თასზე "ბარსელონას" მომდევნო მეტოქე ხვალ გაირკვევა

თასზე "ბარსელონას" მომდევნო მეტოქე ხვალ გაირკვევა

ესპანეთის თასის 1/16-ფინალური ეტაპის მეტნაკლებად წარმატებით დაძლევის შემდეგ, "ბარსელონა" 1/8-ფინალში მეტოქის გარკვევას ელოდება.

სამეფო თასის მიმდინარე სეზონის ფორმატის თანახმად, ყოველი ეტაპის წინ წილისყრა უნდა ჩატარდეს. 1/8-ფინალების წილისყრა ხვალ გაიმართება.

თუ "ბარსელონა" ქვედალიგელ გუნდს შეხვდება, მაშინ სტუმრად ითამაშებს. თუ ორივე გუნდი პრიმერა დივიზიონიდან იქნება, მაშინ მასპინძელს წილისყრა გამოავლენს.

16 მერვედფინალისტიდან 11 უკვე ცნობილია. "ბარსელონას" გარდა, საუკეთესო 16 გუნდში ლა ლიგიდან "ოსასუნა", "სევილია", "ბილბაო", "ვალენსია", "რეალი", "გრანადა", "ვილიარეალი" და "სოსიედადი", ხოლო სეგუნდა დივიზიონიდან "სარაგოსა" და "ტენერიფე" მოხვდნენ. დანარჩენი 5 გუნდი დღეს გამოვლინდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    23 იანვარი 2020 20:52
    6
    ციტატა: dshvelidze
    ბიჭებო ადრე ორი თამაში არ იყო ხოლმე? თუ მეშლება

    კი
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    ფანი [?]
    23 იანვარი 2020 20:18
    0
    ბიჭებო ადრე ორი თამაში არ იყო ხოლმე? თუ მეშლება
    ფანი [?]
    23 იანვარი 2020 17:56
    0
    Isev xalichaze tu iqamashes de jongmac unda daisvenoos da grizmanmac es tasi magat tramvad ar girs
    ფანი [?]
    23 იანვარი 2020 16:23
    7
    ისწავლე გუშინდელი დღისგან, იცხოვრე აწმყოთი და ყოველთვის გქონდეს მომავლის იმედი
    - ეს ჩემი დღის ციტატაა
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    23 იანვარი 2020 16:17
    0
    მთავარია მინდორი ქონდეს მეტოქეს დალშე ლუბოი მოვიდეს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    23 იანვარი 2020 16:02
    0
    იმედია სახლში მოგვიწევს თამაში და სპეციალურად თამაშისთვის გადაკეთებულ ბოსტანში არ დავიტანჯებით
    ფანი [?]
    23 იანვარი 2020 15:56
    0
    ციტატა: me da barca
    რა თქმა უნდა ყველაზე ძლიერ შეგვხვდება, როგორც ყოველთვის.
    ლიგა მინდა თორემ ეს თასი თუ უნდა პერესმა წამოიცვას თავზე.

    ეს წყეული წილისყრა. მაგაში აქვს უპირატესობა ზუსტად მარაზმს.ისე მოაკვარახჭინებენ ყველაფერს როგორც უნდათ. ლა ლიგის გუნდი რომ შეგვახვედრონ თამაშს გასვლაზე დანიშნავენ და მერე ამტკიცე რამდენიც გინდა რომ აწყობენ. უინტელექტოებს რა დალევს ამ ქვეყნად დაიწყებენ ალოგიკური საუბარს.არაო კაცო სიბინძურე რომ არსებობს ფეხბურთში ეგ კი ვიციო მაგრამ პერესი და მარაზმი რა შუაშიაო? smile
    Culé [?]
    23 იანვარი 2020 15:53
    0
    ციტატა: Figuuuuu
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: MALUMA
    სოსიედადი ბარსელონა
    ტენერიფე რეალი

    სოსიედადის გარდა ნებისმიერი, გასვლაზე თამაში ურთულესია ფრანკოს პატენტ მონებთან.

    ფეხბურთს აღარ უყურო ტეხავს

    მერამდენედ უნდა გითხარა, რომ 🐷 - ს ნიკით არ დამიციტიროთქო?!
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    23 იანვარი 2020 14:48
    0
    ოსასუნა ბარსა კაი იქნება
    Culé [?]
    23 იანვარი 2020 14:32
    0
    ციტატა: MALUMA
    სოსიედადი ბარსელონა
    ტენერიფე რეალი

    სოსიედადის გარდა ნებისმიერი, გასვლაზე თამაში ურთულესია ფრანკოს პატენტ მონებთან.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    23 იანვარი 2020 14:05
    3
    რა თქმა უნდა ყველაზე ძლიერ შეგვხვდება, როგორც ყოველთვის.
    ლიგა მინდა თორემ ეს თასი თუ უნდა პერესმა წამოიცვას თავზე.