კიკე სეტიენის კონტრაქტის დეტალები

  • 14-01-2020, 13:15
  • კიკე სეტიენის კონტრაქტის დეტალები

    61 წლის კიკე სეტიენი "ბარსელონას" ახალი მთავარი მწვრთნელია. კატალონიურმა კლუბმა ერნესტო ვალვერდე კანტაბრიელი სპეციალისტით გუშინ ჩაანაცვლა.

    გუშინვე ცნობილი გახად, რომ სეტიენმა "ბარსასთან" 2.5-წლიანი კონტრაქტი გააფორმა. თუმცა, თუ RAC1-სა და Sport-ს დავუჯერებთ, რეალურად, ხელშეკრულება 6-თვიანია.

    კატალონიური წყაროების ცნობით, კონტრაქტი 0.5+1+1 სისტემითაა გაფორმებული. ანუ, მიმდინარე სეზონის ბოლოს მხარეები გადაწყვეტენ, აგრძელებენ თუ არა თანამშრომლობას. იგივე მოხდება მომდევნო სეზონის დასრულების შემდეგაც.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    14 იანვარი 2020 21:35

    ლიგა უნდა მომავალ წელს.

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    14 იანვარი 2020 17:24

    ციტატა: zazala7
    ყვერნესტოს
    კარგი იყო...

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 იანვარი 2020 15:55

    მშვენიერი პუნქტებია

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    14 იანვარი 2020 14:41

    ხომ ამბობდით ოღონდ ცხვირა მოაშორონ და ტიტულებს ვინ ჩივისო,ვაცადოთ ეხლა სეტიენს სხვა რომ არაფერი შემტევი ლამაზი ფეხბურთი გარანტირებული გვაქვს, რამდენად ეყოფა ტიტულების მოსაგებად გამოცდილება ვნახავთ ერთად.

    7
    გასულია
    zazala7 Culé [?]

    14 იანვარი 2020 13:49

    მშვენივრად დაიწყო ახალი წელი. ესპანეთის სუპერთასის დედაც ვატირე, მეხუთეხარისხოვანი პრიზია, მთავარი ყვერნესტოს მოშორება იყო. ხალხი იმასაც კი ამბობდა, რომ ჯობია ამ სეზონში ბარსამ ვერაფერი მოიგოს, რომ ბართომ ყვერნესტო დაითხოვოსო, ანუ ერთგვარ მსხვერპლზეც მიდიოდნენ და ესპანეთის სუპერთასის დათმობა ამის სანაცვლოდ არის ყველაზე იოლი გამოსავალი. კიკეს იმედი ვიქონიოთ და ყველაფერი წინ გველოდება. ყველას გილოცავთ ახალ წელს!

    21
    გასულია
    Magicman წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 13:33

    ეჰ. ახლა ვინღა ჩაიცუცქება და თვალმოჭუტული ვინღა უყურებს თამაშს sweat_smile sweat_smile

    23
    გასულია
    Futbol Club Barcelona ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 13:33

    False info, კონტრაქტი პირდაპირ 2,5 წკიანია ოფიციალურად. ბარსას გვერდზე დევს ოფიციალურზე

    3
    გასულია
    Wtf man ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 13:32

    რატო არ მოგწონთ ეს კაცი? ჩვენი სტილისაა ზუსტად თან ბეტისს მშვენიერ ფეხბურთს ათამაშებდა იმ საზიზღარი სასტავით და ჩვენთან მგონია მაგრად გაამართლებს

    11
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 13:29

    ვალვერდეს კონტრაქტი 2+1+1 იყო და ბართომ ლივერპულთან მარცხის შემდეგ ის "1" უცბად გაუხანგრძლივა. რატომ? არის ინფორმაცია ბართოს მაიმუნობების შესახებ... ამიტომ მალე წავა ... მძიმე მდგომარეობაა "ბარსა"-ში,მძიმე. ვიდეოები იდება თუ რა სიხარულით შეხვდნენ ფანები ვალიკოს წასვლას.

    4
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 13:25

    მე მჯერა ამ კაცის.მიდი კიკე დაყარე ტიტულები

    8
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 13:18

    თუ ამან სერიოზულად გაქაჩა და ტრებლი დადო დარჩეს კიდევ 1 წელი ჩავი უფრო დიდ გამოცდილებას მიიღებს და კაია.

    11
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV