ვინაა "ბარსას" მწვრთნელი - კიკე სეტიენი თუ ედერ სარაბია?

  • 21-01-2020, 18:00
  • ვინაა "ბარსას" მწვრთნელი - კიკე სეტიენი თუ ედერ სარაბია?

    ვინც "ბარსელონასა" და "გრანადას" დაპირისპირებას (1-0) თვალი ყურადღებით მიადევნა, ადვილად შეამჩნევდა, რომ დებიუტანტი მწვრთნელის, კიკე სეტიენის ასისტენტი, ედერ სარაბია თამაშში აქტიურად იყო ჩართული.

    სარაბია აძლევდა ფეხბურთელებს მითითებებს და ცვლილების საჭიროებაზეც სეტიენს ინფორმაციას ის აწვდიდა.

    იხილეთ ვიდეო, სადაც ედერ სარაბიას როლი ნათლად ჩანს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Zaali გულშემატკივარი [?]

    21 იანვარი 2020 19:49

    DA ასისტნტმა რაუნდა გააკეთოს ერთი ? ... მთAვარია შედეგი ქონდეს თუარაა ვალიკოს დროს მტავარი მწვრთნლი მოედანზე თამაშობდა დ ეს მითითებებს მაინც აძლევს მოედნის გარედან :D :D :D

    6
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    21 იანვარი 2020 19:01

    ტრიპლეტი დადონ და ორივეს ვაღიარებთ.

    22
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    21 იანვარი 2020 18:53

    Meore Tito Vilanovaaa Tu vinaa

    4
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    21 იანვარი 2020 18:52

    არაფერია ამაში გასაკვირი კიკე აძლევს მითითებებს რა უთხრას ბიჭებს და ესეც ასრულებს ამიტომ ქვია ასისტენტი

    29
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    21 იანვარი 2020 18:32

    ჩვეულებრივი ასისტენტია რა არი ამაში გასაკვირი

    16
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    21 იანვარი 2020 18:19

    შედეგი დადონ და ასემც უქმნიათ გატუზომ რო ლიპის უქნა 2006 მსოფლიოზე ლოყები რო დაააგლიჯა ეგრე უქნას სათითაოდ ყველაას

    14
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    21 იანვარი 2020 18:15

    სეტიენია კაცო ერთი კვირის წინ დანიშნეს

    9
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    21 იანვარი 2020 18:13

    საქმეს წაადგეს და თუ უნდა მოედანზეც შევარდეს და წაუთაქოს თავში ვინც წესივრად არ ითამაშებს

    20
    გასულია
    NS50 გულშემატკივარი [?]

    21 იანვარი 2020 18:06

    ეგ არაა გასაკვირი!! სეტიენი ეუბნება ყველაფერს სარაბიას და მერე სარაბია აკეთებს ყველაფერს მარტივად რომ ვთქვათ ზედმეტი რაღაცეებით არ იტვირთება კიკე და თამაშს ადევნებს თვალყურს

    34
    პარტნიორები
    Flashscore.ge