ოფიციალურად: ჟან-კლერ ტოდიბო "შალკეში" ითამაშებს

ოფიციალურად: ჟან-კლერ ტოდიბო "შალკეში" ითამაშებს

რამდენიმე წუთის წინ, "ბარსელონამ" ჟან-კლერ ტოდიბოს "შალკეში" ტრანსფერი ოფიციალურად დაადასტურა.

როგორც გაირკვა, 20 წლის ფეხბურთელი გერმანიაში იჯარით ითამაშებს, რაშიც "ბარსელონა" 1.5 მილიონ ევროს მიიღებს. გელზენკირხენელები ახალგაზრდა ფრანგის ხელფასს გადაიხდიან. სეზონის ბოლოს, "შალკეს" ტოდიბოს 25 მილიონ ევროდ გამოსყიდვის უფლება ექნება, ბონუსებად კი 5 მილიონია გათვალისწინებული.

იმ შემთხვევაშიც კი, თუ "შალკე" ფეხბურთელს გამოისყიდის, "ბარსა" მასზე უფლებებს არ კარგავს - კატალონიელებს ტოდიბოს 50 მილიონ ევროდ დაბრუნების უფლება ექნება, ხოლო ბონუსების ჩათვლით 60 მილიონად.

ჟან-კლერ ტოდიბო "ბარსელონაში" ერთი წლის წინ, "ტულუზიდან" გადმოვიდა. კატალონიელთა პირველ გუნდში მან მხოლოდ 5 თამაშის ჩატარება მოასწრო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    ფანი [?]
    16 იანვარი 2020 10:35
    12
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ბარსას დაბრუნება თუ მოუნდა 60 მილიონი უნდა გადაიხადოს???რა სიშტერეაააააა rage rage

    მართალი ხარ, მორიგი უაზრო ტრანსფერია ბარასას ბოსებისგან.
    ფანი [?]
    16 იანვარი 2020 02:40
    3
    იმედია სათამაშო დროს მიიღებს
    Culé [?]
    16 იანვარი 2020 00:27
    4
    მანჩესტერს არავინ უყურებთ ? ვან ბისაკას და ტრაოტეს საინტერესო დუელია )))
    ფანი [?]
    16 იანვარი 2020 00:19
    8
    ერთი დღით ვერ მოუსწრო ამ საცოდავს კიკემ თორე არ გაუშვებდა.
    გულშემატკივარი [?]
    16 იანვარი 2020 00:13
    9
    სასწაულად ველოდები კიკეს პირველ თამაშს,ვერ ვითმენ smile heart_eyes heart_eyes
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    Culé [?]
    16 იანვარი 2020 00:13
    10
    ბარსას დაბრუნება თუ მოუნდა 60 მილიონი უნდა გადაიხადოს???რა სიშტერეაააააა rage rage
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    წევრი [?]
    16 იანვარი 2020 00:13
    7
    როგორც იცით, უკვე კარგა ხანია კატალონიის "ბარსელონას" ფრანგ ფეხბურთელს, უსმან დემბელეს ტრავმა აწუხებს.

    რამდენიმე წუთის წინ აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით გამოცემა Sport-მა ახალი ინფორმაცია გამოაქვეყნა.

    ჟურნალისტთა მტკიცებით, უსმანი დაზიანებას სრულად არც მეტი არც ნაკლები, სამ კვირაში მოიშუშებს და გუნდსაც ამის შემდეგ დაუბრუნდება.

    ფრანგის ექიმები იმედოვნებენ, რომ მოედანზე დაბურნების შემდეგ დემბელეს ტრავმიანობა წარსულს ჩაბარდება და კოღო "შუშის კაცის" სარჩულს მოიშორებს.

    Dembo gvibrundeba❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    15 იანვარი 2020 23:59
    4
    ციტატა: ana anukii
    ტოდიბო გაუშვეს... ვან დე ბეეკს რეალი იფორმებს ....ტეხავს :(

    ზაფხულამდე აიაქსში ვრჩებიო იფორმებს არა ის კიდე
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    ფანი [?]
    15 იანვარი 2020 23:50
    6
    ტოდიბო გაუშვეს... ვან დე ბეეკს რეალი იფორმებს ....ტეხავს :(
    Culé [?]
    15 იანვარი 2020 23:47
    16
    ხანდახან ფეხბურთი მაგრად არ მესმის ხოლმე)))) ეს ბიჭი მომავლის დაცვის ლიდერად მიმაჩნდა ყველა იმ სქილების გათვალისწინებით რაც ამ ასაკში აქვს, მაგრამ გაუშვეს :|
    Culé [?]
    15 იანვარი 2020 23:36
    7
    ციტატა: frenkie dejong21
    ეს მეორე ჭირი ბართოუმე როდის მოგვშორდება

    ციტატა: frenkie dejong21
    ეს მეორე ჭირი ბართოუმე როდის მოგვშორდება

    ეგ მეორე ჭირი არ არის ეგ (ბართომეუ) N1 ჭირია
    ფანი [?]
    15 იანვარი 2020 23:33
    2
    ვინმე კარგი მცველი მოყავთ ვოთო ?
    Culé [?]
    15 იანვარი 2020 23:30
    7
    ციტატა: პავლოვიჩი56
    თუ მართალია....ტოდიბოს გაშვება დიდი სისულელეა,დიდი...რაღა ამის გაშვება და რაღა ვან დეიკის არ ყიდვა. ეს ქმედება კიკეს ავტორიტეტს-წონადობას მაგრად ურტყამს.

    სანამ კიკე მოვიდოდა მანამდე გაუშვეს.
    13 ში ღამე დაიდო ტოდიბო რო გერმანიის აეროპორტში იყო.


    📸 სეტიენი, თავის ასისტენტთან, ედერ სარაბიასთან ერთად ბარსა ბ-ს მატჩს ესწრება. მათთან ერთად ასევე იმყოფებიან, პლანესი, ბოკერო და როურა.
    ვალვერდე ვაფშე დასწრებია ბარსა ბს თამაშს?
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    წევრი [?]
    15 იანვარი 2020 23:27
    4
    Fu ra sabaebi arian😩😩😩
    Skolashi erti .le gvyavs saba qvia dd
    გულშემატკივარი [?]
    15 იანვარი 2020 23:24
    1
    თუ მართალია....ტოდიბოს გაშვება დიდი სისულელეა,დიდი...რაღა ამის გაშვება და რაღა ვან დეიკის არ ყიდვა. ეს ქმედება კიკეს ავტორიტეტს-წონადობას მაგრად ურტყამს.
    ფანი [?]
    15 იანვარი 2020 23:24
    7
    ტიპები ავად არიან სხვა ახსნა არააქ ეს რატო გაუშვეს და ცალფეხა უმტიტის იმედზე ვართ??? ვახ ბიჭო გაგიჟდება კაცი რააა
    გულშემატკივარი [?]
    15 იანვარი 2020 23:22
    4
    მაინც მოასწრო ვალვერდემ ამისი გაშვება. არადა ტიპი ზოგჯერ მაინც რო ეთამაშებინა რა შედეგს დადებდა. ძაან ნიჭიერია და ყველაფერი ხელს უწყობს რო მაღალი დონის მცველი გახდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    15 იანვარი 2020 23:16
    5
    კაროჩე რაა დაეტოვებინათ ეს ბიჭი მოხოდავდა კიკე
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    15 იანვარი 2020 23:14
    3
    fu ra debilebi arian raa