განაცხადი ცნობილია - "იბიცასთან" ლიდერები ისვენებენ

  • 21-01-2020, 22:42
  • განაცხადი ცნობილია - "იბიცასთან" ლიდერები ისვენებენ

    ესპანეთის თასის 1/16-ფინალში "იბიცასა" და "ბარსელონას" შორის გასამართი მატჩის განაცხადი ცნობილია.

    როგორც მოსალოდნელი იყო, კიკე სეტიენი გუნდის ლიდერებს დასვენების საშუალებას აძლევს. ტრავმირებული დემბელესა და სუარესის გარდა, განაცხადს მიღმა ჟერარ პიკე, სერჟიო ბუსკეტსი და ლიონელ მესი დარჩნენ. საინტერესოა, რომ განაცხადში ვერ მოხვდა მუსა ვაგე, რაც იმის მანიშნებელი უნდა იყოს, რომ კიკე სეტიენის გუნდში მას მომავალი არ აქვს.

    ახალგაზრდული გუნდებიდან განაცხადში პერესი, პუჩი, აბელ რუისი, ფატი და ჩუმი მოხვდნენ.

    შეხვედრა ხვალ, 22 იანვარს, თბილისის დროით 22:00 საათზე დაიწყება.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    22 იანვარი 2020 14:05

    კოლიადო პუჩის ნაცვლად და ალბას ნაცვლად ვაგე ჯობდა

    6
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    ხავი ლეგენდა გულშემატკივარი [?]

    22 იანვარი 2020 02:40

    ციტატა: Wtf man
    ჩუმის მაგივრად რო არაუხო შეეყვანა განაცხადში უკეთესი იქნებოდა. ეგ ჩუმი დინამოს დონესაც ვერ აკმაყოფილებს რა უნდა ბარსაში მაგას

    არაუხო ყვითლების გამო ტოვებს

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    22 იანვარი 2020 01:08

    ციტატა: Mes cue un club 1899
    ციტატა: buxo
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: buxo
    ნეტუ
    სემედო-უმტიტი ლენგლე-ფირპო
    არტური-დეიონგი-პუჩი
    ფატი -სერხირობერტო- გრიზმანი

    ეს მე მეჩვენება თუ მართლა გიყენია ცენტრ ფორვარდზე რობერტო

    არა ჯიგარო მაგი 3-4ჯერ მონასინჯი ვარიანტია ცრუ ცხრიანზეც აქ მაგ ტიპს ნათამაშები, კონკრეტულ თამაშს ვერ დაგისახელებ მაგრამ მახსოვს რომ რამოდენიმეჯერ მოისინჯა რობერტო მაგ პოზიციაზე

    სერხიო რობერტო ბარსა რეალზეც ეყენა ენრიკეს 4-0 რო მოიგო ბარსამ მარჯვენა შემტევი იყო მარა მე ესე მირჩევნია ნეტო ფირპო ლენგლე უმტიტი სემდო დეიონგი რაკიტიჩი პუჩი აბელ რუისი ფატი პერესი

    რაკიტიჩი არა ლეღვი არტურია ფორმაში შესასვლელი და მაგან უნდა ითამაშოს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    22 იანვარი 2020 00:53

    ვიდალს და ალბას იმედია დაასვენებს ვალენსიასთან თამაშის წინ

    3
    გასულია
    Mes cue un club 1899 წევრი [?]

    22 იანვარი 2020 00:20

    ციტატა: buxo
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: buxo
    ნეტუ
    სემედო-უმტიტი ლენგლე-ფირპო
    არტური-დეიონგი-პუჩი
    ფატი -სერხირობერტო- გრიზმანი

    ეს მე მეჩვენება თუ მართლა გიყენია ცენტრ ფორვარდზე რობერტო

    არა ჯიგარო მაგი 3-4ჯერ მონასინჯი ვარიანტია ცრუ ცხრიანზეც აქ მაგ ტიპს ნათამაშები, კონკრეტულ თამაშს ვერ დაგისახელებ მაგრამ მახსოვს რომ რამოდენიმეჯერ მოისინჯა რობერტო მაგ პოზიციაზე

    სერხიო რობერტო ბარსა რეალზეც ეყენა ენრიკეს 4-0 რო მოიგო ბარსამ მარჯვენა შემტევი იყო მარა მე ესე მირჩევნია ნეტო ფირპო ლენგლე უმტიტი სემდო დეიონგი რაკიტიჩი პუჩი აბელ რუისი ფატი პერესი

    2
    გასულია
    buxo ფანი [?]

    21 იანვარი 2020 23:38

    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: buxo
    ნეტუ
    სემედო-უმტიტი ლენგლე-ფირპო
    არტური-დეიონგი-პუჩი
    ფატი -სერხირობერტო- გრიზმანი

    ეს მე მეჩვენება თუ მართლა გიყენია ცენტრ ფორვარდზე რობერტო

    არა ჯიგარო მაგი 3-4ჯერ მონასინჯი ვარიანტია ცრუ ცხრიანზეც აქ მაგ ტიპს ნათამაშები, კონკრეტულ თამაშს ვერ დაგისახელებ მაგრამ მახსოვს რომ რამოდენიმეჯერ მოისინჯა რობერტო მაგ პოზიციაზე

    2
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    21 იანვარი 2020 23:36

    ციტატა: buxo
    ნეტუ
    სემედო-უმტიტი ლენგლე-ფირპო
    არტური-დეიონგი-პუჩი
    ფატი -სერხირობერტო- გრიზმანი

    ეს მე მეჩვენება თუ მართლა გიყენია ცენტრ ფორვარდზე რობერტო

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    21 იანვარი 2020 23:32

    მოიგებენ მაინც ბავშვები joy.

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    21 იანვარი 2020 23:28

    ციტატა: (გიო)
    ციტატა: Wtf man
    ჩუმის მაგივრად რო არაუხო შეეყვანა განაცხადში უკეთესი იქნებოდა. ეგ ჩუმი დინამოს დონესაც ვერ აკმაყოფილებს რა უნდა ბარსაში მაგას

    100% მე მაგალითად მაგრა მომწონს ეგ ბიჭი, 2 წელია მასიაში ჩაალპეს იმენა, ყველაფერი ააქ როჟას დიდი ფეხბურთი ითამაშოს, იჯარით მაინც გაუშვან პრაქტიკა მიიღოს, მაგალითად ბეტისში დარწმუნებული ვარ ეგრევე სასტარტო იგროკი იქნებოდა, პოზიციის შერჩევა, მეორე სართულზე ბრძოლა (1.91-ია) კარგი გძელი პასი, წელს 3 გოლი და 2 ასისტი ააქ ცენტრალურ მცველს, ბოლო-ბოლო ახალგაზრდულში ნაკრების კაპიტანი იყო ურუგვაის, რატო იჩაგრება ვერ ვხვდები....

    არაუხოს 5 ყვითელი დაუგროვდა რაც 1 მატჩიანი დისკვალიფიკაციას ნიშნავს

    ნეტუ
    სემედუ-უმტიტი-ლენგლე-ფირპო
    ს.რობერტო-დე იონგი-არტური
    პერესი-აბელ რუისი-ანსუ ფატი


    დე იონგი-რაკიტიჩი
    არტური-ვიდალი
    პერესი-გრიზმანი
    [ს.რობერტო-ალბა]

    8
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    გიგა 8 წევრი [?]

    21 იანვარი 2020 23:18

    ციტატა: M10 S9 D11
    ნეტუ
    სემედუ უმტიტი ლენგლე ფირპო
    არტური დე იონგი პუჩი
    პერესი რუისი ფატი

    უმტიტი მარჯვნივ ვერ თამაშობს ვილიარეალთან წინა სეზენშე გადათელეს ეგ და ლენგლე მაინც გრიზმა უნდა გაიბრწყინოს smiley smiley

    1
    --------------------
    ბარსა? ბარსა კლუბია რომელიც ყოველთვის მეყვარება
    მე ვარ ბარსას ფანი და ვიქნები ნებისმიერ დროს.
    გასულია
    buxo ფანი [?]

    21 იანვარი 2020 23:12

    ნეტუ
    სემედო-უმტიტი ლენგლე-ფირპო
    არტური-დეიონგი-პუჩი
    ფატი -სერხირობერტო- გრიზმანი

    2
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    გასულია
    (გიო) Culé [?]

    21 იანვარი 2020 23:09

    ციტატა: Wtf man
    ჩუმის მაგივრად რო არაუხო შეეყვანა განაცხადში უკეთესი იქნებოდა. ეგ ჩუმი დინამოს დონესაც ვერ აკმაყოფილებს რა უნდა ბარსაში მაგას

    100% მე მაგალითად მაგრა მომწონს ეგ ბიჭი, 2 წელია მასიაში ჩაალპეს იმენა, ყველაფერი ააქ როჟას დიდი ფეხბურთი ითამაშოს, იჯარით მაინც გაუშვან პრაქტიკა მიიღოს, მაგალითად ბეტისში დარწმუნებული ვარ ეგრევე სასტარტო იგროკი იქნებოდა, პოზიციის შერჩევა, მეორე სართულზე ბრძოლა (1.91-ია) კარგი გძელი პასი, წელს 3 გოლი და 2 ასისტი ააქ ცენტრალურ მცველს, ბოლო-ბოლო ახალგაზრდულში ნაკრების კაპიტანი იყო ურუგვაის, რატო იჩაგრება ვერ ვხვდები....

    5
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    21 იანვარი 2020 23:05

    ნეტუ
    სემედუ უმტიტი ლენგლე ფირპო
    არტური დე იონგი პუჩი
    პერესი რუისი ფატი

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    21 იანვარი 2020 22:54

    ნეტუ

    ლენგლე უმტიტი ჩუმი ფირპო

    ვიდალი დე იონგი პუჩი

    პერესი რუისი ფატი

    5
    --------------------
    № 10
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    21 იანვარი 2020 22:48

    ჩუმის მაგივრად რო არაუხო შეეყვანა განაცხადში უკეთესი იქნებოდა. ეგ ჩუმი დინამოს დონესაც ვერ აკმაყოფილებს რა უნდა ბარსაში მაგას

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge