დეშამი: გრიზმანი "ბარსელონაში" ვერასდროს იქნება ისეთი, როგორიც "ატლეტიკოში" იყო

  • 31-12-2019, 16:36
  • დეშამი: გრიზმანი "ბარსელონაში" ვერასდროს იქნება ისეთი, როგორიც "ატლეტიკოში" იყო

    საფრანგეთის ნაკრების მთავარი მწვრთნელი დიდიე დეშამი მისი გუნდის ერთ-ერთი ლიდერის, ანტუან გრიზმანის საკლუბო კარიერაზე საუბრობს.

    "გრიზმანი "ბარსელონაში" ვერასდროს იქნება ისეთი, როგორიც "ატლეტიკოში" იყო, რადგან მადრიდული გუნდი მის გარშემო იყო აგებული. "ბარსელონაში" სხვა სიტუაციაა.

    თუმცა, გრიზმანი ახლა უფრო ბედნიერია, ვიდრე რამდენიმე კვირის, ან თვის წინ იყო." - განაცხადა დეშამმა Canal+სთან ინტერვიუს დროს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    31 დეკემბერი 2019 20:20

    ისე რა ღადაობაა, ვაიგლი ბენფიკაში გადავიდა. 20 მილიონად. ვიდალი მიგვეყიდა მაგ ფასად ინტერისთვის და გვეყიდა ეგ ბიჭი. მომავალლში ბუსის კარგად შეცვლიდა. აქვს პოტენციალი. პროსტა ბენფიკაში ტრანსფერი რა მაფიაა ვერ გავიგე იქიდან მორბის ხალხი

    4
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    31 დეკემბერი 2019 18:57

    წინასწარ გილოცავთ კულეებო, წარმატებები ყველას და ასევე ბარსას, ტრიპლეტს გასამება უნდა heart_eyes joy !

    4
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    31 დეკემბერი 2019 18:54

    ციტატა: M10 S9 D11
    ნეტა ამან რა იცის ბარსაში როგორი იქნება მიაყებოს ეგ უკანალი რაა უაზრობებს რო ლაპარაკობს

    ატლეტიკო გრიზმანზე იყო აწყობილი და ჩვენთან მესიზეა.

    რა თქვა არასწორი?

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    31 დეკემბერი 2019 18:39

    ნეტა ამან რა იცის ბარსაში როგორი იქნება მიაყებოს ეგ უკანალი რაა უაზრობებს რო ლაპარაკობს

    2
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    dshvelidze ფანი [?]

    31 დეკემბერი 2019 18:32

    გილოცავთ ყველას დამდეგ ახალ წელს.გაიხარეთ

    3
    გასულია
    Alien messi ფანი [?]

    31 დეკემბერი 2019 18:21

    საატავ წინასწარ გილოცავთ დამდეგს მრავალს დაესწარით, რავი ყოფილიყავით განებივრებული გამარჯვებებით როგორც პირად ცხოვრებაში ასევე ბარსასგან გისურვებთ ყველაფერ კარგს😍. და კინაღამ დამავიწყდა მთავარი გისურვებთ #უვალვერდობას 2020-ში!!!

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    31 დეკემბერი 2019 18:02

    არნოლდმა რა გადაგვაყოლა თავის კუთხურს.

    21 წლის ასაკში ლიგა მოიგო და დეკადია საუკეთესო დროდ კუთრუხი თქვა.


    რა ჩობანია

    5
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    31 დეკემბერი 2019 17:12

    აესეთი ლაპარაკებით აგდებენ დუხიდან ბიჭებს არც ბარსაა ატლეტიკო და არ სწირდება ისეთი გრიზმანი

    4
    გასულია
    gio-rakitich ფანი [?]

    31 დეკემბერი 2019 17:06

    მიაყენე შე ბებერო😁

    5
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV