"ბარსელონას" ადამა ტრაორეს დაბრუნება სურს

"ბარსელონას" ადამა ტრაორეს დაბრუნება სურს

"ბარსელონა" კატალონიური გუნდის აღზრდილის, ამჟამად "ვულვზში" შესანიშნავად მოთამაშე ადამა ტრაორეს დაბრუნებაზე ფიქრობს.

23 წლის შემტევს, ინგლისის პრემიერ ლიგაში, ძალიან კარგი სეზონი აქვს და მისით არაერთი ევროპული გრანდი დაინტერესდა. The Sun-ის მიერ გავრცელებული ინფომრაციით, "მანჩესტერ სიტისა" და "ლივერპულს" "ბარსელონაც" შეუერთდა, რომელმაც ფეხბურთელის დაბრუნების სურვილი გამოთქვა.

გავრცელებული ცნობებით, "ვულვზი" მზადაა ესპანელის გაყიდვაზე მოლაპარაკებები დაიწყოს, თუ რომელიმე გუნდი 70 მილიონ ევროს შესთავაზებს.

იმის გათვალისწინებით, რომ ინგლისური კლუბები ფეხბურთელებში ძალიან დიდ თანხებს იხდიან, "ბარსელონას" ტრაორესთვის ბრძოლა ძალიან გაუჭირდება, მითუმეტეს, რომ თავად ფეხბურთელს კატალონიისკენ გული დიდად არ მიუწევს. ტრაორეს თქმით, ის მზადაა "რეალშიც" კი გადავიდეს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    • ქართული კლავიატურა
      • barca-1barca-2barca-3barca-4barca-5barca-6barca-7
        bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
        heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
        winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
        worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
        expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
        disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
        joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
        sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
        neutral_faceno_mouthinnocent

    კომენტარის დამატებისას თქვენ ავტომატურად ეთანხმებით საიტის წესებს

    ადმინისტრაციასთან საკონტაქტოდ კომენატრებს ნუ გამოიყენებთ. ამისთვის არსებობს კონტაქტის გვერდი


    [?]
    7 იანვარი 2020 12:44
    1
    ციტატა: professor1984
    ტრაორეს თქმით, ის მზადაა "რეალშიც" კი გადავიდეს. ამის შემდეგ ეგ როგორ უნდა მოათრიო გუნდში ამის კაჩოკი დედას ვტენე? თან 70 მილიონს კი არა 30 საც არ გადავიხდი მე ლიჩნად ამ ზანგ სლეში, რაღაც 1 სეზონი გაფაფხურდა და აუფ უკვე ვარსკვლავად შერაცხეს ტიპი

    სპეციალურად თქვა ბართო ააგდო და ყურადღება მიიქცია

    ციტატა: Gaucho andy ®
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    იმედია ღადაობაა joy joy ეს რა ჯანდაბად გვინდაააააა..........ცხენის ადგილი ესპანეთში არააააააააა.

    ესპანელი ხარია კორიდის )))

    ბეილი დემბელე ვინისიუსი... და ცხენების ადგილი არაა?
    გულშემატკივარი [?]
    6 იანვარი 2020 23:54
    0
    რა 70 მლნ ევრო? :) :) ადამას რეალური ფასი 35 მლნ-ც არაა. რეალს მიასაღონ 70მლნ-დ. ბარსას ეს არაფერში ჭირდება. პასის კულტურა და კლასი ნადვილად არ აქვს ბარსას დონის.
    ფანი [?]
    6 იანვარი 2020 23:48
    3
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    იმედია ღადაობაა joy joy ეს რა ჯანდაბად გვინდაააააა..........ცხენის ადგილი ესპანეთში არააააააააა.

    ესპანელი ხარია კორიდის )))
    Culé [?]
    6 იანვარი 2020 23:11
    4
    არცერთ ტოპ გუნდს არ მოუხდება ტრაორე კარგი არის მაგრამ არა ისეთი როგორიც გრანდს ჭირდება
    მონაკო ლესტერი ლევერკუზენი წავიდეს
    Culé [?]
    6 იანვარი 2020 23:10
    2
    რა ეს ნადირი დაგტაკებია და რა დატვირთული ფურა.
    ფანი [?]
    6 იანვარი 2020 22:57
    0
    70 bevvria ise gamtania es bichi klasi ar aq Mara Janis xarjze uberavs kargad
    Culé [?]
    6 იანვარი 2020 22:52
    1
    ტრაორეს თქმით, ის მზადაა "რეალშიც" კი გადავიდეს. ამის შემდეგ ეგ როგორ უნდა მოათრიო გუნდში ამის კაჩოკი დედას ვტენე? თან 70 მილიონს კი არა 30 საც არ გადავიხდი მე ლიჩნად ამ ზანგ სლეში, რაღაც 1 სეზონი გაფაფხურდა და აუფ უკვე ვარსკვლავად შერაცხეს ტიპი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    6 იანვარი 2020 22:41
    1
    მოაშორეთ აქედან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    6 იანვარი 2020 22:10
    9
    ციტატა: ROUCH
    ხედავთ ხალხო გვარდიოლაც კი ფიზიკურად ძლიერ და ჯეჯგვ სასტავზეა გადასული, აღარ არი ის დრო ბუსკეცი რო დაფარფატებდა და ხავი ინიესტა ტექნიკურობით ჯიბეში ისვავდა ყველას, ეხლა თუ ცხოველი არ ხარ არაფერი არ გამოგივა მარტო ფინტაობით იმიტო რო ამისნაირებს ვერ დაღლი მთელი 90 წუთი მოგყვება ფეხდაფეხ

    გვარდიოლას დროინდელი ჩავი ინიესტა და ბუსკეცი ნებისმიერ ცენტრს ჩაისვავდა დღესაც ჯიბეში
    Culé [?]
    6 იანვარი 2020 21:26
    2
    იმედია ღადაობაა joy joy ეს რა ჯანდაბად გვინდაააააა..........ცხენის ადგილი ესპანეთში არააააააააა.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    6 იანვარი 2020 21:02
    0
    ციტატა: Albicelecte
    მარჯვენა ფლანგია, იქ კი კაპიტანი თამაშობს....
    ამის დაბრუნებაზე საუბარი არის რიჟა ბაზარი!!!! innocent sunglasses

    კი მასეა მეც ვიცი რო მარჯვენა ფლანგელია და ესეც მარცხნივ უნდა აფაფხურონ და მერე თქვან აბა ეს რა არი ვერ თამაშობსო რა გახდა მარცხენა ვინგერი მე ამათი ბრუციანი დედა ვატირე მარჯვენა ფლანგელების კოლექცია აქთ გუნდში, ადრე პედრო აფაფხურეს მარცხნივ მერე დემბელე ეხლა გრიზმანს აწვალებენ
    ფანი [?]