კიკე სეტიენის პრესკონფერენცია "ვალენსიასთან" თამაშის წინ

  • 24-01-2020, 20:22
  • კიკე სეტიენის პრესკონფერენცია "ვალენსიასთან" თამაშის წინ

    "ვალენსიასთან" ხვალინდელი დაპირისპირების წინ, "ბარსელონას" დამრიგებელმა, კიკე სეტიენმა, ჟურნალისტების შეკითხვებს დღეს გამართულ პრესკონფერენციაზე უპასუხა.

    "ვალენსია" ძალიან კარგი გუნდია დიდებული ფეხბურთელებით. ეს მაღალი დონის გამოცდა იქნება. მეტოქეს აქვს შესაძლებლობა შემოგვიტიოს, ჩვენ კი მის მიერ დაცვაში დატოვებული სივრცეებით უნდა ვისარგებლოთ. ეს სივრცე ხვალ უფრო მეტი გვექნება, ვიდრე წინა ორ შეხვედრაში გვქონდა.

    ძალიან მნიშვნელოვანია, რომ თამაშზე კონტროლი დავაწესოთ და ბურთი ჩვენ გვქონდეს. როდესაც ბურთის დაკარგვას რისკავ, ნორმალურია, რომ წაგებული რჩები. ვმუშაობთ იმაზე, რომ ჩვენს თამაშს მეტი მოქნილობა შევძინოთ.

    არ მოგატყუებთ - "იბიცასთან" თამაშის დროს შემეშინდა. აქცენტს დეტალებზე ვაკეთებთ.

    არ მაქვს იმის განცდა, რომ გუნდი შორსაა იმისგან, რაც მე მსურს.

    ცენტრფორვარდის შეძენა? "ბარსელონა" დიდებული გუნდია, რომელმაც ყველა ტურნირის მოსაგებად უნდა იბრძოლოს. ტრავმების კონტროლი არ შეგვიძლია. ამ ეტაპზე, ვერაფერს ვიტყვი.

    როდრიგო? მე ყველა კარგი ფეხბურთელი მომწონს. ყველამ ვიცით, რომ როდრიგო ძალიან კარგი ფეხბურთელია. ის ნებისმიერ გუნდში წამყვანი მოთამაშე იქნებოდა, ამ შეთხვევაში კი "ვალენსიაშია".

    ჩემი პირველი გამოცდა "გრანადასთან" იყო, მეორე - "იბიცასთან". "ბარსელონაში", გამოცდაზე ყოველდღე გადიხარ.

    გრიზმანი ცენტრფორვარდად? ეს ერთ-ერთი ვარიანტია. ბოლო თამაშში ის ძალიან დაგვეხმარა და რა თქმა უნდა, ამ ფეხბურთელს ვაფასებთ.

    რიკი პუჩი? მას ბევრი საინტერესო თვისება აქვს და არის ისეთი რაღაცებიც, რაც უნდა გაუმჯობესდეს. ეს პროცესია და ჩვენ ყველა შევეცდებით ფეხბურთელს დავეხმაროთ.

    რიკი, ახლა, ავადაა. ჩვენთან ერთად კოლიადო ივარჯიშებს.

    ვიდალი? მე მჭირდება სრულყოფილი ფეხბურთელები, რომლებმაც იციან როგორ გააკეთონ რაღაცები, რისი თხოვნა არც კი მჭირდება.

    აბელ რუისი? შანსი ყველას აქვს. მინდა, ყველა ფეხბურთელი კარგად გავიცნო." - განაცხადა კიკე სეტიენმა "ვალენსიასთან" მატჩის წინ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    25 იანვარი 2020 16:37

    ციტატა: Frenkie de Jong 21
    ციტატა: katalomia
    თუ ვინმეს გაქვთ დრო და შესაძლებლობა რო მითხრათ საქართველოს წამყვანი ბუქმეკერები რას იძლევიან ამ თამაშის 2-3 ანგარიშზე მადლობელი ვიქნები. არ ხსნის აქ სადაც ვარ ქართულ ტოტალიზატორის საიტებს.
    ვიგებთ ვითომ ამ თამაშს?

    20-21 ასე აქვს საშუალოდ

    გაიხარე, მადლობა

    0
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    25 იანვარი 2020 14:26

    ციტატა: katalomia
    თუ ვინმეს გაქვთ დრო და შესაძლებლობა რო მითხრათ საქართველოს წამყვანი ბუქმეკერები რას იძლევიან ამ თამაშის 2-3 ანგარიშზე მადლობელი ვიქნები. არ ხსნის აქ სადაც ვარ ქართულ ტოტალიზატორის საიტებს.
    ვიგებთ ვითომ ამ თამაშს?

    20-21 ასე აქვს საშუალოდ

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    25 იანვარი 2020 12:28

    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    შტეგო, სემედუ-პიკე-უმტიტი-ალბა, არტური-ბუსი-ფრენკი, მესი-გრიზი-ფატი. ეს შემადგენლობა მინდა და ვალენსიას დიდი ანგარიშით დამარცხება.

    ჩემი @@@ არ გინდა?

    რა საყვარელი მზე ხარ 🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷 joy joy .

    დედა არ მო@@@@@ ახლა

    კიდევ აქ იჭიმები მზეო 🐷🐷🐷🐷🐷🐷?! პატარა, კომპლექსიანო ლაწირაკო.

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    25 იანვარი 2020 11:38

    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    შტეგო, სემედუ-პიკე-უმტიტი-ალბა, არტური-ბუსი-ფრენკი, მესი-გრიზი-ფატი. ეს შემადგენლობა მინდა და ვალენსიას დიდი ანგარიშით დამარცხება.

    ჩემი @@@ არ გინდა?

    რა საყვარელი მზე ხარ 🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷 joy joy .

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    25 იანვარი 2020 00:27

    თუ ვინმეს გაქვთ დრო და შესაძლებლობა რო მითხრათ საქართველოს წამყვანი ბუქმეკერები რას იძლევიან ამ თამაშის 2-3 ანგარიშზე მადლობელი ვიქნები. არ ხსნის აქ სადაც ვარ ქართულ ტოტალიზატორის საიტებს.
    ვიგებთ ვითომ ამ თამაშს?

    0
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    24 იანვარი 2020 23:11

    გასვლა გვაქვს ხვალ და ახალი მწრთნელით უნდა დავასრულოთ გასვლითი მოუგებელი სერიები დიდი ანგარიშით მინიმუმ 3 ბურთიანი ჰანდიკაპით

    ციტატა: D10ss
    ალბათ ხვალ დააყენებს იმ ძირითად შემადგენლობაა რაც მისთვის მიღებულია. დაველოდოთ ვინ მოხვდება განაცხადში

    ვიდალი ბუსი დე იონგი, დაცვა სემედო უმტო, პიკე, ალბა, შეტევა, მესი, გრიზმანი, ფატი
    ცვლილება:არტური-ვიდალი, ან ბუსი-არტური

    0
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 22:11

    ციტატა: ferreira10
    ამან მკაფიოდ მიანიშნა ყველას რომ ვიდალი ძირითადის კაცი იქნება.

    An piriqit Mara mase jobia iyoos

    2
    გასულია
    Clever liar გულშემატკივარი [?]

    24 იანვარი 2020 22:10

    აბელ რუისი? შანსი ყველას აქვს. მინდა, ყველა ფეხბურთელი კარგად გავიცნო.
    ვალვერდეც ასე არ იყო? როჟა თავის თანაშემწეს არ იცნობდა და ფეხბურთელზე რას გაიგებდა სირძაღლი...რაიკარდიდან დაწყებული ყველა ვიცი და ყველა ერთმანეთზე კარგი ასისტენტი იყო, იმ მარაზმა კაცის "მარჯვენა ხელი" არც ნანახი მყავს და არც განაგონი...

    3
    გასულია
    Gaucho andy ® ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 21:22

    ვიდალი? მე მჭირდება სრულყოფილი ფეხბურთელები, რომლებმაც იციან როგორ გააკეთონ რაღაცები, რისი თხოვნა არც კი მჭირდება.

    👍🏼

    10
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 21:14

    ამან მკაფიოდ მიანიშნა ყველას რომ ვიდალი ძირითადის კაცი იქნება.

    11
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    24 იანვარი 2020 21:13

    სემედუ-პიკე-უმტიტი-ალბა
    მელო-ბუსი-ფრენკი
    -მესი-გრიზი-ფატი

    რაიქნება ეს შენ მაინც დატესტო.

    8
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    24 იანვარი 2020 21:02

    შტეგო, სემედუ-პიკე-უმტიტი-ალბა, არტური-ბუსი-ფრენკი, მესი-გრიზი-ფატი. ეს შემადგენლობა მინდა და ვალენსიას დიდი ანგარიშით დამარცხება.

    12
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 20:54

    იმედია 3-4-3 ს აღარ დააყენებს

    3
    გასულია
    D10ss წევრი [?]

    24 იანვარი 2020 20:49

    ალბათ ხვალ დააყენებს იმ ძირითად შემადგენლობაა რაც მისთვის მიღებულია. დაველოდოთ ვინ მოხვდება განაცხადში

    12
    --------------------
    თუკი წარმატების არ გჯერა, მაშინ არაფრის შანსი არ გაქვს
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 იანვარი 2020 20:32

    უნდა გადავურბინოთ ხვალ ვალენსიას

    15
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    პარტნიორები
    Flashscore.ge