ვალვერდე "სიტუატ ესპორტივაზე" დაბრუნდა და მოთამაშეებს გამოემშვიდობა

  • 14-01-2020, 14:35
  • ვალვერდე "სიტუატ ესპორტივაზე" დაბრუნდა და მოთამაშეებს გამოემშვიდობა

    დღეს დილით, ერნესტო ვალვერდე "სიტუატ ესპორტივაზე" მივიდა და მოთამაშეებს გამოემშვიდობა, იტყობინება Sport.

    "ბარსელონამ" ერნესტო გუშინ, ვარჯიშის შემდეგ გაათავისუფლა, რის გამოც ბასკი სპეციალისტი მოთამაშეებს ვერ გამოემშვიდობა, თუმცა მან ეს დღეს დილით გააკეთა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    14 იანვარი 2020 21:32

    წადიიიი,შორს წადიიიიი...

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 იანვარი 2020 16:00

    აბა ჰეე ადიოს ცხვირგასიებულო

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 15:55

    ნახე რა სახით ზის მანქანაში დდ

    1
    საიტზეა
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 15:49

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ჩაცუცქვის გარდა რამე იცის?

    smile smile smile
    ნახალოვკელია ალბათ

    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    რაღაცნაირად ჯერ კიდე არ მჯერა რო მოვიცილეთ

    ჯერჯერობით ნურც დაიჯერებთ.
    ვალვერდემ თქვა: წავედი მაგრამ სიზმარში მაინც მოგელანდებითოოო laughing

    4
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 15:38

    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ციტატა: Gio-96
    ციტატა: gio-rakitich
    სადმე თავისავე პრაგმატულ გუნდში დაინიშნოს ეხლა და ცადოს თავი,
    მე მგონია რომ ბევრი წარმატების მიხწევა შეუძლია,ოღონდ სხვა გუნდში!!!ტაბლოს კაცია და რაცგინდათ თქვით,ამისთვის მთავარი შედეგებია და არა სტატისტიკა,ხო და ჩვენთან არც ერთი გამოუვიდა და არც მეორე,თუმცა დიდი შანსები კი ქონდა მაგრამ რაღაც აკლდა ყოველთვის და იმ რაღაცამ კაი არაფერი დაგვამახსოვრა ეს ბოლო წლებია.ასე რომ მოსინჯოს სხვა ავტობუსა გუნდი,დარწმუნებული ვარ ბილბაოზე ბევრად მაღალ გუნდში დაინიშნება,ანუ ბარსამ მაინც თავისი ელფერი მისცა მის სამწვრთნელო კარიერას,ცუდი სეზონების მიუხედავად და პროგრესი შემატა.

    აი მაგალითად მილანი, შედეგების გამოსწორება აშკარად სჭირდება, თან იტალიაში დაცვითი თამაში კარგად აქვთ შესწავლილი და სერია ა ალბათ ვალოდიასთვის ზედგამოჭრილი იქნება



    სხვაზთაშორის ძაან მოუხდება მილანს..

    რაღაცნაირად ჯერ კიდე არ მჯერა რო მოვიცილეთ

    კი მილანიც კარგი ვარიანტია,
    ლიგის საგზურზე დააჩალიჩებს გუნდს და შეკრავს თავისი სათამაშო სტილით.

    0
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გასულია
    MERENGUE გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 15:27

    რა საინტერესოა კიკე როგორ მოერგება ბარსაას.... ბეტისი ძაან მაგრად ათამაშა აი ძაან მაგრად... ვნახოთ ვნახოოოთ🤔🤔🤔🤔

    4
    --------------------
    Win lose or tie
    Hala Madrid till i die
    გასულია
    ვიტორ ბორბა ფერეირა გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 15:26

    ციტატა: Gio-96
    ციტატა: gio-rakitich
    სადმე თავისავე პრაგმატულ გუნდში დაინიშნოს ეხლა და ცადოს თავი,
    მე მგონია რომ ბევრი წარმატების მიხწევა შეუძლია,ოღონდ სხვა გუნდში!!!ტაბლოს კაცია და რაცგინდათ თქვით,ამისთვის მთავარი შედეგებია და არა სტატისტიკა,ხო და ჩვენთან არც ერთი გამოუვიდა და არც მეორე,თუმცა დიდი შანსები კი ქონდა მაგრამ რაღაც აკლდა ყოველთვის და იმ რაღაცამ კაი არაფერი დაგვამახსოვრა ეს ბოლო წლებია.ასე რომ მოსინჯოს სხვა ავტობუსა გუნდი,დარწმუნებული ვარ ბილბაოზე ბევრად მაღალ გუნდში დაინიშნება,ანუ ბარსამ მაინც თავისი ელფერი მისცა მის სამწვრთნელო კარიერას,ცუდი სეზონების მიუხედავად და პროგრესი შემატა.

    აი მაგალითად მილანი, შედეგების გამოსწორება აშკარად სჭირდება, თან იტალიაში დაცვითი თამაში კარგად აქვთ შესწავლილი და სერია ა ალბათ ვალოდიასთვის ზედგამოჭრილი იქნება



    სხვაზთაშორის ძაან მოუხდება მილანს..

    რაღაცნაირად ჯერ კიდე არ მჯერა რო მოვიცილეთ

    3
    გასულია
    Gio-96 გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 15:16

    ციტატა: gio-rakitich
    სადმე თავისავე პრაგმატულ გუნდში დაინიშნოს ეხლა და ცადოს თავი,
    მე მგონია რომ ბევრი წარმატების მიხწევა შეუძლია,ოღონდ სხვა გუნდში!!!ტაბლოს კაცია და რაცგინდათ თქვით,ამისთვის მთავარი შედეგებია და არა სტატისტიკა,ხო და ჩვენთან არც ერთი გამოუვიდა და არც მეორე,თუმცა დიდი შანსები კი ქონდა მაგრამ რაღაც აკლდა ყოველთვის და იმ რაღაცამ კაი არაფერი დაგვამახსოვრა ეს ბოლო წლებია.ასე რომ მოსინჯოს სხვა ავტობუსა გუნდი,დარწმუნებული ვარ ბილბაოზე ბევრად მაღალ გუნდში დაინიშნება,ანუ ბარსამ მაინც თავისი ელფერი მისცა მის სამწვრთნელო კარიერას,ცუდი სეზონების მიუხედავად და პროგრესი შემატა.

    აი მაგალითად მილანი, შედეგების გამოსწორება აშკარად სჭირდება, თან იტალიაში დაცვითი თამაში კარგად აქვთ შესწავლილი და სერია ა ალბათ ვალოდიასთვის ზედგამოჭრილი იქნება

    4
    გასულია
    Barca 6-1psg წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 15:12

    ბიჭებო იუთუბში ნახეთ აბა ეს betis crazy tactics tactic analys და გაიცანიეთ კიკე

    1
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 15:09

    სადმე თავისავე პრაგმატულ გუნდში დაინიშნოს ეხლა და ცადოს თავი,
    მე მგონია რომ ბევრი წარმატების მიხწევა შეუძლია,ოღონდ სხვა გუნდში!!!ტაბლოს კაცია და რაცგინდათ თქვით,ამისთვის მთავარი შედეგებია და არა სტატისტიკა,ხო და ჩვენთან არც ერთი გამოუვიდა და არც მეორე,თუმცა დიდი შანსები კი ქონდა მაგრამ რაღაც აკლდა ყოველთვის და იმ რაღაცამ კაი არაფერი დაგვამახსოვრა ეს ბოლო წლებია.ასე რომ მოსინჯოს სხვა ავტობუსა გუნდი,დარწმუნებული ვარ ბილბაოზე ბევრად მაღალ გუნდში დაინიშნება,ანუ ბარსამ მაინც თავისი ელფერი მისცა მის სამწვრთნელო კარიერას,ცუდი სეზონების მიუხედავად და პროგრესი შემატა.

    3
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გასულია
    Lionel Messi - 10 Culé [?]

    14 იანვარი 2020 15:04

    ,,ვალვერდე მოთამაშეებს გამოემშვიდობა" რა კარგად ჟღერს smirk

    4
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    14 იანვარი 2020 15:00

    ვაიმეეე მანქანასაც ვერ ატარებს ეს გნიდა.

    ჩაცუცქვის გარდა რამე იცის?

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 14:50

    ტაქსი გამოძახებით

    1
    გასულია
    ვიტორ ბორბა ფერეირა გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 14:49

    ტიპმა მანქანის ტარებაც არ იცის ერთი ხოდით ვერ შევიდა შესახვევში...

    1
    გასულია
    Lebron James 6 წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 14:38

    მშვიდობით, უკან მოხედვა ძნელია.......

    5
    გასულია
    mesidona Culé [?]

    14 იანვარი 2020 14:38

    ბარსელონაში მოსვლამდე ოპელით დადიოდა

    7
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV