ოფიციალურად: კიკე სეტიენი "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელია

  • 14-01-2020, 02:22
  • ოფიციალურად: კიკე სეტიენი "ბარსელონას" მთავარი მწვრთნელია

    სულ ცოტა ხნის წინ "ბარსელონამ" ოფიციალურად დაადასტურა, რომ მთავარი მწვრთნელის პოსტზე ერნესტო ვალვერდეს კიკე სეტიენი შეცვლის.

    61 წლის ესპანელი სპეციალისტის კონტრაქტი "ლურჯ-ბროწეულისფრებთან" 2022 წლის ზაფხულამდე იქნება გათვლილი.

    კიკე სეტიენმა თავი სევილიური "ბეტისიდან" დაგვამახსოვრა, სადაც 2017-2019 წლებში მუშაობდა. ასევე აღსანიშნავია მის მიერ მანამდე გაწვრთნილი "ლას პალმასიც" (2015-2017), კანარელები მის ხელში ძალიან ლამაზ ფეხბურთს თამაშობდნენ.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 45 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Raptor-F22 ფანი [?]

    15 იანვარი 2020 00:29

    მესი სუარესი და გრიზმანი არის გასაშვები ხო? ფეხბურთს რადიოში უყურებთ? რა არის ბარსელონა მესისთან ერთად და რა არის მესის გარეშე? ერთი საშუალო დონის გუნდი რომელმაც ბურთი სად წაიღოს არ იცის. მესი გასაშვები არისო გგონიათ მაგით ფეხბურთის ცოდნას ამტკიცებთ? :D :D :D :D წავა მესი და ტირილით მოკვდებით

    0
    გასულია
    Messi, Iniesta ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 16:08

    გილოცავ კიკე! იმედი მაქვს ბარსელონას ფანების იმედებს გაამართლებ! წარმატებებს გისურვებ! heart_eyes

    2
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 15:24

    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    მომავალ წელს არჩევნებია, ბარსას ფილოსიფიის ხალხი მოვა, მწვრთნელად ჩავი დაინიშნება და დარწმუნებული ვარ იგი პეპის გზას გაიმეორებს და პირველ რიგში მესის და სუარესს ააცმევინებს გუნდიდან ;) ძაან ეგოისტი გახდა მესი, ბარსას წარმატება მეორეხარისხოვანია მისთვის, ეს ტატა მარტინოები, ვალვერდეები და სეტიენები სულ მისი მოთრეულია, აწყობს ეგეთი მწვრთნელი, ჩავარდნა მწვრთნელებს ბრალდება და წარმატება მესის.

    რათქმაუნდა მესი სუარესი გრიზმანი ბუსკეცი ალბა პიკე გასაშვებია,პრინციპში სხვებიც რა საჭიროა,ლამასია ვითამაშოთ ან ვინმეს ვიყიდით,რა განსხვავება,ბოდიში ჩემი ძმა მაგრამ კაცი დღეს მესიზე მაგას იტყვის,ცოტა უცნაურია,ჯეკაზე უკეთესი ცხრიანები ხო ოჩერედია.ჩვენ ბარსას ფანები ვართ და არ რეალის!

    3
    გასულია
    Barca 6-1psg წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 15:13

    ბიჭებო იუთუბში ნახეთ აბა ეს betis crazy tactics tactic analys და გაიცანიეთ კიკე

    2
    გასულია
    Bellyache წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 12:57

    შეიძლება უცნაურად ჟღერდეს მაგრამ წამის მეასედში გამიელვა რომ ცოტათი ვალვერდეზე დამწყდა გული

    2
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 12:54

    ვაცადოთ მაგრამ ამის დიდი იმედი მე არმაქ ვნახოთ ვნახოთ იმედია ვცდები

    1
    გასულია
    Futbol Club Barcelona ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 12:43

    მომავალ წელს არჩევნებია, ბარსას ფილოსიფიის ხალხი მოვა, მწვრთნელად ჩავი დაინიშნება და დარწმუნებული ვარ იგი პეპის გზას გაიმეორებს და პირველ რიგში მესის და სუარესს ააცმევინებს გუნდიდან ;) ძაან ეგოისტი გახდა მესი, ბარსას წარმატება მეორეხარისხოვანია მისთვის, ეს ტატა მარტინოები, ვალვერდეები და სეტიენები სულ მისი მოთრეულია, აწყობს ეგეთი მწვრთნელი, ჩავარდნა მწვრთნელებს ბრალდება და წარმატება მესის.

    5
    გასულია
    Futbol Club Barcelona ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 11:18

    ჩავარდა სეზონი. გაუშვეს ვალვერდე მოიყვანეს უარესი ვალვერდე, ბურთის უაზრო მგორებელი. ღორო ბართომეუ უაზრო ბურთის ფლობა არაა ბარსას სტილი, შენი ოჯახის ყველა წევრს დიდს და პატარას მკვდარ ცოცხალს შეცდა ბალოტელიმ, მარა შენ რა იცი ეს შენი პერესის აგენტი გამზრდელი მოვხან. იქაურო ადგილობრივო კატალინიელო გულშემატკივრებო, თქვენი ფენდერასტი ოჯახებიც მივხან სათითაოდ, პერესის მოგზავნილ აგენტ ბართუშას რო დაანგრევინეთ გუნდი და ფეხქვეშ გაათელინეთ. ტიპს ჩინურ ბარსელონას ეძახიან ვინ მოათრიეს ფუუუ

    ციტატა: Iniesta 123
    ვინც აგინებს ფეხბურთი ესმის საერთოდ?

    მე მესმის შენ თუ გესმის? 80 % იანი წინ და უკან თრევა ბურთის უაზროდ და მეტი არაფრის გაკეთება არაა ბარსას სტილი. ტიკი-ტაკა ბურთის უაზრო თრევა არ გეგონოთ, ესაა უპირველეს ყოვლისა მაღალი ვერტიკალური პრესინგი და უბურთოდ სივრცეების ზონალური ათვისება, რის აზრზეც არაა სეტიენი და მარტო ბურთის გორაობა გონია საქმე

    4
    გასულია
    პავლოვიჩი56 გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 10:46

    ციტატა: Iniesta 123
    ვინც აგინებს ფეხბურთი ესმის საერთოდ? ტიპი ბეტის რა კარგ ფეხბურთს ათამაშებდა ერთადერთი გუნდი იყო რომელიც ბურთის ფლობის მხრივ ბარსაზე კარგ შედეგს აფიქსირებდა ამასთანავე გამოირჩეოდა შემტევი ფეხბურთით დიდებული პრესინგით და მადრიდის რეალსაც მოუგო წელს ასე რომ დიდ გუნდს ეს მწვრთნელი შესანიშნავად მოერგება♥️♥️

    იმედია გაამართლებს...წარმატებები.

    გილოცავთ ახალ წელს ! ხოსე ლუის გონსალეს გონსალეს ,"ბარსა"-ს გადამრჩენელს...გაუმარჯოს ...გაუმარჯოს...გაუმარჯოს ... მე ამ კაცის სადღეგრძელოს ვსვამ !

    8
    გასულია
    Iniesta 123 ახალბედა [?]

    14 იანვარი 2020 10:21

    ვინც აგინებს ფეხბურთი ესმის საერთოდ? ტიპი ბეტის რა კარგ ფეხბურთს ათამაშებდა ერთადერთი გუნდი იყო რომელიც ბურთის ფლობის მხრივ ბარსაზე კარგ შედეგს აფიქსირებდა ამასთანავე გამოირჩეოდა შემტევი ფეხბურთით დიდებული პრესინგით და მადრიდის რეალსაც მოუგო წელს ასე რომ დიდ გუნდს ეს მწვრთნელი შესანიშნავად მოერგება♥️♥️

    7
    გასულია
    mesidona Culé [?]

    14 იანვარი 2020 09:16

    ეს არ მოსულა ჯერ და აგინებენ არადა უმეტესობას ამის შესახებ საერთოდ პირველად ესმის :დ

    24
    გასულია
    ანანიძე ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 09:14

    am kacs natamashebi aqvs barsashi?

    4
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 08:50

    ციტატა: me da barca
    თქვენი არ ვიცი და მე იმედიანად ვარ ამ კაცის მიმართ, ლანძღვა-გინებას ყოველთვის მოვასწრებ, ჯერ ვაცადოთ.

    მართალია. ვაცადოთ ბატონო, ვაცადოთ.

    24
    გასულია
    ana anukii ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 08:20

    გილოცავთ ხალხო რახან ის ჯადო მოგვშორდა ყველფერი კარგად იქნება🥰🥰🥰❤️❤️❤️

    23
    გასულია
    Magician Culé [?]

    14 იანვარი 2020 07:12

    მეც იმედიანად ვარ განწყობილი ამ ადამიანის მიმართ, მთავარია ბურთის ფლობასთან ერთად, შედეგი დაიდოს და სტატისტიკა მხოლოდ რიცხვებში არ აისახოს.
    ახალგაზრდებთან მიმართულებით როგორი დამოკიდებულება აქვს? მის თამაეშებს თვალს ნაკლებად ვადევნებდი.

    9
    --------------------
    GRACIES JOHAN...
    გასულია
    azulgerana Culé [?]

    14 იანვარი 2020 07:09

    თვითონ ვალვერდე უნდა მიმხვდარიყო რომასთან მარცხის შემდეგ და წასულიყო გუნდიდან მაგრამ ტიპი ისეთი უნამუსო აღმოჩნდა კიდე 3 წლით უნდოდა კონტრაქტის გახანგრძლივება. ვალვერდე რა ფეხბურთსაც თამაშობს ეგ არის ძლიერი და ფიზიკურად მოჯანიებული კლუბების მწვრთნელი როგორიც ჩელსი იყო და გერმანიაა

    2
    --------------------
    ღადობარსა :)))
    გასულია
    gettoo_msd Culé [?]

    14 იანვარი 2020 03:51

    ვაა კაია ტიკი ტაკა უნდა დააბრუნოს ამან <3

    იასნა სეზონის ბოლოს ხავი უნდა მოვიდეს და მანადე იყოს რა ))

    8
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 03:42

    წარმატებები heart_eyes

    5
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    14 იანვარი 2020 03:23

    თქვენი არ ვიცი და მე იმედიანად ვარ ამ კაცის მიმართ, ლანძღვა-გინებას ყოველთვის მოვასწრებ, ჯერ ვაცადოთ.

    17
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    14 იანვარი 2020 03:14

    ჯერ არ მოსულა და არც არაფერი გაუფუჭებია იქნებ ვაცადოთ შეიძლება გაგვაკვირვოს?

    12
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV