უსმან დემბელე და მალკომი ერთმანეთს დოჰაში შეხვდნენ

  • 16-01-2020, 17:25
  • უსმან დემბელე და მალკომი ერთმანეთს დოჰაში შეხვდნენ

    უსმან დემბელე და მალკომი ერთმანეთს დოჰაში შეხვდნენ. დემბელე ყატარის დედაქალაქში მკურნალობს, ხოლო მალკომი "ზენიტთან" ერთად პრესეზონისთვის ემზადება.

    შეხვედრის ამსახველი ფოტო რამდენიმე საათში მალკომმა თავის ინსტაგრამზე ატვირთა და წარწერა გაუკეთა: "წარმატებას გისურვებ მეგობარო. მიხარია, რომ ისევ შეგხვდი."

    მალკომი "ბარსელონას" 2018 წელს შეუერთდა და კლუბის მაისურით ჩატარებულ 24 მატჩში 4 გოლის გატანა შეძლო. მიუხედავად ამისა, "ბლაუგრანამ" ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე ბრაზილიელი "ზენიტში" გაყიდა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    16 იანვარი 2020 19:49

    ციტატა: me da barca
    ჩვენი დემბუზა, ჩვენი მომავალი, ჩვენი იმედი. wink
    აბა ვნახოთ ახალ მწვრთნელთან რას იზამ, რამდენ ხანს გაძლებ ტრამვის გარეშე.

    დემბუჩა ჯობია ჯერ დასკოჩონ, თორემ ისევ ხრუსტალის ნამსხრვრებებს ჰგავს.გინდა ვარჯიშზე, ან გინდა თამაშებზე

    7
    გასულია
    Archie გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 19:16

    დარჩი სადაც ხარ. დასაცინად გაიხადა თავისი თავიც და მთლიანად კლუბიც, თორემ ზარალს ვინ ჩივის?!

    4
    გასულია
    NS50 გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 18:52

    აი სად აღარ გვყავს მალკომი რა ვალვერდე შენი ჯიში, სეტიენი მაგრად აათამაშებდა, კიდევ კაი კოუტინიოც არ გაყიდეს

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 იანვარი 2020 18:52

    ორივე ვალვერდეს გაფუჭებულია არადა კიკეს ხელში მალკომიც და დემბუზაც დარწმუნებული ვარ რო იფრენენ

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Bobi ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 18:20

    კიკეს მოსვლა მშვენიერი შანსია დემბელესთვის, გამოიყენებს ხო კაი და თუ არადა ამ ზაფხულს დაემშვიდობებიან არადა სუ მეიმედებოდა smirk

    5
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    16 იანვარი 2020 18:10

    ჩვენი დემბუზა, ჩვენი მომავალი, ჩვენი იმედი. wink
    აბა ვნახოთ ახალ მწვრთნელთან რას იზამ, რამდენ ხანს გაძლებ ტრამვის გარეშე.

    9
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    16 იანვარი 2020 17:43

    ბედნიერია ბარსა,რადგან ჰყავს დემბუზა - მსოფლიოს მომავალი საუკეთესო ფეხბურთელი heart_eyes heart_eyes . მოუთმენლად ველოდები მის დაბრუნებას. მჯერა, ახალ ბარსაში, იპოვის საკუთარ თავს!

    9
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge