ჩავი ადასტურებს: "ბარსასგან" შემოთავაზება მქონდა და უარი ვთქვი

  • 16-01-2020, 17:52
  • ჩავი ადასტურებს: "ბარსასგან" შემოთავაზება მქონდა და უარი ვთქვი

    "ბარსელონას" ლეგენდა, ამჟამად "ალ-სადის" მთავარი მწვრთნელი ჩავი ერნანდესი აღიარებს, რომ რამდენიმე დღის წინ, მან კატალონიური კლუბისგან შეთავაზება მიიღო.

    "დიახ, "ბარსელონასგან" შეთავაზება მივიღე, როდესაც ერიკ აბიდალი და ოსკარ გრაუ აქ იყვნენ, თუმცა არ დავთანხმდი, რადგან "ბარსელონას" გაწვრთნა ჯერ ძალიან ადრეა. თუმცა, ეჭვი არავის შეეპაროს, რომ მომავალში "ბარსას" გაწვრთნა ჩემი ოცნებაა." - ციტირებს ჩავის სიტყვებს Sport.

    ჩავიმ კიკე სეტიენზეც ისაუბრა: "სეტიენი მომწონს, მუშაობის მისი სტილი. იმედი მაქვს, ის "ბარსელონაში" წარმატებას მიაღწევს."

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    17 იანვარი 2020 00:13

    Arc imsaxurebs awi.

    1
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 21:18

    Traki xar dzmao awyobili gundis gawvrtna yvelas unda ...

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 იანვარი 2020 19:00

    ეს ბართომეუს წასვლამდე ბარსაში მომსვლელი არაა და სწორსაც შვება

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Saba barca ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 18:59

    სწორად მოიქცა არაა ჯერ ბარსასთვის მზად და არ უნდოდა უარეს დღეში ჩაეგდო გუნდი ბრავო მაესტრო heart_eyes

    7
    --------------------
    LM10
    LS9
    AG17
    გამოიწერეთ ჩემი იუთუბ არხი youtube.com/channel/UCwBZquMRA0XrhUckezEnlyg
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 18:46

    სწორი გადაწყვეტილება მიღო

    7
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    16 იანვარი 2020 18:37

    უნდა მოსულიყავი მაესტრო...დაგელოდებით როცა გადაწყვეტ და მოხვალ
    ..

    4
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    16 იანვარი 2020 18:36

    “ ეჭვგარეშეა, გრიზმანი დიდებული ფეხბურთელია. ის ძალიან მაღალ დონეზე იმყოფება, არ ვიცი მესის დონეზე არის თუ არა ახლა. ის მესისა და რონალდუს სულ ერთი ნაბიჯით ჩამორჩება “
    🎙
    – კიკე სეტიენი (ბარსელონაში მოსვლამდე)

    9
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 18:26

    ციტატა: Johan cruyff13
    კიკე სეტიენი ერთ-ერთი ბოლო საფეხბურთო რომანტიკოსია დღევანდელ ფეხბურთში.

    100%...

    14
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    16 იანვარი 2020 18:21

    ჩმორთუმეო მოშორდება და ხავი მოვა,ამაში დარწმუნებული ვარ.

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    16 იანვარი 2020 18:16

    მართალია ეს კაცი, ჯერ არაა ბარსასთვის მზად და არ უნდა ხალხს იმედები გაუცრუოს და გაბანძდეს.
    თანაც ბართუშასთან არ უნდა საქმის დაჭერა.

    13
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    16 იანვარი 2020 18:10

    კიკე სეტიენი ერთ-ერთი ბოლო საფეხბურთო რომანტიკოსია დღევანდელ ფეხბურთში.

    23
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 18:00

    მაგარი ხარ მაესტრო

    4
    გასულია
    Bobi ფანი [?]