ფრენკი დე იონგი: პრემიერ ლიგა ლა ლიგაზე მაღალი დონის ტურნირია

  • 29-12-2019, 12:52
  • ფრენკი დე იონგი: პრემიერ ლიგა ლა ლიგაზე მაღალი დონის ტურნირია

    "ბარსელონას" ახალგაზრდა ნახევარმცველი ფრენკი დე იონგი მიიჩნევს, რომ ინგლისის ჩემპიონატი ესპანეთისაზე მაღალი დონისაა.

    "ადრე ვფიქრობდი, რომ ლა ლიგა მსოფლიოში საუკეთესო ჩემპიონატი იყო. შეგიძლიათ ესპანური გუნდების ევროპულ დომინაციას გადახედოთ. ისინი, ევროტურნირებზე, ყოველთვის შორს მიდიან და ჩემპიონთა ლიგისა და ევროპის ლიგის ტიტულებს ხშირად იგებენ.

    თუმცა, ბოლო წლებში, პრემიერ ლიგამ ძალები მოიკრიბა. როდესაც საქმე მხოლოდ კლასს ეხება, ლა ლიგა საუკეთესოა, მაგრამ მაღალი ინტენსივობის გამო, პრემიერ ლიგა ცოტათი მაღალი დონის ტურნირია." - ციტირებს დე იონგის სიტყვებს Daily Mirror.

    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]
    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გასულია
    Don_Andresito [?]

    30 დეკემბერი 2019 14:31

    ციტატა: M10 S9 D11
    ტოპ 5 ჩემპიონატშიც მართლაც საუკეთესო ლიგაა ჯერ მარტო 6 უძლიერესი გუნდი ებრძვის ერთმანეთს და შიგა და შიგ პატარა გუნდებიც ებმებიან ამ ომში მარა ევრო სარბიელზე გაატარეთ ესპანური გრანდები იქ სვა ჩემპიონატის გუნდების ადგილი არაა

    6 გუნდი ატარებს გრანდის სტატუსს. დალშე თითქმის ყველა გუნდს ყავს 2-3 ძალიან კარგი ფეხბურთელი მაინც. მწვრთNელები ნახე მერე, ანჩელოტი რო ანჩელოტია ევერტონში წავვიდა. 3 ლიგის მომგები,პრემიერ ლიგის სერია ას ბუნდესლიგის და ლიგა 1 ის მომგები. პელეგრინი, რეალის და სიტის მერე ვესტ ჰემში იყო (კი გააგდეს მარა მაინც). ჯოზე გვარდი კლოპი ხო ცალკე თემაა კიდე. ლა ლიგაში კიდე ვინაა წვრთნელი? ერთი ჩოლო იყო კარგი და ისიც სუ ჩაიკარგა ამ დაცვით ტაქტიკებში.

    1
    გასულია
    sandro89 ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2019 18:55

    მართალია

    0
    გასულია
    M10 S9 D11 საიტის ლეგენდა  [?]

    29 დეკემბერი 2019 17:39

    ტოპ 5 ჩემპიონატშიც მართლაც საუკეთესო ლიგაა ჯერ მარტო 6 უძლიერესი გუნდი ებრძვის ერთმანეთს და შიგა და შიგ პატარა გუნდებიც ებმებიან ამ ომში მარა ევრო სარბიელზე გაატარეთ ესპანური გრანდები იქ სვა ჩემპიონატის გუნდების ადგილი არაა

    3
    --------------------
    1991-92 2005-06 2008-09 2010-11 2014-15 to be continued
    გასულია
    katalomia ფანი [?]

    29 დეკემბერი 2019 16:33

    Maladec am kacs, aset axalgazrdas ase tamamad da logikurad da ertmanetisgan ganxvavebul (ara banaluri) komentarebs aketebs. Yoveltvis gaachnia misi sakutari azri risi gamoxatvasac ar erideba. Arc naglia arc morcxvi. Saaghol, saaghol.

    7
    გასულია
    პენდრაგონი გულშემატკივარი [?]

    29 დეკემბერი 2019 15:42

    ნ1 არა შვანცკი. დონე ევროასპარეზით იზომება თორემ მაგ ლოგიკით ქართული სუპერლიგა ბუნდესლიგაზე დაძაბულია

    2
    გასულია
    Andres_Iniesta Culé [?]

    29 დეკემბერი 2019 13:56

    როგორც ყოველთვის მართალი ხარ ფრენკ

    5
    --------------------
    VISCA BARCA VISCA CATALUNYA!
    გასულია
    Ikks Culé [?]

    29 დეკემბერი 2019 13:46

    როგორც ტურნირი უდაოდ #1ია

    3
    გასულია
    KING_BARCA Culé [?]

    29 დეკემბერი 2019 13:20

    მართალი ხარ ფრენკ 🙂 საყურებლადაც და ძალისმიერობითაც,დღეს შეილება ითქვას სანახაობრივადაც,მითუმეტეს ამ ფონზე რაც დღეს ხდება ბარსელონაში... სვარკა ვალიკოს ხელში....

    5
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გასულია
    Messi_G.O.A.T.❤❤❤❤ Culé [?]

    29 დეკემბერი 2019 13:06

    ფრენკ,მოვიშოროთ ბილბაო და მერე ნახავ ნამდვილ ბარსას.

    6
    --------------------
    "ბერნალეოზე" , 5 წელში ერთხელ, სასწაულებიც ხდება😂😂😂😂
    პარტნიორები
    Flashscore.ge
    Live TV