"გრანადასთან" მატჩისთვის მზადება გრძელდება [ვიდეო]

  • 16-01-2020, 21:50
  • "გრანადასთან" მატჩისთვის მზადება გრძელდება [ვიდეო]

    დღეს, "ბარსელონას" ფეხბურთელებმა "სიტუატ ესპორტივაზე" "გრანადასთან" მატჩისთვის მოსამზადებელი მორიგი ვარჯიში გამართეს.

    კლუბის ოფიციალური არხი ვიდეოს ავრცელებს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    თეგები: ვარჯიში
    კომენტარები [ 18 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    17 იანვარი 2020 14:31

    მაგრა ხოდავს გუნდს კიკე

    2
    გასულია
    Gnidius გულშემატკივარი [?]

    17 იანვარი 2020 00:52

    გრაბადას რა გაედება

    1
    გასულია
    dshvelidze ფანი [?]

    17 იანვარი 2020 00:18

    დააჯდა სიკვდილის ბუზი გრანადას

    6
    გასულია
    Bakero Culé [?]

    17 იანვარი 2020 00:11

    ციტატა: პავლოვიჩი56
    ვინმემ ნახეთ:1. გუნდი სტაიერულ დისტანციას-კროს დარბოდეს?!. 2. დარბაზში ...შტანგა-გირები-ღერძზე...ვარჯიშობდნენ?!3. ბასეინში ვარჯიშობდნენ.მისწრებაა კუნთებისთვის. ესენი ტყეში უნდა არბენინო 10-15 კმ...როგორ სულ სტადიონზე დაცანცარობენ...რა ჯანდაბაა,რა...!?

    100%

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    17 იანვარი 2020 00:10

    იმედია ამ კამანდას დააყენებს
    შტეგენი
    სემედუ პიკე უმტიტი ალბა
    ვიდალი ბუსკეცი არტური
    მესი გრიზმანი ფატი

    და მერე პუჩს შემოიყვანს
    ციტატა: პავლოვიჩი56
    ვინმემ ნახეთ:1. გუნდი სტაიერულ დისტანციას-კროს დარბოდეს?!. 2. დარბაზში ...შტანგა-გირები-ღერძზე...ვარჯიშობდნენ?!3. ბასეინში ვარჯიშობდნენ.მისწრებაა კუნთებისთვის. ესენი ტყეში უნდა არბენინო 10-15 კმ...როგორ სულ სტადიონზე დაცანცარობენ...რა ჯანდაბაა,რა...!?

    ჩვენ არ გვინახავს მარა ვარჯიშობენ მაგეებს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    16 იანვარი 2020 23:58

    მომენატრა 6-0 ეს 5-2 ამოვიდა ყელში

    7
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Tariel Turmanidze წევრი [?]

    16 იანვარი 2020 23:51

    მგონი გრანადას დაეძრა smile

    5
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 23:48

    ციტატა: პავლოვიჩი56
    ვინმემ ნახეთ:1. გუნდი სტაიერულ დისტანციას-კროს დარბოდეს?!. 2. დარბაზში ...შტანგა-გირები-ღერძზე...ვარჯიშობდნენ?!3. ბასეინში ვარჯიშობდნენ.მისწრებაა კუნთებისთვის. ესენი ტყეში უნდა არბენინო 10-15 კმ...როგორ სულ სტადიონზე დაცანცარობენ...რა ჯანდაბაა,რა...!?

    ეგრე ადამა ტრაორე ვარჯიშობს და ნახე რა ტანზეა

    3
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    16 იანვარი 2020 23:45

    აგერ ბურთი და აგერ მინდორი ვნახოთ ბატონო

    3
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    16 იანვარი 2020 23:41

    ბოლოს როდის ველოდებოდი ესე მოუთმენლად ბარსას თამაშს არვიცი რა,ერთი სული მაქვს,მგონია რო ყველა ჯაჭვი გაწყვეტილი იქნება და სანახაობრივი და ლაღი თამაში იქნება...შემადგენლობა მაინტერესებს კიდე ძაან...და პოზიციები...წარმატებები ბიჭებს....

    10
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    ika9101 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 იანვარი 2020 23:39

    0-1 წავაგებთ

    1
    --------------------
    აზრი?
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    16 იანვარი 2020 23:35

    ესენი ისე ვარჯიშობენ რომ გრანადას ... ააf*** him upებენ 😁

    4
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 23:16

    რა დღეში ყავს სასტავი bowtie

    7
    გასულია
    Mes cue un club 1899 წევრი [?]

    16 იანვარი 2020 22:43

    ციტატა: პავლოვიჩი56
    ვინმემ ნახეთ:1. გუნდი სტაიერულ დისტანციას-კროს დარბოდეს?!. 2. დარბაზში ...შტანგა-გირები-ღერძზე...ვარჯიშობდნენ?!3. ბასეინში ვარჯიშობდნენ.მისწრებაა კუნთებისთვის. ესენი ტყეში უნდა არბენინო 10-15 კმ...როგორ სულ სტადიონზე დაცანცარობენ...რა ჯანდაბაა,რა...!?

    😂😂😂😂😂 უნდა არბენინო ესენი გახეთქო სირბილში მერე მოვლენ ჭკუაზე

    7
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 22:40

    მეჩვენება თუ გამოვოცხლდნენ ვალვერდეს დროს მკვდრებივით იყვნენ

    12
    საიტზეა
    sandro barca წევრი [?]

    16 იანვარი 2020 22:30

    ბოლო 5 თამაშიდან ბარსას 1 მოგება, 1წაგება და 3ფრე აქვს. გრანადასთან აუცილებელი მოსაგებია და ალბად მოიგებენ კიდევაც. მაგრამ კიკეს პირველი მატჩია და ყველაფერი შეიძლება ისე არ იყოს როგორც გვინდა. მე ლაღ, შემტევ თამაშს ველოდები. 😊👍😊👍😊

    13
    საიტზეა
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 22:08

    ვინმემ ნახეთ:1. გუნდი სტაიერულ დისტანციას-კროს დარბოდეს?!. 2. დარბაზში ...შტანგა-გირები-ღერძზე...ვარჯიშობდნენ?!3. ბასეინში ვარჯიშობდნენ.მისწრებაა კუნთებისთვის. ესენი ტყეში უნდა არბენინო 10-15 კმ...როგორ სულ სტადიონზე დაცანცარობენ...რა ჯანდაბაა,რა...!?

    14
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    16 იანვარი 2020 21:56

    წარმატებებიიიი😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤

    8
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge