COPE: კიკე სეტიენი "ბარსელონას" ახალი მწვრთნელია

  • 13-01-2020, 22:50
  • COPE: კიკე სეტიენი "ბარსელონას" ახალი მწვრთნელია

    ესპანელი სპეციალისტის, კიკე სეტიენის "ბარსელონაში" დანიშვნა გადაწყვეტილია, იტყობინება COPE.

    "ბარსელონას" ხელმძღვანელობა ფიქრობს, რომ კიკე სეტიენი კრუიფის ფილოსოფიის მიმდევარია, ბართომეუს აზრით ის იდეალური ვარიანტია.

    ესპანელი "ბლაუგრანასთან" 6-თვიან კონტრაქტს გააფორმებს, მაგრამ ბართომეუმ მზადაა უფრო გრძელვადიანი კონტრაქტის ვარიანტიც განიხილოს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 43 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Barca 6-1psg წევრი [?]

    18 იანვარი 2020 16:48

    7bdjrnekd

    0
    გასულია
    Gnidius გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 02:02

    რავი სად გამოაძრეს ეს ჩობანა ჯერ ვიდზე რას გავს და ამის ფილოსოფია რაღა იქნება.ეტყობა ბართუშამ დილას ჩამოარტყა

    0
    გასულია
    გიგსონა წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 00:58

    სად იპოვეს ეს კაცი? ან ვინაა ან რა ფილოსოფიაა აქვს ასეთი განსაკუთრებული, ერთი ამათ შიგხოარააქვთ?

    0
    გასულია
    10.12.20.... წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 00:38

    წარმატებები

    0
    გასულია
    პეპ გუარდიოლა ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 00:21

    რა სეტიენი ხოარუბერავენ, ვალვერდე 2 იქნება, ხავისაც მოვუხან კიდე სუყველაფერი, რა ქალიშვილი გოგოსავით იქცევა

    0
    გასულია
    FC BARCELONA გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 00:17

    ციტატა: gio-rakitich
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: tigresa
    რა გავაკეთო რომ რაღაცნაირად მეცოდება ვალო:( რაც შეეძლო გააკეთა და სხვა რა ქნას, მერი ვერ ქნა. ცოდოა რაღაცნაირად. თუმცა იმაზე არავინ დაობს, რომ კაი ხანიქ წასასვლელია, უბრალოდ ცუდად გამოვიდა მისდამი, ერთი ამბები ატყდა და მერე შეხვდნენ, ზურგს უკან აწარმოებდნენ მოლაპარაკებებს, რაც არასწორია, თან ძალიან. სინამდვილეში, ხავიც და ინიც მართლები არიან შეფასებებში, ცუდად მოექცნენ ძალიან

    ვაბშე არ მეცოდება ეგ უთავმოყვარე კაცი. ან რა აქვს შესაცოდი მაგ უჟმურს, მილიონებს ჩაიჯიბავს, წავა სადმე თბილ ქვეყანაში და წამოწვება პლიაჟზე, ჩვენ ვიკითხოთ თორემ. ნევროზი დამმართა მაგ არაკაცმა.

    ბაზარიარაა ცოდოა,ვალვერდრ კია მილიონები აქ მაგრამ ფული ბედნიერება არაა ქაღალდია.
    დავინახავთ ყველანი რა გუნდს დააყენებს ახალი მწვრთნელი.
    არადა ვალვერდე ჭკვიანი მწვრთნელია უბრალოდ ესე შორიდან კრიტიკა მარტივია,ძალიან ბევრი რამე გუნდის ბრალია და სუ მწვრთნელზე ტყდება ჯოხი ყოველთვის,გასაშვები კია კაცო რაპრობლემაა ვერ შეესადაგება გუნდს მაგრამ,ესე უპატივცემლობაც არაა კაი პონტი

    როცა ვალვერდე შეგეცოდებათ რომა 3-0ბაპსელონა ლივერპული 4 - 0 ბარსელონა გაიხსენე და ის შემტევი გუნდი რომელიც მთელი თამაში არ ჩერდებოდა შეტევა პრესინგი და საგოლე მომენტები იყო ამ კაცის ხელში მთავარი 1 გოლი იყო რომ თავდაცვა დაეწყო სწორედ ამ სტილის ცვლილების გამო შეიზიზღა გულშემატკივარმა ატლესთან რა ტნა როგორც კი დაწინაურდა შეტევა შეწყვიტა ის მეორე გოლი სჭირდებოდა და იმიტომ გაიტანა გააუქმეს იძულებული იყო კიდეშეეტია გაიტანა და დადგა არავინ შემედაოს რომ მეორხე გოლი მხოლოდ სტანდარტის გამო შევარდა და გააუქმეს როგორც კი 2-1 გახდა თავდაცვა დაიწყო აგრესიის გაძლიერების მაგივრად ასევე გააკეთა რომში და ლივერპულში როცა მთელი გუნდი ავტობუსად ჩააყენა რა გეცოდებათ იმიტო არ შემეცოდება რომ რომი ვაპატიე მარგამ ენფილდის კრახი არასდროს ეპატიებაააააა არც ვალენსიას და არც ატლეტიკოს

    2
    --------------------
    ანსუ ფატი ბარსას მომავალია!! ძირითადში ანსუ!!!
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    14 იანვარი 2020 00:12

    მეც გილოცავთ ყველას

    2
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    14 იანვარი 2020 00:08

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Berlinetta♥
    რა ალოგიკურია მთლიანი ბორდი მართლაც ... რას უცდიდნენ საერთოდ ... ახლა ფაქტი სახეზეა ვაკვერდეს გათავისუფლებით შეცდომას აღიარებენ უნდათ ეს თუ არა ...

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Berlinetta♥
    ვაფასებ ამ კაცს ... შეუტევს გუნდი ... რა მაგარი წელია, იდეალურად დაიწყო , მადლობა ანხელ კორეას


    ღადაობ ?

    რატო ვღადაობ 😁


    რა კიკე კუკუ კოკო აბა :დ

    აბა ვის ელოდი ? მართლა არაა ცუდი მწვრთნელი

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    Claudio Bravo Culé [?]

    13 იანვარი 2020 23:53

    მე ფრენკ რაიკაარდი ან არსენ ვენგერი მინდა

    0
    --------------------
    --------------Buffon---------------
    -Alves--Pique--puiol--Carlos--
    ---Pirlo-----xavi-----Iniesta---
    Messi---Ronaldinho---C.Ronaldo
    http://www.youtube.com/watch?v=BlovKMAtzx4
    GRANDE GIGI!
    გასულია
    XOMERIKI1984 წევრი [?]

    13 იანვარი 2020 23:44

    შეტევა! პრესინგი!აგრესია და ახალგზრდების დაწინაურება!!!ეს მიზანი!!!

    4
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    13 იანვარი 2020 23:37

    რა ალოგიკურია მთლიანი ბორდი მართლაც ... რას უცდიდნენ საერთოდ ... ახლა ფაქტი სახეზეა ვაკვერდეს გათავისუფლებით შეცდომას აღიარებენ უნდათ ეს თუ არა ...

    ციტატა: Messiah
    ციტატა: Berlinetta♥
    ვაფასებ ამ კაცს ... შეუტევს გუნდი ... რა მაგარი წელია, იდეალურად დაიწყო , მადლობა ანხელ კორეას


    ღადაობ ?

    რატო ვღადაობ 😁

    0
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 23:36

    ციტატა: me da barca
    ციტატა: tigresa
    რა გავაკეთო რომ რაღაცნაირად მეცოდება ვალო:( რაც შეეძლო გააკეთა და სხვა რა ქნას, მერი ვერ ქნა. ცოდოა რაღაცნაირად. თუმცა იმაზე არავინ დაობს, რომ კაი ხანიქ წასასვლელია, უბრალოდ ცუდად გამოვიდა მისდამი, ერთი ამბები ატყდა და მერე შეხვდნენ, ზურგს უკან აწარმოებდნენ მოლაპარაკებებს, რაც არასწორია, თან ძალიან. სინამდვილეში, ხავიც და ინიც მართლები არიან შეფასებებში, ცუდად მოექცნენ ძალიან

    ვაბშე არ მეცოდება ეგ უთავმოყვარე კაცი. ან რა აქვს შესაცოდი მაგ უჟმურს, მილიონებს ჩაიჯიბავს, წავა სადმე თბილ ქვეყანაში და წამოწვება პლიაჟზე, ჩვენ ვიკითხოთ თორემ. ნევროზი დამმართა მაგ არაკაცმა.

    ბაზარიარაა ცოდოა,ვალვერდრ კია მილიონები აქ მაგრამ ფული ბედნიერება არაა ქაღალდია.
    დავინახავთ ყველანი რა გუნდს დააყენებს ახალი მწვრთნელი.
    არადა ვალვერდე ჭკვიანი მწვრთნელია უბრალოდ ესე შორიდან კრიტიკა მარტივია,ძალიან ბევრი რამე გუნდის ბრალია და სუ მწვრთნელზე ტყდება ჯოხი ყოველთვის,გასაშვები კია კაცო რაპრობლემაა ვერ შეესადაგება გუნდს მაგრამ,ესე უპატივცემლობაც არაა კაი პონტი

    3
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    13 იანვარი 2020 23:35

    ვაფასებ ამ კაცს ... შეუტევს გუნდი ... რა მაგარი წელია, იდეალურად დაიწყო , მადლობა ანხელ კორეას

    4
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    13 იანვარი 2020 23:24

    ციტატა: tigresa
    რა გავაკეთო რომ რაღაცნაირად მეცოდება ვალო:( რაც შეეძლო გააკეთა და სხვა რა ქნას, მერი ვერ ქნა. ცოდოა რაღაცნაირად. თუმცა იმაზე არავინ დაობს, რომ კაი ხანიქ წასასვლელია, უბრალოდ ცუდად გამოვიდა მისდამი, ერთი ამბები ატყდა და მერე შეხვდნენ, ზურგს უკან აწარმოებდნენ მოლაპარაკებებს, რაც არასწორია, თან ძალიან. სინამდვილეში, ხავიც და ინიც მართლები არიან შეფასებებში, ცუდად მოექცნენ ძალიან

    ვაბშე არ მეცოდება ეგ უთავმოყვარე კაცი. ან რა აქვს შესაცოდი მაგ უჟმურს, მილიონებს ჩაიჯიბავს, წავა სადმე თბილ ქვეყანაში და წამოწვება პლიაჟზე, ჩვენ ვიკითხოთ თორემ. ნევროზი დამმართა მაგ არაკაცმა.

    0
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 23:23

    დაუჯერებელია ლივეს მერე არ გაუშვეს და სუპერ თასიის გამო შუა სეზონში უშვებეენ????

    5
    გასულია
    RONNALD1NH0 წევრი [?]

    13 იანვარი 2020 23:20

    რა კიკე შმიკე ხავი აღარ მოდის??

    3
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    13 იანვარი 2020 23:18

    ყველაზე ნაკლებად ვისიც არ გჯერათ შეიძლება იმან გაამართლოს.

    4
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 23:16

    თუ მართლა 6თვით მოყავთ ,კიდე ჯანდაბას, პრინციპში არცერთი კანდიდატი , რომელიც გამოადგებოდა ბარსას ,არ წამოვიდოდა ბარსაში,ხავი და კუმანი,მხოლოდ ზაფხულში თუ მოვლენ.იმედია ვალიკოზე ვარეს არ გააკეთებს

    4
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    13 იანვარი 2020 23:16

    ყველას გილოცავთ,მრავალს დაესწარით!!! დავიჯერო??? ნუთუ მართლა მოხდა ეს?! joy

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ini888 Culé [?]

    13 იანვარი 2020 23:12

    ვინმეე უკეთესიი როო მოეყვანაათ კიდეე ადამიანსს გაუხარდებოდა გუნდიი ერთერთი უმდიდრესიაა დღეს დღეობით ყველაზე მაღალი ხლფასბი ბარსეონაშიაა და მოყავთ ვალვერდეზეე უარეესიი მწვრთნელი ვალვერდესს წასვლაა მეეც მინდაა მაგრაამ უარესიით თუ შეცვლიდნენ ისევ ვალვერდე მერჩივნა დარჩენილიყო , მომკალიით და არ მჯერავს ამ მწვრთნელის

    0
    პარტნიორები
    Flashscore.ge