"ბარსელონას" დეკადის გუნდი Sport-ის ვერსიით

  • 31-12-2019, 13:51
  • "ბარსელონას" დეკადის გუნდი Sport-ის ვერსიით

    კატალონიურმა Sport-მა გასული დეკადის "ბარსელონას" სიმბოლური გუნდი დაასახელა.

    ჟურნალისტებმა "ბლაუგრანას" კარში ადგილი მის ამჟამინდელ მეკარეს, მარკ-ანდრე ტერ შტეგენს მიუჩინეს.

    დაცვის ხაზი დანი ალვესმა, ჟერარ პიკემ, კარლეს პუიოლმა და ჟორდი ალბამ შეადგინეს.

    ნახევარდაცვაში ლეგენდარული ტრიო გვხვდება სერჟიო ბუსკეტსის, ჩავი ერნანდესისა და ანდრეს ინიესტას შემადგენლობით.

    მოულოდნელობა არც თავდასხმაში გვაქვს - ლიონელ მესი, ლუის სუარესი და ნეიმარი.

    სიმბოლური გუნდი შედგა გამოკითხვის შედეგად, რომელშიც მონაწილეობა დაახლოებით 75 ათასმა გულშემატკივარმა მიიღო.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ferreira10 ფანი [?]

    1 იანვარი 2020 22:23

    ციტატა: პენდრაგონი
    პიკეს მაგიერ რაფა მარკესს შევიყვანდი დალშე სწორი კამანდაა

    ეგ არ უნდა დაგეწერა . არც უნდა ფიქრობდე მასე წესით

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    31 დეკემბერი 2019 18:52

    ციტატა: QIROESTA
    ნეიმარის მაგივრად დავიდ ვილია ან პედრო უდავოდ ან ვაბშე რაკიტიჩი ინის ადგილზე და ინი ნეის

    ნეიმარი დაფრინავდა რას ამბობ 😂😂😂 რაკიტიჩი არა ოქრიაშვილი კიდე 😂😂

    ერთადერთი რაც სადააო არის ეტოო,

    დანარჩენი ყველა თავის ადგილზე..

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    31 დეკემბერი 2019 18:38

    იიიფ რა კამანდააა ნეტა ეხლა მოგვცა ეგეთი სასტავი ლიგის ლიგაზე მოგებას მერე ნახავდა მსოფლიო
    ციტატა: QIROESTA
    ნეიმარის მაგივრად დავიდ ვილია ან პედრო უდავოდ ან ვაბშე რაკიტიჩი ინის ადგილზე და ინი ნეის

    რა რაკიტიჩი რა ჩემი ფეხები უნდა ამათთან მაგ მძორს

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    QIROESTA ფანი [?]

    31 დეკემბერი 2019 18:05

    ნეიმარის მაგივრად დავიდ ვილია ან პედრო უდავოდ ან ვაბშე რაკიტიჩი ინის ადგილზე და ინი ნეის

    0
    გასულია
    Futbol Club Barcelona ფანი [?]

    31 დეკემბერი 2019 17:53

    ციტატა: ani-barca10
    ციტატა: პენდრაგონი
    პიკეს მაგიერ რაფა მარკესს შევიყვანდი დალშე სწორი კამანდაა

    ბოლო 10 წლის გუნდია 2010დან მოყოლებული და მარკესმა 2010 წელს დაამთავრა ბარსელონური კარიერა და პიკე 10 წელია ძირითადშია joy

    ისედაც პიკე რაფა მარკესზე დიდი მცველია უდაოდ

    0
    გასულია
    messi and iniesta Culé [?]

    31 დეკემბერი 2019 16:49

    რა გუნდია იფრენდა ეს გუნდი

    6
    --------------------
    გ.ჩანქსელიანი
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    31 დეკემბერი 2019 16:36

    პიკეს მაგიერ რაფა მარკესს შევიყვანდი დალშე სწორი კამანდაა

    0
    გასულია
    Z.TS გულშემატკივარი [?]

    31 დეკემბერი 2019 14:44

    დებო ძმებო გილოცავთ დამდეგ ახალ წელს წარმატებული წელი ყოფილიყოს. რაც შეეხება ამ თერთმეტეულს პუიოლი ძალიან მიყვარს მაგრამ მგონი მასკერანოს უფრო ეკუთვნოდა

    12
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV