ხავიერ მასკერანო: მესის არგენტინაში თამაში ქვეყნისა და ლიგისთვის დიდი წარმატება იქნება

  • 23-01-2020, 17:31
  • ხავიერ მასკერანო: მესის არგენტინაში თამაში ქვეყნისა და ლიგისთვის დიდი წარმატება იქნება

    "ბარსელონას" ყოფილ ფეხბურთელს, ხავიერ მასკერანო სჯერა, რომ ლიონელ მესი კარიერის ბოლო წლებს არგენტინის სუპერლიგაში გაატარებს.

    "მსოფლიო ფეხბურთში ყველაფერი შეიძლება მოხდეს და ეს დამოკიდებულია მესის სურვილზე, რამდენად უნდა არგენტინაში თამაში. გასათვალისწინებელია ოჯახის ასპექტიც, რამდენად იქნებიან მზად ისინი აქ საცხოვრებლად. ეს პერსონალური საკითხია და გავლენის მოხდენა არავის შეუძლია."

    "თუკი ლეო სამომავლოდ არგენტინაში თამაშს გადაწყვეტს, ეს ჩვენი ლიგისა და ქვეყნისთვის, საფეხბურთო ხარისხის თვალსაზრისით, უდიდესი ნახტომი იქნება."

    "ჩემი არგენტინაში დაბრუნება მესის მოსვლას ვერ შეედრება. იგი მსოფლიოს საუკეთესო ფეხბურთელია." - ციტირებს მასკერანოს სიტყვებს Sport.

    ხავიერ მასკერანო "ბლაუგრანაში" 2010-2018 წლებში თამაშობდა. კლუბის მაისურით მან 334 მატჩი ჩაატარა და მხოლოდ ერთი გოლის გატანა მოახერხა. მასკერანომ ერთადერთი "ბარსელონული" გოლი 2017 წლის 26 აპრილს "ოსასუნას" წინააღმდეგ, 11-მეტრიანი დარტყმით გაიტანა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    24 იანვარი 2020 02:28

    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: georgia
    მესი რო უდიდესია ეგ ულაპარაკოა მარა მაგ კაცს არ აქვს ხასიათი და მოკალით თუ გინდათ

    3-4 გოლის გატანა უფრო რთულია თუ ხელების პარჭყვა??? რა უცნაური არგუმენტები გაქვთ ..........

    ჩაი@ვი შენ

    რა ბანძი ხარ!!!

    იდი ნ@@ი ბ@@ო

    წადი შენი ....... დედაც!

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    24 იანვარი 2020 02:23

    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: georgia
    მესი რო უდიდესია ეგ ულაპარაკოა მარა მაგ კაცს არ აქვს ხასიათი და მოკალით თუ გინდათ

    3-4 გოლის გატანა უფრო რთულია თუ ხელების პარჭყვა??? რა უცნაური არგუმენტები გაქვთ ..........

    ჩაი@ვი შენ

    რა ბანძი ხარ!!!

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 00:47

    მასკას დიდი სიამოვნებით ვიხილავდი ბარსას მწვრთნელად.

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    23 იანვარი 2020 23:46

    ციტატა: georgia
    მესი რო უდიდესია ეგ ულაპარაკოა მარა მაგ კაცს არ აქვს ხასიათი და მოკალით თუ გინდათ

    3-4 გოლის გატანა უფრო რთულია თუ ხელების პარჭყვა??? რა უცნაური არგუმენტები გაქვთ ..........

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    georgia წევრი [?]

    23 იანვარი 2020 19:51

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    რა ძნელია როცა ვინმე დაზეპირებული ფრაზებით გესაუბრება,აზრზე არაა ფეხბურთის და ჯიუტად ცდილობს სისულელის გაპრავებას!!! joy

    მესის ფანების ერთი დიდი ნაკლია ის რომ ეს კაცი მართლა უცხოპლანეტელი გონიათ, მერე უცრუვდებათ იმედები და გადადიხართ როდანლდოს დაკნინებაზე. თანამედროვე ფეხბურთი არაა მარტო დრიბლინგები გოლები და ასისტები, ფსიქოლოგიაც ძან ბერვს ნიშნავს. მესი რო უდიდესია ეგ ულაპარაკოა მარა მაგ კაცს არ აქვს ხასიათი და მოკალით თუ გინდათ. გუნდის მოხოდვა არ შეუძლია. ყველაზე დიდი ქამბექი რაც ბარსამ გააკეთა იქაც ვერ ულიდერა გუნდს. გენიოსია მარა უცხოპლანეტელი არაა და თუ აცდით მაგ კაცს და არ მოაქცევთ წნეხის ქვეშ გულშემატკივრები მოიგებს მსოფლიოს. მედალს ორი მხარე აქ და ორივე მხრიდან უნდა შეხედო. შენ საუბარს რაც გადავხედე იმენა გეზიზღება რონალდო და ზედმეტად აფანატებ მესიზე რაც მთლად კარგი არაა მეგობარო.

    5
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    23 იანვარი 2020 19:31

    რა ძნელია როცა ვინმე დაზეპირებული ფრაზებით გესაუბრება,აზრზე არაა ფეხბურთის და ჯიუტად ცდილობს სისულელის გაპრავებას!!! joy

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2020 19:25

    ციტატა: Messi19
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Messi19

    რონალდოს გაცილებით სუსტი ნაკრები ყავდა და 2 ტიტული მოიგო, ედერებით და ფონტეებით ევროპა დადო

    რა მოიგო პენალდომ???? მხოლოდ საფრანგეთი იყო გრანდი რომელსაც შეხვდა 2016 წელს და ეგ მატჩი გეინალდოს გარეშე მოიგეს! მის გარეშე იყვნენ იმდენად ძლიერე რომ მოიგეს ევროპა. მეორე "ტიტულს" არ შევეხები, შეტენილი, ძალით გამოგონილი ე.წ. ტიტულია, რისი თასია და რატომ თამაშდეება აზრზე არა ვარ. მასე მესიმაც მოიგო დუბაის პრინცის მიერ ორგანიზებული არგენტინა-ბრაზილიის მატჩი,რომლის შემდეგაც თასი გადასცეს და ტიტულად ჩავთვალო?????

    მესის მსოფლიოს ფინალი აქ ნათამაშები,სადაც იღბალნალდო ჯგუფში ჩატოვა ა.შ.შ.- ს ნაკრებმა!!!

    გრანდი იტალიაც არის მაგრამ მსოფლიოზე ვერ ითამაშა, ეს იმიტომ რომ შენი გადმოსახედიდან ჩვეულებრივი ნაკრებები ბევრად სჯობდნენ ასე რომ მთლად სახელებსაც ნუ ენდობი, საფრანგეთსაც არ შეხვედრია გრანდი მაგრამ მსოფლიო ჩემპიონი გახდა, მსოფლიოს ფინალი მოდრიჩსაც აქვს ნათამაშები მაგრამ მერე რაა? ყველა დროის საუკეთესოაო იძახი და მსოფლიოს ფინალი აქვს ნათამაშებიო :D

    ალბათ ჩილესაც მაგარი მწვრთნელი ყავდა და იმიტომ წააგო მესიმ ყველა ფინალი :D

    ბიჯო გუნდურობა გუნდურობა გუნდურობა და ისევ გუნდურობაა თუ ტრენერმა გუნდურად ვერ ათამაშა გუნდი სულ რო გალაქტიკო ყავდეს მოედანზე ვერაფერს ვერ იზავს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    23 იანვარი 2020 19:22

    ციტატა: Messi19
    მესის გულშემატკივარი ვარ მაგრამ ამდენ ფინალს ყველა დროის საუკეთესო არ უნდა აგებდეს

    მე მგონი მოვა დრო როცა ყველა მიხვდება უმარტივესს: ერთი ადამიანი(სპორტსმენი) ვერაფრით ვერ მოიგებს გუნდურ თამაშს. რონალდუმ მოიგო ევროპაო ვინც ამბობს ვერ არის მთლად ჭკუაზე. რონალდუმ გუნდთან ერთად ძლივს მოახერხა ჯგუფიდან გასვლა, სასწაული ნახევარფინალში და ფინალი მასპინძელთან ფრანგებთან რომელიც პორტუგალიამ მოიგო და არა რონალდუმ, რონალდუს არ უთამაშია ფინალი. აბა ეხლა ვინმემ თქვას რო რონალდუსთან ერთად გუნდი საფრანგეთს დაამარცხებს საფრანგეთში. არა ხომ? რა თქმა უნდა. მის გარეშე შეიძლება მასთან ერთად არა. როცა ის მოედანზეა მთელი გუნდი მუშაობს მის მომარაგებაზე საგოლეებით, ყველამ იცის რო ის ყველაზე მეტს არტყავს კარში, ოღონდ რეალიზაცია აქვს ძალიან დაბალი, 15-20 პროცენტი მაქსიმუმ. აი ფრანგებთან გუნდი რონალდუზე აღარ ფიქრობდა და ამიტომაც გავიდა გოლი, იმ სიშორიდან, რასაც რონალდუ ვერც გაბედავდა და ვერც გაიტანდა.

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2020 19:19

    ციტატა: Messi19
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Messi19
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Messi19
    მესის გულშემატკივარი ვარ მაგრამ ამდენ ფინალს ყველა დროის საუკეთესო არ უნდა აგებდეს

    და მესიმ რა გააკეთოს მერე მაზილა იგროკები როცა ყავს ნაკრებში 900 საგოლე პასს რო გაუნიავებენ რომელი ფინალის მოგებაზეა ლაპარაკი რა რახან მესია ეგ იმას არ ნიშნავს რო მარტო მოიგებს თამაშებს აღარაა ფეხბურთი იმ დონეზე რო მარტო მოიგო თამაშები ათამაშე რონალდო ესეთ ნაკრებში როგორც მესის ჰყავს და რა ჩემს ფეხებს მოიგებს მაგასაც ვნახავ

    რონალდოს გაცილებით სუსტი ნაკრები ყავდა და 2 ტიტული მოიგო, ედერებით და ფონტეებით ევროპა დადო მესიმ მარტო ჩილესთან იმდენი ფინალი წააგო რომ... ეხლა არ თქვა ჩილეს უკეთესი სასტავი ყავდაო, რაც შეეხება მაზილაობას ყველა დროის საუკეთესო თვითონ უნდა ასრულებდეს ეგეთ თამაშებში და არა იგუანებს უყუროს

    რონალდოს ტრენერი ყავდა მესისგან გასხვავებით რომელმაც სუსტი ნაკრები ერთ მუშტად შეკრად და გუნდურობის ხარჯზე მოაგებინა ტიტული მესის არც ტრენერი ყავს და არც ნაკრები ყველა თავისთვის უბერავს

    ესეიგი რონალდო რომ იგებს ტრენერი ყავს მაგარი და მესი როცა აგებს სხვების ბრალია ხო? ცოტა ობიექტურობა არ მაწყენდა, ზიზუს დომენეკი ყავდა მწვრთნელი მაგრამ ნაკრებში ყველაფერი თვითონ იყო, იმედია დომენეკსაც მაგარ მწვრთნელობას არ დააბრალებ, არც პორტუგალიის მწვრთნელია რაღაც სასწაული მაგრამ იმ ნაკრებს ლიდერი ყავს რაც მესის არ შეუძლია ,ლიდერობას ვგულისხმობ,

    ბიჯო თამაშის სტილს მაინც უყურე რონალდოს ვინმემ თუ არ შეუქმნა მომენტი გოლს ვერ იტანს მესი აქეთ უქმნის მომენტებს პარტნიორებს რა შუაშია ლიდერობა რასაც ჩვენს ნაკრებში კაშია და კანკავა ყვირიან მსოფლიოს მოგება მობეზრებული უნდა გვქონდეს ხელების პარჭყვა და ყვირილი მოედანზე მარტო ეგ არაა ლიდერობა თამაშის მიმდინარეობის დროს რასაც აკეთებს ხოლმე მესი მოედანზე ეგეც ლიდერობაა ზიზუს დროინდელს მიდარებ ეხლანდელ ფეხბურთს? განვითარდა ფეხბურთი

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    23 იანვარი 2020 19:12

    ის გოლიც ძალით დაარტყმევინეს, არ უნდოდა. მაგრამ იმ მომენტში არავინ აღარ იყო მოედანზე არც ლეო არც სუარესი ნუ ვისაც გოლი ძალიან ჭირდებოდა. მოკლედ ზალით მიიყვანეს ბურთთან დარტყმა კი რონალდუს სტილში გამოუვიდა, თანაც აუღებელი. "პატარა ბოსი" როგორც სიყვარულით ეძახდნენ არგენტინის ნაკრებში.

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    23 იანვარი 2020 19:06

    ციტატა: Messi19

    რონალდოს გაცილებით სუსტი ნაკრები ყავდა და 2 ტიტული მოიგო, ედერებით და ფონტეებით ევროპა დადო

    რა მოიგო პენალდომ???? მხოლოდ საფრანგეთი იყო გრანდი რომელსაც შეხვდა 2016 წელს და ეგ მატჩი გეინალდოს გარეშე მოიგეს! მის გარეშე იყვნენ იმდენად ძლიერე რომ მოიგეს ევროპა. მეორე "ტიტულს" არ შევეხები, შეტენილი, ძალით გამოგონილი ე.წ. ტიტულია, რისი თასია და რატომ თამაშდეება აზრზე არა ვარ. მასე მესიმაც მოიგო დუბაის პრინცის მიერ ორგანიზებული არგენტინა-ბრაზილიის მატჩი,რომლის შემდეგაც თასი გადასცეს და ტიტულად ჩავთვალო?????

    მესის მსოფლიოს ფინალი აქ ნათამაშები,სადაც იღბალნალდო ჯგუფში ჩატოვა ა.შ.შ.- ს ნაკრებმა!!!

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2020 19:05

    ციტატა: Messi19
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Messi19
    მესის გულშემატკივარი ვარ მაგრამ ამდენ ფინალს ყველა დროის საუკეთესო არ უნდა აგებდეს

    და მესიმ რა გააკეთოს მერე მაზილა იგროკები როცა ყავს ნაკრებში 900 საგოლე პასს რო გაუნიავებენ რომელი ფინალის მოგებაზეა ლაპარაკი რა რახან მესია ეგ იმას არ ნიშნავს რო მარტო მოიგებს თამაშებს აღარაა ფეხბურთი იმ დონეზე რო მარტო მოიგო თამაშები ათამაშე რონალდო ესეთ ნაკრებში როგორც მესის ჰყავს და რა ჩემს ფეხებს მოიგებს მაგასაც ვნახავ

    რონალდოს გაცილებით სუსტი ნაკრები ყავდა და 2 ტიტული მოიგო, ედერებით და ფონტეებით ევროპა დადო მესიმ მარტო ჩილესთან იმდენი ფინალი წააგო რომ... ეხლა არ თქვა ჩილეს უკეთესი სასტავი ყავდაო, რაც შეეხება მაზილაობას ყველა დროის საუკეთესო თვითონ უნდა ასრულებდეს ეგეთ თამაშებში და არა იგუანებს უყუროს

    რონალდოს ტრენერი ყავდა მესისგან გასხვავებით რომელმაც სუსტი ნაკრები ერთ მუშტად შეკრად და გუნდურობის ხარჯზე მოაგებინა ტიტული მესის არც ტრენერი ყავს და არც ნაკრები ყველა თავისთვის უბერავს

    ციტატა: Messi19
    ბარსას მესი და არგენტინის მესი ძალიან განსხვავდება, ბარსაში თვითონ ასრულებს და არგენტინაში ვერა, ეს იმიტომ რომ მესი ბარსას სტილზეა მორგებული ნაკრებში კი სულ სხვა სიტუაციაა

    ელემენტარული კომბინაცია ვერ გაუთამაშებია პარტნიორებთან და რა უნდა გააკეთოს სტილი რა შუაშია კედლის გათამაშებას სტილი რათ უნდა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    23 იანვარი 2020 19:00

    ციტატა: M10 S9 D11

    კოპას პენალტების სერიაში ჩილესთან 2016 წელს

    უიი,ეგ პენალტი? მაინც ვერ იგებდნენ,ყველამ გააფუჭა თითქმის არგენტინიდან. იგუაინს ჰქონდა სასწაული მომენტები ძირითად და დამატებით დროშიც და ეგ უნდა გამოეყენებინა. წელს ველოდები არგენტინის კოპას.

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    QIROESTA ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 18:55

    გუშინ ვფიქრობდი რო მასკესნაირი შავი სამუშაოს კაცი კიდე კაი ხანი არ გვეყოლება თქო

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2020 18:53

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: B.A.r.c.A

    Wagebas kiar vabralob ubralod rogorc argentinis gulshematkivari mogebas vitxov araaq mnishvneloba ris xarjze Sanam mesi nakrebshic utitulod ar unda daasrulos da rodesac YVELA vxvdebit ro mtlianad qveynis nakrebis tundac mwvrtnelis bralia iq mesic igulisxmebaa am nakrebshi ...ise megobrulad to vtqvat gaetana is penali da vigas gveqneboda salaparako

    იმედია უტიტულოდ არ დაასრულებს კარიერას, კოპა კარგია,მაგრამ დიდი არაფერის მესისთვის, 2022 მსოფლიო მინდა მოიგოს. მესი ჩემთვის ყოველთვის საუკეთესო იქნება ისტორიაში, მაგრამ მაინც მინდა რომ მსოფლიო მოიგოს. საშინელი უსამართლობაა მესი მაგ ჯილდოს გარეშე რომაა. მწვრთვნელი მაგათ არ ჰყავთ და ცენტრი,დაცვა და მეკარე საშუალო ან უფრო დაბალი დონიაა.

    ვერ მივხვდი რომელ პენალს გულისხმობ? ისლანდიასთან?

    კოპას პენალტების სერიაში ჩილესთან 2016 წელს

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    23 იანვარი 2020 18:50

    ციტატა: B.A.r.c.A

    Wagebas kiar vabralob ubralod rogorc argentinis gulshematkivari mogebas vitxov araaq mnishvneloba ris xarjze Sanam mesi nakrebshic utitulod ar unda daasrulos da rodesac YVELA vxvdebit ro mtlianad qveynis nakrebis tundac mwvrtnelis bralia iq mesic igulisxmebaa am nakrebshi ...ise megobrulad to vtqvat gaetana is penali da vigas gveqneboda salaparako

    იმედია უტიტულოდ არ დაასრულებს კარიერას, კოპა კარგია,მაგრამ დიდი არაფერის მესისთვის, 2022 მსოფლიო მინდა მოიგოს. მესი ჩემთვის ყოველთვის საუკეთესო იქნება ისტორიაში, მაგრამ მაინც მინდა რომ მსოფლიო მოიგოს. საშინელი უსამართლობაა მესი მაგ ჯილდოს გარეშე რომაა. მწვრთვნელი მაგათ არ ჰყავთ და ცენტრი,დაცვა და მეკარე საშუალო ან უფრო დაბალი დონიაა.

    ვერ მივხვდი რომელ პენალს გულისხმობ? ისლანდიასთან?

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2020 18:48

    ციტატა: Messi19
    მესის გულშემატკივარი ვარ მაგრამ ამდენ ფინალს ყველა დროის საუკეთესო არ უნდა აგებდეს

    და მესიმ რა გააკეთოს მერე მაზილა იგროკები როცა ყავს ნაკრებში 900 საგოლე პასს რო გაუნიავებენ რომელი ფინალის მოგებაზეა ლაპარაკი რა რახან მესია ეგ იმას არ ნიშნავს რო მარტო მოიგებს თამაშებს აღარაა ფეხბურთი იმ დონეზე რო მარტო მოიგო თამაშები ათამაშე რონალდო ესეთ ნაკრებში როგორც მესის ჰყავს და რა ჩემს ფეხებს მოიგებს მაგასაც ვნახავ

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 18:35

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Maradona rashuashi saidan mogaaq maradonas tamashi dinamoze maq marto nanaxi😁 Sanam ar moigebs YVELA nawyeni iqneba maseti dzlieri da yveladrois sauketeso ro ar iyos maseti agresia ar eqnebat

    მესის ადანაშაულებ მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალში განცდილ მარცხში??? ის ფაქტი,რომ გენიოსია და ვერ იყენებენ ვისი ბრალია? მესის თუ გუნდის? 2010 წელს დაფრინავდა მესი და მარადონას ათრევინეს ნაკრები,ელემენტარული მწვრთვნელი არ აღირსეს გუნდს. მას შემდეგ რაც მესი ჰყავთ ნაკრებში უკვე 10 "ჭ" კლასის იდიოტი დაუნიშნეს "მწვრთვნელად". პოჩეტინო ან სიმეონე რატომ არ მიიყვანეს თუ რამის მიღწევა უნდათ? არგენტინელები რატომ არ ითხოვენ ნორმალურ მწვრთვნელს მარტო მესისკენ რომ იშვერენ ხელს??? მარადონას ჯაშუშების, იგუაინისა და პალასიოს "დამსახურებაა" 2014 წლის მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალში განცდილი მარცხი!

    Wagebas kiar vabralob ubralod rogorc argentinis gulshematkivari mogebas vitxov araaq mnishvneloba ris xarjze Sanam mesi nakrebshic utitulod ar unda daasrulos da rodesac YVELA vxvdebit ro mtlianad qveynis nakrebis tundac mwvrtnelis bralia iq mesic igulisxmebaa am nakrebshi ...ise megobrulad to vtqvat gaetana is penali da vigas gveqneboda salaparako

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    23 იანვარი 2020 18:31

    ციტატა: B.A.r.c.A
    Maradona rashuashi saidan mogaaq maradonas tamashi dinamoze maq marto nanaxi😁 Sanam ar moigebs YVELA nawyeni iqneba maseti dzlieri da yveladrois sauketeso ro ar iyos maseti agresia ar eqnebat

    მესის ადანაშაულებ მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალში განცდილ მარცხში??? ის ფაქტი,რომ გენიოსია და ვერ იყენებენ ვისი ბრალია? მესის თუ გუნდის? 2010 წელს დაფრინავდა მესი და მარადონას ათრევინეს ნაკრები,ელემენტარული მწვრთვნელი არ აღირსეს გუნდს. მას შემდეგ რაც მესი ჰყავთ ნაკრებში უკვე 10 "ჭ" კლასის იდიოტი დაუნიშნეს "მწვრთვნელად". პოჩეტინო ან სიმეონე რატომ არ მიიყვანეს თუ რამის მიღწევა უნდათ? არგენტინელები რატომ არ ითხოვენ ნორმალურ მწვრთვნელს მარტო მესისკენ რომ იშვერენ ხელს??? მარადონას ჯაშუშების, იგუაინისა და პალასიოს "დამსახურებაა" 2014 წლის მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალში განცდილი მარცხი!

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 18:23

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: B.A.r.c.A
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Araperi gauketebia argentinistvis da YVELA barcas gulshematkivari ver iqneba

    არგენტინის ყველა დროის ბომბარდირია, 24 წლიანი პაუზის შემდეგ,"გუნდი" გაიყვანა მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალში და დასახელდა ტურნირის საუკეთესო ფეხბურთელად. საპირისპიროდ კი ჯუჯობისთვის გაიმეტეს და კაპიკები არ დაუფინანსეს.
    არგენტინა ვერასოდე ამოვა მესის ვალიდან!!!

    Paqti paqtad rchema ramdeni pinalic mesistan ertad gavida da waago magden pinalshi arc yopila da arc waugia

    მესიმ წააგო მარადონას პერსო ფანო??? მესის გარეშე რას გააკეთებდნენ??? ხვდები საერთოდ რას ნიშნავს როდესაც შენი ქვეყნის წარმომადგენელს 6 ოქროს ბურთი აქვს და ისტორიაში საუკეთესოდ ასახელებს ყველა ნეიტრალური ფეხბურთის მცოდნე?!

    Maradona rashuashi saidan mogaaq maradonas tamashi dinamoze maq marto nanaxi😁 Sanam ar moigebs YVELA nawyeni iqneba maseti dzlieri da yveladrois sauketeso ro ar iyos maseti agresia ar eqnebat

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge