კიკე სეტიენი: ცუდად ვითამაშეთ, ეს მტკივნეული მარცხია

  • 25-01-2020, 22:39
  • კიკე სეტიენი: ცუდად ვითამაშეთ, ეს მტკივნეული მარცხია

    "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელი კიკე სეტიენი კატალონიურ კლუბში მისი პირველი წაგების შემდეგ კომენტარს აკეთებს.

    "ბარსა" დღეს ლა ლიგის 21-ე ტურში "მესტალიაზე" "ვალენსიას" დაუპირისპირდა და 0-2 წააგო.

    "პირველ ტაიმში ცუდად ვითამაშეთ. არასწორი პოზიციები გვეკავა. სიზუსტე დაგვაკლდა.

    პირველ 45 წუთში რაც ვნახეთ, ბევრი რამ უნდა შევაფასოთ. არსებობს რაღაცები, რაც ფეხბურთელებმა ჯერ კარგად ვერ გაიგეს ან შესაძლოა, ჩვენ ვერ განვმარტეთ კარგად. რეალობა ისაა, რომ ის, რაც დღეს ვნახეთ, არავის მოეწონა - არც მათ, არც ჩვენ.

    მეორე ტაიმში შეგვეძლო უკეთ გვეთამაშა. ბევრი საგოლე მომენტი გვქონდა. სამწუხაროდ, ვერ შევძელით მათი გამოყენება და მეორე გოლი გავუშვით.

    უნდა გესმოდეთ, რომ, სიმართლე გითხრათ, "ვალენსიამ" შეხვედრის პირველ ნახევარში მეტი დაიმსახურა. ცუდად ვითამაშეთ. ბევრ რამეზე უნდა ვიმუშავოთ.

    მეტოქეებმა ფატისა და მესის წინააღმდეგ კარგად ითამაშეს. "ღამურები" მათ ზეწოლით ზღუდავდნენ. ეს მტკივნეული მარცხია, რომელსაც შევეცდებით, რაც შეიძლება მალე დავივიწყოთ." - ციტირებს სეტიენის სიტყვებს ESPN.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    temuri32 წევრი [?]

    28 იანვარი 2020 09:00

    მე პირადად მირჩევნია ჩემპიონთა ლიგა მოიგოს ბარსამ ამოვიდა ამდენი ლალიგა ყელში ერთხელ ხომ შეიძლება ზედიზედ ჩემპიონთა ლიგა დადონ მარტო ლალიგა რა უბედურებაა

    0
    გასულია
    lukicha-barca Culé [?]

    26 იანვარი 2020 18:24

    ციტატა: Barca_MNS
    ციტატა: Messiah
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ეს წაგება მირჩევნია ვალვერდეს ტაკტიკით მოგებულს..


    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ვალვერდეს ქონდა გამონათებები და მიწასთან გასწორებული მოწინააღმდეგეებიც

    და გუშინ ვაბშე უტაკტიკოთ რომ ციყავით???

    1
    გასულია
    Bebeto ახალბედა [?]

    26 იანვარი 2020 17:56

    Uavtoriteto trenerebi Ver uqachaven varskvlavebs xavi jobda yvelas

    1
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    26 იანვარი 2020 13:49

    ვალვერდე გენატრებათ უკვე ? კი ბაზარი არაა ცუდი მწვრთნელი არიყო პროსტა რომში და ლივერთან არგაუმართლა მასტს და რაქნას, არც მე მომწონდა მაგრამ დასაფასებელია რაც გააკეთა და ნუხართ დაუნახავები, ზედიზედ 3 ლალიგა მოიგო არაა ცუდი შედეგი, და ამ.კიკესაც აცალეთ ეცით პატივი ჯერ 3 თამაში ჩაატარა 2 მოიგო და ერთი მარცხი არაპატიოთ ახლა ტიპს სულ ხომ ვერ მოიგებს, ნუმაძულებთ რა ამსაიტზე შემოსვლას, ცოტა ობიექტურები ვიყოთ ძალიან გთხოვთ, ნაპოლის გავარღვევთ შუაზე ლიგაზე სულ სხვა მოტივაციით გავა კიკე მჯერა მისი და აცადეთ კაცს ვაახ!!!

    4
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    26 იანვარი 2020 13:11

    ციტატა: B.A.r.c.A
    ვალვერდემ არდა ტურანებით ანდრე გომესებით და პაკოებით მოიგო ლა ლიგა

    რა უნდოდა ჩმორის ბარსაში არდა თურანს??? პაკო და გომეშიც ერთი სეზონი ჰყავდა მხოლოდ. მესი ჰყავდა ტიპს რომელიც მუდმივი ბომბარდირი ხდებოდა.რომას ვინ ჰყავდა რომ გამოგვაგდო,თან 3 ბურთიანი დაგვიქაჩა??????
    რა ვალვერდემ მოიგო? კარგით რააა.

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ℱℭℬ გულშემატკივარი [?]

    26 იანვარი 2020 12:59

    3 თამაში მხოლოდ! სულსწრაფები ვართ... ვადროვოთ ადამიანს... მე რატომღაც დადებითად ვართ განწყობილი ❤

    4
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    26 იანვარი 2020 11:44

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Barca_MNS

    ვალვერდეს ქონდა გამონათებები და მიწასთან გასწორებული მოწინააღმდეგეებიც

    შეგიძლია დამისახელო მატჩები,რომლებიც პირადად მაგ არსების დამსახურებით მოვიგეთ???? მხოლოდ ბერნალეოზე 0-3 მახსენდება,რომელიც ნამდვილად მისმა ტაქტიკამ მოგვაგებინა მეორე ტაიმში, მაგრამ ეს მიზერულია 2,5 წლიანი მოღვაწეობის ფონზე!

    ვალვერდემ არდა ტურანებით ანდრე გომესებით და პაკოებით მოიგო ლა ლიგა უბრალოდ იდეენი მწვრთნელი იყო და როგორც იწყებდა ისე ამთავრებდა თამაშს ვერაფერს ვერ ცვლიდა თამაშის მსვლელობისას რაც ბარსას დონის გუნდში ყველაზე დიდი მინუსია თან აშკარად გასახდელში კაცი ვერაფერს აკეთებდა ...ვალვერდე როგორ უნდა მოგწონდეს ბარსაში მაგრამ ერთხელ დავწერე და აგადავდა მთელი საიტი ამ სასტავით ვერცერთი მწვრთნელი დიდ შედეგს ვერ მიაგწევს

    3
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    26 იანვარი 2020 01:45

    ამას ვალვერდესგან განსხვავებით პასუხისმგებლობის გრძნობა გააჩნია, რაც დასაფასებელია

    8
    გასულია
    აბრაგი წევრი [?]

    26 იანვარი 2020 01:40

    პაპის დროსაც ასეთი ბევრი ჩავარდნა იყო,მაგრამ გვყავდა ხავი ინი,ალვეში,და მეორე თამაშამდე უხსნიდა ,ეხლა საერთოდ რა უნდა გააგებინო?

    2
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    26 იანვარი 2020 01:12

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Barca_MNS

    ვალვერდეს ქონდა გამონათებები და მიწასთან გასწორებული მოწინააღმდეგეებიც

    შეგიძლია დამისახელო მატჩები,რომლებიც პირადად მაგ არსების დამსახურებით მოვიგეთ???? მხოლოდ ბერნალეოზე 0-3 მახსენდება,რომელიც ნამდვილად მისმა ტაქტიკამ მოგვაგებინა მეორე ტაიმში, მაგრამ ეს მიზერულია 2,5 წლიანი მოღვაწეობის ფონზე!

    მე რო ვალვერდეს სტილი არ მომწონდა თავიდანვე ვიძახდი და ახლა მითუმეტეს არ ვაფანატებ, უბრალოდ ამხსოვს თამაშები და ბევრს ემახსოვრება კიდეც, სევილიას 4 ან 6 გოლს ან რაღაც იქ გინდაც ვალენსიას წიხლქვეში გაგდებას რო თავი დავანებოთ და რადგან ერთი ეგეთი მატჩი გინდა აგერ 5:1 გაიხეენე რეალთან მესის გარეშე. უბრალოდ ყველაფერს 1 მხარე არააქ მაგას ვიძახი. ვალვერდეს კიდე გინება არ დაუმსახურებია ჩემი აზრით, ტიპს რაც შეეძო აკეთებდა მოგნია მაგ ამბავში ადმინისტრაციის როლი უფრო დიდია და ვიდრე ვალვერდესი. არ ვიცავ ან რად უნდა ჩემი დაცვა უბრალოდ სიტუაციაა ეგეთი და ვალვერდეს დროს იყო კიდეც უარესი. ენრიკეს დროიდან მოყოლებული გვაქ ეგ პრობლემა ხავსი წასვლის მომენტიდან ჩათვლაე

    5
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    26 იანვარი 2020 00:51

    ვცდილობ პოზიტივი დავინახო მაგრამ რეალურად ვხედავ : ბილბაო ქვეჯვია იყო (რომელსაც არაფერი საერთო არ ჰქონდა ბარსელონასთან) შენ კიკე ახალი სახელი გაქვს უკვე ჩემგან " ყაყა " აჩკარიკა ბუჰღალტერისთვის სასარგებლო იდიოტი ! აჩკარიკ როდემდე შე დედა ......

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    26 იანვარი 2020 00:38

    ციტატა: Barca_MNS

    ვალვერდეს ქონდა გამონათებები და მიწასთან გასწორებული მოწინააღმდეგეებიც

    შეგიძლია დამისახელო მატჩები,რომლებიც პირადად მაგ არსების დამსახურებით მოვიგეთ???? მხოლოდ ბერნალეოზე 0-3 მახსენდება,რომელიც ნამდვილად მისმა ტაქტიკამ მოგვაგებინა მეორე ტაიმში, მაგრამ ეს მიზერულია 2,5 წლიანი მოღვაწეობის ფონზე!

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Gaucho86 გულშემატკივარი [?]

    26 იანვარი 2020 00:32

    ციტატა: Barca_MNS
    თუ პოზიტივის დანახვა გვინდა (გაჭირვებით მაგრამ მაინც) კარგია, რომ თავიდანვე წავაგეთ... ვალოდიას მანდ დაერხა, პრიველი სეზონი თითქმის წაგების გარეშე გაიარა და - სწორი ყოფილა ჩემი ტაქტიკაო. შეხედავენ გმაოასწორებენ თუ ვერ შეძლებენ კიკეს გაშვებას რა უნდა...ამასობაში კუმანიც მოიხოდება, ევროპა დამთავრდება ზაფხუშლი და მერე ჩაიბარებენ რა.. ხავისთვის ჯერ ადრეა არ მინდა მარცხი იწვნიოს, თან რო ვხედავ მის ტაქტიკას ალ საიდთან ვერ ბრწყინავს მიდგომაზე ვიძახი თორე განა ის რო მაგ კლუბის ფეხბურთელებს ბევრს ვთხოვთ.

    მოვედით კი მოვიცდით (სხვა რა დაგვრჩენია).საწყენი ისაა,რომ ასეთი თამაშით უტიტულოდ დავამთავრბეთ სეზონს

    1
    გასულია
    cules წევრი [?]

    26 იანვარი 2020 00:31

    გაუმარჯოს ყველას.დიდი ხანია ვადევნებ თვალს აქ და გადავწყვიტე დავრეგისტრირდე და მეც გამოვხატო აზრი.ბარსას ვგულშემატკივრობ 20 წელია...ესე ყურება ჯერ არ შემზიზღებია ესეთ ბარსაზე.ვუყურებ და რაც არ უნდა ლანძღო ყველა,ჩემი აზრით მხოლოდ ერთი გამოსავალია ამ მდგომარეობიდან.მჯერა რომ ამ ეტაპზე მხოლოდ ხავი თუ უშველის გუნდს იქედან გამომდინარე რაც წავიკითზე.რომ მისი გუნდის შექმნა სურს და მაგიტო თუ მოვა ეს იქნება ამ ზაფხულს.ყველა მოთამაშის მადლობელი ვარ რაც მანამდე გააკეთეს გუნდისთვის,მაგრამ მოვიდა დრო რომ ბევრმა უკვე თავისი ნებით წავიდნენ გუნდის კეთილდღეობისთვის.მესი რა არის ამაზე არ დავიწყებ საუბარს,ყველამ ვიცით ვინ არის და რა არის!მაგრამ მხოლოდ ერთ კაცზე თამაშობს გუნდი...მე პირადად დავტოვებდი მხოლოდ ერთ კაცს გუნდში "ტერ შტეგენს".და მესსის მხოლოდ იმ შემთხვევაში თუ გუნდი არ ითამაშებს მხოლოდ მესიზე.ბარსა მეტია ვიდრე გუნდი....სად?გუნდი არის თავიდან ბოლომდე ნულიდან დასაკოპლეკტებელი.მოკლედ უნდა ჭკვიანი მწვრთნელი რომელმაც იცის თუ რა გუნდი უნდა შექმნას და მიმყოლი ხელმძღვანელობდა,და არა აბიდალი და ბართუშა

    4
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    26 იანვარი 2020 00:18

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ეს წაგება მირჩევნია ვალვერდეს ტაკტიკით მოგებულს..


    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    ვალვერდეს ქონდა გამონათებები და მიწასთან გასწორებული მოწინააღმდეგეებიც

    8
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    26 იანვარი 2020 00:10

    თუ პოზიტივის დანახვა გვინდა (გაჭირვებით მაგრამ მაინც) კარგია, რომ თავიდანვე წავაგეთ... ვალოდიას მანდ დაერხა, პრიველი სეზონი თითქმის წაგების გარეშე გაიარა და - სწორი ყოფილა ჩემი ტაქტიკაო. შეხედავენ გმაოასწორებენ თუ ვერ შეძლებენ კიკეს გაშვებას რა უნდა...ამასობაში კუმანიც მოიხოდება, ევროპა დამთავრდება ზაფხუშლი და მერე ჩაიბარებენ რა.. ხავისთვის ჯერ ადრეა არ მინდა მარცხი იწვნიოს, თან რო ვხედავ მის ტაქტიკას ალ საიდთან ვერ ბრწყინავს მიდგომაზე ვიძახი თორე განა ის რო მაგ კლუბის ფეხბურთელებს ბევრს ვთხოვთ.

    0
    გასულია
    Sigur Rós Culé [?]

    26 იანვარი 2020 00:03

    ძაან კარგი რაღაც თქვა, არაა აქ სრულად ინტერვიუ, ამიტო დავწერ.


    "We don't like it to have the ball just for the sake of having it. We need to do something with it."


    რეალურად მეც ეს მაშფოთებს და ალბათ ბევრს, მთლად უაზრო ბურთის გორაობაში არ გადაიზარდოს ეს ყველაფერი. უტემპოდ, სისწრაფის გარეშე ბურთის გორაობა კიდე უფრო საზიზღარი სანახავია, ვიდრე მეორე ნომრად თამაში.

    8
    --------------------
    6-1 ❤
    გასულია
    dshvelidze ფანი [?]

    25 იანვარი 2020 23:57

    იმედია მოხოდავს გუნდს.ვაცალოთ კიბატონო.
    მიდი კიკე უნდა დააჩოქო ყველა

    7
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    25 იანვარი 2020 23:54

    Chemi azrit minimum 2 transperi tu ver moiyvanes am kacs does verapers ver shecvlis ubralod stils da burtisplobas tu daubrunebs gunds ...Mara dges Kai vingeri romel gindsac ar yavs wArmatebis mixweva yvelas gauchirdeba neymarea aucileblad mosayvari lautaroebi da eseti eqsperimentebi yelshia amosuli ukve cavanebi da giroudebi neymari da grizmani 9 rianze ...

    2
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    25 იანვარი 2020 23:45

    წელიწადზე მეტი აწყობდა ლივერპულს კლოპი და სიტის გვარდიოლა. სამ თამაშში ნუ მოვთხოვთ ამ კაცს გუნდის იმ ბოსელიდან და ორმოდან ამოყვანას სადაც სამი წელი ამყოფა ვალვერდემ.

    22
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    პარტნიორები
    Flashscore.ge