ინიესტა: "ბარსელონა" ვალვერდეს ცუდად ექცევა

  • 13-01-2020, 11:18
  • ინიესტა: "ბარსელონა" ვალვერდეს ცუდად ექცევა

    "ბარსელონას" ლეგენდამ, ანდრეს ინიესტამ, კატალონიურ გუნდში მიმდინარე პროცესებზე ისაუბრა და განაცხადა, რომ "ბლაუგრანა" ერნესტო ვალვერდეს ცუდად ექცევა.

    ცნობილია, რომ კატალონიური კლუბი, ბოლო დღეებში, ჩავი ერნანდესთან მოლაპარაკებებს აწარმოებდა. ერიკ აბიდალი და ოსკარ გრაუ ჩავის გუნდის ახლავე ჩაბარებას სთავაზობდნენ, თან ისე, რომ ვალვერდე ამის შესახებ პრესიდან იგებდა. გასაკვირი არაა, რომ ამან 55 წლის სპეციალისტი გაანაწყენა.

    როგორც ირკვევა, ინიესტა ვალვერდეს მხარეს იჭერს: "ბარსელონა" ვალვერდეს ცოტათი უსამართლოდ ექცევა. შენი გუნდის მწვრთნელს პატივი უნდა სცე. ასეთი საქციელი ისევ შენ გაზარალებს. ვალვერდეს სიტუაცია ძალიან რთულია.

    იმედი მაქვს, პრობლემა გადაიჭრება, რადგან ის, რაც ახლა ხდება, კარგი არაა არც მწვრთნელისთვის, არც ფეხბურთელებისთვის და არც გულშემატკივრებისთვის." - განაცხადა ინიესტამ El Transistor-თან საუბრისას.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    13 იანვარი 2020 15:20

    ვეთანხმები სრულად ანდრეს ინიესტას

    0
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    13 იანვარი 2020 14:58

    ზედმეტად პატიოსნება აქ არ გამოდგება ანდრეს. ვერ ხედავ, რომ გუნდს დედა არ ყავს? და რას ქვია არასწორად ექცევა. თავის საქმეს ვერ აკეთებს 20% კი და არ უნდა გაუშვა? ამას თავმოყვარეობა არააქვს და ლივერპულის მერე არ გადადგა, (ფული ურჩევნია) მაგრამ პრეზიდენტი რომ ხარ გააგდე პანჩურით. ხალხს ინფაქტი დამართა ამ ჩმორმა იმ ღამეს და ეს აპატია მეორედ მაგ კვერცხმა, 14 თუ 15 მილიონის გამო. თითქოს მეტი არ დაუკარგავს უაზრო ტრანსფერებში. გადააყოლეთ მაშინ გუნდი ამ ნისკარტას და გახადეთ ოსასუნას დონის გუნდად ბლიად.

    3
    გასულია
    luka kule გულშემატკივარი [?]

    13 იანვარი 2020 14:40

    მწვრთნელისთვის ნამდვილად არაა კარგი ფეხბურთელებისთვის არ ვიცი მაგრამ გულშემატკივრებისთვის ნამდვილად კარგია

    2
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    13 იანვარი 2020 14:18

    ვენგერიო რომ იძახით, როგორ ფიქრობთ მოვა 4-5 თვით? დაალაგებს ვალვერდეს მოჯ**ლ საქმეს და ზაფხულში ქუდს დაიხურავს და წავა? არ არის ვენგერი ჭ კლასის მწვრთნელი, რომ ზაფხულამდე დარჩეს და მერე წავიდეს. მაშინ უნდა შესთავაზო 2,5 წლიანი კონტრაქტი. არც ერთი ავტორიტეტიანი მწვრთნელი 5 თვით მწვრთნელობას არ დასთანხმდება.
    ამითი შენ ეუბნები, ვალვერდეს განადგურებული გუნდი ცოტათი მაინც მიალაგე და მერე სხვას მოვიყვან, შენ კი წადი. ვენგერს ეს არც უნდა აკადრო, შეურაცყოფად მიიღებს, მე ასე ვფიქრობ.

    6
    გასულია
    ROUCH Culé [?]

    13 იანვარი 2020 14:13

    დაიცა და ჯერ ამისთვის უნდა ეთქვათ აი ხავის უნდა დავეჩალიჩოთ და შეილება ცვირბალგლა ბატონოო თუ რა პონტია, დიდი ამბვი თუ პრესიდან გაიგო რო შემცვლელზე ჩალიჩობენ, თასიდან რო გამოვარდა მაშინვე უნდა წასულიყო თავისით და უფრო პატივსაცემი იქნებოდა, ვიდრე გაგდებული კაცის სტატუსიანი რომელიც თავს ვითომდა დამცირებულად გრძნობს

    1
    გასულია
    (გიო) Culé [?]

    13 იანვარი 2020 13:58

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: M10 S9 D11
    მე ისევ იმ აზრზე ვარ რო პიმიენტას დანიშვნას ვენგერის დანიშვნა ჯობია ერთადერთი რის გამოც მაგის დანიშვნა გამიხარდება ისაა რო პუჩის დააწინაურებს და სათამაშო დროს მისცემს

    ამ ეტაპზე,როცა თაობათა ცვლა მიდის, ვენგერი მართლა იდეალურიაა. მასზე კარგად არავის ეხერხება ნიჭის დანახვა და სწორი დავალების მიცემა კონკრეტულ ფრხბურთელზე და მისი შესაძლებლობების რეალიზებისთვის საუკეთესო პირობების შექმნა. ამას თან ერთად მესი ჰყავს,რაც ტიტულ(ებ)ის,მინიმუმ ლალიგის მოგებას ნიშნავს(უარეს შემთხვევაში) და ღირს ნამდვილად მისი მოყვანა, იდეალურიაააა.

    ვენგერი ვალვერდესავით ხელმძღვანელების ჩომორია ჩვეულებრივი, ვერ დავუკარგავ ტალანტების აღმოჩენა მართლა შეუძლია მაგრამ აზრი? აღმოაჩენდა ფეხბურთელს ადგებოდა ხელმძღვანელობა გაუყიდდა და იდებდნენ ფულს ჯიბეში, ესეც წლების განმავლობაში ცხვარივით მორჩილად უყურებდა სიტყვაციას ბოლოს ყველაფერი მას შეტენეს (უტიტულობა) ... და დაიქნიეს კლუბიდან
    ეხლა ესეთი მწვრთნელი ჩვენ გამოგვადგება? პირიქით ეხლა გვინდა მწვრთნელი ვისაც შეუძლია ხელმძღვანელობას დააზადნინოს თავის გეგმებს მიყვეს და არა ზემოდან გაწერილ გეგმებს მიყვეს..


    ციტატა: kingarturo
    აი ვალვერდემ რაც ქნა გუშინ, ბარსას რომელიმე ფეხბურთელი იკადრებდა მაგას? შეიძლება ძაან სწორად მოიქცა გუნდისთვის, მარა ანალოგიურ სიტუაციაში მგონია რო ბარსას არცერთი იგროკი არ იზავდა მაგას.

    სუარესს გაუკეთებია თავისი ნაკრებისთვის განასთან, გემახსოვრება ალბათ მეკარის თვისებები რო გამოავლინა, პირადად მე არ გავამტყუნებ ფედეს გააკეთა ის რაც მისი კლუბისთვის კარგი იყო, საბოლოოდ თასიც მოუტანა)))

    1
    --------------------
    "ბარსელონას სარგებელს მხოლოდ ისეთი ფეხბურთელები მოუტანენ, რომელბიც კლუბში ბავშვობიდან იზრდებიან" - იოჰან კრუიფი.
    "ჩემს გუნდში რივალდო ყოფილიყო, მერწმუნეთ, იუნაიტედის ტიტულები დღეს ორმაგი იქნებოდა"
    💬 სერ ალექს ფერგიუსონი
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    13 იანვარი 2020 13:50

    კაი გავაგდეთ ეს იმენა რო არავის ევასება და მართლა მოსაშორებელია. მაგით გრიზმანი ფლანგის შემტევად გადაიქცევა? ან დემბელეს გაახსენდება საერთოდ რო ფეხბურთელია? ან ფირპოს გაახსენდება რო ადამიანია ვაბშე? მე ცხენის შთაბეჭდილებას უფრო მიტოვებს ეგ ტიპი , უფრო სწორად აქლემის. მაგარი გასათრახია ბართომეუ და ეგ უნდა მოაშორონ პირველ რიგში. სათავეა ამღვრეული კლუბში და ქვემოდან არ მოგვარდება ეგ ამბავი.

    2
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    JUZI ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 12:49

    აჩკარიკას ბრალია ყველაფერი, ჯერ ეს ჩმორი ჩლენვერდე შემოგვტენა, მერე უაზრო ტრანსფერები აკეთა და ახლა თავისი თავის გადასარჩენად ამ ცხვირა სლესასაც წირავს. აჩკარიკა უნდა შეიცვალოს! და მერე ყველაფერი თავის ადგილზე დადგება.

    15
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    13 იანვარი 2020 12:49

    ციტატა: M10 S9 D11
    მე ისევ იმ აზრზე ვარ რო პიმიენტას დანიშვნას ვენგერის დანიშვნა ჯობია ერთადერთი რის გამოც მაგის დანიშვნა გამიხარდება ისაა რო პუჩის დააწინაურებს და სათამაშო დროს მისცემს

    ამ ეტაპზე,როცა თაობათა ცვლა მიდის, ვენგერი მართლა იდეალურიაა. მასზე კარგად არავის ეხერხება ნიჭის დანახვა და სწორი დავალების მიცემა კონკრეტულ ფრხბურთელზე და მისი შესაძლებლობების რეალიზებისთვის საუკეთესო პირობების შექმნა. ამას თან ერთად მესი ჰყავს,რაც ტიტულ(ებ)ის,მინიმუმ ლალიგის მოგებას ნიშნავს(უარეს შემთხვევაში) და ღირს ნამდვილად მისი მოყვანა, იდეალურიაააა.

    5
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    messi წევრი [?]

    13 იანვარი 2020 12:28

    თუ პირიქით ვალვერდე ექცევა ცუდად ბარსას

    2
    გასულია
    grizmann ფანი [?]

    13 იანვარი 2020 12:26

    ისეთი პირი უჩანს სეზონის ბოლომდე არ გაუშვებენ ასე რომ ამის შემდეგ იქნება გამოცოცხლდეს ეს კაციც თავმოყვარეობა გააღვიძოს. შეტევაში მესი გვყავს და ჯერ დაკარგული არცერთი ტიტული არ არი მთავარია ლიგაზე ისე სასირცხვილოდ აღარ გამოვარდეთ

    2
    გასულია
    getsby Culé [?]

    13 იანვარი 2020 12:04

    აუ პოჩეს დაეჩალიჩონ რა იქნებ გადმოიბირონ მაგაზე კარგს ვერავის მოიყვანენ ეხლა.

    0
    გასულია
    Msn91011 გულშემატკივარი [?]

    13 იანვარი 2020 11:41

    გამოდის რო სეზონის ბოლომდე რჩება ფაქტიურად ისეთი სურათი დახატეს რო ყველამ უარი უთხრა. ზიდანზე მინდა კიდევ 1-2 სიტყვა ვთქვა არ მეგონა ეგეთი მწვრთნელი თუ იქნებოდა და მართლა ბრავო ხშირად იღბალი მისკენ არის მარა ნუ რასავ აკეთებს დაუჯერებელია. ტიპი შედეგს დებს , 19 თამაში გამოსდის საშუალოდ ტიტული. ეხლა ბარსა ზუსდად იგივე მდგომარეობაშია როგორც რეალი გვარდიოლას დროს

    7
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    13 იანვარი 2020 11:40

    ციტატა: gurgenidze
    Valverde iswti kargi adamiania yvela icavs mtels gubds ecodeba.. sxva daskvba ver gamomaq

    საკმაოდ ჭკვიანური კომენტარი ვნახე შენი გვარდიოლას სტატიაზე. დაახლოებით მაგ აზრზე ვარ მეც. რამდენადაც დამნაშავე არის . მწვრთნელი იმდენად და შეიძლება მეტადაც დამნაშავეა ხელმძღვანელობა გუნდის. ალვეშის წასვლის მერე რო მარჯვენა მცველი არ გვყავს, ამ ნაყიდ ცენტრალურ მცველებზე კარგი მცველი რო საყრდენი მასკერანო იყო, ნეიმარის წასვლის შემდეგ რო ფლანგის შემტევი არ გვყავს, რაკიტიჩს რო ყველა აგინებს და მაინც სასტავშია (იმიტორო რეალურად უკეთესი არავინაა გუნდში) სუარესს რო ლიგაზე გოლი ვერ გააქონდა 3 წელი და ზამენა არ გვყავდა ფიზიკურად, კატასტროფულად მაღალ თანხხებს რო უაზროდ ისროდნენ . ესენი ყველაფერი მწვრთნელის ბრალი რანაირადააა? ნეიმარის წასვლით ისეთ პანიკაში ჩავარდნენ ტიპები , რო ააშენეს ლივერი და ბორუსია :))) 250 მილიონიდან არაფერი სარგებელი არ გვინახავს ვაბშე ერთ გუნდს იყიდდა კაცი მაგ ფასად ლიგაზე იბრძოლებდა პლეიოფისთვის თავისუფლად

    16
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    gurgenidze Culé [?]

    13 იანვარი 2020 11:31

    Valverde iswti kargi adamiania yvela icavs mtels gubds ecodeba.. sxva daskvba ver gamomaq

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    13 იანვარი 2020 11:22

    კარგი რა დონ შენ რაღა დაგემართა ბოლო-ბოლო ამ ნაგავთან მოგიწია მუშაობა ერთი სეზონი გულშემატკივრების უპატივცემულაა პირველ რიგში ეს თუ კიდე აქ დატოვეს და ზუსტადაც რო გუნდს აზარელებს ეს ცზვირგასიებული შენგან არ ველოდი ასეთ განცხადებას ჯობდა საერთოდ არაფერი არ გეთქვა დონ

    პ.ს. მე ისევ იმ აზრზე ვარ რო პიმიენტას დანიშვნას ვენგერის დანიშვნა ჯობია ერთადერთი რის გამოც მაგის დანიშვნა გამიხარდება ისაა რო პუჩის დააწინაურებს და სათამაშო დროს მისცემს

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Zoro1 წევრი [?]

    13 იანვარი 2020 11:19

    ოღონდაცაა რაააა

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV