ვისენტე დელ ბოსკე: ვალვერდეს გაშვებით გაკვირვებული დავრჩი

  • 15-01-2020, 14:25
  • ვისენტე დელ ბოსკე: ვალვერდეს გაშვებით გაკვირვებული დავრჩი

    ესპანეთის ეროვნული ნაკრებისა და "რეალის" ყოფილი მწვრთნელი ვისენტე დელ ბოსკე არ მალავს, რომ ვალვერდეს გაშვებით გაკვირვებული დარჩა.

    "ვფიქრობდი, რომ "ბარსელონა" ყველაფერს კარგად აკეთებდა. იყო გარკვეული ჩავარდნები, თუმცა ეს ყველა კლუბს ახასიათებს. ზოგადი ფონი კი ნამდვილად კარგი იყო. მე არავინ ვარ, რომ კლუბის ხელმძღვანელობა განვსაჯო. ჩემთვის ცუდი შეგრძნებაა, როდესაც მწვრთნელს შუა სეზონიდან ათავისუფლებენ."

    "ვალვერდე ყოველთვის იყო მაგალითი იმისა, თუ როგორ უნდა მოქცეულიყო მწვრთნელი. ის ფანტასტიკური ადამიანია, რომელსაც ბევრი გამორჩეული თვისება აქვს, რათა კარგი მწვრთნელი იყოს."

    "ახლა "ბარსელონა" პირველ ადგილზეა ლა ლიგაში და ჩემპიონთა ლიგის ჯგუფური ეტაპიც წარმატებით დაძლია." - ციტირებს დელ ბოსკეს სიტყვებს Tribuna.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    F C BARCELONA გულშემატკივარი [?]

    15 იანვარი 2020 23:39

    წადი შენი ბენზემა გეცა ულვაშებში🖕

    0
    --------------------
    Visca barca❤️
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 23:01

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    გამო........... საერთაშორისო წელია ესპანეთში??? joy joy რატო იძახიან ამდენ სისულელეს აზრზე არა ვარ.

    :დ აშკარად რაღაც სენია

    0
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    15 იანვარი 2020 17:39

    პირველ ადგილზე რომ ვართ ეს გარკვეულწილად რეალის და ატლეს დამსახურებაცაა, იმდენი ქულები გაანიავეს. კარგი მწვრთნელის ხელში ბარსა ახლა 10-12 ქულით წინ იქნებოდა. გადავხედოთ ვისთან დაკარგეს ქულები. ბილბაო(3), ოსასუნა(2), გრანადა(3), ლევანტე(3), ესპანიოლი(2). არაფერს ვამბობ სოსიედადთან და რეალთან ფრეზე

    3
    გასულია
    JUZI გულშემატკივარი [?]

    15 იანვარი 2020 16:05

    ისემც კარგი დაგემართოს რაც ვალვერდე კარგი მწვრთნელი არ იყოს, სიძედ კი არ გვინდოდა შე კაცო?

    15
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    15 იანვარი 2020 15:46

    გამო........... საერთაშორისო წელია ესპანეთში??? joy joy რატო იძახიან ამდენ სისულელეს აზრზე არა ვარ.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Spain წევრი [?]

    15 იანვარი 2020 15:46

    ციტატა: nika 54
    ამას რა აქვს სალაპარაკო ლიგა რო დადო იმ წელს გააგდო პერესმა. და მარტო ეს? ასევე ლიგა დადო ანჩელოტიმ და მაინც მოაძრეს, მერე ბენიტესი, ზიდანი,სოლარი,ლოპეტეგი და ისევ ზიდანი.4-5 წელში 5 მწვრთნელი აქედან ზიდანი ორჯერ, და ამას უკვირს ბარსას მწვრთნელის გაშვება შუა სეზონში? თითქოს ან ბენიტესმა ან დანარჩენებმა სეზონი დაასრულეს.


    Liga ro moigo mag wels ar gaugdia peres 2003 wels gaagdo, anu meore wels da anchelotic egre iko meore wels gaushves roca ver moigo veraferi

    1
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 15:45

    ყველა კლუბს?ზედიზედ ორ სეზონში ლიგაზე 3ბურთიანი ფორა გავანიავეთ.რომელ გუნდს მოსვლია ეს?ჯგუფური ეტაპი წარმატებით დავძლიეთ?დორტმუნდმა ლამის ამოგვტენა,სლავიამ ხარისხით გვაჯობა,ინტერმა კამპ ნოუზე პირველ ტაიმში ბურთი გადაგვახია თავზე და რა დავძლიეთ წარმატებით?

    8
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    15 იანვარი 2020 15:32

    ამას რა აქვს სალაპარაკო ლიგა რო დადო იმ წელს გააგდო პერესმა. და მარტო ეს? ასევე ლიგა დადო ანჩელოტიმ და მაინც მოაძრეს, მერე ბენიტესი, ზიდანი,სოლარი,ლოპეტეგი და ისევ ზიდანი.4-5 წელში 5 მწვრთნელი აქედან ზიდანი ორჯერ, და ამას უკვირს ბარსას მწვრთნელის გაშვება შუა სეზონში? თითქოს ან ბენიტესმა ან დანარჩენებმა სეზონი დაასრულეს.

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 იანვარი 2020 15:32

    მდაა ხო ვიძახი არა ყველა ერთად გაგიჟდამეთქი

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 იანვარი 2020 15:17

    ციტატა: CHEPE
    წადი შენი შე ახვარო მადრიდის მონავ😠😠😠 ბარსელონა რომ არა ჩემ ფეხებს მოიგებდი ნაკრებით მადლობელი უნდა იყო შე ყვერისკაკალო...
    იმ დაცინვას კიდე კუბოში ჩაგატანენ ერთხელ რომ თქვი..
    ბარსელონა თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა როცა რეალი ლიგებს აფრიალებდა და თასებსო..
    ახვარი ბოღმა გასკდა გულზე უხაროდა ბარსას დამხობა რომ მიდიოდა და ლიგიდან აგდებდნენ სამარცხვინოდ

    ზატო ბუსკეცის გიჯი ფანი იყო

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    antonio წევრი [?]

    15 იანვარი 2020 15:10

    ციტატა: CHEPE
    წადი შენი შე ახვარო მადრიდის მონავ😠😠😠 ბარსელონა რომ არა ჩემ ფეხებს მოიგებდი ნაკრებით მადლობელი უნდა იყო შე ყვერისკაკალო...
    იმ დაცინვას კიდე კუბოში ჩაგატანენ ერთხელ რომ თქვი..
    ბარსელონა თავის დაბადების დღეს აღნიშნავდა როცა რეალი ლიგებს აფრიალებდა და თასებსო..
    ახვარი ბოღმა გასკდა გულზე უხაროდა ბარსას დამხობა რომ მიდიოდა და ლიგიდან აგდებდნენ სამარცხვინოდ


    არაუშავრს. პეპის დროს მადრიდელებს თავისი დაბადების დღეც არ ახსოვდათ, აღნიშვნას ვინ ჩიოდა. ისეკი დიდი მწვრთნელი კარგი მწვრთნელისგან იმით განსხვავდება, რო ვარსკვლავებთან მუშაობა იცის. ყველა ვერ შეძლებდა იმ ესპანეთით მსგავსი შედეგის დადებას. დელ ბოსკე დიდი მწვრთნელი და ფსიქოლოგი იყო.

    7
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 14:56

    არ გაგეხარდებოდა რათქმაუნდა ვალვერდეს გაშვება აბა სხვას რას ელით მადრიდისტასგან. არ მევასება ეს ცხვირგასიებული

    1
    გასულია
    7coutinho7 გულშემატკივარი [?]

    15 იანვარი 2020 14:47

    ეს დედა ატირებული შეილება ადამიანი კარგი იყო მაგრამმმმ ამ დონის კლუბშიიი შედეგს ვერ მიაღწია რაც შეგვეფერება ამას 1წლის ბავშვიც მიხვდრბა ვაააააა ეს დელბოსკე სუფთა ჩამოსხ...... მაგრად არმევასება ბარსასადი როგორც არის განწყობილი

    2
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 14:40

    Gundis stils da pilosopias aravin agar uyurebs da magito laparakoben amas albat da valverdes shedegi qonda normalrze magalic albad neitraluri gulshematkivris tvalidan eg chven ar mogvwonda tore paqtia uaryopitad aravin apasebs

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 იანვარი 2020 14:27

    ბიჭო გვეკაიფებიანნნ ყველა ერთად

    7
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    პარტნიორები
    Flashscore.ge