ვალენსია-ბარსელონას სავარაუდო შემადგენლობები: სეტიენი ისევ უჩვეულო ტაქტიკას გამოიყენებს?

  • 25-01-2020, 15:02
  • WinGs
  • 19
ვალენსია-ბარსელონას სავარაუდო შემადგენლობები: სეტიენი ისევ უჩვეულო ტაქტიკას გამოიყენებს?

დღეს, "ბარსელონა", ლა ლიგის 21-ე ტურში, სტუმრად "ვალენსიას" დაუპირისპირდება. 

წარმოგიდგენთ გუნდების სავარაუდო შემადგენლობებს Sport-ის ვერსიით. 

ვალენსია (4-4-2): დომენეკი; ვასი, გარაი, გაბრიელი, გაია; ფერანი, კოკლენი, კონდოგბია, სოლერი; მაქსი გომესი, როდრიგო

ბარსელონა (3-5-2): ტერ შტეგენი; რობერტო, პიკე, ლანგლე; ვიდალი, ფატი, ბუსკეტსი, ალბა, დე იონგი; მესი, გრიზმანი

შეგახსენებთ, რომ მატჩი თბილისის დროით 19 საათზე დაიწყება. 

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #19 25 იანვარი 2020 17:56
    0
    Es mesame svaka iqneba. Valverde mosanarmtri unda dagvrches mgoni.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 25 იანვარი 2020 17:29
    2
    სისულელეა არანაირი სამი მცველი და არანაირი ლენგლე და რობერტო ძირითადში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #17 25 იანვარი 2020 16:25
    0
    დეიონგის ადგილას ანსუ იქნება ალბათ და დეიონგი ანსუს ადგილას
    Culé [?]
    #16 25 იანვარი 2020 16:12
    1
    მე მგონი ამ თამაშს ვერ მოვიგებთ, ფრე მგონია.
    თან მიხარია, თან მეშინია, რომ ქულებს დაკარგავენ. გაურკვევლობის მომენტია, არ იცი რას ითამაშებენ, როგორ, ვის დააყენებს, როგორი ტაქტიკით.
    წევრი [?]
    #15 25 იანვარი 2020 16:01
    3
    არანაირი ლენგლე🙏❤კიკემ პირველივე თამაშში დააყენა უმტიტი და მემგონი დროა დაბრუნდეს ფორმაში შავიკაცი და გაასხმევინოს ლენგლეს ძირითადიდან🖤
    Culé [?]
    #14 25 იანვარი 2020 15:53
    7
    მე არავარ პროფესორი,მაგრამ თამაშების განხილვა ხო ხდება ყოველი თამაშის ბოლოს?თავისი მინუსები და თავისი პლიუსები,ამ ბოლოს რამდენიც გაგვიტანეს უმეტესობა რობერტოს გამო მოხდა,კრაიც მაგისი იყო,რატო დგას მაინც ძირითადში,თუ ვინმემ იცით განმანათლეთ,შეიძლება მე არავარ კომპეტენტური ან ვერ ვხდება ამ ადამიანის სიკარგეს....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    Culé [?]
    #13 25 იანვარი 2020 15:42
    1
    რობერტო მოაშოროს,ზარალია და 4-3-3 იდეალურია.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #12 25 იანვარი 2020 15:31
    2
    აუ ესეც რობერტოს აყენებს მაგის ჯიში ამოწყდა რაიქნება მოიტეხოს ფეხი და ვერ ითამაშოს 1 წელი
    Culé [?]
    #11 25 იანვარი 2020 15:27
    2
    ციტატა: • ხავიესტა •
    4-3-3 ს დააყენებს

    ფატი არ იქნება დემბელეც არა.
    პერეს არ ენდობა.
    გრიზმანი- და მესი ყავს მარტო წინ.

    რავი ალბა თუ მიუყენა გვერდით შეილება სხვა არავინ ყავს.
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გულშემატკივარი [?]
    #10 25 იანვარი 2020 15:23
    0
    4-3-3 ს დააყენებს
    ფანი [?]
    #9 25 იანვარი 2020 15:23
    2
    3-5-2 ჭირდება შესაბამის ფლანგის მცველი მარჯვინ და მაღალი დონის ვინგერები წინ რომლებიც რეალურად საერთოდ არ ყავს ბარსელონას ამ ეტაბზე.
    Culé [?]
    #8 25 იანვარი 2020 15:22
    4
    დაცვაში სერიოზული გარღვევები ექნება.
    იმედია მოტვინავს და მაგის ფასად ლალიგას მაინც არ დავკარგავთ.

    ლიგაზე ზედმეტია ლაპარაკი. რობერტოებით და რაკიტიჩებით
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    ფანი [?]
    #7 25 იანვარი 2020 15:22
    0
    Robertos magivrad umtiti idgeba da pates magivrad roberto
    წევრი [?]
    #6 25 იანვარი 2020 15:16
    1
    3-5-2 გამართლებულია როცა არ გვყავს ცენტრ ფორვარდი და ნორმალური მარჯვენა მცველის,მაგრამ ეს რობერტო რაც გახდა, დაყენე უმტიტი რა
    წევრი [?]
    #5 25 იანვარი 2020 15:15
    2
    ზოგი რომ ამბობს 3 მცველით ამოგვტენიანო, ეგ 3 მცველი რეალურად 5 მცველი ხდება როცა საჭიროა.
    აცადეთ ამ ეტიენს კაცო, სეზონის ბოლომდე ვალვერდეზე უარესს ვერაფერს იზამს ძალიანაც რომ უნდოდეს და თუ ვერ იბარგებს კიდე გაუშვებენ სეზონის ბოლო, 6 თვიანი კონტრაქტი აქვს ჯერ, ამის გამო გაუფორმეს 6 თვიანი რომ თუ არ ივარგა მარტივად გაუშვან.
    მანამდე კიდე პირადად მე ის მაინც მომეონება რომ სულ ბარსას ექნება ბურთი და ვალვერდესავით მეტოქეს არ დაუთმობს როცა 1 ბურთით წინ გავლენ.
    ფანი [?]
    #4 25 იანვარი 2020 15:15
    3
    ამ კაცმა დაცვა იცის საერთოდ რა არის. ასე თუ აპირებს ამ ტაქტიკით გარძელებას ეს კაცი ლიგაზე ან სადმე ძლიერ გუნდეთან დიდი ეჭვი მაქ ძაან მწარედ შერცხვებიან. ვალვერდემ რაც ქნა ეგ მონაგონი იქნება..

    ეს ხელმძრვანელობა არის უკიდენგანო უკინითი ბნელი .
    თორე თავის დროზე კლოპი უნდა მოეყვანათ და მისთვის უნდა მიეცათ ეგ 100 მილიონი ეგ იქნებოდა ყველაზე ნაღდი ტრანსფერი და არა ინვალიდ დემბელეში.
    დღევანდელი ფეხბურთში რაც არუნდა ფული ხარჯო მწვრთნელი თუ არ გყავს კვალიფიციური შედეგი 0.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 25 იანვარი 2020 15:12
    0
    დაიწყო ვალვერდულები? 😂
    გულშემატკივარი [?]
    #2 25 იანვარი 2020 15:11
    1
    მოვემზადოთ სირცხვილის საჭმელად. სამწუხაროდ ვაგებთ 99%.
    წევრი [?]
    #1 25 იანვარი 2020 15:10
    0
    Movigebt ai naxavt,