AS, MD: კიკე სეტიენის დანიშვნა დღესვე დადასტურდება

  • 13-01-2020, 22:17
  • AS, MD: კიკე სეტიენის დანიშვნა დღესვე დადასტურდება

    კატალონიის "ბარსელონა" ძალიან ახლოსაა კიკე სეტიენის მთავარ მწვრთნელად დანიშვნასთან, იტყობინება AS.

    წყაროს ინფორმაციით, მხარეებს შორის მოლაპარაკებები უკვე მიმდინარეობს და ამის შესახებ კლუბი, ოფიციალურად, დღესვე განაცხადებს.

    ზუსტად იგივე ინფორმაციას ავრცელებს Mundo Deportivo, Onda Cero და RAC1. როგორც ჩანს კიკე სეტიენი "ბარსელონასთან" ძალიან ახლოსაა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Gnidius გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 02:05

    ლაუტარო ჩვენთვის იქნება მისწრება

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    13 იანვარი 2020 23:44

    ველოდებიიიიიიი,მოდი დროულაააააადდდ

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Gio-96 გულშემატკივარი [?]

    13 იანვარი 2020 23:07

    ციტატა: CHEPE
    ციტატა: Gio-96
    ციტატა: CHEPE
    სასტავ ბარსას ფლამენგოს 9 იანის ყიდვა უნდაო გაბრიელ ბარბოსა... მიმოხილვები ვნახე და სუფთა გამტანი 9 იანი არის ჯეკას სტილი მძიმე ფორვარდი მაგრამ ჟილკიანი მებრძოლი და შესრულება აქვს ჯეკას სტილზე იტანს გოლებს)))) და რავი წესით ეგეთი ფორვარდი გვაწყობს თან იაფი დაჯდება ლაუტაროსტან განსხვავებით

    მაგ ისაა ინტერში და ბენფიკაში რო იყო და ვერაფერი ქნა, გაბიგოლს უძახიან უეჭველი გეცოდინება, კი კაი ფორვარდია მარა მნიშვნელოვან მატჩებში უმეტეს შემთხვევაში იკარგება

    კი ეგაა ძმა.. მაგრამ ინტერი ისედაც ვერიყო ხოდზე კონტემდე, ბენფიკა კიხე ხოო მაგრამ რავი გვარდიმ სითის იგროკები მოხოდა და ამას ხავისთან არ გაუჭირდრბა თან მესიც ეყოლება და მგონი ჯობს))) ნუ ლაუტარო მევასება მაგრამ ჰაა ძვირია და თან გადმოვა თუ არა არავინ იცის

    გადმოვა და არვიცით გაამართლებს თუ არა, ჯობია შარშანდელივით იაფად გამოვიდეთ და ან გაამართლოს ან არა, რააზრიაქ შარშან ბოატენგი გვყავდა მაინც მესი იტანდა და წელსაც მასე იქნება ალბათ

    0
    გასულია
    madzgara33 ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 22:50

    ბარსელონა ოცნებასავითაა, ისეთ კანდადატს გააძრობს იტყვი ამაზე უარესი არააო მაგრამ https://www.facebook.com/khoniofficial/videos/527351657728266/

    0
    გასულია
    madzgara33 ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 22:48

    https://www.facebook.com/khoniofficial/videos/527351657728266/

    0
    გასულია
    Gio-96 გულშემატკივარი [?]

    13 იანვარი 2020 22:46

    ციტატა: CHEPE
    სასტავ ბარსას ფლამენგოს 9 იანის ყიდვა უნდაო გაბრიელ ბარბოსა... მიმოხილვები ვნახე და სუფთა გამტანი 9 იანი არის ჯეკას სტილი მძიმე ფორვარდი მაგრამ ჟილკიანი მებრძოლი და შესრულება აქვს ჯეკას სტილზე იტანს გოლებს)))) და რავი წესით ეგეთი ფორვარდი გვაწყობს თან იაფი დაჯდება ლაუტაროსტან განსხვავებით

    მაგ ისაა ინტერში და ბენფიკაში რო იყო და ვერაფერი ქნა, გაბიგოლს უძახიან უეჭველი გეცოდინება, კი კაი ფორვარდია მარა მნიშვნელოვან მატჩებში უმეტეს შემთხვევაში იკარგება

    1
    გასულია
    Dat- გულშემატკივარი [?]

    13 იანვარი 2020 22:46

    ციტატა: ვიტორ ბორბა ფერეირა
    ფრენკ რაიკაარდს რატო არ ახსენებთ არავინ? გვარდიოლამდე რაიკაარდმა დაალაგა გუნდი და ძაან მაგარ ფეხბურთს ათამაშებდა გუნდს, სად არი ნეტა ეხლა ხო არ გაქვთ ინფორმაცია ვინმეს?!

    ოპააა ძმას ვენაცვალე აქარავარ. სულ მაგას გავიძახი ბარსას აღმასვლა დაიწყო რაიკაარდმა და ზოგიერთს გვარდიოლაზე მეტი არ იციან.

    4
    --------------------
    № 10
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 22:42

    ციტატა: M10 S9 D11
    წარმატებები კიკეს ცუდი ტრენერი არაა შემტევი ფეხბურთი და ბურთის კონტროლი უყვარს რაც მთავარია და ბოლომდე აწვება რაც არ უნდა კომფორტული სხვაობით იგებდეს ცოტა დაცვაში თამაში უჭირს მარა მთავარია შევუტიოთ მარა ავტორიტეტი არაა და ეგ ტეხავს რა

    რა სეტიენი ღადაობ ??? თუ მარტო ბარსას თამაშებს უყურებ ???? ბეტისით ამან საზიზღარი ფეხბურთი ითამაშა სანამ გაუშვებდენ არვიცი ბოლოს ისეთი ვინ ითამაშა,კარგად დაიწყო ბაზარი არაა მარა უაზრო ბურთის ფლობაში გადაიქცა მისი თამაში ვერც უტევდა და ვერაფერს ეს ვეღარ შვებოდა უაზროდ აგორავებდა ბურთს,შარშან კიდე სანამ გაუშვებდენ უსაზიზღრესი ფეხბურთი ითამაშა იმედია არ დანიშნავენ ამ ნაგავს თორე მეორე ვალვერდე გაიჩითება

    0
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    13 იანვარი 2020 22:37

    ტიკი-ტაკა ბრუნდება

    3
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 იანვარი 2020 22:33

    წარმატებები კიკეს ცუდი ტრენერი არაა შემტევი ფეხბურთი და ბურთის კონტროლი უყვარს რაც მთავარია და ბოლომდე აწვება რაც არ უნდა კომფორტული სხვაობით იგებდეს ცოტა დაცვაში თამაში უჭირს მარა მთავარია შევუტიოთ მარა ავტორიტეტი არაა და ეგ ტეხავს რა

    5
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Geo_Barca ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 22:30

    რა აზრი აქ სანამ ბართომეუ არის ბარსას დირექტორი ასეთ ჭ კლასის მწვრთლებს მოიყვანს სულ. მარა ისე ეს ვალვერდეს 1000 ჯერ ჯობს დამიჯერეთ ეს უფრო შემტევ ფეხბურთს ითამაშებს და იმედია ცოტა სანახაობასაც შეაპარებს

    8
    გასულია
    ვიტორ ბორბა ფერეირა გულშემატკივარი [?]

    13 იანვარი 2020 22:30

    ბეტისში ფეხბურთელები არ უწყობდნენ ხელს თორე ძაან კაი სტილი აქ ამ კაცს ბურთის კონტროლი და მეტოქის საჯარიმოში ინტენსიური პრესინგი

    4
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 22:26

    ამას ჯობია ვალიკო იყოს

    2
    გასულია
    ვიტორ ბორბა ფერეირა გულშემატკივარი [?]

    13 იანვარი 2020 22:25

    ფრენკ რაიკაარდს რატო არ ახსენებთ არავინ? გვარდიოლამდე რაიკაარდმა დაალაგა გუნდი და ძაან მაგარ ფეხბურთს ათამაშებდა გუნდს, სად არი ნეტა ეხლა ხო არ გაქვთ ინფორმაცია ვინმეს?!

    9
    გასულია
    Levani წევრი [?]

    13 იანვარი 2020 22:24

    ვაის გავეყარე ვუის შევეყარეა ეს ამბავი.

    2
    გასულია
    rivaldo80 ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 22:23

    რა აზრი ქონდა ვალვერდეს გაშვებას ეხლაა უარესად აირევა სიტუაციაა ტრასფერების გარეშე თუ გინდა დელბოსკე მოიყვანე აზრი არააქ

    1
    გასულია
    NEYBarca ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 22:21

    ნუ ზაფხულამდე არაუშავს წავა smirk ზაფხულში კიდე ჩაიბარებს მაესტრო გუნდს, თან ჩავისთვისაც კარგი იქნება ცოტა მეტ გამოცდილებას აკრეფს და შეაგროვებს საყვარელი გუნდისთვის relieved

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV