უსმან დემბელემ მოიწონა ფოტო, რომელშიც მოედანზე "ლივერპულის" მაისურითაა

  • 6-01-2020, 22:23
  • WinGs
  • 12
უსმან დემბელემ მოიწონა ფოტო, რომელშიც მოედანზე "ლივერპულის" მაისურითაა

უსმან დემბელე "ბარსელონაში" სასურველ ფორმას ვერა და ვერ აღწევს და, შესაბამისად, მის ტრანსფერზე ხშირად საუბრობს. 

პრესა, ფრანგ ფეხბურთელს, ძირითადად, პრემიერ ლიგის კლუბებს უკავშირებს, განსაკუთრებით კი "არსენალს", "ჩელსისა" და "მანჩესტერ იუნაიტედს". 

ცოტა ხნის წინ, ინსტაგრამის ერთ-ერთმა მომხმარებელმა გამოაქვეყნა ფოტო, რომელშიც დემბელე მოედანზე "ლივერპულის" მაისურითაა. ფრანგმა ფეხბურთელმა ფოტო თავისი ოფიციალური ექაუნთით მოიწონა... 

ვერ ვიტყვით, რამდენად ნიშნავს ეს მოსალოდნელ ტრანსფერს, თუმცა, ფაქტია, რომ დემბელეს ეს ქმედება "ბარსელონას" ხელმძღვანელების დადებით რეაქციას არ გამოიწვევს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    გულშემატკივარი [?]
    7 იანვარი 2020 04:33
    4
    რავი რატომღაც მგონია რო კლოპი ამისგან სალაჰზე და მანეზე უარესს არ დააყენებს
    გულშემატკივარი [?]
    7 იანვარი 2020 00:39
    2
    რას ამბობთ კაცო ? ვინა დემბომ? აჰ მაგას ვერ დავიჯერებ:) მემგონი მთელ ბარსელონაში კაცი აღარ დარჩა ვისაც მაგის ფეხბურთელად ჩამოყალიბების სჯერა. გაიტანეთ რა ეს გრელანდია თუ დემბუზა იდრიონა მაწ როდემდე შეიძლება ამ წვინტლიანის გამოხტომების ატანა?!
    გულშემატკივარი [?]
    7 იანვარი 2020 00:31
    2
    ციტატა: NS50
    ნეტა ვის რაში უნდა თავისი გაუთავებელი ტრავმებით, ვალვერდე კი დებილია მარა რა მნიშვნელობა აქვს თუ სულ ტრავმა აქვს

    ნეტა ვის რაში უნდა თავისი გაუთავებელი ტრავმებით, ვალვერდე კი დებილია მარა რა მნიშვნელობა აქვს თუ სულ ტრავმა აქვს

    შენ თვითონ ამბობ დებილიაო აბა ვისი ბრალია დემბოს ტრამვები თუ ვალვერდესი არა მწვრთნელი უნდა იყო მწვრთნელი სამაკაჭკა კიარა
    ფანი [?]
    7 იანვარი 2020 00:05
    2
    ეს იქ მაგარ ხოდზე იქნება
    წევრი [?]
    6 იანვარი 2020 23:51
    4
    გაგვიცვალონ ვანდეიკში. ალბა წაიყვანონ და რობერტსონი გამოუშვან. მანეზეც არვიტყვი უარს.და რაკიტიჩს ვაჩუქებთ თუუნდა. 100 მილიონიც დაუმატონ და ვარდეც წაიყვანონ რაცხაში გამოყნებენ კაი თეს.... ია მაგი😁
    წევრი [?]
    6 იანვარი 2020 23:37
    9
    იმედია ზაფხულში გაუშვებენ და აღარ დავინახავთ ამის შავ ტრ*კს :)
    Culé [?]
    6 იანვარი 2020 23:31
    7
    მანეში გავცვალოთ, ვინ გაგვიცვლის თორემ...
    Culé [?]
    6 იანვარი 2020 23:24
    3
    არ ქნა ეგ დემბოოო, შენ ბარსას სჭირდები.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    6 იანვარი 2020 23:19
    4
    ნეტა ვის რაში უნდა თავისი გაუთავებელი ტრავმებით, ვალვერდე კი დებილია მარა რა მნიშვნელობა აქვს თუ სულ ტრავმა აქვს

    ნეტა ვის რაში უნდა თავისი გაუთავებელი ტრავმებით, ვალვერდე კი დებილია მარა რა მნიშვნელობა აქვს თუ სულ ტრავმა აქვს
    ფანი [?]
    6 იანვარი 2020 22:55
    2
    Ramdeni xani unda qondet vidalis golis imedii sad ushveben isedac zamenidan veravin shemoyavs gunds da sastavshic Roberto rakitichi arian
    საიტის ლეგენდა  [?]
    6 იანვარი 2020 22:45
    3
    არა რაა არა რააა არსად არ უნდა წავიდეს დემბო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    6 იანვარი 2020 22:35
    10
    ბარსას სტილის მწვრთნელს თუ არ მოიყვანენ, ნეტა გადავიდეს, უმაღლეს დონეზე აიყვანს კლოპო 🤙🏼 ვალვერდეს ხელში ყველა ცოდოა
    --------------------
    2007-∞ 🔵🔴