გულშემატკივრების 72%-ს უსმან დემბელეს "ბარსელონადან" წასვლა უნდა

  • 30-12-2019, 11:52
  • გულშემატკივრების 72%-ს უსმან დემბელეს "ბარსელონადან" წასვლა უნდა

    "ბარსელონას" გულშემატკივრების 72% მიაჩნია, რომ უსმან დემბელემ კატალონიური კლუბი უნდა დატოვოს. ამ ინფორმაციას Mundo Deportivo და As ავრცელებს.

    კატალონიური და მადრიდული წყაროების ცნობით, გამოკითხვა "ბარსელონას" 300 ოფიციალურ გულშემატკივარს (Socio) შორის ჩატარდა. კითხვაზე, თუ რომელმაც ფეხბურთელმა უნდა დატოვოს გუნდი, 72%-ის პასუხი იყო უსმან დემბელე.

    სავარაუდოდ, გულშემატკივრების ამ პოზიციის მიზეზი ახალგაზრდა ფრანგი შემტევის ხშირი ტრავმიანობაა, რაც მას სტაბილურად თამაშის საშუალებას არ აძლევს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 20 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    ფარნა გულშემატკივარი [?]

    18 თებერვალი 2020 18:28

    მეტი რა უნდა ასწავლოთ ვერაფერი შვილია ერთად ერთი ბუნდეს ლიგაა ამის დონის ეს ტყუილად მოათრიეს მაყუთს უხდიან და არი რაა ტიპი სულ ტრავმიანობს ამის მე აღარ მჯერა ეს გაუშვით და ამის მაგიერ მესის სუარესსა და გრიზმანს კოუტინიო დაუყენეთ შემტევი კვატრეტია სულ ერთ ადგილზე მკიდია ამის მსოფლიო ჩემპიონობაც და სხვა რამეც ამ გაპიარებულ ზანგს ბარსას გულშემატკივართა დიდი ნაწილი არ ვენდობით წაეთრიოს ეს ჩემისა რა ჩემ ფეხებად მოათრიეს ამის მოყვანას ჯობდა წესიერი ვინმე მოსულიყო აქაოდა ბუნდეს ლიგაში დაფრინავსო ლიჟბი მოგვაგებინებს ტიტულებსო ბართუ შეცდა ყველაზე ცუდი ტრანსფერია ჩვენს ისტორიაში ნუ ნეიმარი მოღალატეა ფულის მონა მაგრამ ამასთან შედარებით გოლები მაინც გაჰქონდა და პუბლიკა აღფრთოვანებული იყო

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 დეკემბერი 2019 21:09

    ფეხბურთის აზრზე არაა ის,ვისაც დემბო უნიჭო ჰგონია და მისი გაშვების მომხრეა!

    0
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    giorgi gongadze წევრი [?]

    30 დეკემბერი 2019 20:52

    დემბელე უმაღლესი დონი ფეხბურთელია მაგრამ მისი ტრამვების გამო თავის თამაშს ვერ აჩვენებს

    1
    გასულია
    DINAMO82 წევრი [?]

    30 დეკემბერი 2019 19:54

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: Don_Andresito
    აბსოლიტურად ყველაფერს გააკეთებდა ადამა რაც დემბელემ გააკეთა. ბევრ რამეს უკეთესადაც ალბათ. ბოლო შანსი უნდა იყოს ეს სეზონი. თუ ვერ ათამაშდა იასნია უნდა წავიდეს

    სად ტრაორე და სად დემბო??? იმედია ხუმრობ! იმან სირბილის მეტი არაფერი იცის,ხანდახან ურტყამს კიდეც და სულ ეგაა,დემბოს კი ყველა თვისება აქვს რაც ტოპ ვინგერს სჭირდება და ის ფაქტი,რომ ბოლომდე ვერ გაიხსნა,მხოლოდ და მხოლოდ ტალანტების მკვლელი მწვრთვნელის დამსახურებაა!

    აქ ეტყობა ვიღაცამ დემბელეს კოდი იცის, მერე მიწერეთ ვალვერდეს, იქნება გახსნას.

    2
    საიტზეა
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    30 დეკემბერი 2019 19:50

    ციტატა: Andres_Iniesta
    ციტატა: გიგა 8
    ლივერპულთან მეოთხე გოლი რო ვერ გაიტანა და ალისონს მისცა ბურთი იმის მერე აღარ მიყვარს. შეეძლო გაეტარებინა ან პასიგაეკენებინა პიკესთვის ან გაესწორებინა ბურთი და ისე დაერტყა მასე რო ექნა ჩემპიონთა ლიგასაც მოვიგებდით და კოპა დელ რეიზეც ფინალში უმოტივაციოდ აღარ ვითამაშებდით. angry angry angry

    შენ ფიქრობ კიდე 1 გოლს აღარ გაგვიტადნენ? სუ რო11-0 მოგვეგო 12-0 მოიგებდ ენ

    Da Shen piqrob to 4:0 dembele ro gvyoloda igive tamashi iqneboda?

    1
    გასულია
    DINAMO82 წევრი [?]

    30 დეკემბერი 2019 19:49

    [quote=ფარნა]მეტი რა უნდა ასწავლოთ ვერაფერი შვილია ერთად ერთი ბუნდეს ლიგაა ამის დონის ეს ტყუილად მოათრიეს მაყუთს უხდიან და არი რაა ტიპი სულ ტრავმიანობს ამის მე აღარ მჯერა ეს გაუშვით და ამის მაგიერ მესის სუარესსა და გრიზმანს კოუტინიო დაუყენეთ შემტევი კვატრეტია სულ ერთ ადგილზე მკიდია ამის მსოფლიო ჩემპიონობაც და სხვა რამეც ამ გაპიარებულ ზანგს ბარსას გულშემატკივართა დიდი ნაწილი არ ვენდობით წაეთრიოს ეს ჩემისა რა ჩემ ფეხებად მოათრიეს ამის მოყვანას ჯობდა წესიერი ვინმე მოსულიყო აქაოდა ბუნდეს ლიგაში დაფრინავსო ლიჟბი მოგვაგებინებს ტიტულებსო ბართუ შეცდა ყველაზე ცუდი ტრანსფერია ჩვენს ისტორიაში ნუ ნეიმარი მოღალატეა ფულის მონა მაგრამ ამასთან შედარებით გოლები მაინც გაჰქონდა და პუბლიკა აღფრთოვანებული იყო[/
    ბარსას ჭირდება ფეხბურთელი, რომლის გამართლების კოეფიციენტი 10%-ია? ან კიდევ ვინც აქ წერს ლივერპულთან გამაზული გოლი არც უნდა გაეტანაო. ესეიგი, მთავარია ,,დემბუზა" იყოს ძირითადშიო და ბარსა მოიგებს წააგებს სულერთიაო.კაცი რომ მაუგლია და მარტო ინსტიქტებით მოქმედებს, ბარსას სტილს მოერგება?

    [quote=DINAMO82][quote=ფარნა]მეტი რა უნდა ასწავლოთ ვერაფერი შვილია ერთად ერთი ბუნდეს ლიგაა ამის დონის ეს ტყუილად მოათრიეს მაყუთს უხდიან და არი რაა ტიპი სულ ტრავმიანობს ამის მე აღარ მჯერა ეს გაუშვით და ამის მაგიერ მესის სუარესსა და გრიზმანს კოუტინიო დაუყენეთ შემტევი კვატრეტია სულ ერთ ადგილზე მკიდია ამის მსოფლიო ჩემპიონობაც და სხვა რამეც ამ გაპიარებულ ზანგს ბარსას გულშემატკივართა დიდი ნაწილი არ ვენდობით წაეთრიოს ეს ჩემისა რა ჩემ ფეხებად მოათრიეს ამის მოყვანას ჯობდა წესიერი ვინმე მოსულიყო აქაოდა ბუნდეს ლიგაში დაფრინავსო ლიჟბი მოგვაგებინებს ტიტულებსო ბართუ შეცდა ყველაზე ცუდი ტრანსფერია ჩვენს ისტორიაში ნუ ნეიმარი მოღალატეა ფულის მონა მაგრამ ამასთან შედარებით გოლები მაინც გაჰქონდა და პუბლიკა აღფრთოვანებული იყო[/
    დინამო82 - ბარსას ჭირდება ფეხბურთელი, რომლის გამართლების კოეფიციენტი 10%-ია? ან კიდევ ვინც აქ წერს ლივერპულთან გამაზული გოლი არც უნდა გაეტანაო. ესეიგი, მთავარია ,,დემბუზა" იყოს ძირითადშიო და ბარსა მოიგებს წააგებს სულერთიაო.კაცი რომ მაუგლია და მარტო ინსტიქტებით მოქმედებს, ბარსას სტილს მოერგება?[/quote]

    2
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    30 დეკემბერი 2019 17:46

    ციტატა: Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤
    ციტატა: MALUMA
    გამიეღვიძა ფანებს მგონი არა!? ამას პედრუტოც მირჩევნია ამ ტრავმბელეს ამან ტოდიბომ რობერტომ და რაკიტიჩმა უნდა დატოვოს კლუბი! მწვრთნელზე და პრეზიდენტზე ლაპარაკიც ზედმეტია იმედია ლაპორტა მოვა 2021-ში და გვარდის დააბრუნებს და ამოვალთ იმ ჭაობიდან რაშიც 4 წელია ვიმყოფებით და ბოლომდე ვერ ამოვედით!

    რა ბურთი ვერ გაიტანა ამის ბრუციანი და ელამი დდშვთხრ მე ნერვები მეშლება რომ ვიხსენებ!

    კიდევ კარგი არ გაიტანა და უფრო დიდ სირცხვილს გადაგვარჩინა!
    ამას არავინ გაყიდის,იმიტომ რომ უდიდესი ტალანტია თანამედროვე ეპოქაში. გვარდი აათამაშებ ამას,სტერლინგი აქცია ფეხბურთელად და ამას რას უზამს წარმომიდგენის,არადა ამის ნახევარი ნიჭი არ ჰქონია სტერლინგს.
    "ჩინური ნოიერი" აღარ გეზიზღება??? joy joy გამიკვირდა, რომ არ გააკრიტიკე! laughing stuck_out_tongue_winking_eye


    Gvardim zarmaci ronaldhinio gsishva gundidan da amas an stadionze daasikvdilebs da sn misi fexit 9 mtas Gadaarbeniebs.tips atana ar aqvs zarmaci fexburtelebis da warmoidgine ras uzavs amas

    3
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 დეკემბერი 2019 17:24

    არა რაა ვერ ველევი ამ ბიჭს უბრალოდ არ შეიძლება ასეთი ტალანტი ასე დაიკარგოს ტრენერია ამის პრობლემა ტრენერი

    0
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 დეკემბერი 2019 15:23

    ციტატა: MALUMA
    გამიეღვიძა ფანებს მგონი არა!? ამას პედრუტოც მირჩევნია ამ ტრავმბელეს ამან ტოდიბომ რობერტომ და რაკიტიჩმა უნდა დატოვოს კლუბი! მწვრთნელზე და პრეზიდენტზე ლაპარაკიც ზედმეტია იმედია ლაპორტა მოვა 2021-ში და გვარდის დააბრუნებს და ამოვალთ იმ ჭაობიდან რაშიც 4 წელია ვიმყოფებით და ბოლომდე ვერ ამოვედით!

    რა ბურთი ვერ გაიტანა ამის ბრუციანი და ელამი დდშვთხრ მე ნერვები მეშლება რომ ვიხსენებ!

    18 წლის მცველს, რომელმაც კარგად ითამაშა თან ვისთან ინტერთან. და ფიზიკურად რო რაღააც გოძილააა

    მარტო შენ თუ იტყოდი რო უნდა გავყიდოთ.
    😂😂😂 20 თეთრად გავყიდოთ? :)))

    ნიჭიერი ახალგაზრდა რაყო უნდა გაყიდო. პირიქით: მაქსიმალურად უნდა ასწავლო თუ ვერ გაამართლა მერე გაუშვა. ან რამდენსდ უნდა გაიყიდოს მაქიმუმ 15 მილიონი. და რატო?

    0
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 დეკემბერი 2019 14:54

    ციტატა: Don_Andresito
    აბსოლიტურად ყველაფერს გააკეთებდა ადამა რაც დემბელემ გააკეთა. ბევრ რამეს უკეთესადაც ალბათ. ბოლო შანსი უნდა იყოს ეს სეზონი. თუ ვერ ათამაშდა იასნია უნდა წავიდეს

    სად ტრაორე და სად დემბო??? იმედია ხუმრობ! იმან სირბილის მეტი არაფერი იცის,ხანდახან ურტყამს კიდეც და სულ ეგაა,დემბოს კი ყველა თვისება აქვს რაც ტოპ ვინგერს სჭირდება და ის ფაქტი,რომ ბოლომდე ვერ გაიხსნა,მხოლოდ და მხოლოდ ტალანტების მკვლელი მწვრთვნელის დამსახურებაა!

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    მესხი ახალბედა [?]

    30 დეკემბერი 2019 14:50

    სანჩო მოიყვანონ ამის ნაცვლად ძალა კლასნია

    1
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 დეკემბერი 2019 14:49

    ციტატა: MALUMA
    გამიეღვიძა ფანებს მგონი არა!? ამას პედრუტოც მირჩევნია ამ ტრავმბელეს ამან ტოდიბომ რობერტომ და რაკიტიჩმა უნდა დატოვოს კლუბი! მწვრთნელზე და პრეზიდენტზე ლაპარაკიც ზედმეტია იმედია ლაპორტა მოვა 2021-ში და გვარდის დააბრუნებს და ამოვალთ იმ ჭაობიდან რაშიც 4 წელია ვიმყოფებით და ბოლომდე ვერ ამოვედით!

    რა ბურთი ვერ გაიტანა ამის ბრუციანი და ელამი დდშვთხრ მე ნერვები მეშლება რომ ვიხსენებ!

    კიდევ კარგი არ გაიტანა და უფრო დიდ სირცხვილს გადაგვარჩინა!
    ამას არავინ გაყიდის,იმიტომ რომ უდიდესი ტალანტია თანამედროვე ეპოქაში. გვარდი აათამაშებ ამას,სტერლინგი აქცია ფეხბურთელად და ამას რას უზამს წარმომიდგენის,არადა ამის ნახევარი ნიჭი არ ჰქონია სტერლინგს.
    "ჩინური ნოიერი" აღარ გეზიზღება??? joy joy გამიკვირდა, რომ არ გააკრიტიკე! laughing stuck_out_tongue_winking_eye

    1
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    აბრაგი წევრი [?]

    30 დეკემბერი 2019 14:46

    ატლანტის ქონა და გამოჩენა სხვადასხვაა,ჭანტური,ოქრიაშვილი,კრივი,კუენკა, ,და ა.შ,ნიჭი აქ მაგრამ ბოლოს საქმისადმი მიდგომაში,თამაშსაც ვერ კითხულობს,ამას უნდა არსენალი,ნაწილი,ან ეგეთ გუნდში,ან პეპი მწვრთვნელად

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 დეკემბერი 2019 14:26

    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Andres_Iniesta
    შენ ფიქრობ კიდე 1 გოლს აღარ გაგვიტადნენ? სუ რო11-0 მოგვეგო 12-0 მოიგებდ ენ

    ჩასვრილ ბარსელონას იმდენს გაუტანდა კვერცხებიანი გუნდი რამდენსაც მოისურვებდა. მარა დემბელემ რაც ქნა ყოველგვარ ზღვარს ცილდება. ისე ვუყურებ და ადამა ტრაორე როა ვულვზში, რითია დემბელეზე ნაკლები? სისწრაფე მეტი თუ არა ნაკლები არ აქვს,დარტყმა მაგარი, ფიზიკურად უძლიერესია, ჰალკი 2, ტრავმებს არ იღებს და არაფერი. ხასიათი არ აქვს კარგი მარა დემბელეს აქვს? და ტრაორე გავუშვით უფასოდ, და 120 მილიონზე მეტი გვიზის ეს. სატრანსფერო პოლიტიკა გვაქ სასწაული. აბსოლიტურად ყველაფერს გააკეთებდა ადამა რაც დემბელემ გააკეთა. ბევრ რამეს უკეთესადაც ალბათ. ბოლო შანსი უნდა იყოს ეს სეზონი. თუ ვერ ათამაშდა იასნია უნდა წავიდეს

    დემბელე რო უნდა წავიდეს ეგ ორჯერ ორრი ოთხია.
    მარა ლივერპულთან მარცხი ამას არ უნდა დაბრალდეს.

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 დეკემბერი 2019 14:21

    ციტატა: Andres_Iniesta
    შენ ფიქრობ კიდე 1 გოლს აღარ გაგვიტადნენ? სუ რო11-0 მოგვეგო 12-0 მოიგებდ ენ

    ჩასვრილ ბარსელონას იმდენს გაუტანდა კვერცხებიანი გუნდი რამდენსაც მოისურვებდა. მარა დემბელემ რაც ქნა ყოველგვარ ზღვარს ცილდება. ისე ვუყურებ და ადამა ტრაორე როა ვულვზში, რითია დემბელეზე ნაკლები? სისწრაფე მეტი თუ არა ნაკლები არ აქვს,დარტყმა მაგარი, ფიზიკურად უძლიერესია, ჰალკი 2, ტრავმებს არ იღებს და არაფერი. ხასიათი არ აქვს კარგი მარა დემბელეს აქვს? და ტრაორე გავუშვით უფასოდ, და 120 მილიონზე მეტი გვიზის ეს. სატრანსფერო პოლიტიკა გვაქ სასწაული. აბსოლიტურად ყველაფერს გააკეთებდა ადამა რაც დემბელემ გააკეთა. ბევრ რამეს უკეთესადაც ალბათ. ბოლო შანსი უნდა იყოს ეს სეზონი. თუ ვერ ათამაშდა იასნია უნდა წავიდეს

    3
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    30 დეკემბერი 2019 13:53

    ციტატა: გიგა 8
    ლივერპულთან მეოთხე გოლი რო ვერ გაიტანა და ალისონს მისცა ბურთი იმის მერე აღარ მიყვარს. შეეძლო გაეტარებინა ან პასიგაეკენებინა პიკესთვის ან გაესწორებინა ბურთი და ისე დაერტყა მასე რო ექნა ჩემპიონთა ლიგასაც მოვიგებდით და კოპა დელ რეიზეც ფინალში უმოტივაციოდ აღარ ვითამაშებდით. angry angry angry

    შენ ფიქრობ კიდე 1 გოლს აღარ გაგვიტადნენ? სუ რო11-0 მოგვეგო 12-0 მოიგებდ ენ

    3
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    გიგა 8 წევრი [?]

    30 დეკემბერი 2019 13:46

    ლივერპულთან მეოთხე გოლი რო ვერ გაიტანა და ალისონს მისცა ბურთი იმის მერე აღარ მიყვარს. შეეძლო გაეტარებინა ან პასიგაეკენებინა პიკესთვის ან გაესწორებინა ბურთი და ისე დაერტყა მასე რო ექნა ჩემპიონთა ლიგასაც მოვიგებდით და კოპა დელ რეიზეც ფინალში უმოტივაციოდ აღარ ვითამაშებდით. angry angry angry

    5
    --------------------
    ბარსა? ბარსა კლუბია რომელიც ყოველთვის მეყვარება
    მე ვარ ბარსას ფანი და ვიქნები ნებისმიერ დროს.
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 დეკემბერი 2019 13:09

    ვინ გააყალბა გამოკითხვა??? არ მჯერა ამ სისულელის!

    3
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    marco reus 11 Culé [?]

    30 დეკემბერი 2019 12:09

    ციტატა: Tariel Turmanidze
    ამ თემასთან კავშირში არაა მაგრამ მაინც დავწერ ... გვარდიოლა რო მოვიდეს და დე ბრუინი წამოიყვანოს რა აზრზე იქნებით? laughing

    ცუდ აზრზე რატო უნდა იყო , თუ ბარსას სიკეთე გინდა?😀😀

    6
    --------------------
    fly with barca,
    die with barca
    გასულია
    Tariel Turmanidze წევრი [?]

    30 დეკემბერი 2019 12:05

    ამ თემასთან კავშირში არაა მაგრამ მაინც დავწერ ... გვარდიოლა რო მოვიდეს და დე ბრუინი წამოიყვანოს რა აზრზე იქნებით? laughing

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV