ჟან-კლერ ტოდიბო "ბარსელონას" გამოემშვიდობა

  • 16-01-2020, 16:13
  • ჟან-კლერ ტოდიბო "ბარსელონას" გამოემშვიდობა

    ჟან-კლერ ტოდიბო, რომლის "ბარსელონადან" "შალკეში" გადასვლაც გუშინ გაოფიციალურდა, Twitter-ზე სამადლობელ პოსტს აქვეყნებს.

    "მადლობა "ბარსელონას", ხელმძვანელობას, სტაფსა და ყველას, ვინც ჩვენთვის ყოველდღე მუშაობდა. მადლობა თანაგუნდელებს მხარდაჭერისთვის და ემოციებისთვის! ასევე მადლობა გულშემატკივრებს მათი უსაზღვრო მხარდაჭერისთვის. მადლობა ყველას!"

    ტოდიბო "შალკეში" იჯარით ითამაშებს. მისი ტრანსფერის დეტალების ხილვა აქ შეგიძლიათ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    16 იანვარი 2020 18:23

    ციტატა: nika 54
    ბოდიში, ტოდიბოსთან, მაგრამ ეს ნიუსი რო არ გაგაცნოთ არ შემიძლია:
    Eurosport. 6 ч. назад
    "УЕФА поменял схему на 4-2-4, чтобы Роналду попал в состав команды года"

    УЕФА поменял схему на 4-2-4, чтобы Роналду попал в состав команды года
    Нападающий «Ювентуса» проиграл в голосовании болельщиков.
    УЕФА в последний момент изменил схему команды года ради нападающего «Ювентуса» Криштиану Роналду.
    По информации Daily Mail, при публикации команды года УЕФА использовал непопулярную схему 4-2-4, чтобы 34-летний Роналду оказался в составе. В голосовании болельщиков он остался на четвертом месте среди нападающих после Лионеля Месси, Роберта Левандовского и Садио Мане.
    Чтобы Роналду попал в состав команды года, УЕФА убрал одного из полузащитников. Скорее всего, это был Н'Голо Канте из «Челси».


    მოკლედ, ვინც რუსული არ იცის: უეფამ შეცვალა პოპულარული განლაგება 4-3-3, 4-2-4 ზე იმისათვის რო რონალდუ მოხვედრილიყო უეფას წლის გუნდში.
    რადგან წააგო ხმის მიცემაში მესისთან, ლევანდოვსკისთან და სადიო მანესთან მაგრამ იმისთვიის რო გუნდში მოხვედრილიყო დააყენეს მეოთხე თავდამსხმელად. ამისათვის კი ხმის მიცემაში გამარჯვებული ნახევარმცველი ნგოლო კანტე მოისროლეს, მიხვდით რეები ხდება.

    გასაგებია რაც ხდება და უარესებიც მომხდარა...მარადონა-არგენტინას ორჯერ წაართვეს მსოფლიო ჩემპიონობა...გახსოვთ ხომ...?!

    2
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    16 იანვარი 2020 17:48

    ჩმორთუმეო შენი დედა მ.........., როგორ გაყიდა ტალანტი მაგ ნაბ...........!

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    16 იანვარი 2020 17:12

    ბოდიში, ტოდიბოსთან, მაგრამ ეს ნიუსი რო არ გაგაცნოთ არ შემიძლია:
    Eurosport. 6 ч. назад
    "УЕФА поменял схему на 4-2-4, чтобы Роналду попал в состав команды года"

    УЕФА поменял схему на 4-2-4, чтобы Роналду попал в состав команды года
    Нападающий «Ювентуса» проиграл в голосовании болельщиков.
    УЕФА в последний момент изменил схему команды года ради нападающего «Ювентуса» Криштиану Роналду.
    По информации Daily Mail, при публикации команды года УЕФА использовал непопулярную схему 4-2-4, чтобы 34-летний Роналду оказался в составе. В голосовании болельщиков он остался на четвертом месте среди нападающих после Лионеля Месси, Роберта Левандовского и Садио Мане.
    Чтобы Роналду попал в состав команды года, УЕФА убрал одного из полузащитников. Скорее всего, это был Н'Голо Канте из «Челси».


    მოკლედ, ვინც რუსული არ იცის: უეფამ შეცვალა პოპულარული განლაგება 4-3-3, 4-2-4 ზე იმისათვის რო რონალდუ მოხვედრილიყო უეფას წლის გუნდში.
    რადგან წააგო ხმის მიცემაში მესისთან, ლევანდოვსკისთან და სადიო მანესთან მაგრამ იმისთვიის რო გუნდში მოხვედრილიყო დააყენეს მეოთხე თავდამსხმელად. ამისათვის კი ხმის მიცემაში გამარჯვებული ნახევარმცველი ნგოლო კანტე მოისროლეს, მიხვდით რეები ხდება.

    6
    გასულია
    Kakiashvili წევრი [?]

    16 იანვარი 2020 17:11

    მიუხედავად იმისა, რომ ბასკ მწვრთნელს "ბლაუგრანასთან" კონტრაქტი 2021 წლამდე ჰქონდა გაფორმებული, მისი გაწყვეტის პროცესი უმტკივნეულოდ წარიმართა.

    Mundo Deportivo იტყობინება, რომ ამ პროცესის მიმდინარეობისას ვალვერდემ ღირსეული გადაწყვეტილება მიიღო და თავის აგენტს დაავალა, კლუბს მაქსიმალურად მეგობრულად გამოსთხოვებოდა.

    ასე განსაჯეთ, ერნესტოს ხელშეკრულებით გათვალისწინებული ხელფასის ბოლომდე ანაზღაურებაც კი არ მოუთხოვია, რაც ძალიან დასაფასებელი საქციელია.


    Mtlad unamusoc aryofila valiko🤷

    5
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    16 იანვარი 2020 17:05

    აბა შენ იცი ისე უნდა ათამაშდე რო 60მილიონად გამოასყიდვინო თავი.პოტენციალი უდიდესი აქვს

    4
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    16 იანვარი 2020 16:25

    სისულელე გააკეთეს ამის გაშვებით

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Bobi ფანი [?]