El Confidencial: ნეიმარი კიკე სეტიენის მუშაობის სტილით დაინტერესდა

  • 20-01-2020, 21:41
  • El Confidencial: ნეიმარი კიკე სეტიენის მუშაობის სტილით დაინტერესდა

    როგორც ჩანს, "პარი სენ-ჟერმენის" ბრაზილიელი ვარსკვლავი ნეიმარი "ბარსელონაში" დაბრუნებით ისევაა დაინტერესებული.

    El Confidencial-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, 27 წლის ფეხბურთელმა ყოფილ თანაგუნდელებს მათი ახალი მთავარი მწვრთნელის, კიკე სეტიენის შესახებ ჰკითხა.

    ცნობილია, რომ ნეიმარს, რამდენიმე "ბარსელონელთან" ერთად, საერთო ჩეთი აქვს. წყაროს ცნობით, სწორედ ამ ჩეთში იკითხა ბრაზილიელმა კიკე სეტიენის შესახებ, პასუხად კი 61 წლის სპეციალისტის დადებითი დახასიათება მიიღო.

    უცნობია, საიდან მოიპოვა El Confidencial-მა ფეხბურთელების ჩეთში მიმოწერის შესახებ ინფორმაცია.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    barcamen წევრი [?]

    21 იანვარი 2020 02:47

    ეს დამბრუნებელი არ არის.
    მბაპე კარგი იქნებოდა.

    1
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    21 იანვარი 2020 01:31

    ისეთი .ლე სათაურია არც დავინტერესდები

    0
    გასულია
    Gnidius გულშემატკივარი [?]

    21 იანვარი 2020 00:44

    ნეტა ვაიბერში აქვთ ჩატი თუ ვოცაპში.ეგ უნდა დაედგინათ

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    21 იანვარი 2020 00:18

    ბაბილინას ზღაპარი

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    20 იანვარი 2020 23:25

    ზღაპარი ძილის წინ. 🌒🌘

    5
    გასულია
    Archie გულშემატკივარი [?]

    20 იანვარი 2020 23:23

    ბარსელონაში მე რაც ვუყურებ ყოველთვის იყო ხოლმე ერთი გამორჩეულა მაგარი იგროკი: რომარიო იყო მერე რონალდო, რივალდო, რონალდინიო და ეხლა მესი. ყველაფერი იმ ნეგატივისა რაც ნეიმარმა იკისრა და გვიკისრა მაინც რატომღაც მგონია რომ შემდეგი ბარსას ნომერო უნო ეს უნდა იყოს. just one mans opinion:)

    9
    საიტზეა
    Bola Culé [?]

    20 იანვარი 2020 23:13

    თქვენ არ იცით კაცო თორე ყავთ ჟურნალისტები ჩათში დამატებული და ესე ყველაფერს ეუბნებიან ხოლმეე...აბა რაააა...

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    20 იანვარი 2020 22:48

    რა ნიჭიც გაქ იმდენი ტვინი მაინც გქონოდა.

    დღეს ვინ იცის სად იქნებოდი. ეხა კიდე ტოპ 20 შიც ვერ მოვხვდი
    რაგინდოდაააა

    5
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    20 იანვარი 2020 22:22

    კოუტინიო თუ გაყიდეს ამ ზაფხულს ნეიმარს მოიყვანენ. წინააღმდეგ შემთხვევაში ვერა

    5
    გასულია
    Bebeto ახალბედა [?]

    20 იანვარი 2020 22:21

    Saidan moaqvt amdeni sisulele😁

    4
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    20 იანვარი 2020 22:21

    ეს კიკეს ვერ შეეგუება ამის ცანცარს ვერ აიტანს ის, ესეც უნდ აუხირდეს ამიტო ჯობია არ მოსუნოს

    4
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    20 იანვარი 2020 22:08

    დაინტერესდა არა ის, ფაქტია გუნდს საიდან შეეტენოს აღარ იცის და ბართრომეუს თუ ოდნავ მაინც შერჩა კლუბის პატივისცემა ესეთი ფეხბურთელი გუნდს აღარ უნდა გააკაროს, ყველაფერს რო თავი დავანებოთ ამაში ამხელა ფასის გადახდა უკვე ნამეტანია

    10
    გასულია
    o.dembele11 გულშემატკივარი [?]

    20 იანვარი 2020 22:07

    მოდი ნემო მოდი

    4
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    20 იანვარი 2020 22:07

    აუუ დაიწყო ისევ

    ციტატა: barca`barca
    მოდი რა მოდი <3 რაც არ უნდა ეძახოთ ნეისნაირი ტალანტის მქონე იგროკები თითზე დასათვლელია

    თითზეკიარა ეგეთი არავინარაა უბრალოდ ცანცარა და ფულს უFრო წინ აყენებს ვიდრე ფეხბურთს

    7
    გასულია
    barca`barca Culé [?]

    20 იანვარი 2020 21:55

    მოდი რა მოდი <3 რაც არ უნდა ეძახოთ ნეისნაირი ტალანტის მქონე იგროკები თითზე დასათვლელია

    9
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    20 იანვარი 2020 21:53

    გადაშენდეს ფულის მონა rage rage .

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    getsby Culé [?]

    20 იანვარი 2020 21:49

    ნეიც თუ დაბრუნდა მაგარი იქნება პიკეს შემცვლელიც დაითრიონ ზაფხულში და ვსო მეტი არავინაა საჭირო

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge