ვალენსია-ბარსელონა - განაცხადი ცნობილია

  • 24-01-2020, 21:39
  • ვალენსია-ბარსელონა - განაცხადი ცნობილია

    ესპანეთის ჩემპიონატის 21-ე ტურში "ვალენსიასთან" ხვალ გასამართი მატჩისთვის "ბარსელონას" განაცხადი ცნობილია.

    ტრავმირებულ ლუის სუარესსა და უსმან დემბელეს სათადარიგო მეკარე ნეტუც შეუერთდა. მათ გარდა, განაცხადს მიღმა დარჩა მუსა ვაგე, რომელსაც კიკე სეტიენი ისევ არ ენდობა.

    განაცხადში მოხვდნენ ახალგაზრდა ფეხბურთელები, ინიაკი პენია, ალექს კოლიადო და ანსუ ფატი. რაც შეეხება რიკი პუჩს, ის ავადაა და ამის გამო ვერ ითამაშებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ვალენსია
    კომენტარები [ 29 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Bussi წევრი [?]

    25 იანვარი 2020 12:03

    ბევრი რამ გამოჩდება ამ თამაში, რაშეუძლია ამ წვრთნელს და შეილება თუარა იმედწბის დამყარება. წესით გადაუაროს უნდა თავზე მარა ვნახოათ.

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    25 იანვარი 2020 00:54

    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    არტური ბუსკეცი დე იონგი
    მესი გრიზმანი პერესი

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Spain წევრი [?]

    25 იანვარი 2020 00:39

    Burts gaugoreben ai sheteva rogor icis kikem am tamashshi gamochndeba eg

    2
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    25 იანვარი 2020 00:30

    თუ ვინმეს გაქვთ დრო და შესაძლებლობა რო მითხრათ საქართველოს წამყვანი ბუქმეკერები რას იძლევიან ამ თამაშის 2-3 ანგარიშზე მადლობელი ვიქნები. არ ხსნის აქ სადაც ვარ ქართულ ტოტალიზატორის საიტებს.
    ვიგებთ ვითომ ამ თამაშს?

    1
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    25 იანვარი 2020 00:19

    სერიოზული გამოცდა ელის კიკეს იმედი მაქვს გაართმევს თავს

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    24 იანვარი 2020 23:44

    ციტატა: BEQA BARCA
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    პუჩს რა დაემართა??? არტურმა ხო არაფერი გაავრცელა?! joy joy

    ავადაა. გაოფლიანდა და გაცივდა 🤣😂

    მალე ძირითადის ფეხბურთელი გახდება,ძაან დონეა.

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 23:33

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    პუჩს რა დაემართა??? არტურმა ხო არაფერი გაავრცელა?! joy joy

    ავადაა. გაოფლიანდა და გაცივდა 🤣😂

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    24 იანვარი 2020 23:32

    პუჩს რა დაემართა??? არტურმა ხო არაფერი გაავრცელა?! joy joy

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Kortes წევრი [?]

    24 იანვარი 2020 23:19

    Sport.es-ის ინფორმაციით, „ბლაუგრანამ“ თვალი „ჩელსის“ ფორვარდს, ოლივიე ჟირუს დაადგა. მისი დამატება კატალონიელებს ლუის სუარესის ტრავმის გამო სურთ, რომელსაც დაახლოებით ოთხი თვე გაუცდება.

    0
    გასულია
    sergio busquets5 ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 23:12

    ღმერთით რობერტოს არ დააყენებს . როგორ მინდა რომ გაუშვან ამოვიდა
    ყელში მაგის ყურება

    0
    გასულია
    buxo ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 23:07

    ძალიან მაინტერესებს რა ტაქტიკას აირჩევს იმედია 4-3-3ით დაალაგებს კამანდას, 4-4-2საც არ გამოვრიცხავ რამეთუ ფატის ზედიზედ ამდენ თამაშსი დაყენება სასტარტოში და 90წუთით თამაში რისკის შემცველი მგონია თაან იბიცელებმა ლამის გალახეს,მაინც ვფიქრობ რომ 2 ტავდამსხმელს გაამწესებს
    ფორვარდის მოყვანაა სასიცოცხლოდაუცილებელი თორე იკუდურეს @rаკისკენაა საქმე დემბელე კუვარჯიშობს უკვე მარა მაგი ისეთიუიღბლოა შეიძლება კიდე მოძვრეს რამე, მესიცარაა ისეტ ხოდზე და როდისიქნებაკიდე ისეთი თამაშირომ დასვასსკამზე დაასვენოს გრიზმანიც ხოვერ ითამაშებს ყველა თამაშს 90წუთი

    2
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    24 იანვარი 2020 23:05

    4-4-2 -ს დააყენებს იმედია

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    24 იანვარი 2020 23:03

    ციტატა: ana anukii
    პუჩი რატომ არააა ან პერესი

    წაიკიᲗხე ორ სიტყვიანი სტატია ბოლომდე 😊

    8
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 23:02

    ციტატა: ana anukii
    აბა ვნახოთ მთავარ გამოცდაზე რას იზამს... 3-4-3 ით ფონს ვერ გავა ამ გუნდთან ამოტენიან უბრალოდ :) თან გასვლაზეა თამაში არ დაგავიწყდეთ

    3 tavdamsxmelit ver itamashebs imito ro ar yavs pati Didi tamashebistvis mzad araa chemi azrit da 4:4:2rs 3:5:2 jobia

    1
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    24 იანვარი 2020 23:00

    მაგრად გამიკვირდა სეტიენმა რომ თქვა ვალენსიასთან მეტი სივრცე გვექნებაო.ვალენსია ავტობუსს ჩააყენებს გარმონიანს.ღმერთმა არ ქნას და გაგვიტანონ პირველებმა საერთოდ ყრუ დაცვაში ჩაჯდებიან.რეალთან სუპერ თასზე რა ითამაშა საერთოდ ვერ მივხვდი.
    ინტენსიური ფეხბურთია საჭირო არც ერთი წუთი მოდუნება. ვალენსიას თუ მოვუგეთ მაგარ მუხტს მიიღებენ ბიჭები

    10
    გასულია
    Geo-fcb წევრი [?]

    24 იანვარი 2020 22:56

    ერიქსენი 20 მ ჯდებაო, რას ელოდებით მერე არიქა ბიჭო დაითრიეთ...

    + ლაუტარო თუ არა ობამეიანგი მაინც, ადვილი იქნება ობამას ტრანსფერი.

    0
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 22:51

    აბა ვნახოთ მთავარ გამოცდაზე რას იზამს... 3-4-3 ით ფონს ვერ გავა ამ გუნდთან ამოტენიან უბრალოდ :) თან გასვლაზეა თამაში არ დაგავიწყდეთ

    1
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    24 იანვარი 2020 22:34

    ხვალე გამოჩნდება ბერვი რამე,რა ტვინიაქ ტიტეს,რაშეუძლია და რა ხედვა აქვს,გადამწყვეტი არიქნება ეს ყველაფერი და ვერაფერს ვიტყვით მაინც გადაჭრით,მაგრამ მაინც ძალიან ბევრი რამ გამოჩნდება...

    3
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    Badzagua-cule გულშემატკივარი [?]

    24 იანვარი 2020 22:27

    ჩემი აზრით ასე უნდა ათამაშოს
    ტერ შტეგენი
    სემედუ,პიკე,უმტიტი,ალბა
    ბუსკეცი
    დე იონგი არტური
    ვიდალი
    მესი გრიზმანი
    💖

    4
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 22:27

    ციტატა: Smokie94
    Momkalit da arturi dzaaaaan magrad momwons :/ imedia rogorme chajdebaaa sastavshi, busi arturi de jong centri wesit yvelaze optimaluri variantia

    Pormashi chadgebatuara da dixanias gaiumjobesebs SASTAVIS kacia uechveli

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge