებით, რომლებიც გვეყოლება. ასე არ უნდა ყოფილიყო, თუმცა სატრანსფერო ბაზარმა საშუალება არ მოგვცა."

"დემბელე მალე გამოჯანმრთელდება. ის მოთამაშეა განსაკუთრებული უნარებით და ვფიქრობ, რომ ჩვენთვის ბევრის მოცემა შეუძლია. დემბელე მოქმედებს სივრცეებში და ვეცდებით ეს ფაქტორი სათავისოდ გამოვიყენოთ. "

"დარწმუნებული ვარ, რომ დემბელე, იმ პოტენციალით, რაც მას აქვს, კლუბს დიდ დახმარებას გაუწევს. ფრანგი არაჩვეულებრივი იქნება." - ციტირებს სეტიენის სიტყვებს Bleacher Report.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    ფანი [?]
    #15 1 თებერვალი 2020 04:46
    1
    Grizmo dembo win da amat ukan messi arturi frenki
    წევრი [?]
    #14 1 თებერვალი 2020 00:55
    1
    travmebma ar gaaxara, kai siswrafe aqvs da rac mtavaria azrovnebs moedanze.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 31 იანვარი 2020 22:36
    3
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    რა თქმა უნდა უდიდესი ძალაა დემბო და მოუთმენლად ველი მის დაბრუნებას heart_eyes

    მეც ნაპოლი უნდა გაგლიჯოს შუაზე.❤️❤️
    წევრი [?]
    #12 31 იანვარი 2020 21:36
    5
    მიდიი დემბოო მიდიიი უნდაა მოიხოდოო და დააამტკიცო შენი კლასიიი
    ფანი [?]
    #11 31 იანვარი 2020 21:27
    4
    Auuu dzan minda tavisi tavi maqsimalurad warmoachinos da maqsimumu dados safarze midi demboo❤️🥰
    ფანი [?]
    #10 31 იანვარი 2020 21:07
    3
    დემბელეს ათვისებული სივრცეები სად ნახე თუ ძმა ხარ!

    ეს ბართომეო მადრიდის ტიპი მგონია უკვე
    რა ფულიც შემოდის უაზროდ ხარჯავს და ამ მწვრთნელებს სავარაუდოდ მარკეტპლეისზე ნახულობს

    ციტატა: Bobi
    ეს თუ ათამაშდა სერიოზული დამრტყმელი ძალა იქნება და უდიდესი სარგებლის მოტანას შეძლებს გუნდისთვის


    ნეტარ არიან მორწმუნენი))

    2 წელი ვერ ათამაშდა და ეხლა რისი იმედი გვაქვს
    გამხდარი ბალოტელია
    Culé [?]
    #9 31 იანვარი 2020 21:02
    3
    რა თქმა უნდა უდიდესი ძალაა დემბო და მოუთმენლად ველი მის დაბრუნებას heart_eyes
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #8 31 იანვარი 2020 20:53
    2
    ამას სუარესი უფრო უშლიდა ხელს ვიდრე ვალვერდე.იმედია გრიზმანს და ლეოს აუწყობს და ბოლობოლო ავანსებს ნახევრად მაინც გაამართლებს.
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    Culé [?]
    #7 31 იანვარი 2020 20:44
    7
    ეს თუ ათამაშდა სერიოზული დამრტყმელი ძალა იქნება და უდიდესი სარგებლის მოტანას შეძლებს გუნდისთვის
    წევრი [?]
    #6 31 იანვარი 2020 20:34
    7
    Dembo mxecia patis sacodaobit davigale gushin dembo ro kopiliko sakaipod aitvisebda sivrceebs da datanjavda xalxs
    ფანი [?]
    #5 31 იანვარი 2020 20:33
    3
    დემბუზ 💖
    გულშემატკივარი [?]
    #4 31 იანვარი 2020 20:28
    3
    დემბუზა ათამაშებულია კარგახანია მთავარია კიკემ იმაზე იმუშაოს რო ტრამვები აღარ მიიღოს და დალშე დემბუზა.იტყვის თავისას, მე ეს მარცხნივაც მომწონს თან შევეჩვიე უკვე ამას მარცხენა ვინგერად
    წევრი [?]
    #3 31 იანვარი 2020 20:09
    3
    ამას მისი თავის იმედი არააქ და კიკეე ვინაა ასეთიიი🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #2 31 იანვარი 2020 19:52
    5
    ეს მარჯვენა კრაიზე დააყენებს დემბოს და აი მანდ ნახავთ ფრანგის რეალურ პოტენციალს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 31 იანვარი 2020 19:50
    9
    მიდი რა კიკე მოხოდე დემბუზა უმაგრესი ტალანტია უდიდესი ნიჭით ის საძმაკაცო გამოაყრევინე ტვინს რო ურევენ უბრალოდ წარმოუდგენელია ბორუსიას დემბელეს ასე უცბად განეცადა რეგრესი ეხლა უნდა გამოჩნდეს ვალვერდეს ბრალია თუ არა ამის რეგრესი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued