MD: ვალვერდემ ფულადი კომპენსაციის სრულად აღებაზე უარი თქვა

  • 16-01-2020, 21:01
  • MD: ვალვერდემ ფულადი კომპენსაციის სრულად აღებაზე უარი თქვა

    რამდენიმე დღის წინ, "ბარსელონამ" ერნესტო ვალვერდე გაათავისუფლა - ეს პროცესი კატალონიური კლუბმა საკმაოდ გაწელა და ყველაფერი არც ისე "ლამაზად" გამოვიდა, რაც ბევრმა ადამიანმა აღნიშნა, მათ შორის "ბლაუგრანას" ლეგენდამ, ანდრეს ინიესტამაც.

    გავრცელებული ინფორმაციით, ვალვერდეს ბორდის წევრები მისი გათავისუფლების შესახებ არაფერს ეუბნებოდნენ და ის ყველაფერს პრესისგან იგებდა. თუმცა, Mundo Deportivo-ს ცნობით, ამის მიუხედავად, ერნესტომ თავის აგენტს უთხრა, რომ კონტრაქტის გაწყვიტის დეტალები მაქსიმალურად მეგობრულად მოეგვარებინა.

    ვალვერდემ ასევე უარი თქვა კონტრაქტით გათვალისწინებული თანხის სრულად აღებაზე.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Frenkie de Jong 21 გულშემატკივარი [?]

    17 იანვარი 2020 18:14

    ვალვერდე არ არის ცუდი სპეციალისტი უბრალოდ ის არ არის ბარსას დონის მას აქვს თავისი ფილოსოფია რომელიც ბარსას იმ ფილოსოფიისგან რომელსაც გვარდიოლას ან ენრიკეს დროს იყოს განსხვავებულია ის უფრო შედეგზეა ორიენტირებული და არა ლამაზ თამაშზე და ამას აქვს დიდი მინუსი რომელიც ბევრჯერ გამოჩნდა მაგალთად თუ გეგმა ისე არ მიდიოდა როგორც ვალვერდეს აწყობდა და რაღაც გაუთვალისწინებელი ხდებოდა მას როგორც მწვრთნელს თამაშში ისეთი ცვლილება ვერ შექონდა რომ საქმე გუნდის სასრგებლოთ მოქცეულიო და ასე დროს რამდენჯერ გადაგვარჩინა მესიმ მაგრამ სულ არ გამოუვა გადარჩენა მიუხედავ იმისა როგორი შესაძლებლობების ადამიანია და ეს გამოჩნდა თუნდაც რომასთან ან ლივერპულათან .ამ ორ სამარცხვინო მატჩში დაფიქსირებულ შედეგში დამნაშავე მხოლოდ და მხოლოდ ვალვერდეა იმიტომ რომ მაგ დროს თავი ბილბაოში ეგონა და ბარსას ათამაშებდა ანგარიშის შენარჩუნებაზე..კიკე არ წყვიტავს ციდან ვარსკვლავებს მაგრამ იმედი მაქვს მსგავ შეცდომებს არ დაუშვებს და გუნდს Dზველებური სტილით თამაშს დააწყებინებს

    1
    საიტზეა
    nika 54 Culé [?]

    17 იანვარი 2020 10:00

    ეს ალბათ მეორეა მწვრთნელებში ასეთი ადამიანური ქცევით, პირველი გატუზო იყო. აბა ნეიმარი და ვიდალი არიან. ან მოურინიო?

    3
    გასულია
    Way
    Way წევრი [?]

    17 იანვარი 2020 01:21

    ციტატა: Johan
    ციტატა: XOMERIKI1984
    ღირსეული კაცი მაგრამ სუსტი მწვრთვნელი! მადლობა ვალვერდეს რეალის რბევისთვის! 👏🏾😎❤️

    ნუ, ენრიკეს ბარსას მოუგო 4-0.. მაგის ატლეტიკს სულ ჰქონდა პრეტენზია ევროტურნირების.. სუსტი ჩემი აზრით არ არის უბრალოდ შესაფერისი მწვრთნელი არ იყო ბარსელონასთვის.


    რა ღირსეული უღირსი და უთავმოყვარეოა მთელი ფანები რო valverdeout ს წერდნენ და ყველას ეზიზღებოდა უნამუსოდ ბოლო წამამდე დარჩა ვარსაში რაის ღირსეული

    3
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    17 იანვარი 2020 00:10

    ვალოდია პატივს გცემ heart_eyes წარმატებები იქ სადაც წახვალ! wink

    10
    გასულია
    beso312 გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 23:46

    ციტატა: KING_BARCA
    წამიყვანეთ დამნიშნეთ ბარსელონაში,პირველი სამი თვე უანგაროდ გავწვრთნი😂😂😂 პახოდუ ბოლო თვისაც არმინდა რა,მამუშავეთ ამდენი ხანი მეც,ადამიანობას და კაცობას განახებთ როგორ უნდა😂😂😂მარა თასები და ესეთები აპ აპ,არგამაგონოთ,თუ კაცობაზეა საქმე😂😂😂😂

    joy joy joy

    5
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    16 იანვარი 2020 23:44

    წამიყვანეთ დამნიშნეთ ბარსელონაში,პირველი სამი თვე უანგაროდ გავწვრთნი😂😂😂 პახოდუ ბოლო თვისაც არმინდა რა,მამუშავეთ ამდენი ხანი მეც,ადამიანობას და კაცობას განახებთ როგორ უნდა😂😂😂მარა თასები და ესეთები აპ აპ,არგამაგონოთ,თუ კაცობაზეა საქმე😂😂😂😂

    7
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    Johan წევრი [?]

    16 იანვარი 2020 22:52

    ციტატა: XOMERIKI1984
    ღირსეული კაცი მაგრამ სუსტი მწვრთვნელი! მადლობა ვალვერდეს რეალის რბევისთვის! 👏🏾😎❤️

    ნუ, ენრიკეს ბარსას მოუგო 4-0.. მაგის ატლეტიკს სულ ჰქონდა პრეტენზია ევროტურნირების.. სუსტი ჩემი აზრით არ არის უბრალოდ შესაფერისი მწვრთნელი არ იყო ბარსელონასთვის.

    23
    გასულია
    XOMERIKI1984 წევრი [?]

    16 იანვარი 2020 22:48

    ღირსეული კაცი მაგრამ სუსტი მწვრთვნელი! მადლობა ვალვერდეს რეალის რბევისთვის! 👏🏾😎❤️

    10
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 22:46

    ეს პიროვნული საქციელია და არაფერი აქვს მენეჯერობასთან საერთო

    პიროვნულად არავის ქონია ამ კაცთან პრეტენზია ან რაზე უნდა ქონოდა

    კაი ტიპი იყო იმაზეც ჩანდა რომ ფეხბურთელები იცავდნენ, განათლებული და სასიამვნოპიროვნებაა ურთიერთობაში

    წარმატებები

    18
    გასულია
    Johan წევრი [?]

    16 იანვარი 2020 22:36

    კაია,ყოჩაღ ვალო.. დააწექი იტალიაში, ან როგორც წერდნენ პრემიერლიგაში.. ისე ატლეტიკით 5-1 რომ მოუგე ორ მატჩში ბარსას კი მახსოვს..

    9
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 იანვარი 2020 22:34

    ბრავო ვალიკო ძაან დასაფასებელი საქციელია

    11
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Johan წევრი [?]

    16 იანვარი 2020 22:33

    ციტატა: პავლოვიჩი56
    არანაირი კომპესაცია არ ეკუთვნოდა, არა. როგორ ყველა პროფკავშირები გახდა...ააა !!!???

    ეკუთვნოდა მიუხედავად იმისა რომ მთლად წარმატებული ვერ გამოდგა.. რატომ ეკუთვნოდა?კონტრაქტში წერია? მორჩა... არადა ვალიკჯანმა შეიძლება კაი დაცვის სტილის მქონე გრანდით ქნას რამე სერიოზული..

    6
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 21:57

    არანაირი კომპესაცია არ ეკუთვნოდა, არა. როგორ ყველა პროფკავშირები გახდა...ააა !!!???

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    16 იანვარი 2020 21:53

    ამ უდღეურის გამპრავებელი ნიუსები რატო იდება??? ბრავოო მისტერ ჩმორ, მაგრამ, მაინც უნდა ვთქვა - Fuck Valverde!!!

    P.S. იმედია ბანს არ დამადებთ.

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    საიტზეა
    Wtf man ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 21:47

    საღოლ ვალო ეგ კაი საქციელია. ბრავო

    24
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 21:15

    Arada meti ar sheedzlo darwmunebuli var tore guli da suli chadoo

    39
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 21:09

    <3

    16
    პარტნიორები
    Flashscore.ge