"ბარსელონას" წევრების 80%-ს ვალვერდეს წასვლა უნდა

  • 29-12-2019, 22:07
  • "ბარსელონას" წევრების 80%-ს ვალვერდეს წასვლა უნდა

    "ბარსელონასთან" ერნესტო ვალვერდეს ხელშეკრულებას ვადა 2021 წელს ეწურება, მაგრამ, ორმხრივი შეთანხმების შემთხვევაში, კონტრაქტის 2020 წლის ზაფხულში გაწყვეტაც შესაძლებელია. 

    Mundo Deportivo-მ კატალონიური კლუბის წევრებს შორის გამოკითხვა ჩაატარა და აღმოჩნდა, რომ ვალვერდეს მიმდინარე სეზონის ბოლოს გათავისუფლების მომხრე 80%-ია. 

    მიუხედავად იმისა, რომ "ბარსა" ესპანეთის ჩემპიონატს სტაბილურად იგებს, გულშემატკივრების უკმაყოფილებას ჩემპიონთა ლიგაზე ნაჩვენები "ბარსელონასთვის" შეუფერებელი შედეგი იწვევს. 

    რაც შეეხება კლუბის ხელმძღვანელობას, პრესის ცნობებზე დაყრდნობით, ამ ეტაპზე მათი საერთო პოზიცია გარკვეული არ არის. 

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 დეკემბერი 2019 14:31

    და ხმის მიცემით გააგდონ

    0
    გასულია
    გიგა 8 წევრი [?]

    30 დეკემბერი 2019 11:16

    ფანებს 100%-ით smile

    0
    --------------------
    ბარსა? ბარსა კლუბია რომელიც ყოველთვის მეყვარება
    მე ვარ ბარსას ფანი და ვიქნები ნებისმიერ დროს.
    გასულია
    პიკე81 წევრი [?]

    30 დეკემბერი 2019 10:35

    მგონია გვეშველა

    0
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    30 დეკემბერი 2019 03:53

    ბარსამანიის 100% - ც იგივე აზრზეა.

    2
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    30 დეკემბერი 2019 02:41

    იმ 20%-ის დედა მივაცენზურე

    4
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    giorgi gongadze წევრი [?]

    30 დეკემბერი 2019 01:55

    მაგას მთელი მსოფლიო ოცნებობს joy

    1
    გასულია
    Guro ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2019 23:24

    ნეტა იმ 20%ის ტვინში ჩამახედა ვისაც ამის დარჩენა უნდა

    9
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2019 23:11

    80 კი არა 100 %% დანარჩენები ვერ არიან

    7
    გასულია
    akaki წევრი [?]

    29 დეკემბერი 2019 23:09

    აუუუ ვალვედდ წადი რა კაცურად.სანამ პანჩურის რტყმევით გაგაგდებდეთ.შე ტრეინერობისთვის შეუფერებელო.

    4
    გასულია
    davidus2020 ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2019 22:57

    რა შუაშია,ლიგაზე ნაჩვენები შედეგი? გუნდი ფეხბურთის გარდა ყველაფერს თამაშობს, რეგრესი სახეზეა,ლიგა უბრალოდ ამ ყველაფრის შედეგია,უფანტაზიო უნიჭო მწვრთნელი.

    4
    გასულია
    Johan cruyff13 Culé [?]

    29 დეკემბერი 2019 22:54

    ბარსელონას წევრები რა ჯანდაბაა, ვინ არიან სოსიო იგულისხმება, ფეხბურთელები, მწვრთნელები, დირექტორატი ვინ უბედურებაა ეს ბარსელონას წევრები.

    2
    --------------------
    მე ფეხბურთს ვუყურებ, ვისაც შედეგი აინტერესებს უყუროს ტაბლოს.
    გასულია
    Wayne ♛♛♣♣ გულშემატკივარი [?]

    29 დეკემბერი 2019 22:36

    დანარჩენს რა პონტში უნდა ამის დარჩენა?

    7
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 დეკემბერი 2019 22:34

    იმ 20% არ მესმის და არც იმ 80 % ვინც აქამდე აჩერებს

    11
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    B.A.r.c.A ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2019 22:32

    Bizneszea YVELA gadasuli da magito ar undat danarchebebs ramdeni valverdes daibares piqem messim da suaresma imdeni ragac saswaulad waago gundma da rato endomebat

    3
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV