ლეო მესი - მეტი დარტყმა, ვიდრე "ბარსას" ყველა ფეხბურთელი ერთად

  • 26-01-2020, 00:16
  • ლეო მესი - მეტი დარტყმა, ვიდრე "ბარსას" ყველა ფეხბურთელი ერთად

    ალბათ, ბოლო დროს შეამჩნევდით, რომ "ბარსელონა" არგენტინელ ვარსკვლავზე, ლიონელ მესიზე ზედმეტად დამოკიდებულია, თუმცა ეს უფრო აშკარა გახდა "ვალენსიასთან" წინააღმდეგ მატჩში.

    ლეო მესიმ "ღამურებთან" გასვლით შეხვედრაში ყველაფერი გააკეთა, მაგრამ მისი გუნდი წაგებისგან (0-2) მაინც ვერ იხსნა. ინგლისური Squawka-ს ცნობით, 32 წლის ჯადოქარმა ვალენსიელთა კარისკენ 11-ჯერ დაარტყა, რაც თითქმის 3-ჯერ მეტია "ბარსას" სხვა ყველა ფეხბურთელის საერთო შედეგზე (3).

    "ბლაუგრანამ" "ვალენსიასთან" სულ 14-ჯერ დაარტყა:

    • ლიონელ მესი - 11;
    • ანსუ ფატი - 1;
    • ფრენკი დე იონგი - 1;
    • ივან რაკიტიჩი - 1.

    ეს საოცარი სტატისტიკა, რა თქმა უნდა, კიდევ უფრო ცხადყოფს მესის მნიშვნელობას "ბარსელონასთვის". სამწუხაროდ, 14 დარტყმიდან ზუსტი მხოლოდ 5 აღმოჩნდა. არგენტინელ შემტევს რამდენიმე ჯარიმის გატანის ძალიან კარგი შანსი ჰქონდა, თუმცა მან მომენტების გოლებად გადაქცევა ვერ შეძლო, რასაც მიჩვეულები არ ვართ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ლიონელ მესი
    კომენტარები [ 28 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    26 იანვარი 2020 16:57

    ციტატა: alen halilovic
    მესიმ რო ვერ ითამაშა რათ უნდა მაგას თქმა, თამაშს თუ უყურეთ

    კი ვუყურეთ, ისიც მახსოვს ლეო რო არ იყო ცხრილში სად ვეყარეთ. სუ ლეოს იმედზე შეიძლება ყოფნა? ადამიანს არ შეიძლება ერთი თამაში ჩაუვარდეს? სად არის გუნდი? ვინმემ იცის ისეთი ადამიანი ფეხბურთელი რო არ "წაუვიდეს"? ფეხბურთი არ გითამაშიათ არასდროს? ხო ყოფილა შემთხვევა რო ერთ დღეს ყველა დარტყმა გასულა და ისიც ხო ყოფილა რო არ უნდა ბურთს კარებში წასვლა. თუ ლეოს მისდის, ერთ თამაშში შეიძლება 2 ჯარიმაც გაიტანოს, მაგრამ გუშინ არ წაუვიდა და რა ქნას 15-16 წელია უმაღლეს დონეზე თამაშობს და ეხლა ამ სიბერეში ერთი თამაში ხო შეიძლება ჩაუვარდეს სეზონში, მაგრამ ფაქტია თუ გუნდი ხელს უწყობს თვითონაც შეუჩერებელია, გუშინ კი მეც დამაწყდა ნერვები ასე უსახური თამაში??? არვიცი არვიცი...

    1
    გასულია
    alen halilovic ფანი [?]

    26 იანვარი 2020 14:48

    მესიმ რო ვერ ითამაშა რათ უნდა მაგას თქმა, თამაშს თუ უყურეთ

    0
    გასულია
    MESSI 2017 ფანი [?]

    26 იანვარი 2020 12:12

    სისწრაფე აკლია გუნდს და კარზე დაგეშვა ის სლე რობერტო მოაშოროს ძირითადს და დააყენოს სემედუ ხო შეიძლება

    5
    გასულია
    sergio busquets5 ფანი [?]

    26 იანვარი 2020 12:09

    ბარსელონას" ყოფილმა თავდამსხმელმა, გარი ლინეკერმა სოციალურ ქსელში მორიგი დასამახსოვრებელი პოსტი განათავსა.

    კატალონიური კლუბის "ვალენსიასთან" სტუმრად მარცხის შემდეგ, ინგლისელმა ტვიტერში დაწერა - "სეტიენი გასაშვებია".

    როგორც მოგეხსენებათ, "ბლაუგრანამ" "ღამურებთან" ანგარიშით 0:2 წააგო. ესპანელმა თავკაცმა "ლურჯ-ბროწეულისფრებში" პირველი იმედგაცრუება განიცადა.

    "კამპ ნოუს" მკვიდრები ლა ლიგაში ამ დროისთვის 43 ქულით მადრიდის "რეალთან" ერთად პირველ ადგილს იყოფენ.

    0
    გასულია
    BarcelonaFanTV გულშემატკივარი [?]

    26 იანვარი 2020 11:55

    ბარსელონამ ლა ლიგის 21-ე ტურში ვალენსიასთან ანგარიშით 0:2 წააგო.



    მატჩის 48-ე წუთზე კატალონიელთა მცველმა ხორდი ალბამ ავტოგოლი გაიტანა - ბარსას ფეხბურთელი ვალენსიას თავდამსხმელის მაქსი გომესის დარტყმას ვერ გაუმლავდა.



    ალბამ ბარსელონაში თამაშის პერიოდში ლა ლიგაში გოლი საკუთარ კარში უკვე მეოთხედ გაიტანა. 21-ე საუკუნეში ასეთი შედეგი ბარსას სხვა ფეხბურთელებს არ ჰქონიათ.

    0
    --------------------
    "მეტი, ვიდრე კლუბი!"
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    26 იანვარი 2020 11:31

    მართალია მე პირადად არ მჯერა დემბელეს დიდი კარიერის მაგრამ აშკარაა გუნდს სჭირდება ვინგერი მარჯვენა მცველი არ ყავს გუნდს მარცხენა ვინგერი და ცენტრალური მცველის პრობლემაც აშკარაა ...კიკეზე რთულ სიტვაციაში ბოლი 5 6 წელია არავის ჩაუბარებია ევროპაშო გუნდი ჩემი აზრით ...ფსიქოლოგია 0 ფიზიკურობა 0 ტაქტიკა 0 და შემადგენლობა 70 პროცენტი გადასაწყობია ...მარტო იმიტომ ვარ ამ კაცის მადლობელი რო ვალვერდე მოგვაცილაა

    8
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    26 იანვარი 2020 11:19

    როცა მწვრთნელი ახალია და თან შუა სეზონში და თან სამი წელი რა ხდებოდა გუნდში. მესმის მაგრამ ფატი, ეს ღლაპი, როდოს აქეთაა ნახევაცველი და გრიზმანი უნდა გამოიყენო, ნიშნები მაინც უნდა იყოს, რომ მცდელობა გაქვს.

    4
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    26 იანვარი 2020 10:56

    ციტატა: Alien messi
    ეს თუ მართალია კიდევ ერთი დასტური იმისა თუ როგორ ცდილობს ბართომეუ გუნდის დაღუპვას My Webpage და ეს ყველაფერი მაშინ როცა ჰალანდი 30-40 მილიონად იყიდება😴

    იყიდე ჰალანდინდორტმუნტმა და მინიმუმ ზაფხულამდე აღარ გაიყიდება მითუმეტეს 30-40 მილიონად

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    გიგა Culé [?]

    26 იანვარი 2020 10:46

    ზატო ამოიტენება ლეგანესი და დაიმშვიდებენ თავს :დ ძანნ ვფიქრობ და მგონია რომ ჯერ ტაქტიკა მუშავდება და კიკე სტილს ლიგის დაწყებამდე ჩამოიყალიბებს...
    არცერთ მწვრთელს არ დაუწყია განსაკუთრებულად და არაფერია გასაკვირი.
    აი მესის სტაბილურად მარჯვენა ფლაგის დაკავებას კი არ ვიწყენდი :)

    5
    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    26 იანვარი 2020 10:42

    ეს თუ მართალია კიდევ ერთი დასტური იმისა თუ როგორ ცდილობს ბართომეუ გუნდის დაღუპვას My Webpage და ეს ყველაფერი მაშინ როცა ჰალანდი 30-40 მილიონად იყიდება😴

    3
    გასულია
    Pako წევრი [?]

    26 იანვარი 2020 09:12

    Chai💩 saitma daweretrame axali

    2
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    26 იანვარი 2020 02:02

    ახლა რა პონტია ახალ მოსულ მწვრᲗნელს არ დააბრალოᲗოო დარᲩენილიყო ვალიკო ვასხამდიᲗ მაინც ნერვებმოᲨლილზე :(

    5
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    26 იანვარი 2020 01:46

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: me da barca
    ამ ჯარიმებსაც ვერ ურტყამს ძველებურად.


    დაკვირვებული ვარ დასვენებების მერე მაგრა გამოდის ფორმიდსნ. თითქოს ტრამვა აქ ან რამე. დაჯე სანაკრებოები როა მანდაც მომდევნო თამაში ჩვეულებრივია.
    აი გიჯირი კალენდარი რო აქვს მაშინაააა ნადირივით.

    მართალი ხარ როცა დიდი პაუზები აქვს ბარსას თამაშებს შორის თითქოს სათამაშო რიტმიდან ვარდება და რაც უფრო დატვირთული კალენდარი აქვს ბარსას მით უფრო ხოდზეა

    შარშანდელუ სეზონიც ევეთი ქონდა. მგონი ლივერპულთანაც იქ ლალიგის კაი კალენდარმა დაგვღუპა და წინასწარ განაღდებამ.
    დააისვენა როგორც მახსოვს მონიმუმ 1 თამაში

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    26 იანვარი 2020 01:42

    ექნებოდა რაც დასარტყმელია ამას ტენიან და როგორ არ ექნებოდა, არ ვიცი გასახდელში აჩმორებს თუ რას უშვება სასტავს დარტყმის რო ეშინიათ და მაინც ამას ტენიან ბურთს😂😂 არტურზე მაქ საუბარი ამ შემთხვევაში, ის რო გაეტანა კაცმა არ იცის როგორ შეიცვლებოდა თამაშის სცენარი

    5
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    26 იანვარი 2020 01:32

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: me da barca
    ამ ჯარიმებსაც ვერ ურტყამს ძველებურად.


    დაკვირვებული ვარ დასვენებების მერე მაგრა გამოდის ფორმიდსნ. თითქოს ტრამვა აქ ან რამე. დაჯე სანაკრებოები როა მანდაც მომდევნო თამაში ჩვეულებრივია.
    აი გიჯირი კალენდარი რო აქვს მაშინაააა ნადირივით.

    მართალი ხარ როცა დიდი პაუზები აქვს ბარსას თამაშებს შორის თითქოს სათამაშო რიტმიდან ვარდება და რაც უფრო დატვირთული კალენდარი აქვს ბარსას მით უფრო ხოდზეა

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    26 იანვარი 2020 01:22

    ციტატა: Msn91011
    რა მოხდა ხალხო როგორი თამაში იყო? არ მიყურებია და იქნებ მითხრათ ორი სიტყვით

    ჩვეულებრივი პორნო იყო.
    ოღონდ საშა გრეი იყო ბარსა
    და ჯონი სინსი იყო ვალენსია.😂

    1 ტაიმი ისე მორჩა კარში დარტყმა არ გქვონდა. და შტეგენმა 3 სუფთა ბურთი გამოაძრო.(1-1 პენალი)
    მეორე ტაიმი კარგად დავიწყეთ. ფატის არ გაუმართლა მარა გოლი შეგვიგდეს. რათმქუანდა
    რობერტოს მხრიდან.მერე აიჭრნენ. დაცვა ვაფშე დამხევდს დს მეორეც შეგვიგდეს.

    დაჯე 3 შეაგდეს და პროსტა არ ჩათვალეს.

    მოკლედ სამარცხვინო იყო.
    გუნდს დაცვა არ ყავს.

    მოკლედ კიდეკაი არ უყურე

    9
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    26 იანვარი 2020 01:21

    ეხლა გადავხედე ცხრილს და გასვლაზე 3 მატჩი გვაქვს ისეთი სადაც გაგვიჭირდება.რეალი,სევილია და ვილიარეალი.დანარჩენი ძლიერი გუნდები მოშორებული გვყავს.და თუ ჩემპიონობა გვინდა ყველა დანარჩენს უნდა მოვუგოთ გასვლა.
    ნუ მთავარ რათქმა უნდა რეალია.მანდ დიდი ალბათობით გადაწყდება ჩემპიონის ბედი.
    რეალი სიტისთან ჯახის შემდეგ გვხვდება ჩვენ და ეს კარგია.ჩვენ ნაპოლის ვხვდებით და ფრეც არ იქნება ურიგო.

    ერთი სიტყვით ჯერ არაფერია დაკარგული.
    ერთადერთი სეტიენმა უნდა შეიგნოს რომ ბარსელონას მწვრთნელის და არა ბეტისის.
    უნდა შეიგნოს რომ როტაციაა საჭირო.რად უნდოდა უმტიტი იბიცასთან?რა ლანგლე ვერ ითამაშებდა? ამ ფატის კიდე შეეშვას 17 წლის ბიჭს ტვირთს ნუ კიდებს.შეცვლაზე შემოიყვანოს ხოლმე.ვიდალი გადამწყვეტ მატჩებში ძირითადში.არტურს დაღვინება ჭირდება.
    გუნდი სხვა და სხვა ტაქტიკით უნდა სავარჯიშოდ ვარჯიშებზე.არ უნდა იყოს ჩაციკლული ბურთის გორაობაზე

    2
    საიტზეა
    Sergio5 Culé [?]

    26 იანვარი 2020 01:12

    ციტატა: Msn91011
    რა მოხდა ხალხო როგორი თამაში იყო? არ მიყურებია და იქნებ მითხრათ ორი სიტყვით

    ძალიან ცუდი

    ზუსტად რო ამ ორი სიტყვით უნდა დაახასიათო ისე ითამაშეს

    4
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    26 იანვარი 2020 00:53

    ციტატა: me da barca
    ამ ჯარიმებსაც ვერ ურტყამს ძველებურად.


    დაკვირვებული ვარ დასვენებების მერე მაგრა გამოდის ფორმიდსნ. თითქოს ტრამვა აქ ან რამე. დაჯე სანაკრებოები როა მანდაც მომდევნო თამაში ჩვეულებრივია.
    აი გიჯირი კალენდარი რო აქვს მაშინაააა ნადირივით.

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    26 იანვარი 2020 00:51

    ამ ჯარიმებსაც ვერ ურტყამს ძველებურად.

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge