ჟერარ პიკე: გვარდიოლა ახალგაზრდებს გვენდობოდა

ჟერარ პიკე: გვარდიოლა ახალგაზრდებს გვენდობოდა

ჟერარ პიკე "ბარსელონაში" პეპ გვარდიოლას მწვრთნელობას იხსენებს და ხაზს უსვამს იმას, რომ კატალონიელი სპეციალისტი ახალგაზრდა ფეხბურთელებს ენდობოდა.

"მას ჰქონდა გამბედაობა, მე, პედრო და ბუსკეტსი ვეთამაშებინეთ. ეს შოკი იყო.

ლოკომოტივი მალე ამუშავდა და ვისაც არ უნდა ეთამაშა, სტილი უცვლელი რჩებოდა.

მწვრთნელი როტაციას მიმართავდა და ჩვენ მაინც კარგად ვთამაშობდით. თავიდან, დაცვიდან ბურთის ამოტანა ძალიან გვიადვილდებოდა, მაგრამ მე-3 და მე-4 წელს სიტუაცია შეიცვალა." - განაცხადა პიკემ TV3-თან სტუმრობის დროს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #13 2 იანვარი 2020 23:56
    0
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Andres_Iniesta
    პ.ს ძაან მზე ხარ ❤️❤️❤️

    მზეც ხარ და მზეთამზეთ უზრდელო ბომჟო!

    😂😂😂😂😂😂უზრდელი ვინააა ეტყობა

    გლიჯაავ

    მოკეტე!!! პირველად შენ დამიციტერე - დებილობებს წერო და ვინაა უზრდელი? ბომჟი ხარ ჩვეულებრივი და ვირთხა. შენი წელი მოვიდა,წადი კანალიზაციაში,აქ რას აკეთებ?! joy

    როგორ გეტყობა რო გოგო ხარ 😂😂😂

    და თან მაქსიმუმ 16 წლის 😂😂😂

    ვააა,ვანგა ხარ,ოღონდ made in china joy joy

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #12 2 იანვარი 2020 23:45
    0
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Andres_Iniesta
    პ.ს ძაან მზე ხარ ❤️❤️❤️

    მზეც ხარ და მზეთამზეთ უზრდელო ბომჟო!

    😂😂😂😂😂😂უზრდელი ვინააა ეტყობა

    გლიჯაავ

    მოკეტე!!! პირველად შენ დამიციტერე - დებილობებს წერო და ვინაა უზრდელი? ბომჟი ხარ ჩვეულებრივი და ვირთხა. შენი წელი მოვიდა,წადი კანალიზაციაში,აქ რას აკეთებ?! joy

    როგორ გეტყობა რო გოგო ხარ 😂😂😂

    და თან მაქსიმუმ 16 წლის 😂😂😂

    ვააა,ვანგა ხარ,ოღონდ made in china joy joy
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #11 2 იანვარი 2020 23:40
    0
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Andres_Iniesta
    პ.ს ძაან მზე ხარ ❤️❤️❤️

    მზეც ხარ და მზეთამზეთ უზრდელო ბომჟო!

    😂😂😂😂😂😂უზრდელი ვინააა ეტყობა

    გლიჯაავ

    მოკეტე!!! პირველად შენ დამიციტერე - დებილობებს წერო და ვინაა უზრდელი? ბომჟი ხარ ჩვეულებრივი და ვირთხა. შენი წელი მოვიდა,წადი კანალიზაციაში,აქ რას აკეთებ?! joy

    როგორ გეტყობა რო გოგო ხარ 😂😂😂

    და თან მაქსიმუმ 16 წლის 😂😂😂
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #10 2 იანვარი 2020 23:32
    0
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Andres_Iniesta
    პ.ს ძაან მზე ხარ ❤️❤️❤️

    მზეც ხარ და მზეთამზეთ უზრდელო ბომჟო!

    😂😂😂😂😂😂უზრდელი ვინააა ეტყობა

    გლიჯაავ

    მოკეტე!!! პირველად შენ დამიციტერე - დებილობებს წერო და ვინაა უზრდელი? ბომჟი ხარ ჩვეულებრივი და ვირთხა. შენი წელი მოვიდა,წადი კანალიზაციაში,აქ რას აკეთებ?! joy
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #9 2 იანვარი 2020 23:14
    0
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Andres_Iniesta
    პ.ს ძაან მზე ხარ ❤️❤️❤️

    მზეც ხარ და მზეთამზეთ უზრდელო ბომჟო!

    😂😂😂😂😂😂უზრდელი ვინააა ეტყობა

    გლიჯაავ
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #8 2 იანვარი 2020 22:37
    0
    ციტატა: Andres_Iniesta
    პ.ს ძაან მზე ხარ ❤️❤️❤️

    მზეც ხარ და მზეთამზეთ უზრდელო ბომჟო!
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #7 2 იანვარი 2020 22:17
    0
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    პიკე,ბუსი,პედრო - არაფრიდან სუპერვარსკვლავობამდე გვარდიმ აქცია<3. დაბრუნდეს და ახალგაზრდებს მიხედოს,ზუსტად თაობათა ცვლის პროცესს სჭირდება გვარდი,რომელმაც ერთხელ სუპერ წარმატებით გაართვა თავი აღნიშნულ პროცესს 12 წლის წინ.

    სუ შენ რატო წერ ესეთ დებილობებს

    პედროა სუპერვარკსლავი?? 😂😂😂😂😂😂😂

    "ანზორი" , გვარდის პედრო შეიძლება არ იყო ნეიმარის დონის სუპერვარსკვლავი,მაგრამ იდეალურად ჩაჯდა სათამაშო სქემაში და მისგან პეპმა საუკეთესო ვერსია გამოძერწა! კონკრეტულ სათამაშო სქემას იდეალურად მოერგო და გადამწყვეტი გოლებიც გაჰქონდა!
    გეტყოდი დაფიქრდი სანამ რამეს დაწერთქო,მაგრამ "ანზორი" ხარ და რაც გინდა ის წერე! joy

    პროდუქტიულობა და სუპერვარსკვლავობა განსხვავდება მარა. მაგას რო ვერ ხვდები ანზორი კი არა სხვა რაღაც შეეფერება 😂😂😂😂

    პ.ს ძაან მზე ხარ ❤️❤️❤️

    ციტატა: ROUCH
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    პიკე,ბუსი,პედრო - არაფრიდან სუპერვარსკვლავობამდე გვარდიმ აქცია<3. დაბრუნდეს და ახალგაზრდებს მიხედოს,ზუსტად თაობათა ცვლის პროცესს სჭირდება გვარდი,რომელმაც ერთხელ სუპერ წარმატებით გაართვა თავი აღნიშნულ პროცესს 12 წლის წინ.

    სუ შენ რატო წერ ესეთ დებილობებს

    პედროა სუპერვარკსლავი?? 😂😂😂😂😂😂😂

    გვარდის დროს პედრო რაც იყო დაგრიალდეს ბევრი დღეს ვითომ ვარსკვლავ ტალანტი, სწორ დროს სწორ ადგილას კი არ მოხვდა პედრო გვარდიოლამ გამოიყენა სწორად, მრჯვენა ფლანგიდან მხეცი იყო მარცხნივ დემბელესავით არი შეუძლია თამაში მაგრამ ისე არა როგორც საჭიროა

    და სადმე ვთქვი რო არ იყო? ძაან პროდუქტიული იყო პედრიტო ბარსაში და დემბელეს 1 მლანძღველიმე ვარ.

    მაგრამ სუპერვარსკლავი სხვა არის.
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 2 იანვარი 2020 18:33
    2
    ეხლაც იმდენი ახალგაზრდა გვყავს გუნდში რომლებსაც ნდობა სჭირდებათ გვარდი დახვეწავდა სუყველას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #5 2 იანვარი 2020 17:36
    3
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    პიკე,ბუსი,პედრო - არაფრიდან სუპერვარსკვლავობამდე გვარდიმ აქცია<3. დაბრუნდეს და ახალგაზრდებს მიხედოს,ზუსტად თაობათა ცვლის პროცესს სჭირდება გვარდი,რომელმაც ერთხელ სუპერ წარმატებით გაართვა თავი აღნიშნულ პროცესს 12 წლის წინ.

    სუ შენ რატო წერ ესეთ დებილობებს

    პედროა სუპერვარკსლავი?? 😂😂😂😂😂😂😂

    "ანზორი" , გვარდის პედრო შეიძლება არ იყო ნეიმარის დონის სუპერვარსკვლავი,მაგრამ იდეალურად ჩაჯდა სათამაშო სქემაში და მისგან პეპმა საუკეთესო ვერსია გამოძერწა! კონკრეტულ სათამაშო სქემას იდეალურად მოერგო და გადამწყვეტი გოლებიც გაჰქონდა!
    გეტყოდი დაფიქრდი სანამ რამეს დაწერთქო,მაგრამ "ანზორი" ხარ და რაც გინდა ის წერე! joy
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 2 იანვარი 2020 17:25
    2
    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    პიკე,ბუსი,პედრო - არაფრიდან სუპერვარსკვლავობამდე გვარდიმ აქცია<3. დაბრუნდეს და ახალგაზრდებს მიხედოს,ზუსტად თაობათა ცვლის პროცესს სჭირდება გვარდი,რომელმაც ერთხელ სუპერ წარმატებით გაართვა თავი აღნიშნულ პროცესს 12 წლის წინ.

    სუ შენ რატო წერ ესეთ დებილობებს

    პედროა სუპერვარკსლავი?? 😂😂😂😂😂😂😂

    გვარდის დროს პედრო რაც იყო დაგრიალდეს ბევრი დღეს ვითომ ვარსკვლავ ტალანტი, სწორ დროს სწორ ადგილას კი არ მოხვდა პედრო გვარდიოლამ გამოიყენა სწორად, მრჯვენა ფლანგიდან მხეცი იყო მარცხნივ დემბელესავით არი შეუძლია თამაში მაგრამ ისე არა როგორც საჭიროა
    Culé [?]
    #3 2 იანვარი 2020 17:03
    3
    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    პიკე,ბუსი,პედრო - არაფრიდან სუპერვარსკვლავობამდე გვარდიმ აქცია<3. დაბრუნდეს და ახალგაზრდებს მიხედოს,ზუსტად თაობათა ცვლის პროცესს სჭირდება გვარდი,რომელმაც ერთხელ სუპერ წარმატებით გაართვა თავი აღნიშნულ პროცესს 12 წლის წინ.

    სუ შენ რატო წერ ესეთ დებილობებს

    პედროა სუპერვარკსლავი?? 😂😂😂😂😂😂😂
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    Culé [?]
    #2 2 იანვარი 2020 15:25
    4
    პიკე,ბუსი,პედრო - არაფრიდან სუპერვარსკვლავობამდე გვარდიმ აქცია<3. დაბრუნდეს და ახალგაზრდებს მიხედოს,ზუსტად თაობათა ცვლის პროცესს სჭირდება გვარდი,რომელმაც ერთხელ სუპერ წარმატებით გაართვა თავი აღნიშნულ პროცესს 12 წლის წინ.
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    Culé [?]
    #1 2 იანვარი 2020 14:58
    4
    გვარდიოლას ქმნილებააა ხართ შენ და ბუსი.

    რაფა მარკესი ამოაგდე თავის დროზე
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!