Globo: "ბარსელონამ" 21 წლის ბრაზილიელი ტალანტი 11 მილიონად იყიდა

  • 15-01-2020, 12:19
  • Globo: "ბარსელონამ" 21 წლის ბრაზილიელი ტალანტი 11 მილიონად იყიდა

    Globo-ს მიერ გავრცელებული ინფორმაციით, "პალმეირასის" 21 წლის ნახევარმცველი მატეუს ფერნანდესი "ბარსელონაში" გადმოდის.

    ბრაზილიური გამოცემის ცნობით, ფეხბურთელი თანაგუნდელებს უკვე დაემშვიდობა და მალე ის გეზს კატალონიისკენ აიღებს. ტრანსფერის პირობები შეთანხმებულია და დასრულებამდე მხოლოდ ხელმოწერაა დარჩენილი.

    "ბარსელონა" მატეუს ფერნანდესს 2 წლის განმავლობაში აკვირდებოდა, რის შემდეგაც "პალმეირასს" 6 მილიონი ევრო შესთავაზა. საბოლოოდ, მხარეები 11 მილიონზე შეთანხმდნენ (7 მილიონი ფიქსირებული და 4 მილიონი ბონუსები).

    მატეუს ფერნანდესს როგორც ცენტრალურ, ასევე საყრდენ ნახევარმცველად თამაში შეუძლია. ეს ნიშნავს, რომ მას შეეძლება როგორც არტურო ვიდალი, ასევე სერჟიო ბუსკეტსი შეცვალოს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტზეა
    პავლოვიჩი56 წევრი [?]

    15 იანვარი 2020 17:01

    ციტატა: antonio
    11 მილიონად ესენი ტალანტს კიარა ერთ მეშოკ კარტოფილს ვერ იყიდიან ბარსა ბ-ს ფეხბურთელია ეს ორ სამ წელში გაყიდიან ალბათ იგივე ფასად სადმე

    100% cold_sweat weary stuck_out_tongue_winking_eye

    1
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    15 იანვარი 2020 16:48

    სიტიში მოთამაშე ჟესუს გავს.

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    15 იანვარი 2020 15:15

    ახრზე არ ვარ როგორია მარა წარმატებები

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    antonio წევრი [?]

    15 იანვარი 2020 14:59

    11 მილიონად ესენი ტალანტს კიარა ერთ მეშოკ კარტოფილს ვერ იყიდიან ბარსა ბ-ს ფეხბურთელია ეს ორ სამ წელში გაყიდიან ალბათ იგივე ფასად სადმე

    5
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 14:37

    ციტატა: LUIS-SUAREZ
    ციტატა: sandro89
    https://www.youtube.com/watch?v=CdejkQxTrHw

    ბოლომდე არ მიყურებია მაგრამ,დე იონგის ტექნიკას მივამსგავსე ძალიან.მართლაც რომ სისხლში აქვთ ბრაზილოელებს ასეთი ტეხნარობა :))))

    დეიონგა არვიცი მაგრამ კაი ფეხბურთელია

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    15 იანვარი 2020 13:55

    ვნახოთ რა იქნება,თუმცა ცენტრში ვიმმეს დამატება ზედმეტი მგონია.

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Barca_MNS ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 13:53

    ასეთი ზარზეიმით იყიდეს ვინიციო (თუ სწორად ვამბობ) თავის დროზე :დ პერესმა კი მრთლა ვარსკვლავები იყიდა(პოტენციურად რა) ჩვენ ვოთფორდსაც კი ვერ მოვუგეთ, არადა რას გაასწორებდა - ჟოან პედრო. ფერნანდესი არაა ურიგო ბიჭი, არტურს მაგონებს თამაში რაც ვნახე კონკურენციისთვის საჭირო იქნება. (თამაში რა ჰაილაითები თორე გრემიოს თამაში არ მინახავს კარგახანია) "რაც უმფრო კარგ ახალგაზრდა ფეხბურთელებს მოიყვანენ იაფად მითუმეტეს მით უმფრო კაია მოკელდ" smile smiley

    3
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 13:39

    ციტატა: Gio10barca
    ამდენ ნახევარმცელი რაში გვჭირდება მცველები და თავდასხმელი გვინდა ეხლა დაცვა არ გვყავს საერთოდ (((

    Rakitichi wava sadaca busqetcic da vidalic aqedanve tuar daiwyes gundis shevseba da adabtacis gavla mere Didi chavardna sheidzleba iyos tan ro gaamartlos amanac top transpershi puli agar ixarjeba da dacvashi umtiti todibo chagdebian pormashi chemi azrid

    4
    გასულია
    Gio10barca ახალბედა [?]

    15 იანვარი 2020 13:22

    ამდენ ნახევარმცელი რაში გვჭირდება მცველები და თავდასხმელი გვინდა ეხლა დაცვა არ გვყავს საერთოდ (((

    1
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 12:52

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: B.A.r.c.A
    Gesus gavs saxeze tu mechveneba 😁😁

    მაგრა გავს
    ძმა ხო არაააა

    Me megona gesusze iyo statia da ragac dzveli gundis porma ecva

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 იანვარი 2020 12:51

    ციტატა: B O M B O R A
    კარგია ეს ყველაფერი ეს პუჩი დეიონგი არტური იქნება სავარაუდოდ მომავალი ნახევარდაცვა
    როგორც ჩანს ესენი კოუტინიოს აღარ დაიბრუნებენ და იმ თანხით ნეიმარს დააბრუნებენ და დემბელე თუ ისევ ისე დაიწყო და არ დაღვინდა წავა უეჭველი კიკე არაა ვალვერდე და მისი კომენტარებიდანაც ჩანს რომ ის არავის აპატიებს მამლაყინწობას და ძაანაც კაი მოუმატებ ხო კაი არადა ადიოს ამიგო
    რატო შევეხე ნეიმარს და რატო მგონია რო მოიყვანენ ამ ზაფხულში?
    რო მოსულიყო ხავი ათასი პროცენტით დარწმუნებული ვარ ნეიმარი ბარსაში ვერ დაბრუნდებოდა ვერასდროს .და პრეზიდენტი არჩევნებში ქულების მოსაპოვებლად და მესის გულის გასახარად ნეიმარს აუცილებლად იყიდის მან მისი გელფრენდი ვალვერდეც კი გაწირა მესიმ რო დაყეფა...ლაუტაროს ყიდვა ? არამგონია ლაუტარო ვინმემ მოგვყიდოს იმხელა ფასს დაადებენ რო მაგ ფულით კაი მცველი ვითრიოთ ჯობია სუარესს შემცვლელი არ უნდა სუარესს გრიზმანიც მშვენივრად შეცვლის მარჯვენა მარცხენა ფლანგებზე მესი ნეიმარი.ზამენა სუარესი ფატი და დემბელე/პერესი ...ნახევარდაცვა დეიონგი არტური ბუსი..ზამენა პუჩი ვიდალი და ეს ახალი...დაცვა ალბა/ფირპო-პიკე-ლანგლე/უმტიტი-სემედო/რობერტო
    მეკარე შტეგენი/ნეტო.....ვაგე მეცოდება ამათ ხელში იჯარა კაი იქნებოდა.........და ნეიმართან ერთად ერთი ნორმალური მცველიც გვინდა და დალაგდება ყველაფერი.....წავა კოუტინიო რაკეტა და შეილება დემბელეც ..ამ გუნდით და ამ კაცის ფეხბურთით რაცაა ამის ფილოსოფია ნებისმიერ დავიხევთ რამოსებზე

    ინტერის ის მცველი იყიდონ 70 მილიონი აქვს ინტერს დაფასურბული. რეალს უნდოდა და არა ძვირიაო.დაჩვენ ხო ფულის გადახდაში ძაან მაგრები ვართ.
    მილან შკრინიარი.
    ძაან კაია.
    თან კონტეს სკოლა.

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    I.S. Culé [?]

    15 იანვარი 2020 12:38

    წესით ტალანტობები 17-18 წლამდე იგულისხმება😊 ჰაჰა მაქსიმუმ 19 წლამდე

    1
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 12:34

    ბარსა ბში მიდის თუ ძირითადში? 21 წლის არის არამგონია ბარსა ბსთვის მოეყვანათ თან მაგხელა თანხა გადაეხადათ

    1
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 12:32

    https://www.youtube.com/watch?v=CdejkQxTrHw

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    15 იანვარი 2020 12:32

    ციტატა: B.A.r.c.A
    Gesus gavs saxeze tu mechveneba 😁😁

    მაგრა გავს
    ძმა ხო არაააა

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 12:26

    Gesus gavs saxeze tu mechveneba 😁😁

    0
    გასულია
    ozbeta Culé [?]

    15 იანვარი 2020 12:22

    და ამასობაში ბარსა -ში ითამაშებს

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge