სარი: ის ფაქტი, რომ ვიღაცას კრიშტიანუზე მეტი "ოქროს ბურთი" აქვს, მაწუხებს

  • 16-01-2020, 19:09
  • სარი: ის ფაქტი, რომ ვიღაცას კრიშტიანუზე მეტი "ოქროს ბურთი" აქვს, მაწუხებს

    "იუვენტუსის" მთავარმა მწვრთნელმა, მაურისიო სარიმ "უდინეზესთან" მატჩის შემდეგ საინტერესო კომენტარი გააკეთა.

    "მინდა, რონალდუს დავეხმარო, რომ ის მსოფლიოს საუკეთესო მოთამაშე მეექვსედ გახდეს."

    "ის ფაქტი, რომ ვიღაცას კრიშტიანუზე მეტი "ოქროს ბურთი" აქვს, მაწუხებს." - ციტირებს მაურისიო სარის სიტყვებს A Bola.

    აქვე გთავაზობთ კრიშტიანუ რონალდუსა და "ვიღაცის" 2019 წლის სტატისტიკას:

    რონალდუ - 51 მატჩი, 39 გოლი, 4 ასისტი (სერია ა, ერთა ლიგა).

    "ვიღაცა" - 58 მატჩი, 50 გოლი, 18 ასისტი (ლა ლიგა, FIFA-ს საუკეთესო ფეხბურთელი, "ოქროს ბუცი", "ოქროს ბურთი").

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 21 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Gnidius გულშემატკივარი [?]

    17 იანვარი 2020 01:00

    მიდი ეხლა და არ აგინო ამ დედაზე ადრე მოტ,,ნულს

    4
    გასულია
    dshvelidze ფანი [?]

    17 იანვარი 2020 00:24

    ეს საცოდავი.შენი დედაც

    3
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    17 იანვარი 2020 00:12

    ის ანეკდოტი გამახსენდა მიხოზე და მიტუაზე...
    რაიკომის მდივანი ვიღაცაა?! მე შენი მკვდარიც და ცოცხალიცო ?!?!?!?! smiley smiley stuck_out_tongue_winking_eye smiley innocent

    4
    გასულია
    Barca1980 გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 23:47

    ხოდა დაამზადებინე იტალიელ ოქრომჭედელს დუბლიკატი და აჩუქე , რომ სახლში მისულმა შეხედოს და გული დიმშვიდოს , თუ გინდა ათიცალი აჩუქე 😁😁 არა რაა , ყველა დაბოღმილი კაცის დედაც მართლაა , ერთი სადმე გადაგვეყაროთ , რომ ყველას ჯავრი თქვენზე უნდა ვიყაროთ .

    6
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    16 იანვარი 2020 23:47

    სარი კიარა სი...ი ხარ შენ ბაბუა...))))

    3
    --------------------
    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......
    გასულია
    Zaali გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 23:35

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: Zaali
    მესი თუ ვიღAცააა რუნალდუ რაღAც ყოფილა ...
    bowtie

    რაღაცაც არ არის - რუსულად დავწერ რაც არის - "ОНО" kissing_closed_eyes უბრალოდ გაურკვეველი "ის" worried

    ნებისმიერენაზეე გასაგებიაა რაცარის :D ტყუილად ბანი არაიკოდო მაგრამ სარი უფროაა ეგ რადგან ეგეტბიი მუვიდა თავში :D

    4
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 22:56

    ციტატა: Zaali
    მესი თუ ვიღAცააა რუნალდუ რაღAც ყოფილა ...
    bowtie

    რაღაცაც არ არის - რუსულად დავწერ რაც არის - "ОНО" kissing_closed_eyes უბრალოდ გაურკვეველი "ის" worried

    5
    გასულია
    Lasha71 Culé [?]

    16 იანვარი 2020 21:27

    მაურიციო ს ი რ ი ს თ ვ ი ს მესი ვიღაცაა?

    7
    გასულია
    Zaali გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 20:48

    მესი თუ ვიღAცააა რუნალდუ რაღAც ყოფილა ...
    bowtie

    10
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 20:37

    ლიგაზე "ვიღაცისა" და იუვეს დაპირისპირებას ველი მოუთმენლად wink

    9
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 20:31

    შენ რას წარმოადგენ სარი

    4
    გასულია
    sandro barca წევრი [?]

    16 იანვარი 2020 20:26

    რაზე ნერვიულობთ,არ მესმის.მწვრთნელია და თავის ფეხბურთელზე სურვილი თქვა,რაა ამაში უცნაური და ან გასაღი .ზიანებელი.თორემ შამპუნა რომ ჩვენს ლომთან ვერ მოვა ფაქტია... heart_eyes heart_eyes bowtie

    7
    გასულია
    Justin Kluivert გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 19:56

    laughing laughing კაიი დდდდ არ დაიბოღმოო,ცივი წყალი დალიე და მოწიე სიგარეტი,როგორც გჩვევია laughing მალე 7 ზეც ავა გენიოსი დდდ

    8
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    16 იანვარი 2020 19:40

    ციტატა: M10 S9 D11
    მესი თუ ვიღაცაა შენ ვინ ჩემი ფეხები გამოდიხარ მაშინ

    აუ როგორ მინდა ლიგაზე დავეტაკოთ იუვეს ლიჩნად მესი მინდა ჩაახტეს ამ სათვალეებიან ასოს და იმ ვითომ ყველა დროსი საუკეთესოს

    ციტატა: M10 S9 D11
    მესი თუ ვიღაცაა შენ ვინ ჩემი ფეხები გამოდიხარ მაშინ

    აუ როგორ მინდა ლიგაზე დავეტაკოთ იუვეს ლიჩნად მესი მინდა ჩაახტეს ამ სათვალეებიან ასოს და იმ ვითომ ყველა დროსი საუკეთესოს

    ეს სირბანჯოა ყურადღება არ მიაქხიოთ!

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 იანვარი 2020 19:33

    მესი თუ ვიღაცაა შენ ვინ ჩემი ფეხები გამოდიხარ მაშინ

    აუ როგორ მინდა ლიგაზე დავეტაკოთ იუვეს ლიჩნად მესი მინდა ჩაახტეს ამ სათვალეებიან ასოს და იმ ვითომ ყველა დროსი საუკეთესოს

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Archie გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 19:31

    წადი შე კეპას შნირო, თავი არ გაქვს გამოსაყოფი ამხელა კაცს, და თანაც მთავარ მწვრთნელს სკვლინტიანი მალალეტკა რომ მიგაჩმორებს 40 000 კაცის წინ.... ჯერ გაიბუტა და ერთი თამაშის მერე ოცნების დეპუტატივით ვაზელინწასმულმა ისევ ასნავნოიში გამოჭიმა!!! ავტარიტეტ ნესშასტნი! რაც იგროკები ის მწვრთნელი:(

    6
    საიტზეა
    nika 54 Culé [?]

    16 იანვარი 2020 19:30

    სადღაც რონალდუს ბალელშიკები წერენ, რო კრისტინას 3 ტიტული აქვსო. აქ იტალიის სუპერთასზეა ლაპარაკი, მაგრამ მაინც ერთა ლიგა თუ არ ვცდები უეფამ ამხანაგური თამაშების დასაორგანიზებლად შექმნა, და ინტერესი რო დაემატებინა რამდენიმე გუნდს ევროპაზე გასვლის შანსს უჩენს(ყველამ ვიცით აქ ჩვენი ინტერესიცაა). აი თუკი ევროპაში ქმნიან ახალ გათამაშებას ერთა ლიგას არქმევენ ამით რონალდუს ერთ ზედმეტ შანსს აძლევენ. მესიმ რა დააშავა შექმნან კოპას პარალელურად რამე ამერიკის ერთა ლიგა და იქნებ ლეოც იგებს ამ ვითომ ტიტულს. მე უკვე დავწერე ზემოთ ნიუსი უეფას გუნდში რო რონალდუ მოხვედრილიყო ამისთვის უეფამ შეცვალა გუნდის სისტემა და ის 4-3-3-ის ნაცვლად 4-2-4 ად აქცია. იმიტომ რომ რონალდუ გამოკითხვაში მესის, ლევანდოვსკის, და მანეს ჩამორჩა. ამიტომ თავდასხმა ოთხკაციანი გახადეს და ერთი ნახევარმცველი, რომელიც სამეულში იყო(კანტე) ამოაგდეს. აი ამის შემდეგ როგორ გინდა რო უეფას წესიერებაზე იფიქრო, კიდევ კარგი გამოკითხვის შედეგებს ვერ აყალბებენ და უბრალოდ იძულებული არიან რაღაც ახალი გზები ეძებონ.

    7
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    16 იანვარი 2020 19:17

    სარი,სარი,სარი,სარი - ცოტაც და "უნებლიედ" "დავამახინჯებთ" მის სახელს და წამოგვცდება ის,რაც ნამდვილადააა joy joy joy joy

    9
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    NS50 გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 19:17

    შენ სიგარეტი და ბოღმა მოგიღებს ბოლოს და ის "ვიღაც" კიდე

    8
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    16 იანვარი 2020 19:16

    "ვიღაცა" კაი იყო.
    იმ ვიღაცას დაასკდი რონი. მაურიციო შენ კი სარი ითხარე უკან და მოგეწონება იდიოტო. ზაფხულამდე მომიცია შენთვის დრო იუვეში და მერეც დაეხმარე კულისებიდან.

    8
    პარტნიორები
    Flashscore.ge