სეტიენი ლუის სუარესის შემცვლელს "ბარსა ბ"-ში ეძებს

  • 17-01-2020, 11:05
  • სეტიენი ლუის სუარესის შემცვლელს "ბარსა ბ"-ში ეძებს

    "ბარსელონას" ახალი მთავარი მწვრთნელი, კიკე სეტიენი სარეზერვო გუნდის ფორვარდებს აკვირდება, რათა ლუის სუარესის შემცველი შეარჩიოს, იტყობინება Marca.

    გუშინ, პირველ გუნდთან ერთად ივარჯიშეს 19 წლის ფორვარდებმა, აბელ რუისმა და ალეხანდრო მარკესმა. არის იმის შანსი, რომ რომელიმე მათგანი "გრანადასთან" მატჩის განაცხადშიც მოხვდეს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    nikusha ფანი [?]

    18 იანვარი 2020 00:31

    აბელ რუისი ჯობს ვფიქრობ

    6
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    17 იანვარი 2020 19:16

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: ana anukii
    რატო ეძებს სუარესის შემცვლელს როცა ის გუნდდშია გრიზმანის სახით.... 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    კიი, ნამდვილად ასეა..
    და ფლანგზე კიდევ დემბელე გრიზის ადგილზე.

    ნუ დემბელე დამტვრეულია... ამ ეტაპზე რეალურად დემბელეს შემცვლელი უნდა მოიძებნოს... და არა სუარესის..ფატი იდეალური ვარიანტია...

    0
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    17 იანვარი 2020 14:40

    ციტატა: ana anukii
    რატო ეძებს სუარესის შემცვლელს როცა ის გუნდდშია გრიზმანის სახით.... 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    კიი, ნამდვილად ასეა..
    და ფლანგზე კიდევ დემბელე გრიზის ადგილზე.

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 იანვარი 2020 14:04

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ძალიან ბევრი უმოტივაციო ფეხბურთელი გვყავს რომლებმაც მოიგეს ტრიპლეტები და ახლა უბრალოდ აგორავებენ ბურთს იღებენ მილიონებს და კაიფობენ :))) იმის მიუხედავად რომ ბარცელონაში ბუსკეტსი ჩემი საყვარელი ფეხბურთელია მომავალი წლიდან აღარც ეგ უნდა იყოს სასტავში აღარც პიკე, ალბა, რაკიტიჩი , სუარესი დროა წავიდნენ

    სერხი რობერტო წინ უნდა დაჯდდეს

    მაგ ლოგიკით მესიც უნდა გავუშვათ და გრიზმანი სლემბელე ფატი დავაყენოთ, ცენტრში არტური დეიონგი ვიდალი, დაცვაში სლემედუ ლანგლე ტოდიბო(დავაბრუნოთ) კარში ნეტუ და სეგუნდა დივიზიონის მოგება გარანტირებული გვექნება 😂😂😂😂😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣😀😂😆🤣😂

    🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    ნამდვილად

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    17 იანვარი 2020 14:00

    ციტატა: პეპ გუარდიოლა
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ძალიან ბევრი უმოტივაციო ფეხბურთელი გვყავს რომლებმაც მოიგეს ტრიპლეტები და ახლა უბრალოდ აგორავებენ ბურთს იღებენ მილიონებს და კაიფობენ :))) იმის მიუხედავად რომ ბარცელონაში ბუსკეტსი ჩემი საყვარელი ფეხბურთელია მომავალი წლიდან აღარც ეგ უნდა იყოს სასტავში აღარც პიკე, ალბა, რაკიტიჩი , სუარესი დროა წავიდნენ

    სერხი რობერტო წინ უნდა დაჯდდეს

    მაგ ლოგიკით მესიც უნდა გავუშვათ და გრიზმანი სლემბელე ფატი დავაყენოთ, ცენტრში არტური დეიონგი ვიდალი, დაცვაში სლემედუ ლანგლე ტოდიბო(დავაბრუნოთ) კარში ნეტუ და სეგუნდა დივიზიონის მოგება გარანტირებული გვექნება 😂😂😂😂😆😆😆😆🤣🤣🤣🤣😀😂😆🤣😂

    🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 იანვარი 2020 13:58

    გრიზმანსაც ხო სჭირდება ზამენა არა კარგია კაცო დააწინაუროს არაუხო გამოიყენებს როტაციებში

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    17 იანვარი 2020 13:56

    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ძალიან ბევრი უმოტივაციო ფეხბურთელი გვყავს რომლებმაც მოიგეს ტრიპლეტები და ახლა უბრალოდ აგორავებენ ბურთს იღებენ მილიონებს და კაიფობენ :))) იმის მიუხედავად რომ ბარცელონაში ბუსკეტსი ჩემი საყვარელი ფეხბურთელია მომავალი წლიდან აღარც ეგ უნდა იყოს სასტავში აღარც პიკე, ალბა, რაკიტიჩი , სუარესი დროა წავიდნენ

    90%...სუა არა,ტრამვით თამაშობდა 2 წელი....ჯეკა მაგარია-ბევრს სჯობს.

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    17 იანვარი 2020 13:46

    დააყენოს გრიზი ცენტრშიიი, ახალიცაა და თან უმაგრესი.

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    17 იანვარი 2020 12:55

    ციტატა: GIo-GxP-FCB
    ძალიან ბევრი უმოტივაციო ფეხბურთელი გვყავს რომლებმაც მოიგეს ტრიპლეტები და ახლა უბრალოდ აგორავებენ ბურთს იღებენ მილიონებს და კაიფობენ :))) იმის მიუხედავად რომ ბარცელონაში ბუსკეტსი ჩემი საყვარელი ფეხბურთელია მომავალი წლიდან აღარც ეგ უნდა იყოს სასტავში აღარც პიკე, ალბა, რაკიტიჩი , სუარესი დროა წავიდნენ

    სერხი რობერტო წინ უნდა დაჯდდეს

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    GIo-GxP-FCB Culé [?]

    17 იანვარი 2020 12:33

    ძალიან ბევრი უმოტივაციო ფეხბურთელი გვყავს რომლებმაც მოიგეს ტრიპლეტები და ახლა უბრალოდ აგორავებენ ბურთს იღებენ მილიონებს და კაიფობენ :))) იმის მიუხედავად რომ ბარცელონაში ბუსკეტსი ჩემი საყვარელი ფეხბურთელია მომავალი წლიდან აღარც ეგ უნდა იყოს სასტავში აღარც პიკე, ალბა, რაკიტიჩი , სუარესი დროა წავიდნენ

    11
    --------------------
    5:0
    Messi 600
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    17 იანვარი 2020 12:32

    ციტატა: ana anukii
    რატო ეძებს სუარესის შემცვლელს როცა ის გუნდდშია გრიზმანის სახით.... 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    რეალურდ ''განაცხადში'' მოხვდრსი იძახის კაცი და ალბათ გრიზმანს.ფორვარდად გაუშვებს და მარკესს სკამზე(რუსისს მარკესი მირჩწვნი თორე იყოს რუსისიც, უბრალოდ მარკესს ვგულშემატკივრობ ბარსას აკადემიიდა)

    1
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    17 იანვარი 2020 11:58

    ჯერჯერობით ყველაფერს იდიალურად აკეთებს,იმედია ესეთივე იდიალური იქნება მინდორზეც ამ კაცის მოქმედებები...წარმატებები კიკე....ყველას კარგად გვახსოვს ლამასიელების ბარსელონა რა ძალას წარმოადგენდა...უნდა დაბრუნდეს ესეთი დრო....

    13
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    Barca 6-1psg წევრი [?]

    17 იანვარი 2020 11:41

    სილქის დედა მოვტყყან მე აუ კაი რა არ აქვთ ეს თამაში

    2
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    17 იანვარი 2020 11:28

    ამასაც ყავს ოფოფები

    1
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    17 იანვარი 2020 11:13

    რატო ეძებს სუარესის შემცვლელს როცა ის გუნდდშია გრიზმანის სახით.... 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

    5
    გასულია
    duggu ფანი [?]

    17 იანვარი 2020 11:09

    ეს გვარდის გზას ადგას მგონია. აცალგაზრდებში დაეძებს ტალანტებს. საქციელი მომწონს კიკე სეტიენის და რამდენად მოარგებს გუნდს ამ ყველაფერს გამოჩნდება. მე იმედის თვალით ვუყურებ მაგალითად.

    17
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV