ოფიციალურად: "ბარსელონამ" ერნესტო ვალვერდე გაათავისუფლა

  • 14-01-2020, 02:19
  • ოფიციალურად: "ბარსელონამ" ერნესტო ვალვერდე გაათავისუფლა

    ახლახანს, "ბარსელონამ" ოფიციალურად დაადასტურა, რომ ერნესტო ვალვერდე გუნდის მთავარი მწვრთნელის პოსტზე აღარ იმუშავებს. კლუბის ხელმძღვანელობა ამ გადაწყვეტილების მიღებამდე, როგორც იქნა, "ბარსას" მიერ ესპანეთის სუპერ თასზე განცდილი კრახის შემდეგ მივიდა.  

    ვალვერდე "ბარსელონას" ძირითად გუნდს სათავეში 2017 წლის ზაფხულიდან ედგა. მან კლუბთან ერთად ესპანეთის ჩემპიონატი ორჯერ, ესპანეთის თასი და სუპერ თასი თითჯერ მოიგო, ხოლო ჩემპიონთა ლიგას ორივე მცდელობაზე სამარცხვინოდ გამოეთიშა. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Tabaxa გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 14:05

    ვააა მაგარი ამბავია

    0
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 12:52

    რაამბავი მომხდარა და მე სადა ვარრრრრ გილოცავთ!!!!!!!

    0
    გასულია
    BlauGrana_DS გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 12:37

    გვეშველააააააააა!
    მაგრამ დაგვამხო თავზე ამ უტვინო კაცმა თავზე უსიამოვნებების მეტეორები!
    იმედია ახალი გაითვალისწინებს ამ გაკვეთილს!

    0
    გასულია
    დეიონგი წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 09:20

    სანამ კონტრაქტი არ გააწყვეტინა და 15 მილიონი სანამ არმიიგო იქამდე თავისით არცუფიქრია წასვლა ვერვიტან უთავმოყვარეო ადამიანს

    5
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    14 იანვარი 2020 08:56

    წარმატებები ერნესტო

    4
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    vitorborbafereira ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 03:56

    ციტატა: ა ბუკია
    შენი ჯიში და ჯილაგი მ...ტყან შე ნაბიჭვარო ადამიანო. შენი მომყვანისაც როგორ ქუჩის გუნდად გადააქციე ამხელა გუნდი. ეს 2 წელი ბარსას ისტორიიდან უნდა ამოიჭრას. ხოლო ამ ჩოილარს ბარსელონაში ჩასვლა უნდა აეკრძალოს სამუდამოდ


    დავი

    ბედნიერი ძველით ახალი წელი )))

    10
    გასულია
    Berlinetta♥ Culé [?]

    14 იანვარი 2020 03:29

    ციტატა: ♛BaRcElOnA♛
    ისე შარშან ლივერპულთან არ წაგება რამდენ რამეს შეცვლიდა :)) ფინალს ხო უპრობლემოდ მოიგებდენ და ესპანეთის სუპერ თასსაც აღარ წააგებდნენ უბრალოდ ისე დაკარგეს მოტივაცია ეკიდათ ფინალი:) ახლა მსოფლიო საკლუბო ჩემპტიონატსაც და მანამდე სუპერ თასსაც მოიგებდნენ და ვალვერდე რამხელა სახელს დატოვებდა იმის მიუხედავად,რომ არ თამაშობდა ლამაზ ფეხბურთს ნუ ერთმა წაგებამ გადაიყოლა მაინც მაგრამ წაგებაზე უფრო მეტად ლიგის მოგება არის მთავარი და აი მაგის მოუგებლობამ დაღუპა და მაგის მოსაგებად ერთი ნაბიჯი აკლდა ;((

    მესის აკლდა ერთი მაბიჯი, და არა ვალვერდეს

    6
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    14 იანვარი 2020 03:16

    საახალწლო საჩუქარი.
    ემოციაც კი წამართვა ამ შობელძაღლმა.

    1
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 02:53

    ისე შარშან ლივერპულთან არ წაგება რამდენ რამეს შეცვლიდა :)) ფინალს ხო უპრობლემოდ მოიგებდენ და ესპანეთის სუპერ თასსაც აღარ წააგებდნენ უბრალოდ ისე დაკარგეს მოტივაცია ეკიდათ ფინალი:) ახლა მსოფლიო საკლუბო ჩემპტიონატსაც და მანამდე სუპერ თასსაც მოიგებდნენ და ვალვერდე რამხელა სახელს დატოვებდა იმის მიუხედავად,რომ არ თამაშობდა ლამაზ ფეხბურთს ნუ ერთმა წაგებამ გადაიყოლა მაინც მაგრამ წაგებაზე უფრო მეტად ლიგის მოგება არის მთავარი და აი მაგის მოუგებლობამ დაღუპა და მაგის მოსაგებად ერთი ნაბიჯი აკლდა ;((

    3
    გასულია
    Nanogelantia წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 02:49

    ჰალილუია

    1
    გასულია
    pedro rodrigez 27-17-7 Culé [?]

    14 იანვარი 2020 02:48

    დიდი მადლობა იმ წაუგებელი სერიისთვის და თასებისთვის.მაგრამ არ ხარ ამხელა გუნდისთვის მზად❤💙 წარმატებები❤💙

    12
    --------------------
    graceas pep
    გასულია
    ი.ხ.მ.ს.ნ. გულშემატკივარი [?]

    14 იანვარი 2020 02:47

    ციტატა: jack slater
    დავიწყე ისევ ფეხბურთის ყურება. მომემატა ერთი სანერვიულო 😁😁😁😁

    შენ ის ხოარხარ ადრე როდაწერა დავიფიცე სანამ ვალვერდეა მწვრთნელი ბარსას თამაშს არ ვუყურებო? 😁

    5
    გასულია
    dshvelidze ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 02:34

    დადგა ეს დღეც.

    8
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 02:28

    სასწაულებიც ხდება...მგონი მართლა მეორედ მოსვლა იწყება:D

    6
    გასულია
    Zura_Akhalaia Culé [?]

    14 იანვარი 2020 02:27

    რაც შეეხება ახალ ტრენერს, ალბათ ამ ეტაპზე კიკე სეტიენი ნორმალური ვარიანტი იქნება. პოჩეტინო ძალიან შორს არის ბარსას სტილისგან. კუმანმა და ხავიმ უარი თქვეს. ვენგერი ფიფაშია დასაქმებული. იტალიელი საჩვენო კაცი არ არის, ბრაიდამაც კი ვერ ივარგა დირექტორად. ანრი ჯერ მზად არ არის და ვერც ვერასდროს იქნება ჩემი აზრით. არ ყავდა ამ კაცს ცუდი ლასპალმასი და ვნახოთ აბა ვარკსვლავებთან რას იზამს. წარმატებები!! რაღაც მცირე შანსი მაინც გაგვიჩნდა ტიტულის მოგების.

    4
    გასულია
    1-GoBa-1 წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 02:26

    ამას რასმოვესწარიიი😂😂😂🎊🎉🎉🎊

    3
    გასულია
    ♛BaRcElOnA♛ ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 02:26

    გილოცავთ და ვინმე წესიერის დანიშნვნას გისურვებთ,მომენატრები ცხვირა :დდდდდ კაი მაყუთი კი მოხიე წადი ახლა რაც დაგვაკელი გეყოს მარა ზოგი რამე ამის ბრალი არაა ნუ მთლად მაინც არაა,მაგალითად ის ,რომ ნახევარ ფინალში მთელი გუნდი კანკალებდა ლივერპულთან ალბას საერთოდ პანიკური აშლილობა დაემართა ხო ამას უნდა მოეყვანა გონზე მარაა... მოკლედ რეალს ყოველ ჯერზე გადაუარა ოქროს ლა ლიგადთან ახლოს იყო ლიგის ნახევარ ფინალის მეორე თამაშამდე კარგად მივიდა ლიგამდე აღარ მეგონა ისეთ ბარსელონას ლიგაზე ვინმე თუ დაამარცხებდა მარა ფეხბურთია და კარგად ჭამაა დაა ის რომ პრაგმატულ ფეხბურთს თამაშობდა ხელძღვანელობის ხელიც ურევია თორე ეგრევე მოაშორებდენ ამას. მოკლედ მაინც წარმატებებს გისურვებ ყველაზე მეტად შენი გაშვება მინდოდა და მაინც გული ჩამწყდა :დდდდდდდდდდ
    ისეე მე სეზონის სტარტზევე ვამბობდი გაუშვებენ ამას შუა სეზონში თქო და ზუსტად ვიცოდი ასე რო მოხდებოდა

    4
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    14 იანვარი 2020 02:25

    აეეეეე 🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉 გილოცააავთ მოგვშორდა ეს წურბელა აეეეე

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    14 იანვარი 2020 02:25

    აქტივში ისაა, რომ რამოდენიმეჯერ რეალი სასტიკად გაამწარა... დალშე, წასულებზე ცუდს არაფერს ამბობენ

    6
    გასულია
    B A R C A წევრი [?]

    14 იანვარი 2020 02:23

    მაინც მგონია რო შეცდომაა მისი ახლა გაშვება! ღმერთმა ქნას, ვცდებოდე! მადლობა ყველაფრისთვის, ერნესტო!❤🙏

    4
    პარტნიორები
    Flashscore.ge