როგორ მოუგო პეპ გვარდიოლამ "რეალს" 6-2

  • 29-12-2019, 17:50
  • როგორ მოუგო პეპ გვარდიოლამ "რეალს" 6-2

    "ბარსელონას" ლეგენდა ჩავი ერნანდესი 2009 წლის მაისში "სანტიაგო ბერნაბეუზე" 6-2 მოგებას იხსენებს.

    ჩავის თქმით, გვარდიოლამ "რეალის" ტაქტიკა შესანიშნავად წაიკითხა, რამაც ისტორიული შედეგი მოიტანა.

    "გვარდიოლამ თამაშის სისტემა შეცვალა. მესი ცრუ ცხრიანზე დააყენა, ანრი და ეტო'ო კი მეტოქე გუნდის ცენტრალურ და განაპირა მცველებს შორის თამაშობდნენ. შედეგად, ლეოს, მე და ანდრესს მოედნის ცენტრში თავისუფლება შეგვექმნა.

    როდეასც მესი უკან ჩამოდიოდა, "რეალის" ნახევარმცველები, გაგო და დიარა პერსონალურ მეურვეობას მიმართავდნენ. მადრიდელთა ცენტრალური მცველები, კანავარო და მეტცელდერი მესის არ მოჰყვებოდნენ, რისი წყალობითაც, ჩვენ სამიდან (ჩავი, ინიესტა, მესი) ერთი ყოველთვის თავისუფალი იყო.

    პეპმა მეტოქის თამაში იდეალურად წაიკითხა. ეს ისტორიული უპირატესობა იყო. თამაშის შემდეგ, გასახდელში, წვეულება გვქონდა. აპლოდისმენტები, ჩახუტება, ყვირილი... ამ მოგებამ ტიტულს მიგვაახლოვა. ეს, ჩემს კარიერაში, უდავოდ ერთ-ერთი საუკეთესო თამაში იყო." - განაცხადა იმ თამაშში 4 საგოლე გადაცემის ავტორმა La Vanguardia-სთან ინტერვიუს დროს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    vegassi54 Culé [?]

    1 იანვარი 2020 17:15

    პეპი რომ გვყავდეს ამ გუნდით უპრობლემოდ გადაუვლიდით ნებისმიერს მაგრამ ვართ ცხვირას იმედზე უფრო სწორედ უიმედოდ.

    2
    გასულია
    nika 54 Culé [?]

    30 დეკემბერი 2019 20:23

    დღესავით მახსოვს ეგ თამაში ესპანეთში ერთ-ერთ ბარსი ვუყურეთ, ფასიან არხებზე იყო მარტო. და სახლში ვერ ვუყურეთ. რეალის პირველ გოლზე ისე იხუვლა ბარმა მეთქი პიზდეცი გვაქვს აქ თუ ბარსამ გაიტანა ხმას ვერ ამოვიღებთ მეთქი. მაგრამ გაიტანა თუ არა ბარსამ რეაქცია იგივე იყო და მივხვდი აქ(ბასკეთში) ვიყავი ამათ კიდიათ ვინ მოიგებს თურმე გოლები უხარიათ თქო და ასეც აღმოჩნდა ყველა გოლზე ერთნაირად ლაღობდა ბარის კლიენტობა. მოკლედ ხმა კი ჩამეხლიჩა იმ დღეს მაგრამ ვიღას ადარდებდა, შვიდი ქულით გადავასწარით და ჩემპიონობაც ფაქტიურად გავინაღდეთ.

    1
    გასულია
    akaki წევრი [?]

    29 დეკემბერი 2019 23:15

    ციტატა: frenkie dejong21
    ციტატა: M10 S9 D11
    რამდენი ხანია მაგას ვყვირივარ დაყენოს გრიზმანი და სუარესი და მაგათ უკან მესი და არტურმა და დე იონგმა უნდა წარმართონ ცენტრიდან შეტევები მესის გავლით და გრიზმანმა და მესიმ პოზიციები უნდა ცვალონ მთელი თამაშის განმავლობაში ასე ვერც მესის ამოკეტავენ და ვერც ცენტრს მოგვიგებენ

    მაგდენი რო იცოდეს ვალვედემ რა გვიჭირს

    ეხხხ ბიძი მაგდენი რომ ესმოდეს მაგ ცხვირას ასე კიარ გვანერვიულებდა.

    4
    გასულია
    Wayne ♛♛♣♣ გულშემატკივარი [?]

    29 დეკემბერი 2019 22:42

    ციტატა: me da barca
    ზოგიერთისთვის პეპი საშუალო დონის მწვრთნელია.😢

    აბა ეგა თქვი რა პეპი ახლა ბარსაში რო მოვიდეს რამდენ რამეს გამოასწორებდა შეილება ლიგაც დავდოთ შეილება კი არა 80%ით დავდებდით ტრიპლეტსაც

    6
    გასულია
    frenkie dejong21 ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2019 22:23

    ციტატა: M10 S9 D11
    რამდენი ხანია მაგას ვყვირივარ დაყენოს გრიზმანი და სუარესი და მაგათ უკან მესი და არტურმა და დე იონგმა უნდა წარმართონ ცენტრიდან შეტევები მესის გავლით და გრიზმანმა და მესიმ პოზიციები უნდა ცვალონ მთელი თამაშის განმავლობაში ასე ვერც მესის ამოკეტავენ და ვერც ცენტრს მოგვიგებენ

    მაგდენი რო იცოდეს ვალვედემ რა გვიჭირს

    3
    გასულია
    Messi❤️❤️❤️❤️ წევრი [?]

    29 დეკემბერი 2019 22:13

    გვარდიოლამ შეიმუშავა ეს ტაქტიკა ვალვერდე კი ამას 100 წელი ვერ მოიფიქრებს ჩემი აზრით ვალვერდე რომასთან და ლივერპულთან ასე ქამბექებით იმიტო მოიგო რომ ვალვერდე დიდი მოგებების შემდეგ ტაქტიკა არ შეიმუშავა და სწორედ ამიტომ წააგეს 3-0 და 4-0 ერთი სიტყვით ეს კაცი გასაშვები და ვინმე ნორმალური უნდა მოძებნონ

    3
    გასულია
    Messiforever წევრი [?]

    29 დეკემბერი 2019 20:33

    ჰო ახლა ჩავის ნაირი ფეხბურთელი რო იყოს ეგეთ პასებს რო აძრობდეს კი გვეშველებოდა. მესის იშვიათად თუ უკეთებენ ეხლა პასებს საჯარიმოში. ან შტეგემ უნდა გააძროს მაგარი პასი ან დაცვის შეცდომით უნდა ისარგებლონ. ადრე ეგეთები საჭირო სულაც არ იყო...

    5
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 დეკემბერი 2019 20:13

    რამდენი ხანია მაგას ვყვირივარ დაყენოს გრიზმანი და სუარესი და მაგათ უკან მესი და არტურმა და დე იონგმა უნდა წარმართონ ცენტრიდან შეტევები მესის გავლით და გრიზმანმა და მესიმ პოზიციები უნდა ცვალონ მთელი თამაშის განმავლობაში ასე ვერც მესის ამოკეტავენ და ვერც ცენტრს მოგვიგებენ

    8
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    me da barca Culé [?]

    29 დეკემბერი 2019 19:12

    ზოგიერთისთვის პეპი საშუალო დონის მწვრთნელია.😢

    7
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 დეკემბერი 2019 18:34

    6-2 არა 2-6

    შეასწორეთ

    2
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    BEQA BARCA ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2019 18:14

    ეს მაგარი მოგება იყო.

    6
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV