ლუის სუარესი: ვალვერდე არაფერ შუაშია

  • 10-01-2020, 12:02
  • ლუის სუარესი: ვალვერდე არაფერ შუაშია

    გუშინდელი მატჩის (2-3) შემდეგ, "ბარსელონას" თავდამსხმელმა, ლუის სუარესმა ESPN-თან ისაუბრა და განაცხადა, რომ მარცხში გუნდის მთავარი მწვრთნელი, ერნესტო ვალვერდე არ უნდა დავადანაშაულოთ.

    "ვალვერდეს მომავალი კლუბთანაა დაკავშირებული. ის არაფერ შუაშია. დაშვებული შეცდომებისგან უნდა ვისწავლოთ. ყოველთვის თვითკრიტიკულები უნდა ვიყოთ." - თქვა ლუის სუარესმა.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    neo222 Culé [?]

    10 იანვარი 2020 21:32

    Vakverde gasagebia ro gasagdebia mara am degenerat mcvelebs Ra chirt pikes tamadobit. Magari gamotayvandnen

    1
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    10 იანვარი 2020 21:23

    შენც უნდა მიგაყოლონ მაგას და ბერია უკვე გუნდიდან გასაშვები

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    10 იანვარი 2020 15:06

    მძუარესიიიიი,მოკეტეეე

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    10 იანვარი 2020 14:32

    თავმოყვარე ხელმძღვანელბა ფეხბურთელებს არ შეუთანხმებს ასეთ დროს. ან ახლავე გაასხმევინებს ან ჩაამთავრებინებს ამ სეზონს.
    პ.ს. მე საკუთარ თავს ვამზადებ იმისთვის, რო უფრო დიდი იმედგაცრუება მელოდება წინ, განსაკუთრებით ჩემპიონთა ლიგაზე.

    3
    გასულია
    Alien 👽 წევრი [?]

    10 იანვარი 2020 14:25

    Awi ra unda iswavlo male pensishi gaxval

    1
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    10 იანვარი 2020 13:37

    სამი სეზონია უკვე მაგ შეცდომწბზე სწავლობთ და რა ვერ ისწავლეთ

    12
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    10 იანვარი 2020 13:12

    ხო ვთქვი ფეხბურთელები დაიცავენთქო.გააგდეთ სასწრაფოდ.მწვრთნელი არაფერ შუაშიაო:Dგვარდიოლასთან რო იგივე ქნან სულს გააძრობს ვარჯიშში მეორედ რო აღარ გაიმეორონ.ეს გამოსირებული კი ორშაბათამდე ასვენებს ამათ

    7
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    Bola Culé [?]

    10 იანვარი 2020 12:59

    ბიჭო გეუბნებით რაა... რაღაც კომპრომატები აქვს ვალოს თორე ვერ ვხდები რატო კრიშავენ... კაი ეს ვიცი რატოც კრიშავს სათამაშო დრო აქვს და ეშინია სხვა თუ მოვა მოაჯენენ სკამზე მარა დანარჩენები? მარა ყველა სახელი მესის გარდა ცუდ ფორმაშია და ავტორიტეტები ეგენი არიან და დაბერდა ყველა და ყველას იგივე შიში აქვს რა... ახალგაზრდები კიდე ხმას ვერ ამოიღებენ ამ ავტორიტეტებს ვერ ახტებიან.

    9
    გასულია
    MARADONA1968 წევრი [?]

    10 იანვარი 2020 12:36

    ვალიკო თუ არა, აბა ვინაა დამნაშავე ბებიაჩემია და?! მერამდენე წელია და რით ვერ გაიგეთ რაში გენძრევათ

    2
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV