ერთი წელი ფრენკი დე იონგის შეძენიდან

  • 23-01-2020, 19:20
  • ერთი წელი ფრენკი დე იონგის შეძენიდან

    2019 წლის 23 იანვარს "ბარსელონამ" ფრენკი დე იონგის შეძენის შესახებ ინფორმაცია გაავრცელა. ჟოზეპ მარია ბართომეუმ და აღმასრულებელმა დირექტორმა ოსკარ გრაუმ ოფიციალურად დაასრულეს ტრანსფერი, რომლის ღირებულება 75 მილიონი ევრო იყო. კონტრაქტის მიხედვით, დე იონგი "ბარსელონაში" 2024 წლის ივნისამდე დარჩება.

    ჰოლანდიელმა სეზონი "აიაქსში" დაასრულა და ამსტერდამულ კლუბს ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალამდე მისვლაში დაეხმარა. დე იონგის არაჩვეულებრივი თამაში შეუმჩნეველი არ დარჩენილა. იგი შიდა ჩემპიონატის საუკეთესო ახალგაზრდა ფეხბურთელად დაასახელეს. ასევე, აღიარეს წლის საუკეთესო ახალგაზრდა ჰოლანდიელ ფეხბურთელად. უეფამ კი მას წლის საუკეთესო ნახევარმცველის ჯილდო გადასცა.

    5 ივლისს კი, დე იონგი "კამპ ნოუზე" შეკრებილი 20 000 გულშემატკივრის წინაშე ოფიციალურად წარადგინეს. მან კლუბში 21-ნომრიანი მაისური მოირგო. ფრენკისთვის სადებიუტო მატჩი 16 აგვისტოს, "სან მამესზე", "ბილბაოსთან" დაპირისპირება გამოდგა.

    ჰოლანდიელი კლუბის შეუცვლელი ფიგურა გახდა და 2019/20 წლების სეზონზე ყველა ჩატარებულ მატჩში მიიღო მონაწილეობა (ერთი თამაში დისკვალიფიკაციის გამო გამოტოვა). 22 წლის ფეხბურთელის მომავალი საკმაოდ წარმატებული მოჩანს. მას განსაკუთრებული ხედვა, ბურთისადმი დამოკიდებულება და სხვა საჭირო უნარები აქვს, რომ თავის პოზიციაზე საუკეთესო მოთამაშე იყოს.

    ევროპის ტოპ 5 ჩემპიონატში დე იონგმა 1000-ზე მეტი გადაცემა გააკეთა, აქედან 93% ზუსტი იყო. ამ მაჩვენებლით იგი ტონი კროოსთან ერთად ერთ-ერთი საუკეთესოა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    24 იანვარი 2020 02:09

    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    სასწაული ტალანტია,უბრალოდ წარმოუდგენლად მაგარიაა👊👊👊👊❤❤❤❤

    შენ რა ჩემი იცი

    დავაი ახლა ........... აქედან,უზრდელო ლაწირაკო.

    ს@@ობების წერას მოეშვი

    🐷 🐷 🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷
    დავაი ახლა უზრდელო ლაწირაკო,მასე შენი ოჯახის წევრებს მიმართე!

    პატრონი არ მ@@@ყნა ახლა შე ნ@@@@ვარო

    დავაი ახლა ლაწირაკო, შენი ოჯახის წევრებს ებლატავე პატარა ბომჟო!

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    24 იანვარი 2020 02:03

    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    სასწაული ტალანტია,უბრალოდ წარმოუდგენლად მაგარიაა👊👊👊👊❤❤❤❤

    შენ რა ჩემი იცი

    დავაი ახლა ........... აქედან,უზრდელო ლაწირაკო.

    ს@@ობების წერას მოეშვი

    🐷 🐷 🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷🐷
    დავაი ახლა უზრდელო ლაწირაკო,მასე შენი ოჯახის წევრებს მიმართე!

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    madzgara33 გულშემატკივარი [?]

    24 იანვარი 2020 00:54

    ფატიმ რაღაც ძაან სუნი აუშვა,ესე იცის ბევრმა ქებამ და შეადარეს მესის და დაადეს200 მილიონი . ჩვენი ჩაკვეტაძესი არ იყოს უკვე ბარსას იწუნებდი ლამის იმდენი აპიარეს, ეს სეზონიც მესიზე იქნება ჩამოკიდებული ბარსა მანამ ვინმე სუპერს არ იყიდიან

    1
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 00:22

    თავიდან არ მინდოდა ამის მოსვლა მარა აზრი შემაცვლევინა

    6
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    23 იანვარი 2020 23:31

    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    სასწაული ტალანტია,უბრალოდ წარმოუდგენლად მაგარიაა👊👊👊👊❤❤❤❤

    შენ რა ჩემი იცი

    დავაი ახლა ........... აქედან,უზრდელო ლაწირაკო.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 22:58

    ფრენკიმ სადებიუტო სეზონის კვალობაზე გამაკვირვა თაან ძაან მარტო იმიტომ რომ სად ევერიდიზიონი და სად ლალიგა. სად ჰოლანდიის ჩემპიონატი და სად ესპანეთის პრიმერა დივიზიონი (ჩემთვის პირველია დივიზონებში) რაც არ უნდა იყოს აიქსი და ბარსას სტილი ერთნაირი, მაინც ადაპტაცია რთუულია.


    1. ლა ლიგა
    2. პრემიერ ლიგა
    3. სერია ა
    4. ბუნდესლიგა
    5. ლიგა 1
    6. ევერიდიზიონი
    7. პორტუგალიის ლიგა
    8. რუსეთის პრემიერ ლიგა
    9. ჩემპიონშიპი
    10. ბელგიის ლიგა

    6
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    პავლოვიჩი56 წევრი [?]

    23 იანვარი 2020 21:01

    ციტატა: MALUMA
    კაი რა ეს კროოსს ჯერ არ უნდა შეადარო ამის წონა ლიგები აქვს მოგებული და ახლა რასაც იზავს ეს მერე კიდე შეიძლება დავიწყოთ შედარება ისე კროოსი თავიდანვე რომ გვეყიდა რეალის მაგივრად ის სამი ლიგა ჩვენ გვექნებოდა ტიპს ყველა ის თვისება აქვს რაც ნახევარმცველისთვის არის საჭირო რობერტოებს ალენიებს და ავადმყოფებს რო აღარ ვიყიდით და გავუშვებთ ბართომეუს რაკიტიჩიან რობერტოთი და ვალვერდესნაირ ვარსკვლავზე უარს არ იტყვი მერე შეიძლება რამე გამოვიდეს! გუშინ მესამე ფივიზიონში მყოფმა გუნდმა კინაღამ გამოგვაგდო პირველი ტაიმში გუნდი არის თითქმის ყველა თამაშში მკვდარი მითუმეტეს მესი თუ არ არის და სუარესი ვიდალზეც შეიძლება იგივეს თქმა!

    100%.

    2
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 19:59

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: MALUMA
    კაი რა ეს კროოსს ჯერ არ უნდა შეადარო ამის წონა ლიგები აქვს მოგებული და ახლა რასაც იზავს ეს მერე კიდე შეიძლება დავიწყოთ შედარება ისე კროოსი თავიდანვე რომ გვეყიდა რეალის მაგივრად ის სამი ლიგა ჩვენ გვექნებოდა ტიპს ყველა ის თვისება აქვს რაც ნახევარმცველისთვის არის საჭირო რობერტოებს ალენიებს და ავადმყოფებს რო აღარ ვიყიდით და გავუშვებთ ბართომეუს რაკიტიჩიან რობერტოთი და ვალვერდესნაირ ვარსკვლავზე უარს არ იტყვი მერე შეიძლება რამე გამოვიდეს! გუშინ მესამე ფივიზიონში მყოფმა გუნდმა კინაღამ გამოგვაგდო პირველი ტაიმში გუნდი არის თითქმის ყველა თამაშში მკვდარი მითუმეტეს მესი თუ არ არის და სუარესი ვიდალზეც შეიძლება იგივეს თქმა!

    Realis centrze tu laparakobt chemi azrit sauketesi casemiroa nakrebshic da gundshic aranaklebia krosi magram me mirchevnia

    კი რრალის ცენტრზე ვლაპარაკობ კაზემირო არმევასება მეზიზღება ძაან ბინძური ფეხბურთელია რსმოსის მერე ახლა რეალში მარა თავის საქმეს ეგეც აკეთებს კროოსს მოედნის ხრდვა აქვს მაგარი და დარტყმა აქვს ზუსტი და ძლიერი რობერტოები და ალენია რომ გამოათრია რეალთან ვალვერდემ არ ათამაშებენ თურმე რობერტოს თავის პოზიციაზე როცა ითამაშა კროოსსმა კაზემირომ და ვალვერდემ გადაგვიარა სად იყო ის ავადმყოფი არტური 60 წუთის მეტს რო ვერ ქაჩავს და ვალვერდეზე როგორ თქვეს უარი ამ ჩლუნგი რობერტოს დატოვება არ შეიძლება კიდე ვინმემ რო დაგვიქამბექოს ლიგაზე მაგ იმბეცილი რობერტოს ბრალი იქნება ყველა რო ატყუებს! მაგის წინ გაკეთებული პასი არ მინახია (ძაან ცოტა თამაშში 1-2-3 მეტი არა)

    Am sezonshi ar mgonia vinme moiyvanon albat semedo itamashebs dziritadshi da centri busqetci de jonge vidali iqneba umetes shemtxvevashi arturma pizikuroba tu gaaumjobesa araa cudi bichi bevrs izavs erti nakli egaaq ro 90 wuti ver tamashobs tore burttan vidalze axlosaca rakitichsac robertoze da aleniaze agar vlaparakob

    კი გასაგებია ეგ მაგრამ მესი 25 წლის ბიჭი აღარ არის და ეგ როდის გამოჯანმრთელდება საული ვერ იყიდეს ამ უვარგისმა ხელმძღვანელობამ და ბრაზილიაში ალბათ ყველაზე ცუდი ვისი მოყვსნაც შეიძლება ის იყიდეს არ არის ცუდი ფეხბურთელი მაგრამ ეს ნელი ფეხბურთელები ადრე თუ გვიან უბდა წავიდნენ რომ უფრო სწრაფები მოვიდნენ და ტიტულების მოგებისთვის მიისწრაფვოდნენ!

    Exla dzma rakitichi wava busqetcic wesit zapxulis mere xshirad ijdeba skamze da moiyvanen vinmes am sezonshi aramgonia rame seriozuli transperi gaketdes isev dembeles imedze yopna mogviwevs sxva verapers vxedav bevri bevri boatengis nairi tavmdasxmeli moiyvanon am sezonshi

    1
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 19:51

    ციტატა: MALUMA
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: MALUMA
    კაი რა ეს კროოსს ჯერ არ უნდა შეადარო ამის წონა ლიგები აქვს მოგებული და ახლა რასაც იზავს ეს მერე კიდე შეიძლება დავიწყოთ შედარება ისე კროოსი თავიდანვე რომ გვეყიდა რეალის მაგივრად ის სამი ლიგა ჩვენ გვექნებოდა ტიპს ყველა ის თვისება აქვს რაც ნახევარმცველისთვის არის საჭირო რობერტოებს ალენიებს და ავადმყოფებს რო აღარ ვიყიდით და გავუშვებთ ბართომეუს რაკიტიჩიან რობერტოთი და ვალვერდესნაირ ვარსკვლავზე უარს არ იტყვი მერე შეიძლება რამე გამოვიდეს! გუშინ მესამე ფივიზიონში მყოფმა გუნდმა კინაღამ გამოგვაგდო პირველი ტაიმში გუნდი არის თითქმის ყველა თამაშში მკვდარი მითუმეტეს მესი თუ არ არის და სუარესი ვიდალზეც შეიძლება იგივეს თქმა!

    Realis centrze tu laparakobt chemi azrit sauketesi casemiroa nakrebshic da gundshic aranaklebia krosi magram me mirchevnia

    კი რრალის ცენტრზე ვლაპარაკობ კაზემირო არმევასება მეზიზღება ძაან ბინძური ფეხბურთელია რსმოსის მერე ახლა რეალში მარა თავის საქმეს ეგეც აკეთებს კროოსს მოედნის ხრდვა აქვს მაგარი და დარტყმა აქვს ზუსტი და ძლიერი რობერტოები და ალენია რომ გამოათრია რეალთან ვალვერდემ არ ათამაშებენ თურმე რობერტოს თავის პოზიციაზე როცა ითამაშა კროოსსმა კაზემირომ და ვალვერდემ გადაგვიარა სად იყო ის ავადმყოფი არტური 60 წუთის მეტს რო ვერ ქაჩავს და ვალვერდეზე როგორ თქვეს უარი ამ ჩლუნგი რობერტოს დატოვება არ შეიძლება კიდე ვინმემ რო დაგვიქამბექოს ლიგაზე მაგ იმბეცილი რობერტოს ბრალი იქნება ყველა რო ატყუებს! მაგის წინ გაკეთებული პასი არ მინახია (ძაან ცოტა თამაშში 1-2-3 მეტი არა)

    Am sezonshi ar mgonia vinme moiyvanon albat semedo itamashebs dziritadshi da centri busqetci de jonge vidali iqneba umetes shemtxvevashi arturma pizikuroba tu gaaumjobesa araa cudi bichi bevrs izavs erti nakli egaaq ro 90 wuti ver tamashobs tore burttan vidalze axlosaca rakitichsac robertoze da aleniaze agar vlaparakob

    1
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 19:50

    დიდი იმედების დამყარება შეიძლება შენზე

    4
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 19:45

    ციტატა: MALUMA
    დავიწყოთ შედარება ისე კროოსი თავიდანვე რომ გვეყიდა რეალის მაგივრად ის სამი ლიგა ჩვენ გვექნებოდა

    კროსის დამსახურებით მოიგო ეგ ლიგები?

    1
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 19:39

    ციტატა: MALUMA
    კაი რა ეს კროოსს ჯერ არ უნდა შეადარო ამის წონა ლიგები აქვს მოგებული და ახლა რასაც იზავს ეს მერე კიდე შეიძლება დავიწყოთ შედარება ისე კროოსი თავიდანვე რომ გვეყიდა რეალის მაგივრად ის სამი ლიგა ჩვენ გვექნებოდა ტიპს ყველა ის თვისება აქვს რაც ნახევარმცველისთვის არის საჭირო რობერტოებს ალენიებს და ავადმყოფებს რო აღარ ვიყიდით და გავუშვებთ ბართომეუს რაკიტიჩიან რობერტოთი და ვალვერდესნაირ ვარსკვლავზე უარს არ იტყვი მერე შეიძლება რამე გამოვიდეს! გუშინ მესამე ფივიზიონში მყოფმა გუნდმა კინაღამ გამოგვაგდო პირველი ტაიმში გუნდი არის თითქმის ყველა თამაშში მკვდარი მითუმეტეს მესი თუ არ არის და სუარესი ვიდალზეც შეიძლება იგივეს თქმა!

    Realis centrze tu laparakobt chemi azrit sauketesi casemiroa nakrebshic da gundshic aranaklebia krosi magram me mirchevnia

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    23 იანვარი 2020 19:34

    სასწაული ტალანტია,უბრალოდ წარმოუდგენლად მაგარიაა👊👊👊👊❤❤❤❤

    8
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 19:33

    Barcastqvis aris dabadebuli

    4
    გასულია
    Spain წევრი [?]

    23 იანვარი 2020 19:31

    Dzaan klasnia imedia van de beeks mainc ikidis reali

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2020 19:26

    საუკეთესო შენაძენი ❤❤❤❤❤

    11
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 19:25

    ძალიან მაგარია თავის სიტყვას იტყვის

    11
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 19:22

    პიტალო ვალვერდეს ხელში ვერ გაიხსნა და იქნებ სეტიენმა მოხოდოს, არადა ძაან დონე იგროკია ფრენკი და იმედია დაამტკიცებს.

    13
    პარტნიორები
    Flashscore.ge