ანდრეს ინიესტა "ესტუდიანტესში" არ გადავა

  • 29-01-2020, 19:23
  • ანდრეს ინიესტა "ესტუდიანტესში" არ გადავა

    "ბარსელონას" ლეგენდა ანდრეს ინიესტა, რომელიც ამჟამად იაპონურ "ვისელ კობეში" თამაშობს, არგენტინულ "ესტუდიანტესში" არ გადავა.

    გასულ თვეში გავრცელდა ინფორმაცია, რომლის თანახმადაც, ინიესტას არგენტინული გუნდი ეპატიჟებოდა. ამასთან დაკავშირებთ კომენტარი "ესტუდიანტესის" პრეზიდენტმა, ხუან სებასტიან ვერონმაც გააკეთა.

    "ბარსას" კიდევ ერთი ლეგენდა, ხავიერ მასკერანო, რომელიც სწორედ "ესტუდიანტესში" თამაშობს, ანდრესის არშემდგარ ტრანსფერზე საუბრობს: "ანდრესი იაპონიაში თავს კარგად გრძნობს. როგორც ჩანს, მისი ღვინის ბიზნესის საქმე იქ კარგად მიდის. მას სხვა გეგმები აქვს. ჩვენ ვეცადებით, მაგრამ ძნელი იყო." - ციტირებს მასკერანოს სიტყვებს TyC Sports.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    CuleTillIDie ფანი [?]

    29 იანვარი 2020 23:17

    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: CuleTillIDie
    ისე არ ჩამქოლოთ, მაგრამ ჩემი აზრით 2010 და 2012 წლებიდან ინიესტა ერთ ოქროს ბურთს მაინც იმსახურებდა, მიუხედავად იმისა რომ მესიმ მოიგო ამ წლებში :D

    ავატარზე დემბელეა ეგ? joy joy ლმაოოოოო : :დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ
    ავატარი ასე შეესაბამებოდეს ფეხბურთელს პირველად ვნახე :დ

    არადა რამდენი ხანია ეგ ავატარი მაქ და არავინ არ ამჩნევდა :დდდდდდდდდდ

    1
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 იანვარი 2020 22:12

    ციტატა: CuleTillIDie
    ისე არ ჩამქოლოთ, მაგრამ ჩემი აზრით 2010 და 2012 წლებიდან ინიესტა ერთ ოქროს ბურთს მაინც იმსახურებდა, მიუხედავად იმისა რომ მესიმ მოიგო ამ წლებში :D

    ++++++11102948282

    ამას ვიძაიხ რამდენი წელია.
    2010 აიღეს და იმენა შეტენეს მესი..
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Andres_Iniesta

    არა უბრალოდ ძაან მინდა და დაბრმავებული ვარ.

    😂😂
    ისე უცხოური პრესა თუ ალაპარაკდა რაღაც ლოგიკური არის.


    მამენტ არც მჯერა უვრალოდ ძაან მინდა. თორე რაც მოსალოდნელია ჟირუც მოგვითრევენ 90% ან საბოლოოდ ვინმე ბოატენგისნაირს

    ჟირუს მიმებისთვის თუ მოიყვანენ სხვა ახსნა მაგას არაქვს :D :დ ბოატენგიც ეგრე იყო პრინციპში. ნეიმარი ბართომეუს გამოა წასული რავიცი არმგონია სანამ ეგ პრეზიდენტია დაბრუნდეს. მერე უკვე ბავშვი კიაღარარი აწი ნემო კია 28 წლის მგონი :დ ასე რო ნეიმარის ბარსელონას მაისურით ხილვა აწი წარმოუდგენლად მიმაჩნია

    ბართუშას თემის გამო შეილება წავიდა, მარა მიხვდა რო ის რო სერიოზული სეზონი ქონდეს უფრო დიდი შანსია ისევ ბარსაში ქონდეს ვიდრე იქ. და არაერთხელ დააფიქსირა გადმოსვლა რო უნდა.

    რავი ვნახოთ, ამ ბარსას რო მარტო ნეიმარი უშველის ეგ ვიცი დანამდვილებით

    თუ უშველა მაგანაც :დ პროსტა მესი რო ერთიორად ხასიათზე იქნება მაგი ვიცი ზუსტად. თავს მარტო აღარ იგრძნობს. პრო*ია ნეიმარი როგორ ეხმარებოდა მესი და რა ქნა :დ

    მაგან მგონი პსჟ ქამბექის მერე აკრიფა. თავ-ტრაკი მოი^^^ იმენა მანამ იგნირა და მაინც მესი მესის გაიძახოდა სასტავი.

    ეჰჰ ჩვენი დაწყწბული ქამბექი ჩვენვე ამოგვადინეს ყელში

    ციტატა: katalomia
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..

    ნეიმარი კიარა როდრიგო ვერ უყიდია 😂😂😂

    სხვათაშორის კუშები იდება და ნეიმარს ყველაზე ნაკლები აქვს

    ციტატა: katalomia
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..


    ლოგიკურია. ფელიში ან ნეიმარი ამ ორიდან ერთს დადებს.

    ფელიში? ჟაააო??

    შენი აზრთ ატლეტიკოში იმიტო გადავიდა რო 3 თვეში ბარსაში გადასულიყო? 😂😂

    ან ატლეტიკო გამოუშვებს?

    და მერე მეორე მესიც რაც წაეხიპიშა გგონია ვინმეს უნდა ეგ აქ?

    ყველაზე ნაკლებად სავარაუდო ეგაა.

    ვერ ათამაშდება ატლეში და ვერც ითამაშებს ეს იმას რაც შეუძლია იქ დარჩენით. რა მNიშვნელობა აქვს რისთვის იყიდეს? რომელი გადამკვდარი ატლეს ბალეშიკი ეგ არის რო არ დათანხმდეს ბარსაში თამაშს?! რაც დაუჯდა იმ ფასში არ მოგვცემს იასნა ატლე მაგრამ არც "ჯორზე შეჯდება" ვერ ვხედავ მოუგვარებელ პრობლემას მაგ ტრანსფერში მე. მითუმეტეს ვერიხსნება იქ ჯერ ჯერობით.

    კ იმადა 3 თვის გადასული სხბაგან არც წავა. არც გამოიშვებენ და რაც მესისთან წახიპიშება მოუვიდა მაგის შანსიიი იმენა 0 ია

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    MisterD ფანი [?]

    29 იანვარი 2020 21:53

    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: CuleTillIDie
    ისე არ ჩამქოლოთ, მაგრამ ჩემი აზრით 2010 და 2012 წლებიდან ინიესტა ერთ ოქროს ბურთს მაინც იმსახურებდა, მიუხედავად იმისა რომ მესიმ მოიგო ამ წლებში :D

    ავატარზე დემბელეა ეგ? joy joy ლმაოოოოო : :დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ
    ავატარი ასე შეესაბამებოდეს ფეხბურთელს პირველად ვნახე :დ

    საღოლ ძმაო <3 დემბელე ბუნებრივ ფორმაში ხდდდდ <3

    2
    --------------------
    მეტი, ვიდრე კლუბი! Visca el Barca
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 იანვარი 2020 21:43

    ციტატა: CuleTillIDie
    ისე არ ჩამქოლოთ, მაგრამ ჩემი აზრით 2010 და 2012 წლებიდან ინიესტა ერთ ოქროს ბურთს მაინც იმსახურებდა, მიუხედავად იმისა რომ მესიმ მოიგო ამ წლებში :D

    ავატარზე დემბელეა ეგ? joy joy ლმაოოოოო : :დდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდდ
    ავატარი ასე შეესაბამებოდეს ფეხბურთელს პირველად ვნახე :დ

    2
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    CuleTillIDie ფანი [?]

    29 იანვარი 2020 21:38

    ისე არ ჩამქოლოთ, მაგრამ ჩემი აზრით 2010 და 2012 წლებიდან ინიესტა ერთ ოქროს ბურთს მაინც იმსახურებდა, მიუხედავად იმისა რომ მესიმ მოიგო ამ წლებში :D

    2
    --------------------
    #infinit8iniesta
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 იანვარი 2020 21:33

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Andres_Iniesta

    არა უბრალოდ ძაან მინდა და დაბრმავებული ვარ.

    😂😂
    ისე უცხოური პრესა თუ ალაპარაკდა რაღაც ლოგიკური არის.


    მამენტ არც მჯერა უვრალოდ ძაან მინდა. თორე რაც მოსალოდნელია ჟირუც მოგვითრევენ 90% ან საბოლოოდ ვინმე ბოატენგისნაირს

    ჟირუს მიმებისთვის თუ მოიყვანენ სხვა ახსნა მაგას არაქვს :D :დ ბოატენგიც ეგრე იყო პრინციპში. ნეიმარი ბართომეუს გამოა წასული რავიცი არმგონია სანამ ეგ პრეზიდენტია დაბრუნდეს. მერე უკვე ბავშვი კიაღარარი აწი ნემო კია 28 წლის მგონი :დ ასე რო ნეიმარის ბარსელონას მაისურით ხილვა აწი წარმოუდგენლად მიმაჩნია

    ბართუშას თემის გამო შეილება წავიდა, მარა მიხვდა რო ის რო სერიოზული სეზონი ქონდეს უფრო დიდი შანსია ისევ ბარსაში ქონდეს ვიდრე იქ. და არაერთხელ დააფიქსირა გადმოსვლა რო უნდა.

    რავი ვნახოთ, ამ ბარსას რო მარტო ნეიმარი უშველის ეგ ვიცი დანამდვილებით

    თუ უშველა მაგანაც :დ პროსტა მესი რო ერთიორად ხასიათზე იქნება მაგი ვიცი ზუსტად. თავს მარტო აღარ იგრძნობს. პრო*ია ნეიმარი როგორ ეხმარებოდა მესი და რა ქნა :დ

    0
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 იანვარი 2020 21:27

    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Andres_Iniesta

    არა უბრალოდ ძაან მინდა და დაბრმავებული ვარ.

    😂😂
    ისე უცხოური პრესა თუ ალაპარაკდა რაღაც ლოგიკური არის.


    მამენტ არც მჯერა უვრალოდ ძაან მინდა. თორე რაც მოსალოდნელია ჟირუც მოგვითრევენ 90% ან საბოლოოდ ვინმე ბოატენგისნაირს

    ჟირუს მიმებისთვის თუ მოიყვანენ სხვა ახსნა მაგას არაქვს :D :დ ბოატენგიც ეგრე იყო პრინციპში. ნეიმარი ბართომეუს გამოა წასული რავიცი არმგონია სანამ ეგ პრეზიდენტია დაბრუნდეს. მერე უკვე ბავშვი კიაღარარი აწი ნემო კია 28 წლის მგონი :დ ასე რო ნეიმარის ბარსელონას მაისურით ხილვა აწი წარმოუდგენლად მიმაჩნია

    ბართუშას თემის გამო შეილება წავიდა, მარა მიხვდა რო ის რო სერიოზული სეზონი ქონდეს უფრო დიდი შანსია ისევ ბარსაში ქონდეს ვიდრე იქ. და არაერთხელ დააფიქსირა გადმოსვლა რო უნდა.

    რავი ვნახოთ, ამ ბარსას რო მარტო ნეიმარი უშველის ეგ ვიცი დანამდვილებით

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 იანვარი 2020 21:23

    ციტატა: Andres_Iniesta

    არა უბრალოდ ძაან მინდა და დაბრმავებული ვარ.

    😂😂
    ისე უცხოური პრესა თუ ალაპარაკდა რაღაც ლოგიკური არის.


    მამენტ არც მჯერა უვრალოდ ძაან მინდა. თორე რაც მოსალოდნელია ჟირუც მოგვითრევენ 90% ან საბოლოოდ ვინმე ბოატენგისნაირს

    ჟირუს მიმებისთვის თუ მოიყვანენ სხვა ახსნა მაგას არაქვს :D :დ ბოატენგიც ეგრე იყო პრინციპში. ნეიმარი ბართომეუს გამოა წასული რავიცი არმგონია სანამ ეგ პრეზიდენტია დაბრუნდეს. მერე უკვე ბავშვი კიაღარარი აწი ნემო კია 28 წლის მგონი :დ ასე რო ნეიმარის ბარსელონას მაისურით ხილვა აწი წარმოუდგენლად მიმაჩნია

    0
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    29 იანვარი 2020 21:20

    არაფერი სიახლე არაა, ამ უაზრო სტატიებს რომ დებთ. ლეგენდა კია მაგრამ ახალი რა არის ბარსას თავს? ბსრთუშამ კიდევ ვერ მოიგონა გუნდის ბოლომდე დაშლის გეგმა? rage rage

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 იანვარი 2020 20:24

    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..

    ნეიმარი კიარა როდრიგო ვერ უყიდია 😂😂😂

    სხვათაშორის კუშები იდება და ნეიმარს ყველაზე ნაკლები აქვს

    ციტატა: katalomia
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..


    ლოგიკურია. ფელიში ან ნეიმარი ამ ორიდან ერთს დადებს.

    ფელიში? ჟაააო??

    შენი აზრთ ატლეტიკოში იმიტო გადავიდა რო 3 თვეში ბარსაში გადასულიყო? 😂😂

    ან ატლეტიკო გამოუშვებს?

    და მერე მეორე მესიც რაც წაეხიპიშა გგონია ვინმეს უნდა ეგ აქ?

    ყველაზე ნაკლებად სავარაუდო ეგაა.

    კარგი რა ანდრეს ჭკვიანი კაციხარ, ამ ორ დღეში ნეიმარის ტრანსფერის მჯერაო არ მითხრა

    არა უბრალოდ ძაან მინდა და დაბრმავებული ვარ.

    😂😂
    ისე უცხოური პრესა თუ ალაპარაკდა რაღაც ლოგიკური არის.


    მამენტ არც მჯერა უვრალოდ ძაან მინდა. თორე რაც მოსალოდნელია ჟირუც მოგვითრევენ 90% ან საბოლოოდ ვინმე ბოატენგისნაირს

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    29 იანვარი 2020 20:24

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..

    ნეიმარი კიარა როდრიგო ვერ უყიდია 😂😂😂

    სხვათაშორის კუშები იდება და ნეიმარს ყველაზე ნაკლები აქვს

    ციტატა: katalomia
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..


    ლოგიკურია. ფელიში ან ნეიმარი ამ ორიდან ერთს დადებს.

    ფელიში? ჟაააო??

    შენი აზრთ ატლეტიკოში იმიტო გადავიდა რო 3 თვეში ბარსაში გადასულიყო? 😂😂

    ან ატლეტიკო გამოუშვებს?

    და მერე მეორე მესიც რაც წაეხიპიშა გგონია ვინმეს უნდა ეგ აქ?

    ყველაზე ნაკლებად სავარაუდო ეგაა.

    ვერ ათამაშდება ატლეში და ვერც ითამაშებს ეს იმას რაც შეუძლია იქ დარჩენით. რა მNიშვნელობა აქვს რისთვის იყიდეს? რომელი გადამკვდარი ატლეს ბალეშიკი ეგ არის რო არ დათანხმდეს ბარსაში თამაშს?! რაც დაუჯდა იმ ფასში არ მოგვცემს იასნა ატლე მაგრამ არც "ჯორზე შეჯდება" ვერ ვხედავ მოუგვარებელ პრობლემას მაგ ტრანსფერში მე. მითუმეტეს ვერიხსნება იქ ჯერ ჯერობით.

    0
    გასულია
    barcelona87 გულშემატკივარი [?]

    29 იანვარი 2020 20:23

    ცენტრალური მცველები: ესენი მოვაგროვე ვის აირჩევდით: ხორხე კუენკა 17.11.1999. 190.(ბარსა ბ-დან რო დააწინაურონ.)კალიდუ კულიბალი 20.06.1991. 186.ალესიო რომანიოლი 12.01.1995. 188. დაიო უპამეკანო 27.10.1998. 186.ვირჯილ ვან დეიკი 8.07.1991. 193. მალანგ სარი 23.01.1999. 182. მატია დე ლიხტი 12.08.1999. 189. მილან შკრინიარი 11.02.1995. 188. ჟან-კლერ ტოდიბო (დაბრუნდება იმედია არ გაყიდიან)30.12.1999. 190. აქედან ეხლა პიკეს მხარეს თითქმის ყველა თამაშობს უფრო პიკეს შემცვლელები არიან,

    2
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 იანვარი 2020 20:19

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..

    ნეიმარი კიარა როდრიგო ვერ უყიდია 😂😂😂

    სხვათაშორის კუშები იდება და ნეიმარს ყველაზე ნაკლები აქვს

    ციტატა: katalomia
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..


    ლოგიკურია. ფელიში ან ნეიმარი ამ ორიდან ერთს დადებს.

    ფელიში? ჟაააო??

    შენი აზრთ ატლეტიკოში იმიტო გადავიდა რო 3 თვეში ბარსაში გადასულიყო? 😂😂

    ან ატლეტიკო გამოუშვებს?

    და მერე მეორე მესიც რაც წაეხიპიშა გგონია ვინმეს უნდა ეგ აქ?

    ყველაზე ნაკლებად სავარაუდო ეგაა.

    კარგი რა ანდრეს ჭკვიანი კაციხარ, ამ ორ დღეში ნეიმარის ტრანსფერის მჯერაო არ მითხრა

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 იანვარი 2020 20:14

    ციტატა: marco reus 11
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..

    ნეიმარი კიარა როდრიგო ვერ უყიდია 😂😂😂

    სხვათაშორის კუშები იდება და ნეიმარს ყველაზე ნაკლები აქვს

    ციტატა: katalomia
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..


    ლოგიკურია. ფელიში ან ნეიმარი ამ ორიდან ერთს დადებს.

    ფელიში? ჟაააო??

    შენი აზრთ ატლეტიკოში იმიტო გადავიდა რო 3 თვეში ბარსაში გადასულიყო? 😂😂

    ან ატლეტიკო გამოუშვებს?

    და მერე მეორე მესიც რაც წაეხიპიშა გგონია ვინმეს უნდა ეგ აქ?

    ყველაზე ნაკლებად სავარაუდო ეგაა.

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    29 იანვარი 2020 20:11

    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..

    ნეიმარი კიარა როდრიგო ვერ უყიდია 😂😂😂

    2
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    29 იანვარი 2020 20:11

    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..

    გამორიცხული ამბავია ეგ ამ სატრანსფერო ფანჯარაზე..ზაფხულში კი ბატონო..უფრო ნეიმარია საჭირო

    0
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    29 იანვარი 2020 20:07

    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..


    ლოგიკურია. ფელიში ან ნეიმარი ამ ორიდან ერთს დადებს.

    0
    გასულია
    ვიტორ ბორბა ფერეირა გულშემატკივარი [?]

    29 იანვარი 2020 19:59

    ნეიმარი რო იყიდონ არ გაგიკვირდეთ ამ ორ დღეში...ბართომეო გაისვრის კიდე ერთხელ, და ეგ იქნება ბილეთი პრეზიდენტობის მეორე ვადით არჩევისთვის..მინიმუმ ამ ორ დღეში მაქსიმუმ ზაფხულში ეგ ტრანსფერი დაიდება აგერ ნახავთ..

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV