"ბარსელონა" თავდამსხმელს არ შეიძენს

  • 30-01-2020, 20:38
  • "ბარსელონა" თავდამსხმელს არ შეიძენს

    ზამთრის სატრანფერო ფანჯრის დასრულებამდე ერთ დღეზე ცოტა მეტი რჩება და "ბარსელონამ" გადაწყვიტა, ლუის სუარესის დროებითი შემცვლელი აღარ დაიმატოს.

    ბოლო დროს, კატალონიურ კლუბს არაერთი თავდამსხმელი დაუკავშირეს, მაგრამ "ბლაუგრანამ" ყველა ფრონტზე წარუმატებლობა განიცადა.

    ბოლო ცნობებით, ხელმძღვანელობამ გადაწყვიტა ზაფხულამდე თავდამსხმელი არ შეიძინოს. ამ ინფორმაციას არაერთი ესპანური წყარო ავრცელებს, მათ შორის Mundo Deportivo, Onda Cero, El Chiringuito, Sport, კატალონიის რადიო...

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    30 იანვარი 2020 22:02

    ციტატა: Griz17li
    რა სულელი პრეზიდენტი ყავს ბარსასს ესიგი გაბიგოლი 17 მილიონად ფლამენგოში წავიდა ერიკსენი 20 მილიონად ინტერში,პიონტეკი ჰერტაში წავიდა ჰოლანდი 20 მილიონას დორტმუნდში და აქედან ერთ-ერთი დახატავდა ბასრას თან ყველა მაგარი იაფში წავიდა ამის დდშვცცც

    სანამ რომელიმეს ფასი კაკ მინიმუმ 100 მილიონი არ იქნება მანამდე არ იყიდიან

    1
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    30 იანვარი 2020 21:58

    კიდე კაი თორე ჯართს იყიდიდნენ ესენი სხვა ვერაფერს

    2
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    30 იანვარი 2020 21:41

    არ მეგონა ესე თუ ჩაიჯ.....დნენ. ბართო! ტფუუ...... შენ დედას მიაცენზურა ყველამ ვისაც ბარსა გვიყვარს და გვტკივა. ეს პიტალო და ყანა მენახირე რაღას მოგყავდა ცხვირას გულიანად მაინც ვაგინებდი.😡😡😡😡😡

    5
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    30 იანვარი 2020 21:33

    ამ ზამთარში წესიერს ვერავის იყიდნენ მაინც.

    2
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    გასულია
    carles puyol 5 გულშემატკივარი [?]

    30 იანვარი 2020 21:33

    არ შეიძენს კიარა ვერ შეიძინეს ამ ჩმორებმა.

    3
    --------------------
    კულე სამუდამოდ
    გასულია
    Griz17li წევრი [?]

    30 იანვარი 2020 21:30

    რა სულელი პრეზიდენტი ყავს ბარსასს ესიგი გაბიგოლი 17 მილიონად ფლამენგოში წავიდა ერიკსენი 20 მილიონად ინტერში,პიონტეკი ჰერტაში წავიდა ჰოლანდი 20 მილიონას დორტმუნდში და აქედან ერთ-ერთი დახატავდა ბასრას თან ყველა მაგარი იაფში წავიდა ამის დდშვცცც

    1
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    30 იანვარი 2020 21:16

    გოლი ვერ გაგვაქ თუარა ისე მაგარი გუნდი ვართ. რაის თავდამსხმელი რათ გვინდა კაცო. ვაბშე გასაყიდია იქეთ ერთი ორი კაცი ან იჯარა გვინდა მესიზე ძნელი შესანახია ტოო

    2
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Msn91011 გულშემატკივარი [?]

    30 იანვარი 2020 21:12

    რაღაც მხრივ მართლა სწორი ნაბიჯი იყო რო არავინ იყიდეს როდრიგოებში და ეგეთებში ფულის გადაყრას.დემბელეც გამოჯანმრთელდენა მაგრამ პერესი რატო გაყიდეს ამათ შიგხომარ აქვთ?😂

    5
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    30 იანვარი 2020 21:10

    ვალვერდე აკლია ეხლა ამ სურათს. საფარჩაკეთია და მაგიტო გარბის ყველა და მაგტიო არ მოდის არავინ აქ .

    სანამ ეს ქათამი ბართომეუ იქნება არ ეშველება გუნდს არაფერი. მესიც მოყვა ამ კატლავანში ორი დღე აქ დარჩენილი ფეხბურთში ისედაც, ძალით დააბეს ეგეც.

    2
    გასულია
    B A R C A წევრი [?]

    30 იანვარი 2020 21:05

    იდიოტების ტრიო!🤦‍♂️

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 იანვარი 2020 20:59

    გადარჩა გუნდი 60-70 მილიონის გადაგდებას,ნორმალურს მაინც ვერავის მოიყვანდნენ ესენი.

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    30 იანვარი 2020 20:57

    ამისთანა ჩმორი პრეზიდენტი არ ყოლია ბარსას!!! rage

    2
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    30 იანვარი 2020 20:53

    ხო აბა რა რაში გვჭირდება თავდასხმელი დებილების ხროვაა ეს პერესი რაღას გაუშვეს ქემაინც

    2
    გასულია
    Tariel Turmanidze წევრი [?]

    30 იანვარი 2020 20:49

    ეს რო გადადგება აი მაშინ გვეშველება ხალხოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო

    3
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    30 იანვარი 2020 20:40

    მაშინ ძირითადი ტრიო MGD იქნება თუ კიდე ტრამვა არ მიიღო დემბელემ თუ არადა MGF 🙄🙃

    1
    გასულია
    duggu ფანი [?]