სერჟი რობერტო: ბედნიერი ვარ

  • 23-01-2020, 14:59
  • სერჟი რობერტო: ბედნიერი ვარ

    "ბარსელონას" უნიერსალ ფეხბურთელს, სერჟიო რობერტოს, "იბიცასთან" გუშინ გამართული თამაშის (1-2) შემდეგ, ბედნიერების 3 მიზეზი ჰქონდა.

    "ძალიან გამიხარდა, რომ კაპიტნის სამკლავურით ვითამაშე. მესის, ბუსკეტსისა და პიკეს შემდეგ, გუნდის მე-4 კაპიტანი ვარ, დღეს კი მათ არ უთამაშიათ. ბედნიერი ვარ იმით, რომ გუნდს წარმოვადგენთ და იმით, რომ მოვიგეთ.

    ასევე ბედნიერები ვართ იმით, რომ ანგარიშში ჩამორჩენის მიუხედავად, ჩვენი სტილი შევინარჩუნეთ. მოედანზე სივრცეების მონახვა შევძელით." - განაცხადა რობერტომ Barca TV-სთან საუბრისას.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 38 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    24 იანვარი 2020 03:16

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rivaldo80
    რობერტოს კრიტიკა მარტო საქართველოში მიდიის სხვაგან არსად შეიძლება აღნიშნონ რომ არა მცველიი მეტი არაფერი კატალონიელია სულით თავისდროზე მილიონიობით შემოტავაზება ქონდა უამრავი ტოპ გუნდიდან და არ წავიდაა...და ასე რომ ადიდებთ ბარსას სტილს მაგაზე უკეთესად ვინმემ იციიის ბარსას ფილოსოფია როგორ ფიქრობთ...ოჯახის წევრიაა...სემოდუმ ჯერ მაგის მეოთხედი დადოს ვინა სემედუ უინტელქტო სრწაფი თუმცა ეგ სისწრაფეც გინდ ქონია გინდ არაა ერთი პერიოდი სულ ათამაშებდა ვალოდია მარგი კოიფიციენტი ფაქტიურად 0 ქონდაა...და კიდე შეტამაშება ხანდახან ნიჭზე მაღლა დგაას...თქვენმა სანატრელმა კიკეემ მაგიტომაც დაყენა რობერტო და არა უინტელექტო სემედუუ...

    რახან კატალონიელია რახან ლა მასიელია და რახან არსად არ წავიდა მაგიტო უნდა მოვითმინოთ მაგის ნაგავი თამაში მოედანზე? დაეხიოს სემედუს ნებისმიერ ასპექტში უტვინო ყოფილა თურმე სემედუ და რობერტო მყავს ინტელექტის პიკი
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Moiyvanon amis poziciaze sastzvis kaci da amaze magari zamena daasaxelet romelimem gundshi sachiroa gasagebia dziritadshi ara Mara gundshi pedroc get xvdeboda dziritadshi Adriano mascerano Mara gunds schirdebodnen da adgebodnen mase unda gamoiyeno esec

    გვყავს უკვე სემედუ და არავის მოყვანა არაა საჭირო

    სემედოა ძირითადიის? ყოველ თამაში ყველა ესპანელი ექსპერტი რობერტოს უფრო მაღალი ქულით აფასებს ვიდრე სემედოს და ეს ქართველი ექსპერტები რა გამოხვედით ასეთი კვალიფიციურები? სემედო გასაყიდია და კიმიხი მოსაყვანი თუარა მოგიწევთ დიდხანს როვერტის ყურება მარჯვენა ფლანგზე 😊 ეს სემედო ვერ ამოაგდებს რობერტოს სასტავიდან ორი მიზეზის გამო, პირველი ის რომ გუნდთან კარგადაა შეთამაშებული, შეუძლია კაცზე წასვლა და ბოლო პასის გაკეთება, მეორე ის რო ლამასიელია და გუნდის მეოთხე კაპიტანია... ხო კაპიტნებს რაც შეეხება მაგ ოთხიდან მარტო პიკე იმსახურებს კაპიტნობას..

    გავარტყი ყველა იმ ექსპერს ვინც რობერტოს ნაგავ თამაშში 6-7 ქულას უწერს და სმედუ როცა დაფრინავს მოედანზე 5 ქულას ერთი ეგ ბოლო პასი გქონდათ სალაპარაკო და მაგაიშიც გამოცენზურდა ეგ რობერტო კაცის მოტყუებაზე მიდისო ამაზე დიდი ანეგდოტი კარგა ხანია არ მომისმენია მაგის მოტყუებული კაცი არ მინახავს მე ადგილზე მეტყუებაზე ხო ზედმეტია ლაპარაკი ტექნიკაში მაინც როგორ ადარებ მაგ გვამს სემედუს

    შენ ჩემი ძმა თამაშებს გამორთულ ტელევიზორში უყურეებ? რობერტო არიყო მარსელო ნიკოფსიიდან დარუბანდამდე რომ ათრია და ზედ მოდრიჩიც მიაყოლაა? ბოლო წუთზე ყველა რო ფრეს ჯერდებოდა რობერტომ არ გააკეთა შეტევა და გოლი არ შექმნაა? თან სად ? კლასიკოში.. სემედოს რა ტექნიკა აქვს, გაიგდე და გაეკიდე , ეგარი მაგის თამაში, რობერტო ბევრად ჭკვიანი და ინტელექტიანია ვიდრე სემედო.. იძახე ახლა გავარტყი ესპანელ ექსპერტებსო, მოკლედ ბარსამანიის სასტავის გარდა მსოფლიოში არავინ არიცის ფეხბურთი

    ბიჯო შენ ვინც არ გევასება იმის ტექნიკას გაიგდე გაეკიდეთი რატო აფასებ სემედუს არ ქონია თურმე ტექნიკა და რობერტო მყავს მეორე რონალდინიო ტექნიკაში რეალის დაცვას რო არ ჩასძინებოდა ჩემს ფეხებს გააკეთებდა მაგ რეიდს რობერტო ფეხბურთის ცოდნაზე აი შენ სხვას ნურაფერს ნუ ეუბნები

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    24 იანვარი 2020 02:51

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: rivaldo80
    რობერტოს კრიტიკა მარტო საქართველოში მიდიის სხვაგან არსად შეიძლება აღნიშნონ რომ არა მცველიი მეტი არაფერი კატალონიელია სულით თავისდროზე მილიონიობით შემოტავაზება ქონდა უამრავი ტოპ გუნდიდან და არ წავიდაა...და ასე რომ ადიდებთ ბარსას სტილს მაგაზე უკეთესად ვინმემ იციიის ბარსას ფილოსოფია როგორ ფიქრობთ...ოჯახის წევრიაა...სემოდუმ ჯერ მაგის მეოთხედი დადოს ვინა სემედუ უინტელქტო სრწაფი თუმცა ეგ სისწრაფეც გინდ ქონია გინდ არაა ერთი პერიოდი სულ ათამაშებდა ვალოდია მარგი კოიფიციენტი ფაქტიურად 0 ქონდაა...და კიდე შეტამაშება ხანდახან ნიჭზე მაღლა დგაას...თქვენმა სანატრელმა კიკეემ მაგიტომაც დაყენა რობერტო და არა უინტელექტო სემედუუ...

    რახან კატალონიელია რახან ლა მასიელია და რახან არსად არ წავიდა მაგიტო უნდა მოვითმინოთ მაგის ნაგავი თამაში მოედანზე? დაეხიოს სემედუს ნებისმიერ ასპექტში უტვინო ყოფილა თურმე სემედუ და რობერტო მყავს ინტელექტის პიკი
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Moiyvanon amis poziciaze sastzvis kaci da amaze magari zamena daasaxelet romelimem gundshi sachiroa gasagebia dziritadshi ara Mara gundshi pedroc get xvdeboda dziritadshi Adriano mascerano Mara gunds schirdebodnen da adgebodnen mase unda gamoiyeno esec

    გვყავს უკვე სემედუ და არავის მოყვანა არაა საჭირო

    სემედოა ძირითადიის? ყოველ თამაში ყველა ესპანელი ექსპერტი რობერტოს უფრო მაღალი ქულით აფასებს ვიდრე სემედოს და ეს ქართველი ექსპერტები რა გამოხვედით ასეთი კვალიფიციურები? სემედო გასაყიდია და კიმიხი მოსაყვანი თუარა მოგიწევთ დიდხანს როვერტის ყურება მარჯვენა ფლანგზე 😊 ეს სემედო ვერ ამოაგდებს რობერტოს სასტავიდან ორი მიზეზის გამო, პირველი ის რომ გუნდთან კარგადაა შეთამაშებული, შეუძლია კაცზე წასვლა და ბოლო პასის გაკეთება, მეორე ის რო ლამასიელია და გუნდის მეოთხე კაპიტანია... ხო კაპიტნებს რაც შეეხება მაგ ოთხიდან მარტო პიკე იმსახურებს კაპიტნობას..

    გავარტყი ყველა იმ ექსპერს ვინც რობერტოს ნაგავ თამაშში 6-7 ქულას უწერს და სმედუ როცა დაფრინავს მოედანზე 5 ქულას ერთი ეგ ბოლო პასი გქონდათ სალაპარაკო და მაგაიშიც გამოცენზურდა ეგ რობერტო კაცის მოტყუებაზე მიდისო ამაზე დიდი ანეგდოტი კარგა ხანია არ მომისმენია მაგის მოტყუებული კაცი არ მინახავს მე ადგილზე მეტყუებაზე ხო ზედმეტია ლაპარაკი ტექნიკაში მაინც როგორ ადარებ მაგ გვამს სემედუს

    შენ ჩემი ძმა თამაშებს გამორთულ ტელევიზორში უყურეებ? რობერტო არიყო მარსელო ნიკოფსიიდან დარუბანდამდე რომ ათრია და ზედ მოდრიჩიც მიაყოლაა? ბოლო წუთზე ყველა რო ფრეს ჯერდებოდა რობერტომ არ გააკეთა შეტევა და გოლი არ შექმნაა? თან სად ? კლასიკოში.. სემედოს რა ტექნიკა აქვს, გაიგდე და გაეკიდე , ეგარი მაგის თამაში, რობერტო ბევრად ჭკვიანი და ინტელექტიანია ვიდრე სემედო.. იძახე ახლა გავარტყი ესპანელ ექსპერტებსო, მოკლედ ბარსამანიის სასტავის გარდა მსოფლიოში არავინ არიცის ფეხბურთი

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2020 22:20

    ციტატა: Sdaead
    მგონი უნდა შევთანხმდეთ იმაზე,რომ არც რობერტოა უმაღლესი დონის მარჯვენა მცველი და სემედუც არ წყვეტს ვარსკვლავებს რაც გადმოვიდა.ნებისმიერ გრანდს უკეთესი მარჯვენა მცველი ყავს.კარვახალიც ჯობია ამათ,კიმიხიც,ვოკერიც და ალექსანდრ-არნოლდიც.რობერტოზე საერთოდ არაა ლაპარაკი,არც დაცვა შეუძლია წესიერად არც შეტევა და მითუმეტეს არც მთლიანად ფლანგის კონტროლი.სემედუ შედარებით უკეთესია მარა მაგასაც აქვს თავის მინუსები.თუ დაცვაში სტაბილურად დგას შეტევაში პასიურობს და თუ წინაა უკან ჩამოსწრებას ვერ ასწრებს და პოზიციას კარგავს.საბოლოო ჯამში არც იქითაა და არც აქეთ.არც ბოლომდე შემტევი ტიპია რომელიც ფაქტიურად დამატებითი თავდამსხმელია როცა საჭიროა,ანუ როგორც ალვეში იყო და არც დაცვა აქვს ჩაბეტონებული.მეტი დრო რომ მიეცეს,შეიძლება უკეთესად გამოავლინოს შესაძლებლობები,მაგრამ ჯერჯერობით ასეთი შთაბეჭდილება მაქვს მე.

    არადა შეტევიდან დაცვაში ჩამოსწრება სემედუს ერთ-ერთი ძლიერი მხარეა მე არ ვიცი რა იგრებს უყურებთ აქ მარა სემედუს შეტევიდან დაცვაში ვერ ჩამოესწროს ჯერ არ მინახავს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Sdaead Culé [?]

    23 იანვარი 2020 21:35

    მგონი უნდა შევთანხმდეთ იმაზე,რომ არც რობერტოა უმაღლესი დონის მარჯვენა მცველი და სემედუც არ წყვეტს ვარსკვლავებს რაც გადმოვიდა.ნებისმიერ გრანდს უკეთესი მარჯვენა მცველი ყავს.კარვახალიც ჯობია ამათ,კიმიხიც,ვოკერიც და ალექსანდრ-არნოლდიც.რობერტოზე საერთოდ არაა ლაპარაკი,არც დაცვა შეუძლია წესიერად არც შეტევა და მითუმეტეს არც მთლიანად ფლანგის კონტროლი.სემედუ შედარებით უკეთესია მარა მაგასაც აქვს თავის მინუსები.თუ დაცვაში სტაბილურად დგას შეტევაში პასიურობს და თუ წინაა უკან ჩამოსწრებას ვერ ასწრებს და პოზიციას კარგავს.საბოლოო ჯამში არც იქითაა და არც აქეთ.არც ბოლომდე შემტევი ტიპია რომელიც ფაქტიურად დამატებითი თავდამსხმელია როცა საჭიროა,ანუ როგორც ალვეში იყო და არც დაცვა აქვს ჩაბეტონებული.მეტი დრო რომ მიეცეს,შეიძლება უკეთესად გამოავლინოს შესაძლებლობები,მაგრამ ჯერჯერობით ასეთი შთაბეჭდილება მაქვს მე.

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    23 იანვარი 2020 18:45

    ეს უნივერსალია, ყველგან შეუძლია თამაში, მაგრამ ვერსად ვერ ქაჩავს. მაგას არ ჯობია ერთ პოზიციაზე ითამაშო და კარგად. ამის მაქსიმუმი სკამია. ალვეშის მერე ეს პოზიცია დაწყევლილია.
    პ.ს. ისე ბებერი ალვეში დღესაც დაიხევს ამას.

    9
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2020 18:44

    ციტატა: rivaldo80
    რობერტოს კრიტიკა მარტო საქართველოში მიდიის სხვაგან არსად შეიძლება აღნიშნონ რომ არა მცველიი მეტი არაფერი კატალონიელია სულით თავისდროზე მილიონიობით შემოტავაზება ქონდა უამრავი ტოპ გუნდიდან და არ წავიდაა...და ასე რომ ადიდებთ ბარსას სტილს მაგაზე უკეთესად ვინმემ იციიის ბარსას ფილოსოფია როგორ ფიქრობთ...ოჯახის წევრიაა...სემოდუმ ჯერ მაგის მეოთხედი დადოს ვინა სემედუ უინტელქტო სრწაფი თუმცა ეგ სისწრაფეც გინდ ქონია გინდ არაა ერთი პერიოდი სულ ათამაშებდა ვალოდია მარგი კოიფიციენტი ფაქტიურად 0 ქონდაა...და კიდე შეტამაშება ხანდახან ნიჭზე მაღლა დგაას...თქვენმა სანატრელმა კიკეემ მაგიტომაც დაყენა რობერტო და არა უინტელექტო სემედუუ...

    რახან კატალონიელია რახან ლა მასიელია და რახან არსად არ წავიდა მაგიტო უნდა მოვითმინოთ მაგის ნაგავი თამაში მოედანზე? დაეხიოს სემედუს ნებისმიერ ასპექტში უტვინო ყოფილა თურმე სემედუ და რობერტო მყავს ინტელექტის პიკი
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Moiyvanon amis poziciaze sastzvis kaci da amaze magari zamena daasaxelet romelimem gundshi sachiroa gasagebia dziritadshi ara Mara gundshi pedroc get xvdeboda dziritadshi Adriano mascerano Mara gunds schirdebodnen da adgebodnen mase unda gamoiyeno esec

    გვყავს უკვე სემედუ და არავის მოყვანა არაა საჭირო

    სემედოა ძირითადიის? ყოველ თამაში ყველა ესპანელი ექსპერტი რობერტოს უფრო მაღალი ქულით აფასებს ვიდრე სემედოს და ეს ქართველი ექსპერტები რა გამოხვედით ასეთი კვალიფიციურები? სემედო გასაყიდია და კიმიხი მოსაყვანი თუარა მოგიწევთ დიდხანს როვერტის ყურება მარჯვენა ფლანგზე 😊 ეს სემედო ვერ ამოაგდებს რობერტოს სასტავიდან ორი მიზეზის გამო, პირველი ის რომ გუნდთან კარგადაა შეთამაშებული, შეუძლია კაცზე წასვლა და ბოლო პასის გაკეთება, მეორე ის რო ლამასიელია და გუნდის მეოთხე კაპიტანია... ხო კაპიტნებს რაც შეეხება მაგ ოთხიდან მარტო პიკე იმსახურებს კაპიტნობას..

    გავარტყი ყველა იმ ექსპერს ვინც რობერტოს ნაგავ თამაშში 6-7 ქულას უწერს და სმედუ როცა დაფრინავს მოედანზე 5 ქულას ერთი ეგ ბოლო პასი გქონდათ სალაპარაკო და მაგაიშიც გამოცენზურდა ეგ რობერტო კაცის მოტყუებაზე მიდისო ამაზე დიდი ანეგდოტი კარგა ხანია არ მომისმენია მაგის მოტყუებული კაცი არ მინახავს მე ადგილზე მეტყუებაზე ხო ზედმეტია ლაპარაკი ტექნიკაში მაინც როგორ ადარებ მაგ გვამს სემედუს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 18:34

    რობერტოს კრიტიკა მარტო საქართველოში მიდიის სხვაგან არსად შეიძლება აღნიშნონ რომ არა მცველიი მეტი არაფერი კატალონიელია სულით თავისდროზე მილიონიობით შემოტავაზება ქონდა უამრავი ტოპ გუნდიდან და არ წავიდაა...და ასე რომ ადიდებთ ბარსას სტილს მაგაზე უკეთესად ვინმემ იციიის ბარსას ფილოსოფია როგორ ფიქრობთ...ოჯახის წევრიაა...სემოდუმ ჯერ მაგის მეოთხედი დადოს ვინა სემედუ უინტელქტო სრწაფი თუმცა ეგ სისწრაფეც გინდ ქონია გინდ არაა ერთი პერიოდი სულ ათამაშებდა ვალოდია მარგი კოიფიციენტი ფაქტიურად 0 ქონდაა...და კიდე შეტამაშება ხანდახან ნიჭზე მაღლა დგაას...თქვენმა სანატრელმა კიკეემ მაგიტომაც დაყენა რობერტო და არა უინტელექტო სემედუუ...

    5
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 18:17

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Moiyvanon amis poziciaze sastzvis kaci da amaze magari zamena daasaxelet romelimem gundshi sachiroa gasagebia dziritadshi ara Mara gundshi pedroc get xvdeboda dziritadshi Adriano mascerano Mara gunds schirdebodnen da adgebodnen mase unda gamoiyeno esec

    გვყავს უკვე სემედუ და არავის მოყვანა არაა საჭირო

    სემედოა ძირითადიის? ყოველ თამაში ყველა ესპანელი ექსპერტი რობერტოს უფრო მაღალი ქულით აფასებს ვიდრე სემედოს და ეს ქართველი ექსპერტები რა გამოხვედით ასეთი კვალიფიციურები? სემედო გასაყიდია და კიმიხი მოსაყვანი თუარა მოგიწევთ დიდხანს როვერტის ყურება მარჯვენა ფლანგზე 😊 ეს სემედო ვერ ამოაგდებს რობერტოს სასტავიდან ორი მიზეზის გამო, პირველი ის რომ გუნდთან კარგადაა შეთამაშებული, შეუძლია კაცზე წასვლა და ბოლო პასის გაკეთება, მეორე ის რო ლამასიელია და გუნდის მეოთხე კაპიტანია... ხო კაპიტნებს რაც შეეხება მაგ ოთხიდან მარტო პიკე იმსახურებს კაპიტნობას..

    4
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 18:12

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Moiyvanon amis poziciaze sastzvis kaci da amaze magari zamena daasaxelet romelimem gundshi sachiroa gasagebia dziritadshi ara Mara gundshi pedroc get xvdeboda dziritadshi Adriano mascerano Mara gunds schirdebodnen da adgebodnen mase unda gamoiyeno esec

    გვყავს უკვე სემედუ და არავის მოყვანა არაა საჭირო

    Imedia mec momwons magram ese ushedegod tu gaagrdzela didixani ar uweria 70 tamashi erti goli da 2 asitsi kinda mjerodes ro valverdes bralia

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2020 18:08

    ციტატა: B.A.r.c.A
    Moiyvanon amis poziciaze sastzvis kaci da amaze magari zamena daasaxelet romelimem gundshi sachiroa gasagebia dziritadshi ara Mara gundshi pedroc get xvdeboda dziritadshi Adriano mascerano Mara gunds schirdebodnen da adgebodnen mase unda gamoiyeno esec

    გვყავს უკვე სემედუ და არავის მოყვანა არაა საჭირო

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    23 იანვარი 2020 17:54

    მე ვარ უბედური რო შენ სვარკას ვუყურებ...და ნერვოზი ამკიდე....იყავი ბედნიერი შენი......

    4
    --------------------
    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 17:51

    Moiyvanon amis poziciaze sastzvis kaci da amaze magari zamena daasaxelet romelimem gundshi sachiroa gasagebia dziritadshi ara Mara gundshi pedroc get xvdeboda dziritadshi Adriano mascerano Mara gunds schirdebodnen da adgebodnen mase unda gamoiyeno esec

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2020 17:42

    ციტატა: ferreira10
    ციტატა: M10 S9 D11

    სემედუ ენრიკეს დროს არ ყოფილა

    სემედო არ იყო მაგრამ რობერტო იყო და ვინ ეყენა ენრიკეს ბოლო სეზონი კი გემახსოვრება.,
    ეხლაც ნაკრებში იძახებს .

    ენრიკეს სხვა არავინ ყავდა და ვინუჟდენი იყო ვიდალი არ ითვლება სულ ტრამვა ქონდა

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    სპარტაკი გულშემატკივარი [?]

    23 იანვარი 2020 17:39

    ეს ვინმემ ნახა სტადიონზე?

    0
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 17:08

    ციტატა: MALUMA
    თვალები მაქ და ვხედავ

    აზრის დაფიქსერებას რომ გადაწყვეტ აწი სხვის აზრსაც პატივი ეცი
    და ნუ ახდენ ჩემი სიტყვების არასწორ ინტერპრეტაცია და ნუ ცდილობ ვითომ ქილიკს.
    ფეხბურთი თუ არ გესმი ეგ არ არის პრობლემა პრობლემა ისაა რომ უცოდინრობის და უმეცრობის დემონსტრიორებას რომ ცდილობ საჯაროდ.

    ციტატა: M10 S9 D11

    სემედუ ენრიკეს დროს არ ყოფილა

    სემედო არ იყო მაგრამ რობერტო იყო და ვინ ეყენა ენრიკეს ბოლო სეზონი კი გემახსოვრება.,
    ეხლაც ნაკრებში იძახებს .

    1
    გასულია
    MTG8 გულშემატკივარი [?]

    23 იანვარი 2020 16:53

    ბედნიერი კი არა, ვიცით შენ რაც ხარ...(ყოველ შემთხვევაში მარჯვენა მცველად)

    4
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    23 იანვარი 2020 16:51

    ციტატა: ferreira10
    რობერტოს ბრალი არაა რომ მისთვის არა საჭირო პოზიციაზე რომ ათამაშებებ და ბუნებრივიც არის ობრომ არ არის ისეთივე პროდიქტიული როგორიც უნდა იყოს. და ისიც ფაქტია რომ სემედო არ არის ბარსას დონის. ამაზე ის მეტყველებ რომ სამი მწვრთნელი გამოიცვალა გუნდმა და სამივე რობერტოს ანიჭებს უპირატესობას . არვამბოიბ რომ რობერტო მაინცდამაინც ძირითადის კაიცი უნდა იყოს და მარჯვენა ფლანგი მაგას უნდა ებაროს მარტო მაგრამ ამჟამად უკეთესი ვარიანტი არ არის გუნდში და არც ეგაა რობერტის ბრალი. რობერტოს ნაირი ფეხბურთელი ნებისმიერ გუნდში უნდა იყოს უნივერსალია და გამოიყენებს ჭკვიანი მწვრთნელი საჭიროებისამებრ. ძირითადიდან იქნება თუ სათადარიგოდან. ამ ადამიანს არასდროს უწუწუნია იმას აკეთებს რასსაც ეუბნებიან. ასეა თუ ისეა ბარსას პატარა თუ დიდი სიტორიიის ნაწილია და ელემეტრაული დაფასება არ იქნებოდა ურიგფო ბარსას ქომაგებისგან. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ მისი ბრალი არ არის რომ გუნდმა სათანადო დონის მარჯვენა მცველი ვერ იპოვა და ვერ მოიყვანა..

    სემედუ ენრიკეს დროს არ ყოფილა ვალვერდესთან მოიყვანეს დაფრინავდა ტიპი ბენფიკაში მოვიდა და პირველივე კლასიკოში (მართალია ამხანაგურში) ათრია მარსელო პირველივე ოფიციალურ იგრაში რეკორდი დადო ლამის ისეთი სიჩქარე განავითარა და ისე სწრაფად წავიდა კონტრაზე მარა რა მოხდა? ავტორიტეტის მქონე სამი ასო დააყენეს ისევ და სემედუ დაალპეს სკამზე და ასე გრძელდება დღემდე ვოცნებობ რო ისეთი ტრამვა მიიღოს რობერტომ რო სეზონის ბოლომდე გამოტოვოს მერე მაინც დავისვენებ მაგის საცოდავობის ყურებისგან და ხო თუ შენ ხვდები რო რობერტო არ თამაშობს იმ პოზიციაზე სადაც უნდა თამაშობდეს თვითონ ვერ ხვდება გოგონია რო ზარალია მაგ პოზიცისზე? მარა ხმას არ იღებს იმიტომ რო ნახევარ დაცვაში არავინ მიასუნინებს ისეთი იგროკები გვყავს და საბოლოოდ სემედუ იჩაგრება მაგ განდონმა რო ითამაშოს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 16:48

    4 წელია ათამაშებენ მარჯვენა მცველა და უცებ მოგინდათ მარტომ შეჭამოს რეალის ნახ დაცვა)) არ ვამბობ რომ უცვლელი ძირითადის ფეხბურთელი უნდა იყოს მაგრამ საწჭირო კაცია გუნდისთვის ყველა ვარიანტში.

    2
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 16:45

    ციტატა: MALUMA
    ნახევარდაცვაში რო ითამაშა რეალთან კაზემირო კროოსი და ვალვერდე ხო აწამა თავისი დრიბლინგებით და მოტყურბებით xD

    მაინც ვერ გაიგე რა დავწერე. ტყუილად დავწერე ვიცი მაინც ვერ გაიგებს ის ხალხი ვისაც გაგება არ უნდა.

    1
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    23 იანვარი 2020 16:43

    რობერტოს ბრალი არაა რომ მისთვის არა საჭირო პოზიციაზე რომ ათამაშებენ და ბუნებრივიც არის რომ არ არის ისეთივე პროდიქტიული როგორიც უნდა იყოს. და ისიც ფაქტია რომ სემედო არ არის ბარსას დონის. ამაზე ის მეტყველებ რომ სამი მწვრთნელი გამოიცვალა გუნდმა და სამივე რობერტოს ანიჭებს უპირატესობას . არვამბოიბ რომ რობერტო მაინცდამაინც ძირითადის კაიცი უნდა იყოს და მარჯვენა ფლანგი მაგას უნდა ებაროს მარტო მაგრამ ამჟამად უკეთესი ვარიანტი არ არის გუნდში და არც ეგაა რობერტის ბრალი. რობერტოს ნაირი ფეხბურთელი ნებისმიერ გუნდში უნდა იყოს უნივერსალია და გამოიყენებს ჭკვიანი მწვრთნელი საჭიროებისამებრ. ძირითადიდან იქნება თუ სათადარიგოდან. ამ ადამიანს არასდროს უწუწუნია იმას აკეთებს რასსაც ეუბნებიან. ასეა თუ ისეა ბარსას პატარა თუ დიდი სიტორიიის ნაწილია და ელემეტრაული დაფასება არ იქნებოდა ურიგფო ბარსას ქომაგებისგან. კიდევ ერთხელ ვიმეორებ მისი ბრალი არ არის რომ გუნდმა სათანადო დონის მარჯვენა მცველი ვერ იპოვა და ვერ მოიყვანა..

    გასაგებია არ მოგწონთ მარჯვენა მცველად ეს კაცი მაგრამ ასეთი მაშტაბის უადგილი ზიზღი არ მესმის.

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge