"ბარსელონას" მოუცლელობის გამო ტოდიბოს "შალკეში" ტრანსფერი გადაიდო

  • 15-01-2020, 16:15
  • "ბარსელონას" მოუცლელობის გამო ტოდიბოს "შალკეში" ტრანსფერი გადაიდო

    "ბარსელონას" ახალგაზრდა მცველი ჟან-კლერ ტოდიბო უკვე მე-3 დღეა გერმანიაში იმყოფება და "შალკეში" მისი ტრანსფერის გაოფიციალურებას ელოდება.

    Bild-ის ცნობით, 20 წლის ფრანგი გერმანიაში სამედიცინო შემოწმების გასავლელად ჩავიდა. ამ დროისთვის, კლუბები ერთ დეტალზე ვერ თანხმდებიან - "შალკეს" ფეხბურთელის გამოსყიდვის უფლების დატოვება სურს, "ბარსელონას" კი - მხოლოდ იჯარა.

    Sky Sport-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, ტრანსფერი იმის გამოა შეჩერებული, რომ "ბარსელონას" წარმომადგენლებმა ამისთვის ვერ მოიცალეს. მოუცლელობის მიზეზი, სავადაუდოდ, გუნდში განხორციელებული მწვრთნელის ცვლილებაა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 7 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    15 იანვარი 2020 18:11

    მანამდე გაერთე, ქალაქი დაათვალიერე

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 იანვარი 2020 17:14

    გამოსყიდვის უფლება არ მისცეთ.მხოოლოდ იჯარა.

    მამენტ თუ ტრენერს ცვლიდნენ რაღას უშვებდნენ თან კოპა იწყება ეხა და ეს კიკე აშკარად როტაციებს მიმართავს და დროს ექნებოდა ბარსაში სხვაგან რო არ ერბინე.

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    15 იანვარი 2020 17:04

    სავადაუდოდ????

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 იანვარი 2020 17:03

    იმედია კიკე სეტიენი არ გააშვებინებს ამას მაგარი ბიჭია ძაან და უნდა მოიხოდოს ძირითადის იგროკად ნელა-ნელა

    6
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    15 იანვარი 2020 16:43

    ბრავო კიკეე, მისცხე ჩმორ ხელმძღვანელობას და დააბრუნებინე ახლავეეე.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    პავლოვიჩი56 წევრი [?]

    15 იანვარი 2020 16:31

    ჰა,ჰა...ჰაა ...რა მაგარია "მოუცლელობის გამო..."...რომელი ჭკვიანი გაუშვებს ტოდიბოს,რომელი...მითუმეტეს კიკე ?!

    4
    გასულია
    buxo გულშემატკივარი [?]

    15 იანვარი 2020 16:17

    ებიჭო არგაუშვათ ეგი ვინს გვყავს გაშვებული იმის უკან დაბრუნებას ითხოვს კიკე კოუტინიოზე ვიძახი, და ეგიმაინც არგაუშვათ დასჭირდება ფერმერს

    5
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    პარტნიორები
    Flashscore.ge