ნელსონ სემედუ: როდესაც ვთამაშობ, თავს კარგად ვგრძნობ

ნელსონ სემედუ: როდესაც ვთამაშობ, თავს კარგად ვგრძნობ

ესპანეთის თასზე "ლეგანესის" 5:0 დამარცხების შემდეგ, ნელსონ სემედუ ჟურნალისტებს ესაუბრა. პორტუგალიელი გახარებული იყო და საკუთარი თამაშით კმაყოფილი ჩანდა.

"ვცდილობთ მწვრთნელის იდეები მაქსიმალურად სწრაფად შევითვისოთ. როდესაც ვთამაშობ, თავს კარგად ვგრძნობ. ჩვენ ვალდებული ვიყავით ეს მატჩი მოგვეგო. შევძელით და შეხვედრის დასაწყისშივე ანგარიში გავხსენით. მეორე ნახევარში კი თამაშის სადავეები სრულიად ხელთ ვიგდეთ."

ნელსონ სემედუმ საკუთარი მოსაზრება კოპა დელ რეის შეცვლილ ფორმატთან დაკავშირებითაც დააფიქსირა.

"მე ორმატჩიან დუელს ვამჯობინებდი, მაგრამ ამ ფორმატით, გამარჯვების თეორიული შანსი პატარა გუნდებსაც აქვთ." - ციტირებს სემედუს სიტყვებს Tribuna.

სემედუს სტატისტიკა "ლეგანესის" წინააღმდეგ

  • 1 საგოლე გადაცემა
  • 2 ვარდნა
  • 3/5 მოგებული ორთაბრძოლა საფარზე
  • 1/1 მოგებული საჰაერო ორთაბრძოლა
  • 103 შეხება ბურთთან
  • 81 ზუსტი გადაცემა
  • 1/1 წარმატებული დრიბლინგი

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 1 თებერვალი 2020 03:06
    2
    ვინც შენ არ გათამაშოს და ინვალიდი რობერტო ათამაშოს ის იყოს ჩმორი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 1 თებერვალი 2020 00:24
    6
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    იმ ტრენერის დედა მო ვაცნეზურე აწი ვინც რობერტო დააყენოს ძირითადში და ეს არა

    დიდ გუნდებთან რობერტო, ლეგანესებთან და ლევანტეებთან ითამაშოს სემედუმ

    ეუუ წადი შვილო წადი ბალეტს მიაწექი გავიგეთ რო არ იცი ეს სპორტი მარა ნუღა ამბობ ხმამაღლა ჩვენც შეგვიცოდე ამდენ მზეობას რო გვაკითხებ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #11 31 იანვარი 2020 22:32
    2
    bazari ara magrad itamasha magram iest adgilas dakarga 2jer burti ravi faqturad pasi misca 2jer grandtan egeti shecdoma golit dasruldeba magram robertos jobia ashkaraa
    Culé [?]
    #10 31 იანვარი 2020 22:09
    3
    ათას პოზიციაზე შეტენეს რობეეტო ხან სად ათამაშეს ხან სად მარა ყველგან ერთნაირი უვარგისია. დღემდე ვერ ვხვდები რაუნდა მაგ კაცს ბარსაში ?!გასაგებია რო პსჟს გოლი გაუტანა და ყველა გაახარა მარა დავიჯერო მაგ ერთი გოლის გამო სცემენ პატივს ?? თუ ეგრეა ნეტა კიდე რამდენი ხანი უნდა დაგვტანჯონ ?!
    Culé [?]
    #9 31 იანვარი 2020 21:41
    9
    რასაც ამას ბილბაო უშვებოდა კიდევ მიკვირს რომ გუნდში დარჩა ყველა კარგი თამაშის შემდეგ სკამზე სვავდა რამდენი ფორმა აკრიფა იმდენი სკამი ახეხინა არადა რობერტოს რომ ჯობია ეგ ბრმა უნდა იყო რომ ვერ დაინახო
    გულშემატკივარი [?]
    #8 31 იანვარი 2020 21:39
    2
    ვინც უყურეთ თამაშს ფირპოზე რას იტყვით?
    წევრი [?]
    #7 31 იანვარი 2020 21:35
    6
    სულ ძირითადში უნდა ითამაშოს სემედუმ, ძალიან უსამართლოდ ჩაგრავენ
    ფანი [?]
    #6 31 იანვარი 2020 21:35
    5
    გუშინ დაამტკიცა სემედომ თუ ვინაა ძირირთადის კაცი
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    Culé [?]
    #5 31 იანვარი 2020 21:07
    5
    სემედუ ძირითადის წევრი უნდა გახდეს,უმაგრესია.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    წევრი [?]
    #4 31 იანვარი 2020 21:05
    5
    Isevdaisev mivdivart imastan ro mesis didi gavlena ak sastavis dakenebaze. Robertos ver amoagdebs mainc imitoro espanelia meotxe kapitani mesis dzmakaci albastan suarestan ertad da mesi gaibuteba mere. Arada es jobia kvelapersh. Da tu neimari odesme moikvanes xo saertod gaushveben gundidan imitoro dasanaxad ver itsnen ertmanets. Udidesi potenciali ak mara chagrian egred codebuli dzvelebi . Cidoa dzaan
    გულშემატკივარი [?]
    #3 31 იანვარი 2020 20:59
    0
    robertos bevrad jobia
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 31 იანვარი 2020 20:52
    7
    იმ ტრენერის დედა მო ვაცნეზურე აწი ვინც რობერტო დააყენოს ძირითადში და ეს არა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]