"ბარსელონა" კობი ბრაიანტის დაღუპვას გამოეხმაურა

  • 27-01-2020, 00:55
  • "ბარსელონა" კობი ბრაიანტის დაღუპვას გამოეხმაურა

    ცოტა ხნის წინ გავრცელებულ შოკისმომგვრელ ინფორმაციას "ბარსელონა" გამოეხმაურა.

    კატალონიურმა კლუბმა ისტორიაში ერთ-ერთი საუკეთესო და სამაგალითო სპორტსმენის, კობი ბრაიანტის ტრაგიკულად დაღუპვას Twitter-ზე პოსტი მიუძღვნა.

    "შოკირებული ვართ კობი ბრაიანტის სიკვდილით. ის იყო სამაგალითო სპორტსმენი როგორც პარკეტზე, ასევე მის მიღმა. ჩვენი გულითადი სამძიმარი მის შვილებსა და ახლობლებს. მშვიდად განისვენე."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    27 იანვარი 2020 18:38

    საშინელებაა, სიტყვებით ვერ გადმოვცემ 😢😢😢😢😢😢

    0
    გასულია
    messi წევრი [?]

    27 იანვარი 2020 14:54

    რატოოომმმ😢😢

    0
    გასულია
    Msn91011 გულშემატკივარი [?]

    27 იანვარი 2020 12:36

    ძაან უსამართლობა რაღაც მომენტში ცხოვრება უბრალოდ ადამიანმა მთელი ცხოვრება სიკეთეს შეწირა და ყველაფერი გამოიარა არაფერი აკლდა და უცბათ როგორ კვდება თან არამარტო თვითონ არამედ საკუთარ 13 წლის შვილთან. ძალიან დიდი ტრაგედიაა

    2
    გასულია
    10გიო10 გულშემატკივარი [?]

    27 იანვარი 2020 12:31

    კობიი disappointed ძალიან დააკლდება მსოფლიოს შენი პროფესიონალიზმი😑😑

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    27 იანვარი 2020 12:25

    თითქმის ყველამ გააკეთა კომენტარი.

    ტრამპმაც კი.

    დიდი დანაკარგია სპორტისთვის.


    სუ მგონია რო უწყობენ ესეთ ავარიებს

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    B A R C A წევრი [?]

    27 იანვარი 2020 02:39

    მშვიდად განისვენე, ჩემპიონო!❤😥🙏

    5
    გასულია
    barcamen წევრი [?]

    27 იანვარი 2020 02:01

    13 წლის შვილიც დაიღუპა მასთან ერთად...

    8
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    27 იანვარი 2020 02:00

    Kalatburti chemtvis n1 sportia. R.I.P kobe bryant

    4
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    27 იანვარი 2020 01:47

    სავარაუდოდ რიკ ფოქსი და მისი ქალიშვილი ვერტმფრენში იმყოფებოდნენ..

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Visca el barca ფანი [?]

    27 იანვარი 2020 01:41

    ციტატა: Lionel Messi - 10
    ბევრი ცნობილი ადამიანი დაღუპულა მაგრამ ასე მთელი მსოფლიო დაემწუხრებინოს ვინმეს სიკვდილს მე პირადად არ მინახავს. ეს კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს თუ რას ნიშვანს სპორტი. აი როგორ აფასებენ ნამდვილ სპორტსმენებს. რა უნდა ვთქვა ამ ამბავთან დაკავშირებით მიუხედავად იმისა რო კალათბურთის ფანატი არასდროს ვყოფილვარ ამ კაცის თამაშის სანახავად ბევრჯერ გამითენებია და ბევრჯერაც განმეორებით მინახავს ლეიკერსის თამაში. ერთ-ერთი საუკეთესო იყო მთელი სპორტის ისტორიაში. ახალგაზრდა ადამიანის დაღუპვა ხო ყოველთვის დიდი ტრაგედიაა მაგრამ ამ შემთხვევაში ათმაგად. pensive

    იმიტომ, რომ პირველ რიგში დიდი პიროვნება იყო კობი, როგორც ინიესტა. თავმდაბალი და ძალიან მაგარი ადამიანი.

    11
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    27 იანვარი 2020 01:28

    ნეიმარს კობისთვის მიუძღვნიაა
    გოლი გაიტანა

    15
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    27 იანვარი 2020 01:25

    ბევრი ცნობილი ადამიანი დაღუპულა მაგრამ ასე მთელი მსოფლიო დაემწუხრებინოს ვინმეს სიკვდილს მე პირადად არ მინახავს. ეს კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს თუ რას ნიშვანს სპორტი. აი როგორ აფასებენ ნამდვილ სპორტსმენებს. რა უნდა ვთქვა ამ ამბავთან დაკავშირებით მიუხედავად იმისა რო კალათბურთის ფანატი არასდროს ვყოფილვარ ამ კაცის თამაშის სანახავად ბევრჯერ გამითენებია და ბევრჯერაც განმეორებით მინახავს ლეიკერსის თამაში. ერთ-ერთი საუკეთესო იყო მთელი სპორტის ისტორიაში. ახალგაზრდა ადამიანის დაღუპვა ხო ყოველთვის დიდი ტრაგედიაა მაგრამ ამ შემთხვევაში ათმაგად. pensive

    13
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    27 იანვარი 2020 01:10

    ციტატა: M10 S9 D11
    ამის გამო ვუყურებდი კალათბურთს და ამის გამო მევასებოდა ლეიკერსი

    ციტატა: Andres_Iniesta
    დადასტურდა 1-1 შვილიც :(((

    როგორც გავიგე ოთხივე შვილი და ცოლიც დაიღუპაო

    არა ეგ ჭორია. მეც ეგრე წავიკითხე.

    ეს დადასტურდა უკვე :((

    რამხელა ტრაგედიაა

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    27 იანვარი 2020 01:09

    13 წლის გოგოც გარდაიცვალა, ნბა-მ დაადასტურა sob

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    27 იანვარი 2020 01:05

    ამის გამო ვუყურებდი კალათბურთს და ამის გამო მევასებოდა ლეიკერსი

    ციტატა: Andres_Iniesta
    დადასტურდა 1-1 შვილიც :(((

    როგორც გავიგე ოთხივე შვილი და ცოლიც დაიღუპაო

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    27 იანვარი 2020 01:01

    დადასტურდა 1-1 შვილიც :(((

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    27 იანვარი 2020 01:00

    უდიდესი კულე sob sob 💔💔💔💔

    12
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV