GOL: მესი "ბარსელონადან" წასვლით იმუქრება

  • 13-01-2020, 18:28
  • GOL: მესი "ბარსელონადან" წასვლით იმუქრება

    ესპანური გამოცემა Diario GOL "ბარსელონას" კულისებში მიმდინარე მოვლენების შესახებ ინფორმაციას ავრცელებს. 

    ყველასთვის ცნობილია, რომ კლუბში ყველაფერი რიგზე არ არის, სიტუაცია კი ესპანეთის სუპერ თასზე "ატლეტიკოსთან" გამოვარდნის შემდეგ კიდევ უფრო გამწვავდა. 

    წყაროს ცნობით, გუნდის მდგომარეობით უკმაყოფილებას განსაკუთრებით ლიონელ მესი გამოხატავს. "ბარსელონას" კაპიტანი, მისი მოთხოვნების შეუსრულებლობის შემთხვევაში, კლუბის დატოვებით იმუქრება.

    არგენტინელს ერნესტო ვალვერდეს დაუყოვნებლივ გათავისუფლება სურს და მთავარ მწვრთნელად რონალდ კუმანის დანიშვნის იდეა მოსწონს. ამასთან ერთად, მესი ტრანსფერებსაც ითხოვს - თუ GOL-ს დავუჯერებთ, მას უნდა, რომ "ბარსელონაში" ნეიმარი და ლაუტარო მარტინესი მოვიდნენ, ხოლო უსმან დემბელემ გუნდი დატოვოს. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    14 იანვარი 2020 21:35

    ვიხუმრე ხალხო 😂😂

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 22:25

    ვიღაცამ სიბრძნე .....

    0
    გასულია
    MARI=BARCA-fan ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 22:04

    ციტატა: MALUMA
    ლენგლეს გარდა გუბდში ფრანგებმა ყველამ უნდა მოხიოს ნეიმარი თუ მოვა გრიზმანს რაღა უნდა გუნდში დემბელე პურიბითად ფრანგი!

    რატომ, გრიზი სუას ადგილზე, სუა ზამენაზე - ისედაც სირბილი უკვე უჭირდა (ეს თვითონ თქვა) და ეხლა ოპერაციის მერე რა იქნება კაცმა არ იცის.

    1
    გასულია
    lesane C ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 21:47

    ეს უკვე რიჟა ბაზარია

    2
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 იანვარი 2020 20:33

    სისულელე აი ესეთი სტატიები იმენა სისულელეა

    7
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    13 იანვარი 2020 20:24

    დემბოს ხელი არ დაედროს,მართალია,მაგას უნდა ტრა...ში წიხლი და ნა...უი აქედან...იმენა თუ ეს სიმართლეა 100 % მესი,იმენა აი კამფეეტ რა,ეგ ტრანსფერები და მერე ნახეთ წიოკი...მესიზე რომიტყვი წადი მესი დემბო მომავალიაო...აკა 47 ბოთლით 😂🤣😂

    5
    --------------------
    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    13 იანვარი 2020 20:16

    ციტატა: marco reus 11
    დემბოს ხელი არ დაედოსსს <3. წადი მესი სადაც გინდა დემბუზა ბარსას მომავალია❤️❤️

    შეეეენც დორტმუმდ 4-ever ????? joy joy ისე კიი მესი არასდროს მოითხოვს დემბოს გაყიდვას, ხვდება თუ რამხელა ნიჭია დემბუზაშიიი....

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    zazala7 Culé [?]

    13 იანვარი 2020 20:15

    აბა რა, ჯიგარი ხარ ლეო

    2
    გასულია
    გიგსონა წევრი [?]

    13 იანვარი 2020 19:50

    მოიცა რა მესი, ეგეც ეხლა მსოფლიო საუკეთესო ფეხბურთელი არ მყავდეს )) ვალვერდე უნდა დარჩეს და კიდე დიდხანს იყოს ტრენერი 😂 ისე ეს კი ვიხუმრე ( დავაკონკრეტე რონ ვინმეს მართალა არ ეგონოს ) ხოდა ეს ყველაფერი ამ ბასკი ნაბიჭვრისთვის უკანასკნელი წაგება უნდა იყოს ბარსელონას მწვრთნელის რანგში ატლეტიკო მდე როგორ გააჩერეს ეგ მიკვირს და მესი მაინც არ წავა ესე მგონია, #valvwrdeout! ყველამ ერთად!

    0
    გასულია
    mamukaf Culé [?]

    13 იანვარი 2020 19:48

    არანაირი ტრანსფერები ბარსას არ სჭირდება, პირიქით ბევრი გასაყიდი მოყარეს, ზუსტად დასაბალანსებლად საჭიროა მწვრთნელად გუნდის ლეგენდა რომელმაც იცის წარმატების ფორმულა, მესიც თუ ვინმე დიდ კუშს გადაიხდის გასაყიდია მაგრამ ჯობია დარჩეს, მეტი დრო ბავშვებს მომავალს, ვაგეს ტობიდოს რიკი პუგს ალენიას და ფატის, ხავი ფეხბერთელის ინიესტას წარმატება დაიწყო 24 წელს გადაცდა მერე, მაგრამ ორივე დარჩა გუნდში და არცერთ მწვრთნელს არ გაუნათხოვრებია, 260 მილიონი გადაიხადეს დემბელეში და კოუტინიოში, რაკიტიჩს და ვიდალს მეტი გოლი და ასისტი აქვს გაკეთებული რომლებსაც ერთად 100 მილიონში ვერ გავყიდით

    2
    გასულია
    kingarturo ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 19:08

    იღადავა ხალხო ვერ უნდა მიხვდეთ დავიჯერო დდდ

    5
    გასულია
    Messi_Goat 10❤ გულშემატკივარი [?]

    13 იანვარი 2020 19:02

    ციტატა: B O M B O R A
    ციტატა: marco reus 11
    დემბოს ხელი არ დაედოსსს <3. წადი მესი სადაც გინდა დემბუზა ბარსას მომავალია❤️❤️

    ძმურად რა მოსაწევს ჩითავთ ასეთს მეც მანახეთ გთხოვთ რა ამ ახალ წელს
    მესი წადიო და დემბელე დარჩესო ? თან მომავალიი ? smile ძმურად მეც მასწავლეთ რა

    Fecburtis yurebis mugamshi mejmeva xolme amnairi komentarebit

    3
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 18:55

    აი იცით რაარის,ლოგიკურად რომ დავფიქრდეთ,ამ ეტაპზე ვინმე ისეთის დანიშვნა როგორიც,ალეგრია,ვენგერია ან რავიცი პოჩეტინო თუნდაც და შემდეგ ზაფხულში ჩავის მოსვლა რას ნიშნავს ვინმემ ამიხსენით?მწვრთნელის შეცვლა იმიტომ გვინდა დღესდღეობით რომ უტიტულოდ არ დავრჩეთ,პრიორიტეტი ლიგაა და ლიგას თუ დაგვადებინებს რომელიმე მწვრთნელი და სეზონს დადებითად ჩაგვატარებინებს ზაფხულში აიღონ და გაუშვან რაპონტი იქნება? ან მაგ იდრით რომელი სერიოზული მწვრთნელი მოვა,ზაფხულამფე იმუშავოს,წნეხის ქვეშ იყოს და ადგნენ და მერე ზაფხულში დაახვევინონ.
    ან ჩავი მოვა ვინმე გამოცდილ მრჩეველთან ერთად ან ისევ ეს სირბანჯო დარჩება ისევ გუნდში.
    ამ დასასრულამდე მიდის ყველაფერი

    5
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    13 იანვარი 2020 18:49

    დემბოს ხელი არ დაედოსსს <3. წადი მესი სადაც გინდა დემბუზა ბარსას მომავალია❤️❤️

    1
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    ხავი ლეგენდა წევრი [?]

    13 იანვარი 2020 18:44

    თავზე არავინ გადაინძრიოს თორე წოწო იქნება.მე არავის ვაყენებ პირველი შეურაწყოფას.ყველას აზრს პატივს ვცემ.ასე რომ ...

    0
    გასულია
    Geo-fcb წევრი [?]

    13 იანვარი 2020 18:43

    ბართომეუ შევიდა სახინკლეში, 99 ხინკალი მომეცითო.
    ოფიციანტმა, ბარემ 100 აიღეო.
    ბართომეუმ, კაიო . laughing

    4
    გასულია
    ხავი ლეგენდა წევრი [?]

    13 იანვარი 2020 18:42

    ციტატა: MESSI-N1 4ever
    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    აჰათ მე რას ვამბობდი. რა გადაწყვეტილებაც არ უნდა მიიღონ დარწმუნებული იყავით რომ მესის სურდა მასე.

    მესის სურს ლიგის მოგება.თუ კიდევ ერთხელ წაუმაფიოზა ბართომეუმ და გაიმეორა რომა და ლივერპული მესი წავა.

    აი ამ ბენზემობების რო გჯერა ფეხბურთს რაღატო უყურებ ? მესის გავლენა დიდია, და მეტ ნაკლებად მოვლენებზე ეფექტს ახდენს, მარა ბართრომეუს მაფიოზობა იმ ანტიქამბექებთან რაშუაშია ? ალბა რო *ლე იყო იმ ერთ მატჩში, რაკიტიჩი დროის უმეტესი წილი და სერხი რობერტო მუდმივად ეგ ბართრომეუს ბრალია ?

    ჯერ ერთი კორექტულად მომწერე ბენზემობებისაც გჯეროდეს იმის იქეთაც კიდე.რით ვერ ისწავლეთ პატივისცემა უცხოს მიმართ? კაი საქციელი გგონია უცხოს რომ ასე მიმართავ? არავის საქმე არ არის მე რატომ ვუყურებ ფეხბურთს. საქართველო საით მიექანები?

    4
    საიტზეა
    NEYBarca ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 18:40

    ნეი ლაუტარო მესი
    გრიზი
    მელო. ფრენკი [center][/center]
    ეუფფ კაი იქნება ისე მაგრამ ნეიმარის ადგილას ფარის მივცემდი შანსს როგორც young Neymar made by la masia 😆

    2
    გასულია
    ვიტორ ბორბა ფერეირა გულშემატკივარი [?]

    13 იანვარი 2020 18:39

    ბიჯო რა ხდება ვეღარ გავიგე

    2
    გასულია
    MESSI-N1 4ever Culé [?]

    13 იანვარი 2020 18:36

    ციტატა: ხავი ლეგენდა
    აჰათ მე რას ვამბობდი. რა გადაწყვეტილებაც არ უნდა მიიღონ დარწმუნებული იყავით რომ მესის სურდა მასე.

    მესის სურს ლიგის მოგება.თუ კიდევ ერთხელ წაუმაფიოზა ბართომეუმ და გაიმეორა რომა და ლივერპული მესი წავა.

    აი ამ ბენზემობების რო გჯერა ფეხბურთს რაღატო უყურებ ? მესის გავლენა დიდია, და მეტ ნაკლებად მოვლენებზე ეფექტს ახდენს, მარა ბართრომეუს მაფიოზობა იმ ანტიქამბექებთან რაშუაშია ? ალბა რო *ლე იყო იმ ერთ მატჩში, რაკიტიჩი დროის უმეტესი წილი და სერხი რობერტო მუდმივად ეგ ბართრომეუს ბრალია ?

    0
    --------------------
    სადღაც გულის სიღრმეში, კუთხეში, კუნჭულში.. :))))
    პარტნიორები
    Flashscore.ge