beIN Sports: ჩავი "ბარსელონას" ახალი მწვრთნელია

  • 12-01-2020, 07:19
  • beIN Sports: ჩავი "ბარსელონას" ახალი მწვრთნელია

    ჩავი ერნანდესი "ბარსელონას" ახალი მწვრთნელია! ასეთ ინფორმაციას ავრცელებს beIN Sports.

    ყატარული გამოცემის ცნობით, ლეგენდარული ნახევარმცველი ყოფილი გუნდის ჩაბარებას დასთანხმდა. იგივე გამოცემა მეტ დეტალებს არ ავრცელებს.

    მსგავს ინფორმაციას ავრცელებს Sport, მაგრამ კატალონიური გამოცემის ცნობით, 39 წლის სპეციალისტი მზადაა "ბარსა" მომდევნო სეზონიდან ჩაიბაროს. მანამდე, "ბლაუგრანას" მოუწევს ან ერნესტო ვალვერდესთან თანამშრომლობა განაგრძოს, ან სხვა, დროებითი მწვრთნელი მოძებნოს.

    ივარაუდება, რომ მეტი დეტალი ცნობილი ხვალ, 12 იანვარს გახდება. ვრცელდება ინფორმაცია, რომ არაა გამორიცხული, "ალ-სადმა" ჩავის "ბარსელონაში" დანიშვნა ხვალვე დაადასტუროს და კატალონიელ სპეციალისტს გაწეული სამსაუხირისთვის მადლობა გადაუხადოს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Gio10 წევრი [?]

    12 იანვარი 2020 16:51

    ძალიან კარგი იქნება ხავის მწვრთნრლობაა. დიდი რისკია მაგრამ გვარდიც ეგრე იყო და მან დიდი ეპოქა შექმნა და ხავიც უდიდესი წევრი იყო და ამიტომ დიდი იმედი მაქვს მისი ბარსელონა უფრო დახვეწილი და განვითარებული იქნება ვიდრე გვარდის ❤ წარმატებებიი ხავის და ბარსას 👍

    4
    გასულია
    •FCB-G.R• Culé [?]

    12 იანვარი 2020 13:37

    ციტატა: dembelle
    Ara chemiazrit ar unda movides exla jobia momdevno sezonidan movides da sufta furclidan daiwyos exla valverdes chajmul saaqmeebs ver moagvarebs jer kidev gamoucdelia

    ეხლავე მოვიდეს ჯობია, ამ სეზონში არავინ არაფეს მოთხოვს და მომდევნო სეზონამდე დრო ექნება, რომ დაალაგოს გუნდში არეული სიტუაცია.

    7
    --------------------
    Barca
    გასულია
    dembelle გულშემატკივარი [?]

    12 იანვარი 2020 13:34

    Ara chemiazrit ar unda movides exla jobia momdevno sezonidan movides da sufta furclidan daiwyos exla valverdes chajmul saaqmeebs ver moagvarebs jer kidev gamoucdelia

    0
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    12 იანვარი 2020 11:50

    მოდი ახლავე მოდი ხავი.დააბრუნე ტიკიტაკა

    16
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    Alien messi გულშემატკივარი [?]

    12 იანვარი 2020 11:35

    გილოცავთ😘😘😘😘😘😘

    8
    საიტზეა
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    12 იანვარი 2020 11:13

    როდის გაოფიციალურდება????? ვეღარ ვითმენ.

    22
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    ვიტორ ბორბა ფერეირა გულშემატკივარი [?]

    12 იანვარი 2020 10:23

    სიზმარში ხო არ ვარ დამიდასტურეთ რა ვინმემ ვერ ვიჯერებ....

    25
    გასულია
    გიგსონა წევრი [?]

    12 იანვარი 2020 10:09

    თუ ჭორი არაა ასე მგონია რომ ჩავი შესანიშნავი მწვრთნელი იქნება, ყოველ შემთხვევაში ამ ყვ# რ ვალვერდეს აჯობებს, ამის საფეხბურთო ფილოსოფია მოვ#ან! ჩავი კატალონიელია ამ სიტყვის სრული გაგებით და იცის ამ კლუბის სათამაშო სტილი და ფილოსოფია ისტორია და ყველაფერი საერთოდ, ამიტომ ძალიან გამიხარდება ამ ადამიანის მოსვლა

    6
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    12 იანვარი 2020 09:52

    Tyuilia shansi araa movides

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    12 იანვარი 2020 07:55

    ჯერ მაინც არ მინდა წინასწარ ზეიმი მარა უკვე ისე მიხარია ვერ ვჩერდები ერთ ადგილზე

    24
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    XOMERIKI1984 წევრი [?]

    12 იანვარი 2020 07:41

    😎🤟🏾👏🏾

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge