პატრიკ კლუივერტი რიკი პუჩის პირველ გუნდში დაწინაურებაზე საუბრობს

  • 29-12-2019, 18:54
  • პატრიკ კლუივერტი რიკი პუჩის პირველ გუნდში დაწინაურებაზე საუბრობს

    "ბარსელონას" ახალგაზრდული აკადემიის დირექტორმა, პატრიკ კლუივერტმა "ბარსა ბ"-ს ნახევარმცველის, რიკი პუჩის პირველ გუნდში დაწინაურებაზე კომენტარი გააკეთა.

    "ყოველთვის ვამბობ, რომ როგორც კი მთავარ გუნდში ადგილი გათავისუფლდება, რიკი პირველი უნდა იყოს, ვისაც დავაწინაურებთ." - თქვა კლუივერტმა Onda Cero-სთან საუბრისას.

    ასევე, პატრიკმა აღიარა, რომ მას პუჩის იჯარით სხვა კლუბში გაშვება უნდოდა, თუმცა კარლეს ალენიას ტრანსფერმა სიტუაცია შეცვალა.

    აღსანიშნავია ისიც, რომ პრესაში აქტიურად იწერება არტურო ვიდალის შესაძლო წასვლის შესახებ, ამიტომ რიკის პირველ გუნდში დაწინაურების კარგი შანსი აქვს.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 დეკემბერი 2019 14:26

    ის 10-10 წუთი რაც ალენიას მიქონდა მისცენ პუჩს, წყალში გადაყრილი არ იქნება. ისე ვიდალი თუ გაყიდეს ამ იდიოტებმა 4 ნახევარმცველის იმედზე ვრჩებით? საიდანაც ერთი მოგულავე,უსაქციელო არაპროფესიონალი და ტრიპერია იმენა. მეორე ბებერი, ნელი და ძველი ფორმისგან შორს მყოფია, მესამე (რაკიტიჩი) კიდე არც არასსდროს ყოფილა რაღაცა სასწაული. ფრენკის უნდა აეკიდოს მთელი ნახევარდაცვა? თU ეგრეა და ვიდალიც წავიდა სენსი მაინც გამოწიონ

    0
    გასულია
    Albicelecte ფანი [?]

    30 დეკემბერი 2019 02:32

    ანუ, რობერტო მაინც უკან დაწეული, ფლანგზე მოტამაშედ ჩამოყალიბდა, რომელიც შეტევებში ჩაერთვება
    ბუსი 31 წლისაა, 32 აგხდება მომდევნო წელს
    რაკეტა და ვიდალიც დაახლოებით მსგავსად, ვიდალი კიდევ უფროსია
    ახალგაზრდები არიან ფრენკი,არტური და მორჩა....

    ალენიას კრეატივი აკლდა, რასაც ვუყურე და ეგ თვისება აქვს ამ ბალღს
    დააწინაურონ თუ არ უნდა დააწინაურონ, სხვა გზა არაა, ძირითადის სათადარიგოთა სკამზე ჯდომა მაინც მოუწევს ლა ლიგაზე და ლიგაზე იმის გამო, რომ ზოგი ტრამვითაა და ზოგს გონორეა ვერ მოურჩენია ჯერ....
    თასზე კიდევ როტაცია სჭირდება გუნდს და ძირითადში უნდა დადგეს...
    მერე ლა ლიგის შეხვედრებში ჯერ სკამიდან და შემდეგ შევხედავთ...

    ანსუ არაა მთავარ გუნდში?! რამდენიმე გოლი და ასისტი დაუგროვდა ნახევარ სეზონში და თურმე მთავარი გუნდის წევრი არ ყოფილა.... თუმცა საჭიროა ხანდახან ორმაგი სტანდარტები

    0
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 დეკემბერი 2019 23:36

    ციტატა: გიგა 8
    ალენია გუნდიდან უკვე წავიდა მაგრად არ მიყვარს. ფატი არ უნდა დააწინაურონ ჯერ?

    ფატი კი არა პუჩი დააწინაურონ.

    ფატი ძაან პატარაა ჯერ და დრო აქვს

    1
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    philipe coutinho ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2019 23:32

    ციტატა: გიგა 8
    ალენია გუნდიდან უკვე წავიდა მაგრად არ მიყვარს. ფატი არ უნდა დააწინაურონ ჯერ?

    ფატი ნქხევარ დაცვასთან რა შუაშია?! ან დაწინაურებული არაა?! ყველა თამაშის განაცხადშია და თითქმის სულ თამაშობს, კარიერის სტარტზე მესი არ თამაშობდა მაგდენს კიარა მაგის ნახევარს

    1
    --------------------
    Forca Barca!!!
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 დეკემბერი 2019 21:35

    ციტატა: sandro89
    ნეტა წავიდეს ვიდალი არაა ბარსას სტილის ნაჯახია

    შეილება სტილით არა, მარა ტიპს 100% შედეგი აქვს და გუნდს მაგრა ეხმარება.

    რატო უნდა წავიდეს.

    4
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    გიგა 8 წევრი [?]

    29 დეკემბერი 2019 20:53

    ალენია გუნდიდან უკვე წავიდა მაგრად არ მიყვარს. ფატი არ უნდა დააწინაურონ ჯერ?

    1
    --------------------
    ბარსა? ბარსა კლუბია რომელიც ყოველთვის მეყვარება
    მე ვარ ბარსას ფანი და ვიქნები ნებისმიერ დროს.
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 დეკემბერი 2019 20:15

    უნდა დააწინაურონ ამ ზამთარშივე
    ციტატა: sandro89
    ნეტა წავიდეს ვიდალი არაა ბარსას სტილის ნაჯახია

    ვიდალი კი არა ის მძორი რო გდია გუნდში და ზარალის მეტი რო არაფერია აი ეგ უნდა წავიდეს

    1
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2019 20:03

    ციტატა: kingarturo
    ციტატა: sandro89
    ნეტა წავიდეს ვიდალი არაა ბარსას სტილის ნაჯახია

    ამ ფორმაციის ბარსაში ძალიან საჭირო კაცია არტურო, მაგრად დაგვაკლდება თუ დატოვა გუნდი. ენფილდზე გაიხა ტიპი ისე იბრძოლა, ერთი ნაჯახიც საჭიროა ყველა გუნდში.

    კინგ არტურ შენი აზრი გასაგებია

    1
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 დეკემბერი 2019 19:09

    შტეგო მამა გახდა

    6
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2019 19:00

    ნეტა წავიდეს ვიდალი არაა ბარსას სტილის ნაჯახია

    1
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV